BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bowie
 Bowie - donderdag 24 april 2025 - 19:25   quote  deeplink  
He gadverdamme, halen ze de topscoorder van de eredivisie.
Dat willen we niet bij de club.
Lozen, en snel.
😁
MightyAce
 MightyAce - donderdag 24 april 2025 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 18:34 schreef tomson het volgende:

[..]

AS Roma schijnt z'n droomclub te zijn
Dan ben je rijp voor het gesticht hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 april 2025 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 19:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik er van vind
Hij heeft dezelfde statistieken als Santi had de afgelopen 3 seizoenen.
kenny
 kenny - donderdag 24 april 2025 - 19:53   quote  deeplink  
wat een gedoe met die steijn , eerlijk gezegd vind ik hem een matige voetballer , scoort er aardig op los maar dat is het enigste , voetballend totaal niet goed genoeg , hier ga je weer veel te veel geld voor neer tellen en je moet nog maar zien of hij het op weer een stapje hoger ook weet te doen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 april 2025 - 20:31   quote  deeplink  
Ben er ook niet kapot van.

Al snap ik wel dat je zo'n speler in je selectie wil hebben. Niet de beste voetballer, wel iemand die makkelijk een goal maakt en ook in de speelwijze zou moeten passen. En je wil ook wel wat verschillende types hebben op het middenveld. En een Nederlander, bekend met competitie en club wat ook wel lekker is, aangezien we een beetje een vreemdelingenlegioen hebben. En op 10 hebben we ook duidelijk wel een extra speler nodig. Hebben we eigenlijk alleen Milambo. Stengs reken ik al niet meer mee.

Dus er zijn ook wel wat dingen die in zijn voorkeur spreken. Of het een logische deal is, heeft vooral met de prijs te maken. Vind de bedragen die genoemd worden wel teveel eigenlijk.
van geil
 van geil - donderdag 24 april 2025 - 20:37   quote  deeplink  
Het goede nieuws, er wordt wat eerder nagedacht.
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 april 2025 - 20:41   quote  deeplink  
Ja ik denk dat dtk na al die kritieken van afg seizoen wel moet,, want heeft ook lijkt me ingezien het wel anders moet voor aanvang van een seizoen wil je niet gelijk weer vanaf begin achter feiten aanlopen met incomplete spelersgroep en niet qua sterkte ervan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door bijft007 --
ar
 ar - donderdag 24 april 2025 - 20:45   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen eurie meer naar die ponyclub hoor .
Steijn heeft potentie,maar 10 miljoen is natuurlijk veel te veel.Maar Feyenoord zal het wel weer betalen.
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 april 2025 - 21:04   quote  deeplink  
Tja als ik er 1 voordeel twijfel geef is hij het wel, en ook wel weer is lekker we weer eens een echte 10 hebben in selectie

maar het blijft twente he, welke spelers zijn er int verleden allemaal nie gehyped (terecht of niet) alvorens ze bij de top 3 gebracht werden en faalden best aardig lijstje van spelers nu van pakweg az of twente laat staan van clubs daaronder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door bijft007 --
MMM
 MMM - donderdag 24 april 2025 - 21:24   quote  deeplink  
Ik vind het een iets betere Lex Immers. Zal vast wat doelpuntjes maken maar voetballend vind ik ‘m echt zo ver ondermaats.

Als je zulke bedragen neerlegt, moeten spelers wel echt een hele hele goede versterking zijn
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 april 2025 - 21:31   quote  deeplink  
Ik denk dat het vooral aan ligt hoe je hem gebruikt,, want dit seizoen had je hem goed kunnen gebruiken in die tig potjes tegen rechterijtje waar je gelijk heb gespeeld

beetje meer rouleren kun je dan ook naar wat je nodig hebt in een wedstrijd dus hoop wel dat dat rvp dat ook gewoon durft straks mocht hij komen

zie hem ook echt niet steevast basis hoor overgens dus. Maar zou zomaar ook mede door zn werklust zon speler zijn die zn carriere verbaast.

van geil
 van geil - donderdag 24 april 2025 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 21:24 schreef MMM het volgende:
Ik vind het een iets betere Lex Immers. Zal vast wat doelpuntjes maken maar voetballend vind ik ‘m echt zo ver ondermaats.

Als je zulke bedragen neerlegt, moeten spelers wel echt een hele hele goede versterking zijn
Lex kreeg enorm veel kansen, maar liep 1 op 6 kansen of zo, en maakte zijn vuile meters meer verdedigend, en kon niet voetballen.
Deze scoort denk 1 van de twee kansen, maakt zijn vuile meters voorwaarts bij aanvallen, en is n gebrekkige voetballer.
Totaal geen vergelijking vind ik, dan meer n Guus Til.
MMM
 MMM - donderdag 24 april 2025 - 21:56   quote  deeplink  
Mag ook inderdaad. Wilde vooral aangeven dat ik ‘m voetballend onvoldoende vind.

Zat nog eens naar wat data te kijken. Heeft een xG van 14,4 waar hij er 23 gemaakt heeft. Overperformed dus enorm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 april 2025 - 21:59   quote  deeplink  
Zie liever Luciano Valente ,maar Steijn daar kan ik niet anders in staan
dan Stylzz .
Je kan er nog niks van zeggen maar sta ook niet op de bank te springen.
Hoop dat we verrast worden.
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 april 2025 - 22:03   quote  deeplink  
Vind het ook een heerlijke leon, alleen gevoelsmatig het idee dat hij bij ons ook meer achter de 10 het best zal zijn door minder scorend vermogen maar ook gewoon waar hij het best in is (creativiteit en goeie steekpass) maar ervoor is het echt een topper ook in ons systeem

dus geen probleem mocht timber vertrekken zeg maar, We hebben nmk ook gewoon iets meer laatste fase spelers nodig die hem (hoeft niet mooi) erin lopen bij wijze van.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 april 2025 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 22:03 schreef bijft007 het volgende:
Vind het ook een heerlijke leon, alleen gevoelsmatig het idee dat hij bij ons ook meer achter de 10 het best zal zijn door minder scorend vermogen maar ook gewoon waar hij het best in is (creativiteit en goeie steekpass) maar ervoor is het echt een topper ook in ons systeem

dus geen probleem mocht timber vertrekken zeg maar. We hebben nmk ook gewoon iets meer laatste fase spelers nodig die hem (hoeft niet mooi) erin lopen bij wijze van.
We halen ze allebij 😂
Screenshot-20250424-220315-Google.jpg
bijft007
 bijft007 - donderdag 24 april 2025 - 22:11   quote  deeplink  
Ja eens, heb je denk ik gewoon goud in handen, want heb echt ook al gezien dat Steijn positioneel echt ijzersterk is voor de goal maar wel als je zoals wij tegen de kleintjes machtig veel balbezit hebt als ik het zo inschat maar voetballend kies je echt voor een Valente.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 april 2025 - 22:16   quote  deeplink  
Ja zo zie ik het ook .
Valente is een type speler die we al hadden moeten hebben toen Santi
er nog was.
Laat een spits scoren.
Daar hebben we er weinig van gehad de laatste jaren.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 april 2025 - 22:24   quote  deeplink  
Steijn scoort makkelijk. Dat heeft ie in ieder geval al 2 seizoenen aangetoond.
En Feyenoord maakt enorm moeizaam goals.
van geil
 van geil - donderdag 24 april 2025 - 22:26   quote  deeplink  
Henk GIFs | Tenor

:)
kenny
 kenny - donderdag 24 april 2025 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 21:24 schreef MMM het volgende:

eerder een beetje een lingr 2.0 ,alleen scorend wel beter en inderdaad zie ik niet als een versterking zeker voor het geld niet
kenny
 kenny - donderdag 24 april 2025 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zie liever Luciano Valente ,maar Steijn daar kan ik niet anders in staan
dan Stylzz .
Je kan er nog niks van zeggen maar sta ook niet op de bank te springen.
Hoop dat we verrast worden.
eens ik ook , die valente is ook nog te betalen , tegen ons speelde hij erg goed en viel op , dit zou een goede aankoop zijn , brengt voetballend zoveel meer dan steijn die onzichtbaar speelt en alleen doelpuntjes meepakt
tomson
 tomson - donderdag 24 april 2025 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 22:26 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]

Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 april 2025 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 22:26 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]

Hahaha.
Alleen als er tijd is.
ar
 ar - donderdag 24 april 2025 - 23:07   quote  deeplink  
Maar zoals die Valente..dat is toch ook gewoon middelmaat
Feyenoord moet hoger pikken
MightyAce
 MightyAce - donderdag 24 april 2025 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 23:07 schreef ar het volgende:
Maar zoals die Valente..dat is toch ook gewoon middelmaat
Feyenoord moet hoger pikken
Ook zonder CL?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.7299618