|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leest ie nou mee of niet? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Haha, Robin leest niks.
Die zet zelf de trend, en piepelt losers als Hansie Gansie live voor de camera.
RvP BAAS |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit is een jeugdspeler lijkt me,en niet voor Feyenoord 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
40 a 45 miljoen las ik.
Ja. Strik erom? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat moet ie niet willen. Die kan zn zakken ook prima vullen in een echte competitie. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hopen dat een Engelse club als Liverpool zich snel gaat melden, kan het bedrag misschien zelfs nog iets hoger uitkomen. Maar een bedrag tussen de 40 en 50 miljoen zou ik overigens gezien zijn klasse niet raar vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waar? ik lees overal 32,5. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Record van Gimenez zou verbroken worden. Dan kom je daaar ongeveer. Er komt een bied oorlog op gang. Das mooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2025 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:Record van Gimenez zou verbroken worden. Dan kom je daaar ongeveer. Er komt een bied oorlog op gang. Das mooi Zou mooi zijn . Als ze toch gaan dan alleen voor de hoofdprijs |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooiii, want iedereen weet dat hij nu wel aan de beurt is voor transfer toch, en hij verdient het nu ook wel mooie grote competitie nog,, is intussen ook tegen eind de 20 aan, maar in 1 jaar zoveel poen binnen harken in Arabië is ook wel aantrekkelijk en zullen veel voor zwichten en logisch ook buiten het sportieve.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Allemaal goed voor onze club, onze prestaties in europa en arne's succes bij Liverpool en blijkbaar komen nu ook hier die oliesjeiks dat is wel goud, dan kunnen de Chelsea,s niet achterblijven met wapperen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een nieuw clubrecord zou ik wel bijzonder vinden voor hem. Omdat hij 28 wordt dit jaar, dus eventueel voor meer doorverkopen, is een stuk minder waarschijnlijk dan als hij een paar jaar jonger was geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Maar staat er wel beter op dan Gimenez. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is dat inclusief of ex een Phantom voor DtK? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
32,5 zn waarde ongv op transfermarkt dus zal wel daar vandaan geplukt zijn en is zelden daadwerkelijk verkoop bedrag bij spelers, een indicatie dat wel,, blijft altijd wel vraag en aanbod.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zerrouki en ivanusec zullen er ook nog wel met mooi bedrag op staan, krijg je er bijvoorbeeld niet meer voor😏😉 bij spelers die wel presteren kan dat anders liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hancko wil eerst het seizoen afmaken voor hij ergens n besluit over neemt. We zullen dus even(terecht) moeten afwachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is allang achter de schermen bezig. Zaakwaarnemer, het is niet Hancko die de onderhandelingen voert.
Als er één speler dit verdient is hij t wel.
Ideale prof, voorbeeld voor velen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
We weten het gaat gebeuren en gunnen het hem, absolute voorbeeldprof🥳💪
Ook gevoelsmatig lang geleden geweest we zon kant en klare speler hadden gehaald met hem, je weet het echt zelden vantevoren hoe iemand op (meestal) hoger niveau het oppakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 22:46 schreef van geil het volgende:Die Japanner schijnt rond te zijn rond de 10 miljoen. Op het eerste gezicht ben ik hier wat minder enthousiast over. 0 goals geen international,maar goed, wie weet. Gerucht, speler zelf is rond met Feyenoord. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Denk je toch bij Japanner aan Shinji Ono, en niet aan Ueda. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral daar lijken ze meer elkaar gevonden te hebben Gent en wij zo las ik, flink bedrag wel weer 8-10 milj naar het schijnt😗 maar wel weer 1 die er gelijk zou moeten staan, en voorgesorteerd op vertrek hancko waarschijnlijk
al zal deze recht cv komen en Beelen meer lcv gok ik zomaar, we gaan het meemaken
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waar blijft die nieuwe keeper? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Er zal nog een lcv bij gaan komen. Deze Japanner schijnt een voorlopige tussenoplossing te zijn, ook heb je meteen een vervanger voor Trauner en Beelen, mochten die gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

Feyenoord heeft serieuze belangstelling voor Ebenezer Annan, de linksback van Rode Ster Belgrado. De 22-jarige Ghanees is de afgelopen drie wedstrijden gescout door de Rotterdammers, die zich volgens buitenlandse media voorbereiden op een bod van naar verluidt iets meer dan twee miljoen euro.
Annan werd eerder al in verband gebracht met het Schotse Rangers FC, maar Feyenoord lijkt zich nu nadrukkelijk in de strijd te mengen. Zijn goede prestaties dit seizoen hebben de aandacht getrokken van meerdere Europese clubs. Dat meldt journalist Mark Walker, die aangeeft dat Feyenoord inmiddels concrete stappen zet.
De linkspoot met een contract tot medio 2027 begon het seizoen op huurbasis bij OFK Beograd, maar keerde halverwege terug naar Rode Ster. Sindsdien speelde hij veertien wedstrijden en had hij een belangrijk aandeel in het behalen van de Servische landstitel.
Annan doorliep eerder de jeugdopleiding van Bologna en maakte drie jaar geleden zijn debuut in de Serie A. Sinds zijn overstap naar de Balkan heeft hij zich ontwikkeld tot een vaste waarde in de verdediging van Rode Ster en debuteerde hij in maart voor het nationale team van Ghana.
Dat Feyenoord speurt naar een linksback is niet verrassend. Het huurcontract van Hugo Bueno loopt af en het is nog maar de vraag of de Rotterdammers met Wolverhampton een nieuwe overeenkomst kunnen sluiten. Daarnaast is de kans groot dat Quilindschy Hartman komende zomer vertrekt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb wel een goed gevoel, dat we nu een keer centjes hebben. En niet in de koopjes kelder moeten kijken, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow Wellie Nieuwkoop Trauner Gonzalez (huur) Bueno (huur) Zerrouki Nadje Stengs ‘t Zand Osman (huur) Ivanusec Carranza Ueda
LOZEN, LOZEN, LOZEN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:12 schreef MMM het volgende:Bijlow Wellie Nieuwkoop Trauner Gonzalez (huur) Bueno (huur) Zerrouki Nadje Stengs ‘t Zand Osman (huur) Ivanusec Carranza Ueda LOZEN, LOZEN, LOZEN Je vergeet de verhuurde spelers nog.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alleen Slory en Sauer zou ik daar van behouden.
De rest kan weg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd en dat onder 21 ook.
Levert nergens iets op hoor.
Kunt zo 30 spelers lozen en 30 miljoen vrijmaken.
Ook in de organisatie, al de managers en hun assistenten die daar rondom mee bezig zijn.
EERST Feyenoord 1 in combinatie met 1908.
De rest is bijzaak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Komende window wordt nog veel moeilijker als we straks 4e eindigen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zijn onder Robin toch al onverwacht in Pole voor 3e plaats.
Die credits zijn voor hem.
Maar nu dringend verder denken en handelen.
2 maand verder moet je eigenlijk al voor 90 procent klaar zijn . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat zijn er bij elkaar dan 27! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bizar is het. Wanbeleid. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Komende Windows moet Feyenoord spelers halen uit Zuid-Amerika en Afrikaanse landen. Spelers uit deze landen zijn fysiek veel sterker. Vanmiddag zie je hoe makkelijk Ueda wordt weggeduwd en geen potten kan breken tegen fysiek sterke verdedigers. Om duels te winnen heb je fysieke sterke en snelle spelers nodig. Minteh was hier een voorbeeld van. Hier moet Feyenoord veel meer op inzetten en scouten. Op dit moment lopen er te veel lichtgewichten rond die te makkelijk van de bal worden afgezet en vallen op het veld en geen duels winnen zoals vanmiddag tegen PSV. Investeren in kwaliteit is nu van groot belang. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:12 schreef MMM het volgende:Bijlow Wellie Nieuwkoop Trauner Gonzalez (huur) Bueno (huur) Zerrouki Nadje Stengs ‘t Zand Osman (huur) Ivanusec Carranza Ueda LOZEN, LOZEN, LOZEN Verreweg het meeste mee eens. Misschien een paar uitzonderingen.
Wellenreuther kan je evt als reservekeeper houden. Als hij dat ziet zitten. Ook om niet twee nieuwe doelmannen te hoeven halen en ook met oog op Andreev. Zelfde verhaal voor de spitsen trouwens. Ik kan me ook wel voorstellen dat Ueda blijft om de concurrentie aan te gaan met een nieuwe spits. Om niet twee nieuwe spitsen te hoeven halen. Ook omdat Carrillo er net is. Ueda stelt teleur. Ook vandaag. Maar i.t.t. de meeste andere dure aankopen vind ik hem wel in het systeem passen. Vind hem daarom wat meer waarde hebben ook. Maar zou zeker niet voor een redelijk bod gaan liggen. Maar bijvoorbeeld Ivanusec en Zerrouki pak je sneller groot verlies om van ze af te komen denk ik. Zou iets terughoudender zijn met Ueda. Dit alles is ook een beetje afhankelijk van Carrillo. Of hij een serieuze rol kan gaan spelen volgend jaar.
quote: Zou verder Zechiël nog een kans geven in de voorbereiding. Naast Sauer en Slory. Overige huurlingen kunnen weg ja.
Zijn er nog een paar waar je van moet vinden. Kijk ik naar Andreev, Mitchell, Nadje, Carrillo en Targhalinne. Die we weinig gezien hebben. Iets voor de voorbereiding denk ik. Iemand als Nadje lijkt de verkeerde sport gekozen te hebben, maar heeft uiteindelijk ook heel weinig gespeeld. Al was misschien zelfs dat te veel.
En verder nog jongens uit O19/O21 waar wat mee moet gebeuren. Daar zit misschien ook net wel een paar spelers tussen die je kan verhuren, als ze een tussenstap kunnen gebruiken. I.t.t. al die uitgerangeerde mid-twintigers zonder toekomst bij Feyenoord die we overal ter wereld vandaan hebben gehaald. Maar goed, spelers als Redmond, Sliti en Giersthove. En nog een paar die hun debuut nog niet gemaakt hebben. En de eerder genoemde Sauer en Slory, die zich zullen moeten laten zien in de zomer. Iemand als Zechiël zou ik niet zo snel nog eens verhuren. Laat hem dan maar gaan als hij niet kan aansluiten in de voorbereiding. Neem een terugkoopclausule op, als er twijfel is. Verhuurde spelers moet flink omlaag. In principe alleen evt voor sommigen uit de groep van O19/O21. De tieners. Zechiël is straks 21.
quote: Misschien zelfs erger, want als je de basisspelers meetelt die zullen gaan, dan kan je echt 30 vertrekkers aan gaan tikken. Zeker als je de spelers die verhuurd gaan worden erbij rekent. Bizar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou mooi zijn als t gebeurt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vergeet Zechiël steeds. Die zou ik ook aan laten sluiten in de voorbereiding, eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speelt aardige potjes bij Sparta . Had je beter erbij kunnen hebben dan Zerrouki |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je snapt dan toch niet waarom zerrouki toch altijd bij onze trainers voorkeur krijgen boven andere wissels
nu dan targaline, dat zegt dat middenveld niet goed genoeg is aangezien timber dan niet erbij is maar niet voor die positie
en ja targaline koste dan 3 ton maar is nu met al die spelers van 3 ton optellen en met salaris erbij heb je 3 topspelers voor het eerste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zechiel zou zonde zijn hij het net niet red bij ons, of door gewoon geen nieuwe kans te krijgen, want hij zit er gevoelsmatig echt dicht tegenaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord is blijkbaar ook nog steeds bezig met Dordt te versterken. Maas Willemsen van De Graafschap. Goeie naam wel ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 15:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord is blijkbaar ook nog steeds bezig met Dordt te versterken. Maas Willemsen van De Graafschap. Goeie naam wel ;) Daar krijg je toch de schijterij van, dat geschuif met al die spelers aan de onderkant. Ruim nou eerst eens op voordat je nog meer gokjes en probeerseltjes doet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 15:47 schreef tomson het volgende:[..] Daar krijg je toch de schijterij van, dat geschuif met al die spelers aan de onderkant. Ruim nou eerst eens op voordat je nog meer gokjes en probeerseltjes doet Nogal ja. Die gozer is ook 'al' 22 jaar. En die ga je dan direct verhuren aan Dordt? Dus niet eens aan een eredivisieclub. Die zou dan dus 23 zijn als ie weer terugkomt. Zonder eredivisie ervaring. Zie de logica er niet van in. Net als bij die andere jongens trouwens, die speciaal voor Dordt zijn gehaald. Waarom doet Feyenoord dat? Die lijken geen van allen zelfs maar in de buurt van een toekomstig Feyenoord speler te komen.
Dat je dat doet met spelers uit de eigen jeugd die nog wat jonger zijn, okay. Maar dit? |
|
|
|