|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leest ie nou mee of niet? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Haha, Robin leest niks.
Die zet zelf de trend, en piepelt losers als Hansie Gansie live voor de camera.
RvP BAAS |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit is een jeugdspeler lijkt me,en niet voor Feyenoord 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
40 a 45 miljoen las ik.
Ja. Strik erom? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat moet ie niet willen. Die kan zn zakken ook prima vullen in een echte competitie. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hopen dat een Engelse club als Liverpool zich snel gaat melden, kan het bedrag misschien zelfs nog iets hoger uitkomen. Maar een bedrag tussen de 40 en 50 miljoen zou ik overigens gezien zijn klasse niet raar vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waar? ik lees overal 32,5. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Record van Gimenez zou verbroken worden. Dan kom je daaar ongeveer. Er komt een bied oorlog op gang. Das mooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2025 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:Record van Gimenez zou verbroken worden. Dan kom je daaar ongeveer. Er komt een bied oorlog op gang. Das mooi Zou mooi zijn . Als ze toch gaan dan alleen voor de hoofdprijs |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooiii, want iedereen weet dat hij nu wel aan de beurt is voor transfer toch, en hij verdient het nu ook wel mooie grote competitie nog,, is intussen ook tegen eind de 20 aan, maar in 1 jaar zoveel poen binnen harken in Arabië is ook wel aantrekkelijk en zullen veel voor zwichten en logisch ook buiten het sportieve.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Allemaal goed voor onze club, onze prestaties in europa en arne's succes bij Liverpool en blijkbaar komen nu ook hier die oliesjeiks dat is wel goud, dan kunnen de Chelsea,s niet achterblijven met wapperen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een nieuw clubrecord zou ik wel bijzonder vinden voor hem. Omdat hij 28 wordt dit jaar, dus eventueel voor meer doorverkopen, is een stuk minder waarschijnlijk dan als hij een paar jaar jonger was geweest. |
|
|
|