|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 09:33 schreef YugoBosna het volgende:Milambo persoonlijk akkoord met Brentford 🤔 Lijkt een beetje gerecycled nieuws, word nu een bedrag oplopend tot 25M gemeld. Dat zou op zich wel een mooi bedrag zijn. Voor 25M altijd doen. Dan Zechiël promoveren voor de 8 positie. Vind dat die meer indruk heeft gemaakt bij Sparta dan Milambo bij ons sinds Benfica uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
25 miljoen is inpakken en een strik er om. Als hij het zelf al wil ga je hem toch niet houden en is het een schitterende transfer voor ons. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Valente persoonlijk akkoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 10:50 schreef DMD het volgende:[..] Voor 25M altijd doen. Dan Zechiël promoveren voor de 8 positie. Vind dat die meer indruk heeft gemaakt bij Sparta dan Milambo bij ons sinds Benfica uit. Vind je? Vind hem echt nog misschien wel drie stappen verwijderd van Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paixao en Read op de radar bij PSG Het spel begint |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gelukkig hebben we tK .. Komt goed qua verkopen Inkopen ????!??! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat zijn dit voor vragen, piet? Wat wil je eigenlijk zeggen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou eerst prioriteit stellen aan wat meer ervaring qua spelers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jaaaa de rentree van Michiel Kramert |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat ik vertrouwen heb in zijn handels inzicht , en minder in zijn aankoop inzicht |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lamine Yamal op te halen voor één miljard excl. salaris
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 20:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat ik vertrouwen heb in zijn handels inzicht , en minder in zijn aankoop inzicht Duidelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
EXCLUSIVE: Aston Villa agree deal to sign Zepiqueno Redmond on a free transfer from Feyenoord, here we go!
Agreement sealed on deal valid until June 2029 for 18 year old talent at #AVFC. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap hem wel. Word nooit Feyenoord 1 materiaal.
Een wonder dat Engelse clubs hem willen. Lekker cashen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie kans voor hem. Maar bij ons geen moment de indruk kunnen wekken dat hij de toekomstig eerste spits zou kunnen zijn. Dus prima voor iedereen denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat veel clubs zo werken, doen wij ook tegenwoordig met veel jeugdspelers overal en ergens vastleggen en pleuren die bij Dordt of jeugdafdelingen, wordt het na jaar(en niks, voor hem een ander
Ze bekijken berg jeugd spelers en deze heeft zelfs een wedstrijd in eerste gespeeld zullen ze gedacht hebben,, al weten ze niet hij normaliter never nooit in aanmerking was gekomen als zelfs 1 van de 3 spitsen fit was geweest en hij niet als grootste talent te boek staat😙
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mooie kans voor hem. Maar bij ons geen moment de indruk kunnen wekken dat hij de toekomstig eerste spits zou kunnen zijn. Dus prima voor iedereen denk ik. Alleen jammer dat ie niet nog een jaartje contract had. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien. Maar het zou ook kunnen dat ze hem erbij hebben genomen, vooral ook omdat hij transfervrij is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uiteraard. Precies vanwege de transfervrije status is het gewoon een leuk gokje. Kan altijd nog verpatst worden naar bv een championship club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zoveel middenvelders, de “pijn” ligt toch op heel andere posities |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat er denk ik wel drie weggaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zerrouki en nadje die ook bij het eerste zat lijkt me zoiezo
maar de 3e wordt spannend,,, timber milambo of Stengs, en kan ook zomaar 2 daarvan En verhuurden overbodigen zoals bullaude etc
Zou het voor de verandering wel fantastisch vinden voor komend seizoen wat kwaliteit te kiezen hebt daar moet je naar toe als club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van der Belt, Bullaude, Nadje, Zerrouki, Stengs?, Milambo? Timber? Misschien vergeet ik er nog wel een? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
't Zand, Zechiël misschien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfs Targhalline waren wat geruchten over een maandje terug. Misschien ook wat twijfels over zijn fysieke gesteldheid? Anyway, denk dat we het andersom moeten benaderen. Kijken wie er zo goed als zeker wel bij zijn volgend seizoen. Op dit moment zijn de enige zekerheidjes Hwang, Moder en Steijn denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ik bedoel vooral van degene die wel eens spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2025 - 20:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zelfs Targhalline waren wat geruchten over een maandje terug. Misschien ook wat twijfels over zijn fysieke gesteldheid? Anyway, denk dat we het andersom moeten benaderen. Kijken wie er zo goed als zeker wel bij zijn volgend seizoen. Op dit moment zijn de enige zekerheidjes Hwang, Moder en Steijn denk ik. Ja,dat denk ik ook. Wat een verschrikkelijke zooi is het toch. Zoveel middenvelders onder contract waarvan er amper 5 bruikbaar zijn met de laatste aankoop erbij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met Zépiqueno Redmond op weg naar Aston Villa heeft Feyenoord zich weer gemeld op de transfermarkt op zoek naar een aanvaller. Eén van de namen die worden genoemd is die van Matheus Gonçalves, de 19-jarige aanvaller van Flamengo. Momenteel is de aanvaller een reserve in het team onder leiding van coach Filipe Luís, dit staat vermeld op de website van RTI Esporte.
https://www.fr-fans.nl/nieuws/72477/feyenoord-aast-op-jonge-aanvaller-van-flamengo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een Braziliaantje van 19. Heeft nog geen youtube video's dus wat kun je er van zeggen 🤪 |
|
|
|