|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2025 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:Ilias Sebaoui vertrekt definitief bij Feyenoord. De 23-jarige aanvaller heeft een meerjarig contract getekend bij het Belgische STVV, dat uitkomt in de Jupiler Pro League. In De Kuip liep zijn contract nog tot medio 2026, maar een toekomst in het rood-wit zat er niet meer €1milj opgeleverd PrimaDeLuxe...
Strik er rond en eeuwig vergeten... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat huurleger goedkoop halen wat duurder verkopen werkt nog ook joh,, wij willen meer huurspelers Dennis😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2025 - 20:32 schreef bijft007 het volgende:Dat huurleger goedkoop halen wat duurder verkopen werkt nog ook joh,, wij willen meer huurspelers Dennis😂 Jij misschien... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja joh, levert meer op dan bitcoins 😁 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2025 door Cruzcontrol --
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2025 - 20:32 schreef bijft007 het volgende:Dat huurleger goedkoop halen wat duurder verkopen werkt nog ook joh,, wij willen meer huurspelers Dennis😂 Denk eens na joh, jaren salaris gekost. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ha ja, maar t grote geld wordt verdiend met prestaties op t veld, zoals de afgelopen 3 jaren onder Slot wel hebben bewezen...
Stop met die kruimel mentaliteit, was ooit noodzaak, maar zijn wel heel wat stappen verder gekomen.
En pas op dat je daar niet weer in verzandt...
Want dan gaat t snel naar beneden!
Betaal dan ff wat wat meer voor goede spelers, voor een ander er mee gaat lopen.
Verdien je vanzelf terug...
En concentreer je op Feyenoord één gewoon, de rest is bijzaak.
Dat Jong Feyenoord, laat t voor wat t is, en concentreer je op CL kwalificatie, dat is wat telt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanavond concentreer ik me op mezelf.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord zal vanaf komend seizoen rekening moeten houden met een nieuwe huurlimiet die de KNVB invoert. Clubs mogen dan nog maximaal zeven spelers verhuren, met een beperking van vijf spelers per partnerclub. Vanaf het seizoen daarop wordt dat maximum verder teruggebracht naar zes. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2025 - 11:23 schreef MightyAce het volgende:Feyenoord zal vanaf komend seizoen rekening moeten houden met een nieuwe huurlimiet die de KNVB invoert. Clubs mogen dan nog maximaal zeven spelers verhuren, met een beperking van vijf spelers per partnerclub. Vanaf het seizoen daarop wordt dat maximum verder teruggebracht naar zes. Terugbouwen naar 0 die onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Naar 0 hoeft ook niet maar je moet ze wel makkelijk op een hand kunnen tellen. Alleen voor de jonge talenten die net buiten de boot vallen en minuten nodig hebben. Sauer was daar een goed voorbeeld van. Met iemand als Zechiël wordt al behoorlijk de grens opgezocht wat dat betreft vind ik. Zo jong is die niet meer. Die had al eerder een heel jaar verhuurd moeten worden eigenlijk. Maar vooruit, die heeft bij Sparta misschien genoeg laten zien om een uitzondering te zijn.
Maar voor het gros van de verhuurden zijn er betere opties. Doorselecteren, verkopen met een terugkoopoptie, transfervrij laten gaan, etc. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Succes met wat dan ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben ik ook wel voor , past perfect bij ons , oude tijden lijken te gaan herleven als met israel/laseroms of de wolf/frazer |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
valente kan ook een arbitrage zaak aanspannen en of zich ziek melden , dan binden ze bij groningen ook vlug in , vraag is alleen of valente het zo hard wil gaan spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
SL Benfica zoekt toenadering voor Anis Hadj Moussa
Benfica heeft toenadering gezocht voor Anis Hadj-Moussa. De Portugese topclub ziet in de buitenspeler een directe versterking en heeft inmiddels al gesprekken lopen met de speler. Feyenoord is op de hoogte van de beweging vanuit Benfica en verwacht snel een concreet bod binnen te krijgen.
Benfica ziet in Hadj Moussa de ideale vervanger van Angel Di Maria. De Argentijnse vedette kondigde eerder aan de club te verlaten na het WK voor clubs in de Verenigde Staten, waar Benfica nu actief is. De Portugezen zijn concreet richting Hadj Moussa en het is wachten op verdere stappen om een transfer te beklinken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Klein deel daaruit...
VI: 'Hartman sprak al met trainer Burnley FC, maar nog geen bod vanuit Engeland' 19 juni 2025, 18:21 22 reacties Bron: Vi.nl
Vandaag kwam het nieuws naar buiten dat Burnley FC een bod heeft gedaan om Quilindschy Hartman over te nemen, door 1908.nl. Voetbal International meldt echter dat er nog geen bod is maar dat de Engelsen vandaag officieel bevestigd hebben dat ze interesse hebben in de linksback van Feyenoord.
Hartman gaat waarschijnlijk zijn contract niet verlengen en moet daarom vertrekken wil hij de club nog wat opleveren. Volgens Voetbal International sprak de speler al met de trainer van de Engelsen en heeft hij al een rondleiding gehad op het trainingscomplex van de club uit de Premier League. Feyenoord gunt de linksback een transfer meldt het medium. In het seizoen 2023/2024 was Chelsea FC erg concreet maar toen raakte hij geblesseerd. Die club lijkt nu niet terug te komen voor hem.
Hugo Bueno Het medium meldt dat de weg voor Feyenoord nu open ligt om Hugo Bueno binnen te halen. De linksback speelde vorig seizoen al voor Feyenoord en werd gehuurd van Wolverhampton Wanderers FC. De Rotterdammers hopen hem definitief aan te trekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
20 juni, en eigenlijk vrijwel niets gebeurt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of geen lekken in het bestuur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
30 juni sluit t boekjaar Zou dit invloed hebben? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Redelijk wat binnen gekomen, normaal zou je dan graag wat investeren voordat je vennootschapsbelasting moet afrekenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat is nog redelijk vroeg geregeld dan. Zonde hoe het gegaan is allemaal. Maar als een speler een stap wil maken, dan houdt het wel een beetje op. Zeker gezien zijn situatie. Hopelijk houden we er nog wel een serieus bedrag aan over. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maakte bij Heerenveen ook bar weinig indruk op me. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tot op heden blijft het rustig na het aantrekken van Sem Steijn. Het is te hopen dat de directie geleerd heeft van de vorige keer dat je niet weer tot het laatste moment wacht met het aantrekken van versterkingen want dat heeft Feyenoord veel doelpunten en blessuregevallen gekost. Het seizoen is lang met de nationale competitie, beker en deelname voorronde CL. Je zult de selectie tijdig op orde moeten hebben en niet weer te lang wachten. Kom op Feyenoord wees slagvaardig. Geen woorden, maar daden! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 22:38 schreef ras het volgende:Tot op heden blijft het rustig na het aantrekken van Sem Steijn. Het is te hopen dat de directie geleerd heeft van de vorige keer dat je niet weer tot het laatste moment wacht met het aantrekken van versterkingen want dat heeft Feyenoord veel doelpunten en blessuregevallen gekost. Het seizoen is lang met de nationale competitie, beker en deelname voorronde CL. Je zult de selectie tijdig op orde moeten hebben en niet weer te lang wachten. Kom op Feyenoord wees slagvaardig. Geen woorden, maar daden! Geld zal wel weer op magische wijze op zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gekke is. Gebeurt overal niet zo veel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kwane tabiri van Dordrecht ????? Ben het nu even kwijt, we zouden toch directe versterkingen krijgen. En over dat geld .....ik hoorde dat de inkomsten van de CL pas later uitbetaald worden,dat schijnt de procedure te zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Totaal niets voorbereid de afgelopen 7 maanden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad , zo jammer weer dat v persie niet enigszins geholpen wordt om op tijd een elftal te krijgen waar hij mee kan gaan werken
je sterkhouders gaan vertrekken dus moet er een nieuw elftal weer opgebouwd worden , met CL voorrondes voor de deur is dit weer zwaar klote natuurlijk
je laat zo'n beginnende trainer wel verzuipen , ik vind het onbegrijpelijk waar die te kloese mee bezig is natuurlijk moeten we ff afwachten maar met de afgelopen jaren waren de transferzomers ook zwaar drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk die paniek. Vorig jaar was een ruk jaar Kan alleen maar beter |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eerder een constatering dat het weer de soep in loopt te draaien |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zie het allemaal wel, hoop dat ze gewoon met elftal versterken bezig zijn en dat lijkt er ook op en niet ervoor bijna al de huurspelers willen/moeten kwijtraken want anders ben je pas sept zover bij wijze van
Hopelijk over 3-4 weken al beetje vaste kern om te werken naar de eerste voorondes toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wel nog steeds behoorlijk vroeg. Feyenoord is nog niet begonnen aan het nieuwe seizoen. Sterker nog, sommigen zijn nog met het vorige seizoen bezig.
Als inkomende transfers rondkomen voor posities waar we nu wat missen (kijk ik met name naar spits, linksback, rcv en keeper), voor half juli rondkomen, is het niet zo'n probleem. Vervangers van Milambo/Hancko/Paixao/Timber kunnen ook pas komen als die daardwerklijk (zo goed als) vertrokken zijn.
Maar eerder is duidelijk beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat wel zo is dat de vaste kern waar je mee kunt werken mits fit haha, al stuk beter is dan voorafgaand afg seizoen dat was echt bizar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag op het terras een biertje gedronken , met iemand die veel weet over Feyenoord ( heeft ooit in bestuur gezeten) ik vertelde hem dat er nu al redelijk wat onrust is over aankopen. Hij vertelde dat het spel voor diverse (sub) top spelers , pas 2 weken aan de gang is. Bij verkoop van Paxao, Hancko, Hartman kan het allemaal snel gaan. Nou ik hoop daar maar op |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik begrijp werkelijk niets van de onrust over de club. Hebben er denk ik nog nooit zo goed voorgestaan. Prima selectie, die fit gemaakt moet worden in de voorbereiding. Topscoorder eredivisie is al aangekocht én Afrikaanse belofte voor vleugel. Al aardig wat uitgaande tranfers, van Lopez via van den Belt naar Pedersen bv. Hele leuke talenten overgenomen van oa Heerenveen, Dordt en 020. En verder lijkt het allemaal al dichtgetimmerd. Is deal Hancko rond dan komt die Pool van Valencia. Stappen Hartman en Milambo op het vliegtuig naar UK dan komen Valente en Bueno via het Maasgebouw binnen. In 020 en Lampenstadje zijn ze best wel jaloers denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil je wel gewoon even klagen hier, anders raken we van slag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oordelen doe ik eind juli. En dan nog.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahaha prima toch Ga nu over op de 0.0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwe eerste keeper Vervanger Trauner Vervanger Hancko Nieuwe eerste linksback Nieuwe rechtsbuiten Nieuwe eerste spits
Hup hup. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 14:57 schreef Bowie het volgende:Ik begrijp werkelijk niets van de onrust over de club. Hebben er denk ik nog nooit zo goed voorgestaan. Prima selectie, die fit gemaakt moet worden in de voorbereiding. Topscoorder eredivisie is al aangekocht én Afrikaanse belofte voor vleugel. Al aardig wat uitgaande tranfers, van Lopez via van den Belt naar Pedersen bv. Hele leuke talenten overgenomen van oa Heerenveen, Dordt en 020. En verder lijkt het allemaal al dichtgetimmerd. Is deal Hancko rond dan komt die Pool van Valencia. Stappen Hartman en Milambo op het vliegtuig naar UK dan komen Valente en Bueno via het Maasgebouw binnen. In 020 en Lampenstadje zijn ze best wel jaloers denk ik. Eens hoor, Feyenoord staat er veter voor dan ooit, misschien is dat wat overdreven, maar het gaat gewoon goed. We moeten afwachten hten wat er gaat gebeuren, we kunnen niet een vervanger voor Hancko of wie dan ook halen zolang die niet zijn verkocht, echt een denkwijze van een kleuter. We zijn geen club met miljarden van een oliesjeik, gelukkig niet!
Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 16:29 schreef MMM het volgende:Nieuwe eerste keeper Vervanger Trauner Vervanger Hancko Nieuwe eerste linksback Nieuwe rechtsbuiten Nieuwe eerste spits Hup hup. We hebben op dit moment zat keepers. Trauner heeft gewoon nog een contract. Hancko heeft gewoon nog een contract. Linksback zal nodig zijn inderdaad nu het zo goed als zeker is dat Hartman weg gaat, maar het staat nog niet gemeld op Feyenoord.nl... Rechtsbuiten? Op dit moment hebben we er een stuk of 5! Eerst verkopen, lozen, etc. Spits, die noodzaak zie ik dan weer wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rechtsbuiten heb je er maar 1, rechtsbacks zat.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wel leuk dat de meesten zich niet druk maken , dat wordt anders als na 5 competitie wedstrijden weer punten verliest en het mislopen van de CL dan breekt de pleuris weer uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Roefs, Smit en Goes halen. En drie ervaren spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van AZ zijn onhaalbaar |
|
|
|