|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ugalde. Die kan ik dan weer niet volgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Type Achabar, past niet bij feyenoord zo'n klein spitsje. Met Steijn, Moussa en Paixo al een hoop ukkies lopen. Daarbij mogen we toch geen zaken doen met Rusland?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was ik in z’n Twente tijd niet weg van volgens mij.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ah ik zie waarom ze Ugalde willen.
Muy Manero. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sjaak Troost level zakendoen dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben wel blij dat ze dus inzien dat de huidige spitsen ver ondermaats zijn.
Moet er wel wat beters voor terug uiteraard. Ugalde in m’n hoofd geen onuitwisbare indruk achtergelaten, goals bij Twente ook niet gigantisch veel zag ik. Was wel een poosje voornamelijk invaller.
Maar denk dat deze gozer te duur is als ik de bedragen zie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD en Telegraaf melden het nu ook omtrent Ugalde |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 06:37 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Type Achabar, past niet bij feyenoord zo'n klein spitsje. Met Steijn, Moussa en Paixo al een hoop ukkies lopen. Daarbij mogen we toch geen zaken doen met Rusland?? Eens |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Onbegrijpelijk weer. Hij speelt jaren in Nederland maar dan halen ze hem niet of herkennen ze niet zijn talent. En nu moet hij veel geld kosten, speelt hij in Rusland, en willen ze hem halen. Ga je schamen te Kloese. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, dat doen er zo veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 09:10 schreef MMM het volgende:Ben wel blij dat ze dus inzien dat de huidige spitsen ver ondermaats zijn. Moet er wel wat beters voor terug uiteraard. Ugalde in m’n hoofd geen onuitwisbare indruk achtergelaten, goals bij Twente ook niet gigantisch veel zag ik. Was wel een poosje voornamelijk invaller. Maar denk dat deze gozer te duur is als ik de bedragen zie. Vorig seizoen 29 competitiewedstrijden, 17 goals, 5 assists Niet verkeerd denk ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toen ook onbetaalbaar hee na dat jaar bij twente, toen konden we helemaal niet betalen meer dan 10 mil. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een vrij technische behendige voetballer naar wel aardig klein weet ik nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens Engelse Wikipedia, in 6 seizoenen 168 wedstrijden in competitieverband en daarin 59 keer gescoord. 1.73m lengte. Niet wereldschokkend maar betere stats dan nu rondloopt, en beter betaalbaar, mogelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ugalde, hoop dat het slechts een gerucht is!
In Enschede was hij goed voor 22 doelpunten en 13 assists in 84 officiële wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 10:05 schreef Leuv het volgende:Onbegrijpelijk weer. Hij speelt jaren in Nederland maar dan halen ze hem niet of herkennen ze niet zijn talent. En nu moet hij veel geld kosten, speelt hij in Rusland, en willen ze hem halen. Ga je schamen te Kloese. Man man teKloese heeft ook alles gedaan bij je.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Niet gedaan. Wel eindverantwoordelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 10:05 schreef Leuv het volgende:Onbegrijpelijk weer. Hij speelt jaren in Nederland maar dan halen ze hem niet of herkennen ze niet zijn talent. En nu moet hij veel geld kosten, speelt hij in Rusland, en willen ze hem halen. Ga je schamen te Kloese. tja, toen hadden we Santi rondlopen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 10:44 schreef VVout het volgende:Ugalde, hoop dat het slechts een gerucht is! In Enschede was hij goed voor 22 doelpunten en 13 assists in 84 officiële wedstrijden. Hoop met je mee maar vrees van niet. Met Ugalde en Bjorn Meijer ga je de CL niet in hoor. En dan moet je er niet aan denken wie er nog weg gaan en wat voor kut zooi daar voor terug komt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik snap het ook niet. Waarom blijven we toch structureel naar dit soort spelers kijken. Begrijp me niet verkeerd die Ugalde is best een aardige speler maar niet beter dan Ueda. Wat moet je er dan mee ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD: "Nu de naam Manfred Ugalde op straat lag, wensten ze in de Kuip ook niet meer te ontkennen. (...) Intern omschrijven ze die pogingen als ‘lastig, zo niet onmogelijk’."
"De website 1908.nl bracht de interesse in Ugalde woensdagavond laat als eerste en hoewel #Feyenoord wel gewend is geraakt aan uitgelekte informatie, was er intern toch verbazing."
"De informatie was ditmaal slechts bij een kleine kring van ingewijden bekend was en toch lekte het weer uit. Dat het toch op straat ligt ‘is heel schadelijk’, klinkt het donderdagochtend vanuit de Kuip."
Aan de andere kant: het zal #Feyenoord dwingen om nog meer haast te maken om te kijken of Ugalde echt haalbaar is en daar zijn zoals gezegd best twijfels over." (AD)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lek wist weer toe te slaan, maar zal waarschijnlijk wel een keer ontmaskerd worden.
 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nog niet eens zo slechte keus die ulgalde , ik vraag mij wel af of steijn wel tot zijn recht komt met ulgalde voor hem die is toch wel gebaat bij een spits die ballen vast houd , kaatst en gaten/ruimte maakt voor hem , wolfswinkel was zo'n slimme speler ulgalde creeerd graag zelf kansen en is doelgericht , op zich geen verkeerde keuze is nog maar 23 , zou wel een grote lange sterke spits kopsterke erbij halen die ook een bal kan vast houden voor een opkomende steijn en je kan dan ook een plan B gaan spelen als het niet loopt ueda en carranza moet je verkopen , komen beide te kort |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: praatgrage sintersjaak misschien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"Na de komst van Steijn en Valente en de aanstaande deal over Meijer, is de club bereid tot een absoluut transferrecord voor een nieuwe spits. Deze ambitie legt een stevig fundament onder de woorden die Van Persie uitsprak: #Feyenoord wil dit seizoen kampioen worden." (VI) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel netjes en logisch zo beredenerend want spitsen zijn duurder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Wie doet dat dan he, bever? Afg 3 jaar wel wat transfers er mede door afgeketst het vermoeden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 12:37 schreef MMM het volgende:"Na de komst van Steijn en Valente en de aanstaande deal over Meijer, is de club bereid tot een absoluut transferrecord voor een nieuwe spits. Deze ambitie legt een stevig fundament onder de woorden die Van Persie uitsprak: #Feyenoord wil dit seizoen kampioen worden." (VI) dat zou mooi zijn en is hard nodig , tot nu toe zijn er nog geen directe versterkingen gehaald , mooi om te zien dat ze veel geld voor kwaliteit gaan uitgeven dat geeft de burger moed , maar om nou zoveel uit te geven aan Ulgalde , dan zijn er denk ik wel betere opties te vinden , hij is welkom maar voor gepast bedrag |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 12:47 schreef bijft007 het volgende:[..] Wie doet dat dan he, bever? Afg 3 jaar wel wat transfers er mede door afgeketst het vermoeden. bever werkt niet in het maasgebouw , sjaak troost was in het verleden wat bekent is de praatgrage , of dat nu weer het geval is zal de tijd uitwijzen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou mooi zijn mits ze een goede kopen voor die kneus Ugalde hoeven ze hem echt niet te breken. Speelt in een ruk competitie man. Daarnaast Bij twente niet onomstreden. Hopelijk houdt Moskou poot stijf en weigeren ze t bod |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat zou die Meerdink moeten kosten ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je mag toch geen handeldrijven met Rusland ??????? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bewust gelekt?
Ooh we hebben zoooo ons best gedaan..
Hoop t niet maar alle transfer zomers hetzelfde gelul.
Wie zegt dat t lek bij Feyenoord zit?
Zaakwaarnemers zijn bekend daarvoor he, al is t maar om interesse op te wekken voor hun speler, want hoe meer transfers, hoe meer inkomsten, is hun business model.
Dingen die gelekt worden zijn nóóit in t voordeel van ons Feyenoord, maar wel voor de buitenwacht... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 14:07 schreef Cruzcontrol het volgende:Bewust gelekt? Ooh we hebben zoooo ons best gedaan.. Hoop t niet maar alle transfer zomers hetzelfde gelul. Wie zegt dat t lek bij Feyenoord zit? Zaakwaarnemers zijn bekend daarvoor he, al is t maar om interesse op te wekken voor hun speler, want hoe meer transfers, hoe meer inkomsten, is hun business model. Dingen die gelekt worden zijn nóóit in t voordeel van ons Feyenoord, maar wel voor de buitenwacht... In dit geval geeft ook russische media aan dat t eerste bod van tafel geveegd is, voor wat t waard is dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jawel, maar er is een sanctielijst qua goederen en een van bedrijven en personen. Dus als het niet op beide lijsten voorkomt mag t. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 14:16 schreef Stylzz het volgende:[..] In dit geval geeft ook russische media aan dat t eerste bod van tafel geveegd is, voor wat t waard is dan Welke Russische media dan? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik vond die Ugalde altijd wel een dominant baasje overigens, de wedstrijden die ik hem heb gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
nadat wij til huurden en erna psv hem kocht stuk over gelezen, via Oostenrijkse of Duitse banken ging het wel toen want rechtstreeks geld vanuit nl naar Rusland wat lastiger en mocht niet geloof ik, want er waren wel dingen die het bemoeilijkten toen, ach om het even.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|