|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is niet helemaal waar. Als een speler iets wil en er wordt voor betaald wat billijk is om het contract af te kopen kan de speler weg. De speler kan ook zelf het contract afzeggen en dus afkopen. Dus een speler heeft wel degelijk wat te willen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet overgens ook niet of het voor elke speler is weggelegd om soortje speelbal/handelwaar te zijn waar je weet gehaald wordt om verhuurd te worden
en in meeste gevallen tegen beter weten in hopen op een kans feyenoord 1 bij terugkomst. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we zijn al weer een week onderweg en je hoop dan dat er versterkingen gedaan zijn , diarra steijn en valente zijn goede aankopen maar zullen nog wat tijd nodig hebben om aan te passen aan het niveau
de echte versterkingen die je beter maken zijn nog niet gedaan , deze zijn echt nodig zeker op de spits positie zijn deze cruciaal om een goed seizoen te draaien en belangrijker om de voorrondes van de CL te halen
vind dat te kloese nu echt aan de bak moet , zo zonde weer dat er weer getreuzeld wordt terwijl de belangen groot zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan me het ongeduld voorstellen, al zit je nog wel in een relatief rustige transferperiode. Zaakwaarnemers en clubs mikken m.i. vooral op de latere fase, waarin clubs heviger druk gaan ondervinden en bereid zij hoger te gaan bieden. Feyenoord zit in het lagere segment qua budget, en dus afhankelijk van de markt, vooral als het om directe versterkingen gaat. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Het is ieder jaar t zelfde. Ik ga je voorspellen dat we vlak voor de 1e knock-out out ronde CL net cruciale spelers als Hancko, Timber en Paixao kwijt zijn en dan of geen directe versterkingen ervoor terug hebben gehaald of spelers die dan nog niet meedoen omdat ze nog geen fatsoenlijke training hebben gehad. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 13:22 schreef FR-Henk het volgende:Kan me het ongeduld voorstellen, al zit je nog wel in een relatief rustige transferperiode. Zaakwaarnemers en clubs mikken m.i. vooral op de latere fase, waarin clubs heviger druk gaan ondervinden en bereid zij hoger te gaan bieden. Feyenoord zit in het lagere segment qua budget, en dus afhankelijk van de markt, vooral als het om directe versterkingen gaat. natuurlijk zit er een stukje ongeduld in van ons als supporters , maar je hoopt op een complete selectie zodat v persie tijd genoeg heeft om zijn ideen erin te slijpen en ze op tijd fit krijgen om goed die cruciale voorrondes in te gaan
40milj startgeld in de CL is de moeite waard lijkt mij daarbij help je v persie er ook mee , een aantal wedstrijden verliezen of gelijk spelen begint het gemor weer en de onrust |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Naast het aantrekken van Manfred Ugalde als centrumspits lijkt het mij ook geen verkeerd idee om Tobias Lauritsen van Sparta te halen als pinchhitter. Om wedstrijden iets te moeten forceren en als breekijzer te fungeren lijkt hij mij een meer dan welkome versterking. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 16:33 schreef ras het volgende:Naast het aantrekken van Manfred Ugalde als centrumspits lijkt het mij ook geen verkeerd idee om Tobias Lauritsen van Sparta te halen als pinchhitter. Om wedstrijden iets te moeten forceren en als breekijzer te fungeren lijkt hij mij een meer dan welkome versterking. Ook de Telegraaf gelezen... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was dus een eerste bod van maar liefst 15 miljoen voor ugalde aldus Fabrizio romano
Ze willen dus echt doorpakken voor een betere spits en daarbij willen ze dus er ook echt poen voor neertellen
En ze zetten (nog) gewoon door om hem binnen te halen ook want zijn nog in gesprek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens andere bronnen was t bod veel lager |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mogelijk zelfde verhaal dus met meijer, misschien incl haalbare bonussen of wat ook meegerekend, anyways zn tr waarde staat op 15 milj
En hij doet het daar fantastisch en ook voor costa rica zag ik met goals assist al een tijd, en mooie leeftijd ook nog👍 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is een gerucht van de hoogste plank Plea. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wordt veel in omloop gebracht door zaakwaarnemers, en andere belanghebbenden, om interesse van andere clubs te triggeren en zo de prijs weer wat op te drijven. Een miljoen meer scheelt al snel een ton extra in hun tarief.
Het is en blijft een jungle dat wereldje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Juve zou 30 max willen betalen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Lees een hoop berichten waar ik niet vrolijk van wordt. Hoop dat er veel gebakken lucht tussenzit. MousSa voor 20 naar Benfica. Die kenus van Az werd voor 15 aan Como verkocht. Wij gaan nooit een betere speler dan Moussa terug kunnen halen voor minder dan 20 mln. Hancko voor 30 naar Juve. Koopje als t waar is. Moet je gewoon het transferecord mee breken. Daarnaast heb ik nog geen fatsoenlijke naam voorbij horen komen waar we interresse in hebben. Het zegt al genoeg dat we bijna een speler hadden gekocht die niet door de keuring kwam. Praktisch iedereen op dit forum riep al dat hij te veel blessures heeft gehad en DTK had er bijna 6 mln voor neergelegd. Ugalde vind ik net zo'n grap. Ik hoop dat Spartak vast houdt aan 20 en DTK niet zo dom is om die nog te betalen ook voor een speler die zich nog niet heeft bewezen in een grote competitie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Enige belang rond deze berichten is voor de sites die dit plaatsen. Als je maar kijkt. Inhoud doet er niet toe. En het juint supporters op versus de clubleiding. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Geruchten staan hier in t juiste topic. Komende week of 2 zal eea weer veel duidelijker zijn. Zal ook wel moeten met CL in vooruitzicht. Maar mochten Hancko en Paixao er nog bij zijn, hoor je mij niet klagen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Het Russische medium Championat schrijft maandagochtend dat Spartak Moskou hoog in de boom zit: voor minder dan 20 tot 25 miljoen euro is Ugalde niet beschikbaar. Dat zou Feyenoord inmiddels ook weten. 'Spartak zal stand houden. We hebben het wel over de topscorer van de Premjer Liga', klinkt het.
Ugalde (23) staat bovenaan de verlanglijst van Feyenoord, dat op zoek is naar een volwaardige concurrent voor Ayase Ueda. Het is de Rotterdammers menens: zondag meldde Fabrizio Romano dat Feyenoord al een bod van in totaal 15 miljoen euro afgewezen heeft zien worden.
Een voordeel voor Feyenoord is het feit dat Ugalde zijn zinnen heeft gezet op een zomertransfer. De spits, die nog niet zo lang geleden ook werd gelinkt aan Paris Saint-Germain, staat open voor Feyenoord. Ugalde ligt nog twee jaar vast in Rusland, nadat hij begin 2024 voor dertien miljoen euro vertrok bij FC Twente.
Ugalde speelde tot nu toe 52 wedstrijden voor Spartak Moskou. Daarin was hij goed voor negentien goals en zes assists. Championat concludeert daaruit dat 'het mogelijke vertrek van Ugalde zeker geen kritiek verlies is voor Spartak en de Russische competitie'. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor dat geld dan beter Romulo, maar ik denk dat het verschil in salaris zit. Feyenoord zit al aardig aan de bovenkant van het salarishuis gok ik. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zullen zien , kan ook ergens op 18 uitkomen of zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2025 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:Voor dat geld dan beter Romulo, maar ik denk dat het verschil in salaris zit. Feyenoord zit al aardig aan de bovenkant van het salarishuis gok ik. Bijlow, Stengs etc. moet je zo spoedig mogelijk vanaf. Dan komt er een partij ruimte vrij.
Trauner en Nieuwkoop ook weg maar die zullen wat lager zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD: "Na het afblazen van de overgang van Bjorn Meijer naar #Feyenoord, kijken ze in Rotterdam richting Engeland of er vanuit de Premier League snel een linksback valt te huren."
Liever niet weer huren. Er moet een kwalitatief goede back bij.
Met huren krijg je dat zelden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat je op dit moment daar meer kans maakt dan met kopen, tenzij je de hoofdprijs wilt betalen. Of wachten op verkopen, maar die wil je ook al kwalitatief vervangen.
Er is natuurlijk geen onbeperkt budget. Meijer was tussen de 3 en 6 laten we voor t gemak even stellen. Dat is niet veel hoor voor een goede back. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, als je rond 15-20 juli een 2e linksback is het prima en op tijd
En eigenlijk ook liefst nieuwe spits en/of rechtsbuiten binnen maar het laatste hoor je niks over waar je eigenlijk met slory naast Moussa kwalitatief best karig is
2-3 weken voor het uiteindelijk echt begint is wel top maar in de praktijk kan er nog zoveel veranderen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T hele beroerde voor ons is, dat dit hele circus tot 1 sept duurt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2025 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat je op dit moment daar meer kans maakt dan met kopen, tenzij je de hoofdprijs wilt betalen. Of wachten op verkopen, maar die wil je ook al kwalitatief vervangen. Er is natuurlijk geen onbeperkt budget. Meijer was tussen de 3 en 6 laten we voor t gemak even stellen. Dat is niet veel hoor voor een goede back. Er zijn meer competities dan de PL. Je kijkt toch naar spelers?
Maargoed, we wachten af. Nog geen naam gezien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt hè, moet gewoon bij het begin seizoen klaar zijn. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Dallinga genoemd als alternatief. Zie ik 10 keer liever komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Te hopen ugalde door gaat hoor, worden op zeker wij als fans meest gelukkig van als hij er is, technisch behendig en voor zn lengte potig mannetje, echt goed geworden is die na berg opgezocht te hebben
dallinga gaan we veel op ouwehoeren vrij beperkt is als voetballer dus dat zou echt een fout zijn ben ik van mening. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het voordeel is dat hij Nederlander is dat wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Pool van Valencia gaat naar PSV. Maar ook hier geen idee of dat erg is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stond niet voor niks eerder in de belangstelling van grotere clubs, denk ik dan.
Vermoed dat dit weleens een grote jammer kan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als er grotere waren gaat hij toch niet naar PSV of ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Afgelopen winterstop dacht ik. Heeft bij Valencia veel goede spelers voor zich.
Leek mij een aanwinst. Maar we gaan het zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als je hem een buitenkans vind, dan had je hem toch al gehaald? Zelfs al mocht de deal met Hancko nog duren of misschien dat hij zelfs blijft. Want die zou ook nog als linksback kunnen spelen natuurlijk, waar we ook spelers tekort komen. We hebben 1 linksback en 1 lcv nu. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet eigenlijk niet of feyenoord er nog mee bezig was eigenlijk of op pauze gezet aangezien hancko wat langer lijkt te duren of zelfs mogelijk afketst. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik heb die Jan Plug niet zo gevolgd maar het is wel een imposante figuur vertoning zeg. Hij viel mij ook helemaal niet tegen afgelopen weekend. Kan die niet gewoon Hancko gaan vervangen ? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik was tegen Cambuur ook behoorlijk te spreken van Plug. Ziet er stabiel uit, ziet de ruimtes. Had nog een assist kunnen hebben bij de 2-0 als de bal niet was onderschept, prima diepte pass. Verder zonder de bal was hij ook druk bezig met wijzen en coachen. Ik zie hem graag aansluiten in het eerste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is natuurlijk geen vervanger voor Hancko. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij moet er nu ook echt tussenkomen eigenlijk want afg seizoen zat hij er ook voorbereiding bij,,anders denk ik dat hij verhuurd wordt of naar dordt en zien we hem niet meer terug
Je kan hem als backup van hancko ipv die Uruguayaan gebruiken die nu weg is die we ook amper gezien hebben,, maar plug nu wel eerst serieus testen eerst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou best kunnen kuyt hem graag erbij wil hebben trouwens, zijn familie van elkaar. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik mag toch niet hopen dat ze met Malacia komen aanzetten. Dan nog liever Verdonk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
In Italië wordt Feyenoord genoemd als mogelijke nieuwe club voor Cyril Ngonge van Napoli. De 25-jarige aanvaller wordt hevig in verband gebracht met een vertrek bij de Italiaanse grootmacht en de Rotterdammers worden genoemd als partij die wil profiteren. Club Brugge ligt echter volgens de laatste berichtgeving op poleposition voor de komst van Ngonge. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2025 - 08:45 schreef Leuv het volgende:Ik mag toch niet hopen dat ze met Malacia komen aanzetten. Dan nog liever Verdonk. Daar denkt echt niemand aan behalve suffe fansites die t gaan opperen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja heb het ook nog nergens gelezen dat hij echt serieus genoemd wordt, wel door een fan die het na afketsen meijer noemde maar ook niet echt serieus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM