|
|
Frobin1974
|
|
|
Heel gauw verkopen. Ik heb er geen band mee, veels te veel geblesseerd en te weinig beslissend voor ons. Lekker wat geld vangen en een 1e spits halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is nog steeds herstellende dus hij gaat nergens heen. Volgend seizoen transfervrij uitzoeken wat er op zijn pad komt . Ik zou toch nog een jaartje bijtekenen als ik hem was als een soort van levensverzekering |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2025 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij is nog steeds herstellende dus hij gaat nergens heen. Volgend seizoen transfervrij uitzoeken wat er op zijn pad komt . Ik zou toch nog een jaartje bijtekenen als ik hem was als een soort van levensverzekering Bijtekenen, om ons Feyenoord ook nog wat te gunnen, de club die je altijd lekker doorbetaalt.
En anders pleur je ook maar op voor 15 miljoen of zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber speelde 2 seizoenen onder Slot ruim 60 wedstrijden. Hoezo veel geblesseerd... Goede speler. Absoluut basiswaardig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft vast best wat potten gemist maar vooral afg seizoen bij ons, maar wie niet eigenlijk😆 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies! Roofbouw-seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Juist ja en dan nog ff bij Oranje het laatste zetje krijgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat was echt fucked up toen, moet hijzelf ook van geleerd nu hebben en beter leren naar lichaam luisteren lijkt me want hij moet uiteindelijk zelf afmelden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Romulo kan wel eens een twist krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wel interessant waarom Feyenoord is geswitcht van Romulo naar Ugalde.
De vraagprijs voor beide spelers lijkt dicht bij elkaar te liggen? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat moet die Meerdink dan kosten ?
Wie ik bovendien voor de toekomst nu al zou gaan halen, of in ieder geval een contract mee zou afsluiten, is Vennegoor of Hesselink.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 08:56 schreef MMM het volgende:[..] Wel interessant waarom Feyenoord is geswitcht van Romulo naar Ugalde. De vraagprijs voor beide spelers lijkt dicht bij elkaar te liggen? Omdat er voor Romulo al boven de 20 geboden was denk ik |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zullen ook wel op meerdere borden schaken, om zo ook de druk er op te houden bij die a dere clubs, om niet te hoog in de boom te gaan zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Salah-Eddine als linksback.
Man man. Als het Nederlands spreekt sta je al op de lijst. Bevalt me totaal niet de huidige werkwijze |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bever meldt dat het niet concreet is. Wel iets van contact geweest, maar dat geldt voor een dozijn backs. Of voor welke positie dan ook, gewoon kijken wat spelers die mogelijk interessant zouden kunnen zijn, zouden moeten kosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 14:46 schreef MMM het volgende:Salah-Eddine als linksback. Man man. Als het Nederlands spreekt sta je al op de lijst. Bevalt me totaal niet de huidige werkwijze Is geen matige speler toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: CL niveau ?? Calimero inkoop, gewoon echte betaalbare topper halen Let op dadelijk verdampt je CL inkomen aan ????????????! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aan de bal vind ik het een aardige speler. Verdedigend erg matig.
Je moet juist een speler halen die een stuk beter is dan Smal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is eigenlijk een beetje zelfde als Meijer hoor. Aanvallend en aan de bal goed, verdedigend minder. Al heb ik allebei niet intensief gevolgd, dus ik zou t niet weten eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 15:41 schreef piet de paler het volgende:[..] CL niveau ?? Calimero inkoop, gewoon echte betaalbare topper halen Let op dadelijk verdampt je CL inkomen aan ????????????! Geen idee, weet jij t? Ik heb welgeteld nul wedstrijden van m gezien pak m beet de afgelopen 2 jaar. jij? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 14:46 schreef MMM het volgende:Salah-Eddine als linksback. Man man. Als het Nederlands spreekt sta je al op de lijst. Bevalt me totaal niet de huidige werkwijze Jaar of 3-4 terug een grote belofte. Maar nu? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:Is eigenlijk een beetje zelfde als Meijer hoor. Aanvallend en aan de bal goed, verdedigend minder. Al heb ik allebei niet intensief gevolgd, dus ik zou t niet weten eigenlijk Meijer is veel meer een loper. Salah Edinne speelt meer aan de binnenkant.
In dat opzicht wel andere types |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 15:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Geen idee, weet jij t? Ik heb welgeteld nul wedstrijden van m gezien pak m beet de afgelopen 2 jaar. jij? Bij Twente wel toch.
Laatste half jaar kun je ‘m niet gezien hebben nee ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook bij Twente heb ik m niet gevolgd. Alles wat ik van Twente gezien heb is echt op één hand te tellen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 14:46 schreef MMM het volgende:Salah-Eddine als linksback. Man man. Als het Nederlands spreekt sta je al op de lijst. Bevalt me totaal niet de huidige werkwijze Lachwekkend. Dan nog liever Verdonck |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Bijna iedereen wordt hier eerst door de helft afgezeken en de TD er bij. Kijk nou eens naar wat we de laatste jaren aan transfers in en uit hebben gehad! Op basis daarvan geniet de huidige directie / verantwoordelijke voor transferbeleid (lees DtK) het vertrouwen. Heel wat voorbeelden die als je de topics terug kijkt afgezeken werden aan het begin en later transferrecord naar transferrecord braken. Wat al tig jaar op naam van Kuijt stond. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat een gelul. We hebben geen TD dus jouw hele betoog klopt na 1 zin al niet meer.
Het is werkelijk allemaal van een dusdanig amateuristisch niveau wat die te Kloese presteert dat het echt lachwekkend begint te worden. 90% van wat hij heeft aangetrokken kan zo de prullenpak en kost alleen maar geld. Het is onze eigen Mislintat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 19:19 schreef PieterBos het volgende:Bijna iedereen wordt hier eerst door de helft afgezeken en de TD er bij. Kijk nou eens naar wat we de laatste jaren aan transfers in en uit hebben gehad! Op basis daarvan geniet de huidige directie / verantwoordelijke voor transferbeleid (lees DtK) het vertrouwen. Heel wat voorbeelden die als je de topics terug kijkt afgezeken werden aan het begin en later transferrecord naar transferrecord braken. Wat al tig jaar op naam van Kuijt stond. Haha er zijn juist twee rampzalige transferzomers geweest onder Te Kloese
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 19:48 schreef Leuv het volgende:Wat een gelul. We hebben geen TD dus jouw hele betoog klopt na 1 zin al niet meer. Het is werkelijk allemaal van een dusdanig amateuristisch niveau wat die te Kloese presteert dat het echt lachwekkend begint te worden. 90% van wat hij heeft aangetrokken kan zo de prullenpak en kost alleen maar geld. Het is onze eigen Mislintat. eens |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Dit jaar wordt je 3e door abnormaal veel blessures, met een normaal verloop was je zo maar weer kampioen geworden. Vorig jaar kampioen. In het achterhoofd houden de gedachte van waar we vandaan komen en de enorme schuldenlast. PieterBos ziet het juist goed en is in deze de reële. Als je denkt dat alles wat je aankoopt in goud veranderd, dan ben je niet van deze wereld, het gebeurt namelijk altijd en overal. Risico van het vak heet dat. Ik hoop ook dat alles wat we hebben en aankopen wordt verkocht met dikke winst, maar in de grote mensenwereld gebeurt dat nooit. Er wordt gewoon knap werk geleverd door DTK en consorten, of dat nou een technisch directeur is of niet. Hup Feyenoord!!! Dan nog steeds |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schei is uit zeg. Tuurlijk was je geen kampioen geworden. Alleen vanaf januari al speelde we zonder spits. Laat staan met slapzak Priske, aangesteld door Te Kloese. Waardeloze trainer.
Altijd maar kijken naar het verleden. Moedeloos word je ervan. De wereld lag aan onze voeten onder en na Slot. Afgelopen seizoen een gegarandeerde tweede plek weggegeven door wanbeleid. Een garantie op 70 miljoen.
En de voorronde CL nadert. Nog geen linksback en nog geen spits.. en rechts centraal een probleem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt ja, alleen bij Feyenoord stellen ze een trainer aan die niet matcht, bij alle andere clubs rer wereld komt dat nooit voor. Wat hebben ze daar geblunderd. Terug kijken naar het verleden, helaas hebben we er nog steeds mee te maken, het is niet anders. Bijna failliet, VVF, Goldmansachs, geen u21 in de kkd, daar heeft de hele organisatie last van, sportief en financieel, wordt wakker! Het gaat juist met kleine stappen steeds beter. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 20:30 schreef MMM het volgende:Schei is uit zeg. Tuurlijk was je geen kampioen geworden. Alleen vanaf januari al speelde we zonder spits. Laat staan met slapzak Priske, aangesteld door Te Kloese. Waardeloze trainer. Altijd maar kijken naar het verleden. Moedeloos word je ervan. De wereld lag aan onze voeten onder en na Slot. Afgelopen seizoen een gegarandeerde tweede plek weggegeven door wanbeleid. Een garantie op 70 miljoen. En de voorronde CL nadert. Nog geen linksback en nog geen spits.. en rechts centraal een probleem Tweede plaats was idd t logische resultaat geweest op voorhand.
Totaal en duur mismanagement om Priske aan te stellen , heeft ook in totaal een miljoentje of 7 gekost alleen al op zich...
Dan veeeeeeeel te laat selectie op pijl gebracht.
Dikke faal..
Hoopte even dat er geleerd was, maar lijkt momenteel nog niet zo.
Aanstelling van die Belg, nu nog, veeeeeeel te laat ook
Maar wie weet, valt t allemaal ineens op zijn plaats..
Zullen het snel genoeg weten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 20:52 schreef Frobin1974 het volgende:Klopt ja, alleen bij Feyenoord stellen ze een trainer aan die niet matcht, bij alle andere clubs rer wereld komt dat nooit voor. Wat hebben ze daar geblunderd. Terug kijken naar het verleden, helaas hebben we er nog steeds mee te maken, het is niet anders. Bijna failliet, VVF, Goldmansachs, geen u21 in de kkd, daar heeft de hele organisatie last van, sportief en financieel, wordt wakker! Het gaat juist met kleine stappen steeds beter. Als jij een trainer haalt die 3-4-3 wil spelen terwijl we al jaren 4-3-3 spelen en daar de spelers voor hebben. Tsja.. Goed geregeld dan. En dan een nieuwe trainer halen die een half jaar geleden nog te weinig ervaring had. In februari blijkbaar niet meer en hop weer geld uitgeven..
Als je dit jaar CL had gehaald, had je met die 70 miljoen weer diverse problemen op kunnen lossen.
Er gaat nog steeds heel veel fout.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja rvp wil graag liefst Hollandse jongens kwam tijd geleden naar buiten,, dus niet onlogisch, al is Salah edine gezien zn naam geen Hollander eigenlijk dan
In Turkije speelt er ook een hollandse back dus zal mss ook nog wel genoemd worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
"Zowel ik als Anass heeft met niemand van Feyenoord gesproken over een mogelijke transfer," verklaart Sinouh tegenover transferexpert Fabrizio Romano. "Anass voelt zich goed bij AS Roma en is erg gemotiveerd voor het nieuwe seizoen onder de nieuwe trainer Gasperini."
Bewuste lek om te kijken of t naar buiten kwam? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Linksom of rechtsom, voor dit nieuwe seizoen moet er wel nog heel wat gebeuren. Laten we hopen op directe versterkingen. De markt is nu helaas nog rustig, ongunstig voor clubs die zich willen versterken.
Nog nodig met de huidige a-selectie:RCV, Trauner is gewoon te veel een twijfelgeval aan het worden. LB, kopen, niet huren.
Van de huidige a-selectie verkopen: een keeper, Nieuwkoop, Trauner, Stengs, Timber, Ivanusec |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 21:15 schreef Stylzz het volgende:"Zowel ik als Anass heeft met niemand van Feyenoord gesproken over een mogelijke transfer," verklaart Sinouh tegenover transferexpert Fabrizio Romano. "Anass voelt zich goed bij AS Roma en is erg gemotiveerd voor het nieuwe seizoen onder de nieuwe trainer Gasperini." Bewuste lek om te kijken of t naar buiten kwam? Ja, is een 'nederlander', wordt dan al snel in verband gebracht met Feyenoord. Is lekker leesvoer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 21:26 schreef Frobin1974 het volgende:Linksom of rechtsom, voor dit nieuwe seizoen moet er wel nog heel wat gebeuren. Laten we hopen op directe versterkingen. De markt is nu helaas nog rustig, ongunstig voor clubs die zich willen versterken. Nog nodig met de huidige a-selectie:RCV, Trauner is gewoon te veel een twijfelgeval aan het worden. LB, kopen, niet huren. Van de huidige a-selectie verkopen: een keeper, Nieuwkoop, Trauner, Stengs, Timber, Ivanusec je vergeet er nog een paar , ueda , carranza , mitchel , zerrouki , en dan nog een buslading verhuurde spelers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt nooit mee om een Slot-kloon te vinden. Valt ook niet mee om sterkhouders te behouden.
Er zijn fouten gemaakt, dat weten we nou wel. En verkeerde inschattingen, Priske begon vrij behoorlijk, was daarna teveel voetveeg voor de selectie. Hij kreeg ze niet scherp meer.
Maar hee, na 3 goede jaren een stasbiele topclub zijn? We zijn een nog altijd plukveld voor vele meer vermogende clubs.
Die torenhoge verwachtingen zijn gebaseerd op Slot. En daar was te Kloese ook bij, trouwens, ook hij heeft die titel binnen gehaald. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 20:56 schreef MMM het volgende:[..] Als jij een trainer haalt die 3-4-3 wil spelen terwijl we al jaren 4-3-3 spelen en daar de spelers voor hebben. Tsja.. Goed geregeld dan. En dan een nieuwe trainer halen die een half jaar geleden nog te weinig ervaring had. In februari blijkbaar niet meer en hop weer geld uitgeven.. Als je dit jaar CL had gehaald, had je met die 70 miljoen weer diverse problemen op kunnen lossen. Er gaat nog steeds heel veel fout. te kloese heeft veel geluk gehad met Slot die door arnesen is aangesteld , hij heeft een paar aardige verkopen gedaan maar dat had iedere boerenlul wel gekund
aankoop beleid is gewoon schandalig , en je houd je hart vast waar hij weer mee aankomt , neem nu weer het geval met Meijer dat ging toch ook weer heel erg raar , transfer som was al rond 6 milj (belachelijk) en dan kom je na de keuring er achter dat hij toch wel blessure gevoelig is , elke idioot kon dit toch zien met zijn lijst aan blessures
het is allemaal heel erg onprofessioneelen toont veel onkunde van te kloese |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 21:32 schreef FR-Henk het volgende:Valt nooit mee om een Slot-kloon te vinden. Valt ook niet mee om sterkhouders te behouden. Er zijn fouten gemaakt, dat weten we nou wel. En verkeerde inschattingen, Priske begon vrij behoorlijk, was daarna teveel voetveeg voor de selectie. Hij kreeg ze niet scherp meer. Maar hee, na 3 goede jaren een stasbiele topclub zijn? We zijn een nog altijd plukveld voor vele meer vermogende clubs. Die torenhoge verwachtingen zijn gebaseerd op Slot. En daar was te Kloese ook bij, trouwens, ook hij heeft die titel binnen gehaald. Tja , belangrijk is, wat is er geleerd van vorig seizoen om herhaling te voorkomen.
Nog een week of twee dan zal eea toch in orde moeten zijn voor een competatieve selectie.
Zo niet pek en veren, zo ja, lang leve Dennis.
Dat zijn de 2 opties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Daarom is ook 4x achter elkaar het transferrecord gebroken!? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 19:48 schreef Leuv het volgende:Wat een gelul. We hebben geen TD dus jouw hele betoog klopt na 1 zin al niet meer. Het is werkelijk allemaal van een dusdanig amateuristisch niveau wat die te Kloese presteert dat het echt lachwekkend begint te worden. 90% van wat hij heeft aangetrokken kan zo de prullenpak en kost alleen maar geld. Het is onze eigen Mislintat. Wel iemand die die rol vervuld, azijnpissers |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 20:56 schreef MMM het volgende:[..] Als jij een trainer haalt die 3-4-3 wil spelen terwijl we al jaren 4-3-3 spelen en daar de spelers voor hebben. Tsja.. Goed geregeld dan. En dan een nieuwe trainer halen die een half jaar geleden nog te weinig ervaring had. In februari blijkbaar niet meer en hop weer geld uitgeven.. Als je dit jaar CL had gehaald, had je met die 70 miljoen weer diverse problemen op kunnen lossen. Er gaat nog steeds heel veel fout. We halen 1x direct de championsleauge en doen direct of dat altijd zo hoort. Feyenoord komt van ver na een periode van wanbeleid, dan is het niet ineens het Walhalla. We leven niet in een sprookjeswereld zoals sommige hier blijkbaar denken. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 21:59 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Tja , belangrijk is, wat is er geleerd van vorig seizoen om herhaling te voorkomen. Nog een week of twee dan zal eea toch in orde moeten zijn voor een competatieve selectie. Zo niet pek en veren, zo ja, lang leve Dennis. Dat zijn de 2 opties. Yep, do or die voor stoute Dennis, deze zomer. Ook van Persie heeft iets te laten zien. Een heldere visie bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als jij alleen daar naar kijkt en niet naar de ellende die aangetrokken is.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2025 - 22:16 schreef PieterBos het volgende:[..] We halen 1x direct de championsleauge en doen direct of dat altijd zo hoort. Feyenoord komt van ver na een periode van wanbeleid, dan is het niet ineens het Walhalla. We leven niet in een sprookjeswereld zoals sommige hier blijkbaar denken. Vooral terug blijven kijken naar de ellende en niet naar het heden.
Afgelopen seizoen was plek 2 een garantie. Alleen PSV stond er rooskleuriger voor. Dat Ajax boven ons geëindigd is, is een grove schande.
Compleet vergooid door Te Kloese en dus 70 miljoen de prullenbak in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kasanwirjo Ueda Ivanusec Zerrouki Nieuwkoop Van den Belt Tsongui Van Sas Sebaoui Lingr Nadje Carranza Mitchell Gonzalez (huur) Osman (huur)
Leuk dat je 020 aanhaalt. Daar ging het mis toen de TD weg moest. En sinds wanneer gaat het hier mis? Sinds Te Kloese aan de touwtjes trekt op technisch vlak |
|
|
|