|
|
Frobin1974
|
|
|
Heel gauw verkopen. Ik heb er geen band mee, veels te veel geblesseerd en te weinig beslissend voor ons. Lekker wat geld vangen en een 1e spits halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is nog steeds herstellende dus hij gaat nergens heen. Volgend seizoen transfervrij uitzoeken wat er op zijn pad komt . Ik zou toch nog een jaartje bijtekenen als ik hem was als een soort van levensverzekering |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2025 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij is nog steeds herstellende dus hij gaat nergens heen. Volgend seizoen transfervrij uitzoeken wat er op zijn pad komt . Ik zou toch nog een jaartje bijtekenen als ik hem was als een soort van levensverzekering Bijtekenen, om ons Feyenoord ook nog wat te gunnen, de club die je altijd lekker doorbetaalt.
En anders pleur je ook maar op voor 15 miljoen of zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber speelde 2 seizoenen onder Slot ruim 60 wedstrijden. Hoezo veel geblesseerd... Goede speler. Absoluut basiswaardig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft vast best wat potten gemist maar vooral afg seizoen bij ons, maar wie niet eigenlijk😆 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies! Roofbouw-seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Juist ja en dan nog ff bij Oranje het laatste zetje krijgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat was echt fucked up toen, moet hijzelf ook van geleerd nu hebben en beter leren naar lichaam luisteren lijkt me want hij moet uiteindelijk zelf afmelden |
|
|
|