|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, weet ik niet. Hij pakt bij Genk ook 1 miljoen op jaarbasis. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:35 schreef van geil het volgende:Vossen is fit, de taal machtig en n goede spits. en bovenal , er zit n goede kop op. Dost is n beperkt mannetje, Guidetti niet fit en Zapata is n Balotelli. dus uit deze serie is het voor mij. Vossen. Bij mij staat op 1, Zapata op 2, Dost en als laatste Vossen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ok. Wat zou Dost hebben denk je? en die andere twee zijn redelijk bekend dus? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dost, Guidetti hoger. En Vossen presteert constanter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik denk dat ze allemaal een miljoenensalaris verdienen. Dus relatief gezien is Vossen inderdaad misschien nog wel de goedkoopste qua salaris. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik kijk niet naar salarissen , meer naar potentie en de progressie die er in zit ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik naar t totaalplaatje, net als jou. hebben we n andere uitkomst. dat kan. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik denk dat ze allemaal een miljoenensalaris verdienen. Dus relatief gezien is Vossen inderdaad misschien nog wel de goedkoopste qua salaris. dat denk ik niet Vossen wil gaan cashen , stond in de belgen krant |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
dost is de beste optie , die kan als beste de nederlandse voetbal cultuur , die weet wat er verwacht wordt in het 433 systeem ,en heeft geen aanpassings problemen |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
dost past ook gewoon goed bij feyenoord , beweegd goed en is lekker agressief in die 16 , dat gaat een publiekslieveling worden |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Is guidetti niet gewoon de beste optie? Het is in ieder geval een jongen die de juiste mentaliteit heeft en een feyenoord hart. Los van zijn vorm !denk ik dat hij van waarde kan zijn voor dit elftal |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
toch geloof ik in die IJslander in de noorse comp , is jong , sterk , lang , snel en kan scoren , ook financieel een goede optie , aanschaf en loon denk het laagst |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan plots gaat het een andere spits worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ja kan die samen met tevrede naar 020 carpoulen |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
'Feyenoord en Twente lopen voor op Ajax in strijd om Ziyech'
Hakim Ziyech speelt naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen niet meer in het shirt van SC Heerenveen. De 21-jarige middenvelder staat in de belangstelling van Feyenoord, FC Twente en Ajax, meldt Voetbal International. Afgelopen zondag sprak Ziyech het publiek toe na afloop van Heerenveens laatste thuiswedstrijd van dit seizoen, die werd gewonnen met 4-1 van FC Utrecht. Hij zei dat hij een aantal leuke jaren had gekend bij de Friezen, waarmee hij de speculaties over een vertrek slechts voerde. Ziyech staat nog een seizoen onder contract bij Heerenveen, maar weigert de verbintenis te verlengen. Daarom is een vertrek zeer waarschijnlijk. Gegadigden voor de handtekening van de Marokkaan zijn vooralsnog Feyenoord, FC Twente en Ajax. Het management van Ziyech heeft al gesproken met Feyenoord en Twente. Heerenveen vraagt ongeveer vijf miljoen euro voor de spelmaker. http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/106807 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met de muntjes van de CL dankzij ons kan 020 het beste bieden. :( |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3.5 miljoen is zat, krijgen ze Nelom erbij. Is er nog 5 miljoen te besteden. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:29 schreef beuk het volgende:'Feyenoord en Twente lopen voor op Ajax in strijd om Ziyech' Hakim Ziyech speelt naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen niet meer in het shirt van SC Heerenveen. De 21-jarige middenvelder staat in de belangstelling van Feyenoord, FC Twente en Ajax, meldt Voetbal International. Afgelopen zondag sprak Ziyech het publiek toe na afloop van Heerenveens laatste thuiswedstrijd van dit seizoen, die werd gewonnen met 4-1 van FC Utrecht. Hij zei dat hij een aantal leuke jaren had gekend bij de Friezen, waarmee hij de speculaties over een vertrek slechts voerde. Ziyech staat nog een seizoen onder contract bij Heerenveen, maar weigert de verbintenis te verlengen. Daarom is een vertrek zeer waarschijnlijk. Gegadigden voor de handtekening van de Marokkaan zijn vooralsnog Feyenoord, FC Twente en Ajax. Het management van Ziyech heeft al gesproken met Feyenoord en Twente. Heerenveen vraagt ongeveer vijf miljoen euro voor de spelmaker. http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/106807 Een bericht van drie maanden geleden, en dat is ook het enige wat ik hierover gelezen heb. Er was een paar weken geleden ook een bericht dat Feyenoord interesse had in Affelay, zo kan je aan de gang blijven met geruchten.
En als die vijf miljoen klopt, mooi bij Heerenveen laten dan. Ik zeg niet dat Ziyech geen goede voetballer is maar hij word ook overschat. Er word nu al geroepen dat het een zekerheid is dat hij voor veel geld kan worden verkocht, ik moet nog zien of hij het niveau aankan. Dachten ze van Suljemani ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
inderdaad 5milj is te veel , hij moet alles nog bewijzen op hoger niveau , al blijft het wel een goede voetballer maar 5milj ?? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Drenthe is over ,die jongen is een schim van die fantastische middenvelder die hij was .Gaan voor de jeugd . Mischien trainer worden Drenthe ? Financieel heeft tie het goed gedaan wat let je |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:55 schreef broer van Ted het volgende:Drenthe is over ,die jongen is een schim van die fantastische middenvelder die hij was .Gaan voor de jeugd . Mischien trainer worden Drenthe ? Financieel heeft tie het goed gedaan wat let je Het probleem is dat veel mensen hier roepen om Drenthe als linksback. Maar daar wil hij zelf niet spelen, hoe vaak heeft hij niet aan de telefoon gezeten bij Voetbal International dat Johan Derksen zei dat als Drenthe linksback zou gaan spelen hij misschien wel de linksback van oranje kon worden. Maar dat wil hij gewoon niet, waar moet je hem neerzetten dan? Drenthe wil ook alleen maar terugkomen omdat geen andere club hem meer wil en hij weet dat hij altijd kan proberen om naar Feyenoord te komen omdat de supporters een zwak voor hem hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie zegt niet weg te gaan, die is dus weg. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:35 schreef van geil het volgende:Vossen is fit, de taal machtig en n goede spits. en bovenal , er zit n goede kop op. Dost is n beperkt mannetje, Guidetti niet fit en Zapata is n Balotelli. dus uit deze serie is het voor mij. Vossen. Heldere en lucide analyse Van Geil. Ik kan er maar zo in meegaan. Probleem kan het salaris van Vossen zijn; ik heb ergens op een Belgische site gelezen dat hij 1.2 miljoen verdient. Pro Vossen is voor mij ook de aanbeveling van Mario Been. Die kent hem, beide competities en Feyenoord natuurlijk door en door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die anderen verdienen ook niet weinig. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Je hebt volkomen gelijk. Geeft weer aan hoe moeilijk het voor Feyenoord is om zaken te doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jelle Vossen, lees net een stukje over hem dat hij weg wil, ik zeg doen en dan ook kijken naar Guidetti kan hij iop zijn gemak weer op niveau komen.ik zeg doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 09:21 schreef piet de paler het volgende:Jelle Vossen, lees net een stukje over hem dat hij weg wil, ik zeg doen en dan ook kijken naar Guidetti kan hij iop zijn gemak weer op niveau komen.ik zeg doen moet meer dan 5 miljoen opleveren... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar eind augustus schijnt de uitverkooptijd aan te breken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: lekker, pepernoten. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 07:40 schreef Nick4F het volgende:[..] Heldere en lucide analyse Van Geil. Ik kan er maar zo in meegaan. Probleem kan het salaris van Vossen zijn; ik heb ergens op een Belgische site gelezen dat hij 1.2 miljoen verdient. Pro Vossen is voor mij ook de aanbeveling van Mario Been. Die kent hem, beide competities en Feyenoord natuurlijk door en door. als mario been hem aanbeveeld wordt het gevaarlijk haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jelle Vossen is een goede spits waar groei inzit, en dus geen weggegooid geld. En 6 milj is veel maar als je nu niet investeerd krijg je weer 4 e keus spitsen. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ook ik had zoiets gelezen dat hij 1,2 verdiende en meer wil , dus die wil ook lonen richting 2 milj |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willen we verder of niet?????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pfffff.. Echt al die namen voegen niks toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Marcellis kan er niks van en Brama is een simpele middenvelder die niks toevoegt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 10:10 schreef freduc het volgende:ook ik had zoiets gelezen dat hij 1,2 verdiende en meer wil , dus die wil ook lonen richting 2 milj Er van uitgaande dat v Geel zijn huiswerk wel deed. met de 4 namen op zijn lijstje, wist hij dat ze alle 4 meer als Pelle verdienden en daarbij ook nog n stap(dus nog meer) willen maken t liefst. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nogmaals willen we verder, met halen van echte toppers? Of blijven we zeiken over salarissen en aankoopsommen. Ik zie op het forum geen antwoord hierop! Alleen maar goedbedoelde azijn zeikende meningen. Maar wat is nu het antwoord op mijn vraag? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zie dat de begroting al flink opgeschroefd wordt dit jaar, dat geeft hoop voor de toekomst! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
v Geel onderweg naar portugal , ben benieuwd wat ie uit de hoge hoed tovert |
|
|
|
|
TnT the DJ
|
|
|
Doe maar die jeugdspeler van Benfica, die gisteren U19 even eigenhandig aan de kant zette. Gewoon, als leuk extraatje omdat we zo lang moeten wachten op Guidetti.... :-) |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ja klopt die nr 11 , doe die maar dan haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 10:54 schreef piet de paler het volgende:[..] Nogmaals willen we verder, met halen van echte toppers? Of blijven we zeiken over salarissen en aankoopsommen. Ik zie op het forum geen antwoord hierop! Alleen maar goedbedoelde azijn zeikende meningen. Maar wat is nu het antwoord op mijn vraag? Nog geen antwoord op het forum? |
|
|
|
|
Leeuwarden
|
|
|
Mulder/hahn Karsdorp-van beek-kongolo-Woudenberg Clasie-vilhena-Sleeger Boetius-Manu-dost/guidettit/..... |
|
|
|
|
Dillen
|
|
|
Clasie naar porto.en wij huren een spits van hun. Geen miljoenen over de balk....smijten! !! Fred Rutten gaat het niet redden.dat ligt niet aan hem maar aan de verwachting van de achterban. Met een nieuwe spits word je geen kampioen Jonge spelers laten rijpen.bouwen aan een nieuw team en volgend jaar kampioen met co Adriaanse. |
|
|
|
|
Leeuwarden
|
|
|
Dammers kan ook in de spits |
|
|
|