BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 09:11   quote  deeplink  
Tja veel en genoeg aankopen die niet voldoen op aankoop gebied, alleen is het wel zo dat er paar goedkopere voltreffers tussen zaten die de miskopen doen vergeten fimancieel gezien, dus als je het bekijkt puur zakelijk zijn het topjaren geweest

Wat bij 020 niet geval is geweest ook mede door hun veel te hoge huishouding dus geen ch league hun nekt dan al gauw ook bij paar goeie verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 09:22   quote  deeplink  
Zoals afg seizoen was het wel echt niet goed voorafgaand aan seizoen het elftal ingekocht waardoor je na eerste 4 potten erachteraan moest hollen, en al die blessures enzo parkeer ik dan ff.
kraaitje
 kraaitje - donderdag 10 juli 2025 - 09:24   quote  deeplink  
Dit is toch een pagina, om de toekomstige aankopen of geruchten van onze mooie club te bespreken .
En niet het beleid van Ter Kloese of het bestuur.

Hier zijn andere pagina's voor

Zijn er nog Nieuwtjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door kraaitje --
VVout
 VVout - donderdag 10 juli 2025 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2025 - 19:19 schreef PieterBos het volgende:
Bijna iedereen wordt hier eerst door de helft afgezeken en de TD er bij. Kijk nou eens naar wat we de laatste jaren aan transfers in en uit hebben gehad! Op basis daarvan geniet de huidige directie / verantwoordelijke voor transferbeleid (lees DtK) het vertrouwen.
Heel wat voorbeelden die als je de topics terug kijkt afgezeken werden aan het begin en later transferrecord naar transferrecord braken. Wat al tig jaar op naam van Kuijt stond.
Het wordt niet erkend hier positiever in te staan, al snel vergeten waar men vandaan kwam.

- Hoeveel tijd had Slot nodig om de eindjes aan elkaar te knopen en dan zomaar ff vervangen.
- Zakken met geld ter beschikking natuurlijk om transfers te maken en de rest is ook blind weet je.
- Zolang de titel TD niet gebruikt wordt maar hoofd technisch manager doet DtK alles alleen natuurlijk, pffff...

Jeh, cashen!!!

Maar jep Pieter waar we van dromen en realiteit zijn twee dingen, maar laten we wel zijn zo slecht gaat het niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 juli 2025 - 09:57   quote  deeplink  
DtK is eindbaas in de organisatie, als t goed is krijgt hij pluimen, als t slecht is de emmer stront. Dat is het resultaat daarvan.
Bij mij althans.
Ik laat mij niet in een pro of anti kamp zetten, maar kijk puur naar de daden.
En nu is de volgende beoordeling al snel: Staat er een competatieve selectie v
Over 2 weken, lerende van vorig seizoen, of niet..

Puur op feiten
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 10:03   quote  deeplink  
Je moet gewoon puur per seizoen bekijken, en nu ook of hij buiten de poen ook sportief stappen zet om structureel elk seizoen mee te kunnen doen titel, daar moet en hoop je naartoe te gaan. Maar slotje idd want blijft geruchten topic haha.
kenny
 kenny - donderdag 10 juli 2025 - 10:05   quote  deeplink  
feiten zijn dat te kloese de afgelopen transfer zomers heeft gefaald , deze transfer zomer zullen we nog maar positief bekijken maar ook deze lijkt af te stevenen op een waardeloze
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 10:06   quote  deeplink  
Gefaald vind ik niet
Kon t beter. Zeker
Leuv
 Leuv - donderdag 10 juli 2025 - 11:24   quote  deeplink  
Volledig gefaald. Ook als AD overigens.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 11:48   quote  deeplink  
PAOK versterkt zijn selectie met een op papier zeer interessante speler: Luka Ivanusec, de Kroatische middenvelder van Feyenoord, gehuurd met een optie tot koop. Hij had vorig jaar een moeilijk seizoen, maar is een geweldige speler om te versterken als hij terugkeert naar zijn oude vorm bij Dinamo Zagreb

Lees ik net
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 juli 2025 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 11:48 schreef Stylzz het volgende:
PAOK versterkt zijn selectie met een op papier zeer interessante speler: Luka Ivanusec, de Kroatische middenvelder van Feyenoord, gehuurd met een optie tot koop. Hij had vorig jaar een moeilijk seizoen, maar is een geweldige speler om te versterken als hij terugkeert naar zijn oude vorm bij Dinamo Zagreb

Lees ik net
Zou goed zijn, ook voor t salarishuus
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 12:46   quote  deeplink  
Meerdink lees ik vaak terugkomen als in beeld
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 12:48   quote  deeplink  
Geloof ik niks van. Alsof AZ nog een speler gaat verkopen aan Nederlandse clubs na van Bommel.
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 12:53   quote  deeplink  
Meerdink is nogal vaak her en der door vooral supporters en wat bekende Feyenoord supporters/watchers genoemd dus vandaar denk ik

Ik ben ook benieuwd hoe die meerdink het gaat doen dit seizoen, lijkt me dat hij nu wel basisplek pakt tov die papagaai die wel fit natuurlijk weer is, qua inhoud moet hij waarschijnlijk flinke stappen nog maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 12:57   quote  deeplink  
lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 12:48 schreef MMM het volgende:
Geloof ik niks van. Alsof AZ nog een speler gaat verkopen aan Nederlandse clubs na van Bommel.
Zou je denken. Al laten ze Van Bommel iets makkelijker gaan dat ik had gedacht. Misschien vanwege zijn blessures?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 13:00   quote  deeplink  
Meerdink tot 15 miljoen zou ik wel overwegen trouwens. Maar realistisch gezien kan Feyenoord niet heel veel verder gaan dan dat voor een speler denk ik.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 13:03   quote  deeplink  
Meerdink is niet een speler die je meteen aan de bovenkant verbetert. Die heeft nog wel wat te ontwikkelen
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:
[ tweet ]
Als zelfs jij er al in gaat trappen ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 13:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Als zelfs jij er al in gaat trappen ;)
Ah. Ik zie t nu. Netjes gedaan.
Ik zag t gequote.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 13:03 schreef Stylzz het volgende:
Meerdink is niet een speler die je meteen aan de bovenkant verbetert. Die heeft nog wel wat te ontwikkelen
Klopt. Maar wel iemand die er kan komen. Duidelijk wel een groot, Nederlands talent op die positie. Complete speler. Hij zou dan de concurrentie aan moeten gaan met Ueda.

Je hebt er liever 1 die er direct staat, maar anders 1 die er (snel) kan komen. Santi stond er ook niet vanaf dag 1.

Maar goed, als je een spits wil die in de voorrondes beslissend gaat zijn, dan kom je niet bij hem uit nee. Dus ik denk ook niet dat hij heel serieus in beeld is. Ook omdat ik denk dat hij te duur zal zijn. 15 miljoen (als het niet meer is) geef je in principe ook alleen uit aan spelers die er direct staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door T-FeYeN00rD --
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 10 juli 2025 - 13:15   quote  deeplink  
Zeer benieuwd naar de kokcu deal met Besiktas. Ik vrees dat ze niet meer dan 35/40 mln gaan betalen. Dat is dus 25% voor ons over 5 of 10 miljoen. Zijn ook eigenlijk kut afspraken. Makkelijk te omzeilen door bijvoorbeeld weer een nieuw doorverkoopercentage aan kocku te hangen in t geval van Benfica.
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 14:19   quote  deeplink  
Feyezone, weer zo’n vermoeiende ‘insider’ op X.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 10 juli 2025 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 08:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Vooral terug blijven kijken naar de ellende en niet naar het heden.

Afgelopen seizoen was plek 2 een garantie. Alleen PSV stond er rooskleuriger voor. Dat Ajax boven ons geëindigd is, is een grove schande.

Compleet vergooid door Te Kloese en dus 70 miljoen de prullenbak in.
Hoe kom jij toch aan 70 miljoen? Nergens op gebaseerd, blijven dromen.
Garanties in de voetballerij heb je nooit, dus ook die 2e plek niet. Wees blij dat door een goede serie aan het einde van het seizoen je uiteindelijk nog 3e wordt. Dankzij De durf van ons.a. Te Kloese om toch voor Van Persie te kiezen.

Zo kan je het ook zien.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 10 juli 2025 - 15:11   quote  deeplink  
Sinds Te Kloese 1e, 2e en 3e.....
MightyAce
 MightyAce - donderdag 10 juli 2025 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 15:11 schreef Frobin1974 het volgende:
Precies, her verval is aantoonbaar.
VVout
 VVout - donderdag 10 juli 2025 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 15:19 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Precies, her verval is aantoonbaar.
Trainerwissel en spelers die vertrekken, kan je doen wat je wilt maar beide zijn niet simpel op te vangen.
Leuv
 Leuv - donderdag 10 juli 2025 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 13:03 schreef Stylzz het volgende:
Toch wel fijn dat er hier zoveel rondlopen met verstand het spelletje, op afstand wel te verstaan.
De helft heeft geen benul wat er allemaal bij topsport komt kijken en roepen maar wat.
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 15:10 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Hoe kom jij toch aan 70 miljoen? Nergens op gebaseerd, blijven dromen.
Garanties in de voetballerij heb je nooit, dus ook die 2e plek niet. Wees blij dat door een goede serie aan het einde van het seizoen je uiteindelijk nog 3e wordt. Dankzij De durf van ons.a. Te Kloese om toch voor Van Persie te kiezen.

Zo kan je het ook zien.
Er was een garantie op plek 2 gezien het niveau waar we waren en de concurrentie. Dat Ajax boven ons eindigde is een grote schande.

Nou wat een durf! Miljoenen kwijt aan Priske, afkoopsom aan Praag en oprotpremie. RvP een half jaar ervoor te onervaren en een half jaar later de knip weer trekken. Tsjonge wat een durf. Bakken met geld kwijt.

Plus ik heb twijfels bij RvP. Moet het nog maar zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 15:11 schreef Frobin1974 het volgende:
Daar is het verval dus.

Goed dat je het zelf nu ook ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door MMM --
VVout
 VVout - donderdag 10 juli 2025 - 16:00   quote  deeplink  
Concurrentie en de dikste Portemonnaie om mee te doen. Dat laatste is een probleem en zeker dan ook nog dit zo te spreiden dat het in balans is. Ook met salarissen en ons belastingklimaat ben je niet echt bevooroordeeld. T's zo makkelijk iets te roepen, wat ook klopt als je het niet tegen de achtergrond belicht. Gelukkig met 1908 en samenwerkingsverbanden er veel aan gedaan je te positioneren en ruwe diamantjes te polijsten. Is toch waar we eventueel kansen kunnen creëren.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 16:32   quote  deeplink  
Vind t maar een hoop gepraat in cirkeltjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 17:34   quote  deeplink  
Carillo verhuurd aan Dordt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 18:12   quote  deeplink  
Had eigenlijk gehoopt dat hij aan een eredivisieclub verhuurd zou worden. Maar blijkbaar is hij daar nog niet aan toe.
PieterBos
 PieterBos - donderdag 10 juli 2025 - 18:49   quote  deeplink  
Lachwekkend dit MMM

Je verwijt mij achteruit te kijken terwijl zelf alleen het negatieve bekijkt.
Ik probeer naar de balans te kijken.
Ja er zijn mislukte transfers geweest, maar de balans is positief, daar gaat het om.
Shell boort ook 5x naar olie voor ze een goed veld hebben. Zolang dat 5e veld meer oplevert dan de kosten vd 5 bij elkaar is het winst.
Natuurlijk blijf je proberen om het aantal mislukte velden/transfers te beperken. Maar 0 is een utopie. En hoeveel hebben de mislukte transfers daadwerkelijk gekost? Veel leveren nog ongeveer hetzelfde op als ze gekost hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door PieterBos --
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 10 juli 2025 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 15:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar is het verval dus.

Als jezelf niet binnen zo'n organisatie werkzaam bent geweest, snap ik dat er zoals o.a. jij denkt goed te denken zoals je e.e.a. op papier zet.
Er zijn mensen die dat wel hebben ervaren en wel beter weten.
PieterBos
 PieterBos - donderdag 10 juli 2025 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 15:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar is het verval dus.

Kijk je per jaar of over een periode?
1,2,3 tov 3,5,3 is vooruitgang.
Jaar dat hij aangesteld werd ook nog 3e.
2 jaar CL en nu voorronde CL tov 0xCL
Tsja
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 19:11   quote  deeplink  
Vooruitgang is naar ons te kijken als club al natuurlijk dat er afg jaren echt geld verdient wordt heel simpel gezegd, maar mensen willen meer, (mens eigen)

Maar denk dat het helaas niet gelijk is zo van we zijn er geweest dus we blijven op dat punt anders zou je dat wel met meer clubs zo gedacht kunnen hebben

gaat er nu wel om dat je structureel echt wat vaker mee kunt doen om te beginnen nu je steeds wat meer geld tot beschikking hebt.

PieterBos
 PieterBos - donderdag 10 juli 2025 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 19:11 schreef bijft007 het volgende:
Vooruitgang is naar ons te kijken als club al natuurlijk dat er afg jaren echt geld verdient wordt heel simpel gezegd, maar mensen willen meer, (mens eigen)

Maar denk dat het helaas niet gelijk is zo van we zijn er geweest dus we blijven op dat punt anders zou je dat wel met meer clubs zo gedacht kunnen hebben

gaat er nu wel om dat je structureel echt wat vaker mee kunt doen om te beginnen nu je steeds wat meer geld tot beschikking hebt.
Dat zeker!
Daar wordt aangewerkt naar mijn idee .
Ipv alleen aan de korte termijn: nu een 11-tal met garantie op.....
Kiezen voor bouwen aan de toekomst!
Daarom kiezen steeds meer talenten weer voor Feyenoord.
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 18:49 schreef PieterBos het volgende:
Lachwekkend dit MMM

Je verwijt mij achteruit te kijken terwijl zelf alleen het negatieve bekijkt.
Ik probeer naar de balans te kijken.
Ja er zijn mislukte transfers geweest, maar de balans is positief, daar gaat het om.
Shell boort ook 5x naar olie voor ze een goed veld hebben. Zolang dat 5e veld meer oplevert dan de kosten vd 5 bij elkaar is het winst.
Natuurlijk blijf je proberen om het aantal mislukte velden/transfers te beperken. Maar 0 is een utopie. En hoeveel hebben de mislukte transfers daadwerkelijk gekost? Veel leveren nog ongeveer hetzelfde op als ze gekost hebben.
Jij kijkt ver terug. Ik beperk me tot het tijdperk Te Kloese.

0 mislukte transfers is zeker een utopie. Maar je 3 duurste aankopen zijn gigantische flops. Beetje pijnlijk toch? Ueda, Zerrouki en Ivanusec. Dieptriest. Plus hij heeft al 2 jaar de selectie niet tijdig op orde. Of zoals vorig seizoen, het hele jaar niet op orde.

We hebben nu ook pas 1 linksback. Hoe is het mogelijk dat als je Hartman verkoopt, wat je al tijden kon verwachten, dat er nog geen vervanger is? Je hebt een lijstje met vervangers. Kan 1 niet? Dan 2.
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 18:57 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Kijk je per jaar of over een periode?
1,2,3 tov 3,5,3 is vooruitgang.
Jaar dat hij aangesteld werd ook nog 3e.
2 jaar CL en nu voorronde CL tov 0xCL
Tsja
Toen we eerste werden nam hij het stokje over van Arnesen. Toen heeft Te Kloese ongetwijfeld gebruik gemaakt van datgene wat Arnesen al had neergezet.

Aan voorronde CL heb je helaas weinig. Zware kluif met een selectie die verre van compleet is. 1 linksback en zonder spits.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 juli 2025 - 20:39   quote  deeplink  
Arnesen haalde Bozenik, voor 4 miljoen in voor Feyenoord financieel zeer beperkte jaren.
Geweldig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door FR-Henk --
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 20:39 schreef FR-Henk het volgende:
Arnesen haalde Bozenik, voor 4 miljoen in voor Feyenoord financieel zeer beperkte jaren.
Geweldig.
Maar ik zeg toch nergens dat Arnesen alles goed heeft gedaan?

Als technische man maakt iedereen fouten. Overal. Alleen jammer de één net wat meer dan de ander.
Leuv
 Leuv - donderdag 10 juli 2025 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 20:39 schreef FR-Henk het volgende:
Geweldig.
welk punt wil je hier nou mee maken ? Bozenik is nog altijd 4M€ waars.
PieterBos
 PieterBos - donderdag 10 juli 2025 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 20:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Jij kijkt ver terug. Ik beperk me tot het tijdperk Te Kloese.

0 mislukte transfers is zeker een utopie. Maar je 3 duurste aankopen zijn gigantische flops. Beetje pijnlijk toch? Ueda, Zerrouki en Ivanusec. Dieptriest. Plus hij heeft al 2 jaar de selectie niet tijdig op orde. Of zoals vorig seizoen, het hele jaar niet op orde.

We hebben nu ook pas 1 linksback. Hoe is het mogelijk dat als je Hartman verkoopt, wat je al tijden kon verwachten, dat er nog geen vervanger is? Je hebt een lijstje met vervangers. Kan 1 niet? Dan 2.
Alle 3 op voordracht van Slot die we bewieroken
Duurste transfer tot Sem Steijn was Hancko. Dus je feiten kloppen ook nog niet
Timber ook nog duurder dan Zerrouki

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door PieterBos --
PieterBos
 PieterBos - donderdag 10 juli 2025 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 20:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Toen we eerste werden nam hij het stokje over van Arnesen. Toen heeft Te Kloese ongetwijfeld gebruik gemaakt van datgene wat Arnesen al had neergezet.

Aan voorronde CL heb je helaas weinig. Zware kluif met een selectie die verre van compleet is. 1 linksback en zonder spits.
Kampioen in seizoen 2022/2023
Aangetreden Jan 2022. Dus seizoen en halfjaar ervoor was zijn verantwoordelijkheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 juli 2025 - 21:17   quote  deeplink  
Ik zou die spits van Ado halen Luka Reischl.
Die maakt ze wel heel erg makkelijk.
Wel een speler voor de toekomst eventueel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 juli 2025 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 20:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dat kosten Ueda en Caranza per seizoen aan salaris ,en zijn
niet significant beter dan Bozenik
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 juli 2025 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 20:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je snapt het niet, kennelijk.
laat maar.
Die 4 miljoen zag jij er bij Feyenoord af?
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 21:02 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Alle 3 op voordracht van Slot die we bewieroken
Duurste transfer tot Sem Steijn was Hancko. Dus je feiten kloppen ook nog niet
Timber ook nog duurder dan Zerrouki
Ik doel uiteraard op de 3 duurste transfers van Te Kloese. Zucht.

Timber en Hancko reken ik niet tot Te Kloese. Dat valt voor mij nog onder Arnesen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.7646598