|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 21:04 schreef PieterBos het volgende:[..] Kampioen in seizoen 2022/2023 Aangetreden Jan 2022. Dus seizoen en halfjaar ervoor was zijn verantwoordelijkheid. Klopt, aangesteld in januari 2022 als Algemeen Directeur.
Moet ik alles uitleggen? Het gaat hier om het technische gedeelte waar kritiek op is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat kosten Ueda en Caranza per seizoen aan salaris ,en zijn niet significant beter dan Bozenik Appels en peren, Feyenoord zit in andere Europese schaal. Toen amper aansprekend. 4 miljoen toen voor Bozenik, da's net zoiets als 8 miljoen vorig jaar voor Ueda. Ook Arnesen maakte mislukte keuzes. En dat salaris? Dat is bewezen? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 21:40 schreef FR-Henk het volgende:[..] Appels en peren, Feyenoord zit in andere Europese schaal. Toen amper aansprekend. 4 miljoen toen voor Bozenik, da's net zoiets als 8 miljoen vorig jaar voor Ueda. Ook Arnesen maakte mislukte keuzes. En dat salaris? Dat is bewezen? Bozenik was een pure miskoop, kan niemand ontkennen. Die Belg van Volendam ook etc etc
En zo waren er nog.
Maar onder Dtk, Ueda, Zerrouki, Ivanusec, etc, heb je altijd en is logisch.
Arnesen had wel de perfecte trainer aangesteld, DtK duidelijk niet, want Priske was een heeeel dure mismatch. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Luciano Rodríguez naar 020 , zit te kloese weer te slapen ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 21:56 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Bozenik was een pure miskoop, kan niemand ontkennen. Die Belg van Volendam ook etc etc En zo waren er nog. Maar onder Dtk, Ueda, Zerrouki, Ivanusec, etc, heb je altijd en is logisch. Arnesen had wel de perfecte trainer aangesteld, DtK duidelijk niet, want Priske was een heeeel dure mismatch. DtK vergelijken met Arnesen schiet niet op. DtK heeft inderdaad veel rommel binnenboord gehaald. Maar niet alles is te voorzien. Arnesen kon ook niet weten dat Bozenik uiteindelijk ruk was.
Ben effe kwijt wie die palingBelg was? Haha! Had ie niet een Italiaanse naam? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 21:34 schreef MMM het volgende:[..] Ik doel uiteraard op de 3 duurste transfers van Te Kloese. Zucht. Timber en Hancko reken ik niet tot Te Kloese. Dat valt voor mij nog onder Arnesen. Aangetreden in jan 2022 arnesen tot juni. Beiden kwamen pas later in de transferperiode vlgs mij. Zo kan ik er ook voor zorgen dat bepaalde aankopen niet op zijn naamkomen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 21:35 schreef MMM het volgende:[..] Klopt, aangesteld in januari 2022 als Algemeen Directeur. Moet ik alles uitleggen? Het gaat hier om het technische gedeelte waar kritiek op is. Moet ik alles uitleggen daar werd hij in de zomer van 2022 ook verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Arnesen bracht ook Conteh, Diemers, Pratto en de Palingbelg Antonucci.
En tuurlijk, ook een paar echte aanwinsten. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Duurste 6 uitgaande transfers in tijdperk DtK. Dus verkopen kan als de beste. Waar eerder vaak gezegd werd veel te weinig doen we nu goed mee. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 22:38 schreef PieterBos het volgende:Duurste 6 uitgaande transfers in tijdperk DtK. Dus verkopen kan als de beste. Waar eerder vaak gezegd werd veel te weinig doen we nu goed mee. De duurste miskopen ook..
Pfff
Ieder seizoen is weer opnieuw beginnen en je tonen... Vorig jaar was een gigantische dure faal, ondanks recordverkopen, die op conto van voorgaande seizoenen kwamen. Mislopen van rechtstreekse CL kwalificatie was echt een heeeeeeeeeeeeele dure misstap.
Hopelijk nu geleerd, we zullen t zien over en 2tal weken AL!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laatste 2 seizoenen: 47 wedstrijden, 14 goals. Wat is daar zo geweldig aan dan? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:Arnesen bracht ook Conteh, Diemers, Pratto en de Palingbelg Antonucci. En tuurlijk, ook een paar echte aanwinsten. Haha was ik bijna vergeten joh die pratto🤣 en bedankt he, 1 sprintje in ons shirt en hij lag er tijdje uit, de beer die nooit wou brullen comic |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vandaar mijn ?? , een jaar geleden moest het de topaankoop wezen , en daar bij 020 zijn ze ook niet geheel dom , kan ook dat hij niet goed genoeg is gevonden door de scouting het afgelopen jaar |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is te hopen dat de selectie snel op orde is want de tijd begint nu echt wel te dringen omdat de deelname aan de voorronde van de CL voor de deur staat. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Volgende week moet er idealiter linksback/spits binnen druppelen eigenlijk want je hoopt dat ze dan nog +-2,5 week mee te kunnen laten trainen etc tot ch league. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Dat kut 020 pakt t vooralsnog slimmer aan. Verschuilen zich catering een mooi verhaaltje dat er geen geld is, maar hebben met die Morro en Rodriguez waar Feyenoo4d niet rond mee kwam vorig jaar toch al 2x de portemonnee getrokken. En dit zijn goeie spelers!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog hebben ze nog niemand |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 22:23 schreef PieterBos het volgende:[..] Aangetreden in jan 2022 arnesen tot juni. Beiden kwamen pas later in de transferperiode vlgs mij. Zo kan ik er ook voor zorgen dat bepaalde aankopen niet op zijn naamkomen. Jij denkt dus dat als Te Kloese vanaf 01-07-22 het technische gedeelte erbij doet, zelf namen e.d. verzameld?
Timber tekende op 28-07. Hancko op 22-08. Alle lijstjes lagen al klaar natuurlijk. Daar word maanden aan gewerkt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 22:35 schreef PieterBos het volgende:[..] Moet ik alles uitleggen daar werd hij in de zomer van 2022 ook verantwoordelijk voor. Terend op de lijstjes die er al waren
Vanaf 2023-2024 moest hij het zelf doen. En zie daar, troep gehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooi dit soort nou ja wat zijn t eigenlijk gesprekken of discussies. Niemand luistert of doet iets met de argumenten van anderen. Blijven alleen maar eigen mening/gelijk pompen
Zo krijg je een forum wel vol. 🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik snap het beter dan menigeen hier, die toeteren maar een beetje uit sentiment. Jullie verwarren miskopen met spelers die geen kans krijgen omdat trainers het niet aandurven. Dat is wel een wezenlijk verschil. Zerrouki of Bozenik is een volledig andere discussie gezien Bozenik nooit echt een kans heeft gekregen. Zerrouki daarentegen heeft honderden kansen gekregen en komt nog altijd geen lantaarnpaal voorbij. Hadden we Read geen kans gegeven dan was het gewoon een miskoop geworden. Dit maakt van Persie juist de beste optie omdat die niet bang is een fout te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Te Kloese heeft tientallen miskopen gedaan terwijl Arnessen gestructureerd en gericht goede aankopen heeft gedaan. En inderdaad dan kun je wel een keer pech hebben maar niet in die idiote aantallen en gekke posities als te Kloese. Wat is er nou geworden van al die spelers die voor Dordrecht zijn aangetrokken ? Daar is alleen maar veel tijd en geld in geïnvesteerd en er komt helemaal niets van terecht. Het is een minkukel eerste klas die toevallig onze AD is maar hij blundert aan alle kanten. Het is zo eenvoudig van onze club de grootste club van in ieder geval Nederland te maken maar we moeten maar aan blijven botsen tegen de rest. Het is echt droevig hoe hij dit aanpakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arnesen had lekker veel te besteden ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 08:22 schreef Leuv het volgende:[..] Ik snap het beter dan menigeen hier, die toeteren maar een beetje uit sentiment. Jullie verwarren miskopen met spelers die geen kans krijgen omdat trainers het niet aandurven. Dat is wel een wezenlijk verschil. Zerrouki of Bozenik is een volledig andere discussie gezien Bozenik nooit echt een kans heeft gekregen. Zerrouki daarentegen heeft honderden kansen gekregen en komt nog altijd geen lantaarnpaal voorbij. Hadden we Read geen kans gegeven dan was het gewoon een miskoop geworden. Dit maakt van Persie juist de beste optie omdat die niet bang is een fout te maken. Grotendeels eens, maar Bozenik heeft toch aardig wat kansen gehad. Enige waar je wat van kon vinden was het team waarin hij mocht participeren |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Met zo'n opmerking spreek je jezelf toch waanzinnig tegen. Je zegt dus eigenlijk dat je als TD beter presteert met minder geld ? Dat is natuurlijk helemaal niet waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 09:10 schreef Leuv het volgende:[..] Met zo'n opmerking spreek je jezelf toch waanzinnig tegen. Je zegt dus eigenlijk dat je als TD beter presteert met minder geld ? Dat is natuurlijk helemaal niet waar. Nee, meer als je kijkt naar wat ze toen probeerden te doen en ook vooral met de meetlat die je in de tijd van Arnesen er langs lag.
Te Kloese probeert op veel meer borden te schaken dan we toen deden. Dus het aantal aankopen wat Arnesen kon doen was veel minder, de kans op mislukking is dan niet per se lager (procentueel) maar absoluut wel.
Overigens ben ik t ermee eens dat er best wat niet goed gegaan is, maar ook heel veel wel de afgelopen tijd. Daar verschillen we nogal in van mening
Arnesen: Robert Bozeník Marcos Senesi Francesco Antonucci Christian Conteh Patrik Wålemark Dermane Karim Mats Wieffer Marcus Holmgren Pedersen Oğuzhan Özyakup Guus Til Uros Spajić Cole Bassett Jorrit Hendrix Philippe Sandler
Huur en koop. Zijn ook niet allemaal knallers toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2025 - 11:48 schreef Stylzz het volgende:PAOK versterkt zijn selectie met een op papier zeer interessante speler: Luka Ivanusec, de Kroatische middenvelder van Feyenoord, gehuurd met een optie tot koop. Hij had vorig jaar een moeilijk seizoen, maar is een geweldige speler om te versterken als hij terugkeert naar zijn oude vorm bij Dinamo Zagreb Lees ik net 1908 meldt dit net ook. Om even terug te gaan naar de transfergeruchten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, meer als je kijkt naar wat ze toen probeerden te doen en ook vooral met de meetlat die je in de tijd van Arnesen er langs lag. Te Kloese probeert op veel meer borden te schaken dan we toen deden. Dus het aantal aankopen wat Arnesen kon doen was veel minder, de kans op mislukking is dan niet per se lager (procentueel) maar absoluut wel. Overigens ben ik t ermee eens dat er best wat niet goed gegaan is, maar ook heel veel wel de afgelopen tijd. Daar verschillen we nogal in van mening Arnesen: Robert Bozeník Marcos Senesi Francesco Antonucci Christian Conteh Patrik Wålemark Dermane Karim Mats Wieffer Marcus Holmgren Pedersen Oğuzhan Özyakup Guus Til Uros Spajić Cole Bassett Jorrit Hendrix Philippe Sandler Huur en koop. Zijn ook niet allemaal knallers toch? Goede inhoudelijke discussie. Thanks.
Eens met jouw verhaal maar je geeft direct aan waar het fout gaat. Ik ben van mening dat te Kloese op teveel borden schaakt en dat de aandacht voor 100% naar het 1e elftal moet gaan. Alles moet van onderschikt belang zijn voor het 1e. Ik ben van mening dat we per direct moeten stoppen met Dordrecht, damesvoetbal etc... Goed lijstje trouwens waarbij je inderdaad ziet dat er gericht is aangekocht en inderdaad dan gaat er wel iets fout. Maar we hadden toen in ieder geval niet 13 middenvelders en maar 1 linksback.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Benieuwd hoe Ivanusec dan weer gaat presteren of Priske bij Sparta Praag enz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 09:38 schreef VVout het volgende:[..] Benieuwd hoe Ivanusec dan weer gaat presteren of Priske bij Sparta Praag enz. ❗️ DONE DEAL! PAOK and Feyenoord have a deal for Luka Ivanušec. On loan with option to buy clause (close to €5m.). Ivanušec will travel tomorrow to Thessaloniki⚫️🔴 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:[..] ❗️ DONE DEAL! PAOK and Feyenoord have a deal for Luka Ivanušec. On loan with option to buy clause (close to €5m.). Ivanušec will travel tomorrow to Thessaloniki⚫️🔴 pfff blij dat hij weg is , weer een dure bankzitter van de loonrol af |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:[..] ❗️ DONE DEAL! PAOK and Feyenoord have a deal for Luka Ivanušec. On loan with option to buy clause (close to €5m.). Ivanušec will travel tomorrow to Thessaloniki⚫️🔴 Succes en benieuwd of hij er weer bovenop komt, had er bij ons meer van verwacht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi, en hopelijk hij daar meer succes, eigenlijk speler waar het meest van verwacht werd bij ons toen als potentieel topaankoop, kan dus ook floppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zouden die Grieken zijn volledige salaris overnemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk t wel, was ook interesse uit Mexico qua direct kopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mag je hopen, als die koopoptie niet verplicht is. En dat er een redelijke huursom tegenover staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe dan ook, wel weer een speler die op de (ver)huurlijst komt te staan, waar we beperkt ruimte hebben. Vanwege de UEFA regels maar ook omdat je van dat leger aan verhuurden afwil.
Dus dan moeten de voorwaarden voor zo'n verhuur wel gunstig zijn, anders kan je beter je verlies nemen. En hem voor minder dan zo'n optie direct verkopen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja dat is ook nog een ding , laten we het maar hopen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Beter naar Mexico dan via Dennis zijn connecties.
Maar ja, als hijzelf niet naar daar wil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Halmstads BK zou deze zomer de talentvolle Ludvig Arvidsson (17) kunnen verliezen. De Nederlandse topclub Feyenoord zou interesse hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:Halmstads BK zou deze zomer de talentvolle Ludvig Arvidsson (17) kunnen verliezen. De Nederlandse topclub Feyenoord zou interesse hebben. wel mooi om te zien dat ze het niveau proberen op te krikken in de diverse jeugdploegen , je ziet toch dat ze diverse talenten uit binnenland zelfs van 020 aan zich weten te binden was ook nodig , hoe hoger het niveau op trainingen des te hoger de ontwikkeling van de speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou ik niet aan beginnen.
Voetballend erg beperkt. Je hebt Steijn erachter al die voetballend niet de allerbeste is. Word dan wat veel in de as. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dallinga wordt ook nergens echt genoemd toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:[..] ❗️ DONE DEAL! PAOK and Feyenoord have a deal for Luka Ivanušec. On loan with option to buy clause (close to €5m.). Ivanušec will travel tomorrow to Thessaloniki⚫️🔴 Nederlandse media melden ook |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 09:31 schreef Leuv het volgende:[..] Goede inhoudelijke discussie. Thanks. Eens met jouw verhaal maar je geeft direct aan waar het fout gaat. Ik ben van mening dat te Kloese op teveel borden schaakt en dat de aandacht voor 100% naar het 1e elftal moet gaan. Alles moet van onderschikt belang zijn voor het 1e. Ik ben van mening dat we per direct moeten stoppen met Dordrecht, damesvoetbal etc... Goed lijstje trouwens waarbij je inderdaad ziet dat er gericht is aangekocht en inderdaad dan gaat er wel iets fout. Maar we hadden toen in ieder geval niet 13 middenvelders en maar 1 linksback. Dus niet meer investeren in de toekomst? Geen talent bij Dort laten rijpen? Niet investeren in jeugdspelers? Blijkbaar moeten we elk jaar ons elftal bij elkaar kopen. Dan zijn we zo weer terug bij af! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 13:31 schreef PieterBos het volgende:[..] Dus niet meer investeren in de toekomst? Geen talent bij Dort laten rijpen? Niet investeren in jeugdspelers? Blijkbaar moeten we elk jaar ons elftal bij elkaar kopen. Dan zijn we zo weer terug bij af! De juiste weg zit ergens in t midden. Leuv heeft zeker ook wel een punt qua balans. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee klopt inderdaad |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:[..] De juiste weg zit ergens in t midden. Leuv heeft zeker ook wel een punt qua balans. Daarom is het ook wel lekker dat Pieter wat van zich af schrijft, goed voor de balans hier toch? |
|
|
|