|
|
R()b
|
|
|
Magertjes allemaal tot nu toe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelukkig legt de oud trainer van diarra de lat niet al te hoog voor onze nieuwe aanwinst 😂
Feyenoord-aanwinst Gaoussou Diarra ontvangt prachtige woorden van zijn oud-trainer. De 22-jarige aanvaller en kersverse versterking van de Rotterdammers wordt 'een tweede Thierry Henry' genoemd.
Diarra werkte het voorbije seizoen bij Istanbulspor samen met trainer Osman Zeki Korkmaz. "Diarra wordt de tweede Thierry Henry. Ik geloof dat hij grote successen zal boeken en in de toekomst nog betere transfers zal realiseren", zegt hij in gesprek met Hürriyet. Diarra kent een bijzonder carrièrepad. Pas in 2024 kwam de Malinees in Turkije. Tien dagen voor de competitiestart kwam hij op proef bij Istanbulspor. "Ik wist meteen bij de eerste sessie dat er iets bijzonders aan deze jongen was."
"Ik liet hem nog een keer meedoen en zei daarna tegen de voorzitter: We hoeven hem niet nog eens te testen", vertelt Zeki Korkmaz. "Hij is een heel speciale speler, kan dribbelen, hard schieten en is snel in zijn acties. We kunnen in de toekomst aan hem verdienen." |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 08:13 schreef MMM het volgende:[..] Terend op de lijstjes die er al waren Vanaf 2023-2024 moest hij het zelf doen. En zie daar, troep gehaald. Klopt ja, Huang, Moder, Stein, Valente.... laatste 2 moeren zich nog bewijzen maar in potentie zijn dit 2 goede aankopen. En zo loop je alweer onzin uit te kramen. Wees gewoon reëel, de ene heeft van jou alle tijd, want er zijn lijstjes met spelers waar men heel lang en goed mag naar kijken en DTK moet in een maandje tijd een linksback, spits rechtsbuiten, linksbuiten en het liefst allemaal van de bovenste categorie. Totaal onmogelijk. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 08:22 schreef Leuv het volgende:[..] Ik snap het beter dan menigeen hier, die toeteren maar een beetje uit sentiment. Jullie verwarren miskopen met spelers die geen kans krijgen omdat trainers het niet aandurven. Dat is wel een wezenlijk verschil. Zerrouki of Bozenik is een volledig andere discussie gezien Bozenik nooit echt een kans heeft gekregen. Zerrouki daarentegen heeft honderden kansen gekregen en komt nog altijd geen lantaarnpaal voorbij. Hadden we Read geen kans gegeven dan was het gewoon een miskoop geworden. Dit maakt van Persie juist de beste optie omdat die niet bang is een fout te maken. Wat een onzin, jij snapt het inderdaad erg goed.... Bozenik is inderdaad en erg goede spits geworden. Zerouki moest wel worden gebruikt i.v.m. alle blessures. Read, wat een lariekoek komt er uit jouw toetsenbord. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, meer als je kijkt naar wat ze toen probeerden te doen en ook vooral met de meetlat die je in de tijd van Arnesen er langs lag. Te Kloese probeert op veel meer borden te schaken dan we toen deden. Dus het aantal aankopen wat Arnesen kon doen was veel minder, de kans op mislukking is dan niet per se lager (procentueel) maar absoluut wel. Overigens ben ik t ermee eens dat er best wat niet goed gegaan is, maar ook heel veel wel de afgelopen tijd. Daar verschillen we nogal in van mening Arnesen: Robert Bozeník Marcos Senesi Francesco Antonucci Christian Conteh Patrik Wålemark Dermane Karim Mats Wieffer Marcus Holmgren Pedersen Oğuzhan Özyakup Guus Til Uros Spajić Cole Bassett Jorrit Hendrix Philippe Sandler Huur en koop. Zijn ook niet allemaal knallers toch? Senesi en Wieffer zijn als enige gelukt. Rest was niet est of gehuurd. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 12:33 schreef kenny het volgende:[..] wel mooi om te zien dat ze het niveau proberen op te krikken in de diverse jeugdploegen , je ziet toch dat ze diverse talenten uit binnenland zelfs van 020 aan zich weten te binden was ook nodig , hoe hoger het niveau op trainingen des te hoger de ontwikkeling van de speler Eens, al is niet iedereen het een met geld te besteden aan de jeugd, dat zou 100% naar Feyenoord 1 moeten gaan.... |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 13:31 schreef PieterBos het volgende:[..] Dus niet meer investeren in de toekomst? Geen talent bij Dort laten rijpen? Niet investeren in jeugdspelers? Blijkbaar moeten we elk jaar ons elftal bij elkaar kopen. Dan zijn we zo weer terug bij af! Zie je goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 18:49 schreef bijft007 het volgende:Gelukkig legt de oud trainer van diarra de lat niet al te hoog voor onze nieuwe aanwinst 😂 Feyenoord-aanwinst Gaoussou Diarra ontvangt prachtige woorden van zijn oud-trainer. De 22-jarige aanvaller en kersverse versterking van de Rotterdammers wordt 'een tweede Thierry Henry' genoemd. Diarra werkte het voorbije seizoen bij Istanbulspor samen met trainer Osman Zeki Korkmaz. "Diarra wordt de tweede Thierry Henry. Ik geloof dat hij grote successen zal boeken en in de toekomst nog betere transfers zal realiseren", zegt hij in gesprek met Hürriyet. Diarra kent een bijzonder carrièrepad. Pas in 2024 kwam de Malinees in Turkije. Tien dagen voor de competitiestart kwam hij op proef bij Istanbulspor. "Ik wist meteen bij de eerste sessie dat er iets bijzonders aan deze jongen was." "Ik liet hem nog een keer meedoen en zei daarna tegen de voorzitter: We hoeven hem niet nog eens te testen", vertelt Zeki Korkmaz. "Hij is een heel speciale speler, kan dribbelen, hard schieten en is snel in zijn acties. We kunnen in de toekomst aan hem verdienen." Lol |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 19:13 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Klopt ja, Huang, Moder, Stein, Valente.... laatste 2 moeren zich nog bewijzen maar in potentie zijn dit 2 goede aankopen. En zo loop je alweer onzin uit te kramen. Wees gewoon reëel, de ene heeft van jou alle tijd, want er zijn lijstjes met spelers waar men heel lang en goed mag naar kijken en DTK moet in een maandje tijd een linksback, spits rechtsbuiten, linksbuiten en het liefst allemaal van de bovenste categorie. Totaal onmogelijk. Waarom noem je die 2 dan als we er nog niks van kunnen zeggen? En mijn stukjes dan onzin noemen. Schitterend.
Valente had ik sowieso niet gehaald nu. Totaal niet nodig. We hebben 1 linksback en geen spitsen. Daar had de prioriteit moeten liggen. Niet in de zoveelste middenvelder.
Ene alle tijd en DtK moet in een maandje alles regelen? Hé? Een technische man is MAANDEN van te voren bezig om alles in kaart te brengen. Vanaf juni moeten de lijstjes klaar zijn.
Hartman weg? Bueno weg? Al tijden bekend. En dan na 2 weken nog geen vervanger in huis. Lachwekkend beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord is concreet geworden voor Valentín Gómez (21). De linker centrale verdediger heeft al een persoonlijke aanbieding op zak en moet overkomen van CA Vélez Sarsfield. Op de achtergrond wordt nu een miljoenenbod voorbereid
Die zie ik altijd bij heel veel scoutaccounts en jeugdaccounts voorbij komen op X.
Interessant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijzonder dat account weer in de lucht… |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja een beetje vreemd inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeilijke transfer denk ik. Veel meer clubs met interesse als je wat zoekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk bewust om 1908 geen schade te doen als t niet klopt. Bever heeft al een paar lekken gekregen die niet bleken te kloppen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou wel leuk zijn als deze rond komt. Volgens mij al de 3de keer dat ik zijn naam voorbij zag komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Valentin Gomez 🇦🇷
Marktwaarde: €10m
Gomez is een van de grootste Argentijnse juweeltjes van het moment, Feyenoord zal diep in de buidel moeten tasten voor hem.
Verdedigend spijkerhard. Heerlijke tackle, goeie snelheid, sterk in de lucht en erg goed in anticiperen. In de lucht zeer dominant (65.1% van zijn verdedigende luchtduels wint hij). Opbouwend heeft Gomez het afgelopen seizoenen enorme stappen gezet, heeft een hele behoorlijke inspeelpass en dito lange bal in de benen!
Wederom is het voornaamste zwakke punt het hoge aantal gele kaarten: afgelopen seizoen 7. Ook draagt Gomez qua aanvallend koppen weinig bij.
https://x.com/scoutingzone__/status/1908652310563041575?s=46
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog 6 maanden contract? Ah nee toch 1,5 jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
The player failed medical exams twice due to a knee problem.
Ai.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gómez is eerder medisch afgekeurd door Cruzeiro, Valencia & Palermo.
3 keer dus. Oei. Dan zou je zeggen niet doen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, we zoeken ze wel lekker uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 21:51 schreef MMM het volgende:Gómez is eerder medisch afgekeurd door Cruzeiro, Valencia & Palermo. 3 keer dus. Oei. Dan zou je zeggen niet doen? En dan zitten er toch nog een aantal clubs achteraan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
#Feyenoord 🇳🇱 nam contact op met de entourage van Valentín Gómez om hem een aanbod te doen dat in de komende dagen naar #Vélez wordt verzonden.
🔜 Speelt een play-off van #ChampionsLeague en, indien niet gekwalificeerd, van #EuropaLeague ; iets waar het centrum erg door aangetrokken wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie dat serieuze media in Argentinië dit ook melden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ruzie met 1908 dus.
Maakt de website 1908 ook gelijk niet meer relevant. Al kwam ik er nooit. Nieuwtjes lees je op X en vind de FR12 app prettig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rut gaat los ook nu:
Feyenoord gaat een aanbieding neerleggen voor Emeka Peters. De Engelse jeugdspeler (18) van Brentford FC moet spoedig overkomen naar Rotterdam. Hij kwam eerder ook uit voor de jeugdopleiding van Fulham |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 - 09:11 schreef Stylzz het volgende:Rut gaat los ook nu: Feyenoord gaat een aanbieding neerleggen voor Emeka Peters. De Engelse jeugdspeler (18) van Brentford FC moet spoedig overkomen naar Rotterdam. Hij kwam eerder ook uit voor de jeugdopleiding van Fulham O21? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 13:31 schreef PieterBos het volgende:[..] Dus niet meer investeren in de toekomst? Geen talent bij Dort laten rijpen? Niet investeren in jeugdspelers? Blijkbaar moeten we elk jaar ons elftal bij elkaar kopen. Dan zijn we zo weer terug bij af! Dordrecht mee stoppen inderdaad. De voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Heel misschien incidenteel maar dan zal er bij Dordrecht specifieker en op een hoger niveau getraind moeten worden. Een weekomvang is immers niet alleen een wedstrijdje op een bijveld in het weekend. Als je denk dat de spelers daar beter van worden dan snap je niet wat een trainingsweek voorstelt. De rest reageer ik niet op want waarom je tot die conclusie komt is mij een raadsel.
En waarom je het woord toekomst in de mond durft te nemen ……
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 - 21:51 schreef MMM het volgende:Gómez is eerder medisch afgekeurd door Cruzeiro, Valencia & Palermo. 3 keer dus. Oei. Dan zou je zeggen niet doen? ja het was natuurlijk te verwachten , ze laten de halve pool glippen en die speelt nu bij psv en dan schakelen ze maar door naar naar een speler die ook 10milj kost en die al 3x is afgekeurd
die te kloese doet ook maar wat zo lijkt het , onbegrijpelijk dat deze bokkelul nog TD mag spelen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 - 09:11 schreef Stylzz het volgende:Rut gaat los ook nu: Feyenoord gaat een aanbieding neerleggen voor Emeka Peters. De Engelse jeugdspeler (18) van Brentford FC moet spoedig overkomen naar Rotterdam. Hij kwam eerder ook uit voor de jeugdopleiding van Fulham las op internet transfer vrij , beloofd niet veel goeds mag bij fulham vertrekken en nu ook bij brentford , weer een van de probeersels van te kloese |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 - 10:28 schreef kenny het volgende:[..] las op internet transfer vrij , beloofd niet veel goeds mag bij fulham vertrekken en nu ook bij brentford , weer een van de probeersels van te kloese Zou toch nog even andere bronnen lezen over zijn prestaties als talent |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Feyenoord 1 moet versterkt worden! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal toch met geduld eerst aan het fundament moeten werken ook. Weet je daar te oogsten kom je verder met grote sprongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgend seizoen en het seizoen erop ook ,maar je kan ze maar alvast in de voorraadkast hebben. Er is geen betere raad dan voorraad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: heb je ook wel gelijk in , ik kan de beste jongen niet , ik heb wel de gedachte zien wij alleen zijn talent en slapen alle Engelse clubs ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 - 12:04 schreef kenny het volgende:[..] heb je ook wel gelijk in , ik kan de beste jongen niet , ik heb wel de gedachte zien wij alleen zijn talent en slapen alle Engelse clubs ? Die hebben teveel geld en doen het nooit goed met jeugd. Die halen hem liever terug over 3 jaar voor 20 miljoen |
|
|
|