BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - dinsdag 15 juli 2025 - 15:44   quote  deeplink  
Spelers die tot nu toe genoemd worden is allemaal zo...zo...
Verkeerde vijver waarin wordt gevist.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 15:46   quote  deeplink  
Je kunt alleen maar vissen waar je materiaal voor hebt
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 15 juli 2025 - 16:51   quote  deeplink  
Forbs voor 9 mln naar Brugge en wij kunnen Ueda, Zerouki en Ivanusec niet fantsoenlijk verkopen. Heb 'm lange tijd voordeel van de twijfel gegeven maar als DTK binnen een week niet met een goeie spits en Linksback aankomt mag die echt oprotten en hoop ik dat er zondag een hoop gefluit ontstaat als de man de grasmat betreedt.
Ik geef je op een briefje dat hij Hancko verkoopt enkele dagen voor de CL play off en er nog geen vervanger is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2025 door yoghurt17 --
R()b
 R()b - dinsdag 15 juli 2025 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2025 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:
Je kunt alleen maar vissen waar je materiaal voor hebt
Alsnog low tot med- heb je niet veel aan nu, grote kans op bank verwarmers en potentiële verhuurspelers.
Dit zijn geen acute en directe cl versterkingen.
Dat kan pas als er een stuk of 5 a 6 weg gaan, waar we ook weinig aan hebben gehad.
Stengs, Zerrouki, Trauner, Bijlow, Timber, (of 2 bekende top transfers),dus de grotere salarisposten.
Tot die tijd is dit de vijver helaas.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 juli 2025 - 17:26   quote  deeplink  
edenk ook voor welk bedrag Hartman is vertrokken. Die ook een heel medisch dossier met zich meeneemt. En wat Bueno moet kosten. En dat waren nog niet eens sterkhouders vorig seizoen. Bewezen krachten zijn duur.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2025 - 16:51 schreef yoghurt17 het volgende:
Forbs voor 9 mln naar Brugge en wij kunnen Ueda, Zerouki en Ivanusec niet fantsoenlijk verkopen. Heb 'm lange tijd voordeel van de twijfel gegeven maar als DTK binnen een week niet met een goeie spits en Linksback aankomt mag die echt oprotten en hoop ik dat er zondag een hoop gefluit ontstaat als de man de grasmat betreedt.
Ik geef je op een briefje dat hij Hancko verkoopt enkele dagen voor de CL play off en er nog geen vervanger is.
Als je de gratis weggeeft dan komen ze misschien wel.
Geen idee wat je verwacht?
bijft007
 bijft007 - dinsdag 15 juli 2025 - 17:54   quote  deeplink  
7 milj oplopend tot 9 milj hoor, waarvoor ze 14 milj tot 19 milj incl bonussen hebben betaald, oftewel machtig veel verlies erop, hoog ingekocht houd vaak wel wat waarde vast maar meeste is verdampt voor forbs dus
bijft007
 bijft007 - dinsdag 15 juli 2025 - 17:55   quote  deeplink  
Mag hopen we niet zoveel verlies erop draaien bij onze mislukte spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 18:00   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus. Maar soms moet je je verlies pakken.

Overigens hebben wij al 20 miljoen uitgegeven hè. Das ook niet niks
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2025 - 18:08   quote  deeplink  
Onder andere aan een speler waar de prioriteit niet lag.

Linksback en spits waren en zijn prioriteit 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2025 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2025 - 18:08 schreef MMM het volgende:
Onder andere aan een speler waar de prioriteit niet lag.

Linksback en spits waren en zijn prioriteit 1.
Lb ben ik t mee eens
We hebben drie spitsen in de selectie.
Daar moet kwaliteit bij inderdaad, maar t is niet dat er geen is.
Ik vind de rechtsvoor misschien zelfs wel nijpender
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2025 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2025 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lb ben ik t mee eens
We hebben drie spitsen in de selectie.
Daar moet kwaliteit bij inderdaad, maar t is niet dat er geen is.
Ik vind de rechtsvoor misschien zelfs wel nijpender
Carrillo mag nog wennen en groeien. Ueda en Carranza vind ik niveau rechterrijtje. Met alle drie gaan we het niet redden. Geen nieuwe spits zou zorgwekkend zijn

Rechtsvoor Hadj Moussa en eventueel Stengs. Als laatstgenoemde heel blijft zou het kunnen. Maar ik snap je punt wat betreft die positie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 18:31   quote  deeplink  
CarrareseCalcio is actief op de transfermarkt. Geel-Blauw heeft Ernesto Torregrossa gecontracteerd en verdediger Gabriele Parlanti definitief overgenomen van @Feyenoord
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 15 juli 2025 - 18:41   quote  deeplink  
Mooi, weer 1tje minder, ook de kleintjes moeten we lozen, zeker als duidelijk is dat het geen toekomstige versterkingen zijn.
Is er een goed overzicht van wat we nu nog onder contract hebben? Kan niet een compleet overzicht vinden.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 15 juli 2025 - 19:28   quote  deeplink  
Een lb moet je er echt vlug al bij hebben lopen idd mits er uit je eigen jeugd niks goeds hebt lopen

slory als 2e geboren en getogen vooral rechtsbuiten zal te weinig zijn vrees ik,, spits absoluut eens beiden te weinig voor echt steevast basis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 20:11   quote  deeplink  
De kans is reëel dat er straks een speler die transferbeweging zal maken. Feyenoord heeft zijn pijlen immers gericht op twee spelers van Westerlo: Jordan Bos en Tuur Rommens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 juli 2025 - 20:14   quote  deeplink  
Beide linksbacks. Dus hooguit een van de twee zou je zeggen.
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2025 - 20:19   quote  deeplink  
Klopt T.

In de zoektocht naar een nieuwe linksback is Feyenoord nu bij Westerlo uitgekomen, waar het met Jordan Bos en Tuur Rommens twee spelers op de radar heeft. De 22-jarige Bos, een Australiër met Nederlandse roots, was als kind nog supporter van de Rotterdammers. Een bod wordt voorbereid, al bestaan er In De Kuip twijfels rond zijn blessuregevoeligheid. Het voorbije seizoen miste hij de competitiestart met een spierblessure en in februari liep hij een hamstringblessure op die hem maanden aan de kant hield.

Met Tuur Rommens heeft Feyenoord in ’t Kuipje echter een alternatief op het oog. De 22-jarige Kempenaar kende een sterk seizoen en sprak openlijk zijn wens om een transfer uit. Met het jeugdproduct van Racing Genk zou Feyenoord ook minder risico nemen. Rommens was het voorbije seizoen de speler met de meeste speelminuten bij Westerlo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 juli 2025 - 20:26   quote  deeplink  
Vreemd allemaal
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2025 - 20:29   quote  deeplink  
Over Rommens lees je wel veel positieve dingen overigens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 juli 2025 - 20:32   quote  deeplink  
Op hoop van zegen dan maar .
Het vreemde kan ook liggen hoe zo'n gerucht naar buiten komt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 21:00   quote  deeplink  
🗣️ "We zullen kijken wat we kunnen doen en proberen het zo goed mogelijk op te lossen. Aangezien er sprake is van een verkoopbelofte en we niet willen dat u nog meer frustraties ervaart, zullen we alles doen wat we kunnen."

✍️ Fabián Berlanga in @radiolared , over de mogelijke verkoop van Valentín Gómez A 🇳🇱 .
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2025 - 21:46   quote  deeplink  
Igor Paixão is in het InterContinental hotel het concrete onderwerp van gesprek, wat gevoerd wordt tussen Mehdi Benatia (sportief directeur OM) en José Paixão, de vader van. Olympique Marseille is en blijft sinds eind mei de enige concrete partij voor de linksbuiten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2025 - 22:02   quote  deeplink  
Igor was toch al persoonlijk rond
Dan doet dit er weinig toe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2025 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 juli 2025 - 22:25   quote  deeplink  
Tenzij het gaat over de ernst van de blessure oid.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 05:07   quote  deeplink  
[AIR 🔴 ] Er is een overeenkomst tussen Vélez, Feyenoord en de mensen die Valentín Gómez vertegenwoordigen, dat hij een nieuwe speler wordt voor het Nederlands elftal.
MMM
 MMM - woensdag 16 juli 2025 - 11:05   quote  deeplink  
"Ik hoorde dat Ugalde naar Feyenoord van de baan zou zijn", vertelt Valentijn Driessen in een video-item van De Telegraaf. "Daar heb ik geen bevestiging van gekregen, maar Feyenoord zou geen zaken doen met Spartak Moskou. Het is nog niet bevestigd, laat ik dat vooropstellen. Ik heb het van één bron. Maar ik gooi deze er ook maar even in"
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 05:07 schreef Stylzz het volgende:
[AIR 🔴 ] Er is een overeenkomst tussen Vélez, Feyenoord en de mensen die Valentín Gómez vertegenwoordigen, dat hij een nieuwe speler wordt voor het Nederlands elftal.
Andere media nu ook.
Keuring wordt nog leuk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 juli 2025 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 11:05 schreef MMM het volgende:
"Ik hoorde dat Ugalde naar Feyenoord van de baan zou zijn", vertelt Valentijn Driessen in een video-item van De Telegraaf. "Daar heb ik geen bevestiging van gekregen, maar Feyenoord zou geen zaken doen met Spartak Moskou. Het is nog niet bevestigd, laat ik dat vooropstellen. Ik heb het van één bron. Maar ik gooi deze er ook maar even in"
Dit zijn ook dingen die je eerder kan bedenken, zou je zeggen.
MMM
 MMM - woensdag 16 juli 2025 - 12:10   quote  deeplink  
VI: "Door de naam van Manfred Ugalde kan een streep. (..) Het komt erop neer dat #Feyenoord zijn handen niet wilde branden aan Ugalde. Dit betekent dat de club op zoek moet naar een andere spits."

VI meld het nu ook. Flauwekul. Als je ‘m wil moet je het gewoon doen. Plus wat T zegt, dit wist je toch al?
MMM
 MMM - woensdag 16 juli 2025 - 12:13   quote  deeplink  
https://1908.nl/artikelen/ugalde-komt-niet-naar-de-kuip-na-weerstand-uit-raad-van-commisarrissen

Triest
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 juli 2025 - 12:19   quote  deeplink  
Doodzonde, had de guidetti transfer voor ons geweest, haast van overtuigd.
MMM
 MMM - woensdag 16 juli 2025 - 12:21   quote  deeplink  
🚨🇨🇷 #Feyenoord staakt de strijd om Manfred Ugalde, confirmed. De club bracht slechts één bod uit op de spits van Spartak Moskou, waaruit bleek dat het totaalplaatje te gortig werd. De Rotterdammers gaan zich melden voor een andere optie, die haalbaarder & wellicht zelf beter is.

FTM
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 juli 2025 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 12:10 schreef MMM het volgende:
VI: "Door de naam van Manfred Ugalde kan een streep. (..) Het komt erop neer dat #Feyenoord zijn handen niet wilde branden aan Ugalde. Dit betekent dat de club op zoek moet naar een andere spits."

VI meld het nu ook. Flauwekul. Als je ‘m wil moet je het gewoon doen. Plus wat T zegt, dit wist je toch al?
Mooi voorbeeld van gewoon maar aanklooien
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 juli 2025 - 12:47   quote  deeplink  
Dat kan en had ook gekund, maar je weet dat je 15-20 ofzo had moeten neertellen linksom of rechtsom dus weet nie hoor😏 je gaat ervoor of je gaat er niet voor wat er buitenaf ook gezegd wordt ook van mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 12:55   quote  deeplink  
Feyenoord zou concrete toenadering hebben gezocht voor El Bilal Touré, zo meldt Feyenoord Transfermarkt woensdagmiddag op X. De 23-jarige spits staat onder contract bij het Italiaanse Atalanta Bergamo.

De eerste voorstellen vanuit Feyenoord zouden al bij de club uit de Serie A als eveneens de speler liggen. De Rotterdammers zouden in Touré de versterking zien voor de spitspositie.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 13:10   quote  deeplink  
Ja. Ooit 30 miljoen waard
Laatste 2 jaar: blessures
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 juli 2025 - 13:13   quote  deeplink  
Aantal lange spierblessures ook weer. En blijkbaar een slepende voetblessure vorig seizoen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 juli 2025 - 13:16   quote  deeplink  
Hahahaha hou toch op joh
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 13:17   quote  deeplink  
Nou ja, zoek Dembele en Haaland ook maar niet op.
Die zou je dan ook niet moeten halen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 juli 2025 - 13:41   quote  deeplink  
De tijd tikt door
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 juli 2025 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 13:41 schreef piet de paler het volgende:
De tijd tikt door
Plaatsing CL wordt met de dag onwaarschijnlijker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 juli 2025 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 13:17 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja, zoek Dembele en Haaland ook maar niet op.
Die zou je dan ook niet moeten halen.
hahaha, dat is ook wel zo ja.

Ligt sowieso een belangrijke taak om te onderscheiden welke blessures structureel zijn en welke pech. Deze window blijkbaar nog meer dan normaal.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 13:53   quote  deeplink  
Een gebroken middenvoetsbeentje kan je niet echt voorkomen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 13:58   quote  deeplink  
Filmpjes gekeken. Als die fit is en blijft sloopt hij de eredivisie
MMM
 MMM - woensdag 16 juli 2025 - 13:59   quote  deeplink  
Weinig goals en veel geblesseerd.

Weg met de Afrika cup

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2025 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2025 - 14:05   quote  deeplink  
Was blijkbaar ook target van United
MMM
 MMM - woensdag 16 juli 2025 - 14:12   quote  deeplink  
Duurste aankoop ooit van Atalante, 30 miljoen.

Benieuwd of die ‘m zomaar laten gaan voor +- de helft van de aankoopprijs
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 juli 2025 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 14:12 schreef MMM het volgende:

Gaan we hem lekker huren zonder optie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 juli 2025 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 14:12 schreef MMM het volgende:

tja, ik denk dat wij sommige van onze duurste aankopen ook wel willen laten gaan voor de helft ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.8233320