|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2025 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, ik denk dat wij sommige van onze duurste aankopen ook wel willen laten gaan voor de helft ;) Haha, ik snap je punt.
Maar dit soort spelers zijn in Turkije en het Midden-Oosten vaak nog wel geliefd. En die hebben net wat meer financiële mogelijkheden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Er zijn meerdere clubs binnen Nederland die momenteel beter beleid voeren dan wij dus ik maak mij grote zorgen. Als er niet snel iets veranderd en verbeterd vallen we niet alleen voor nu maar voor de komende jaren volledig buiten de boot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens een Portugese krant zijn Botafogo, Flamengo, Strasbourg en Feyenoord geïnteresseerd in het contracteren van Gonçalo Borges, de rechtsbuiten van Porto! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Is die te Kloese er nou al uitgedonderd ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
⦾ #Feyenoord wil El Bilal Touré huren ⦾ Koopoptie wordt over onderhandeld ⦾ Eerste bod optie is ~ €15M fee in 2026 ⦾ Atalanta heeft aanbieding in beraad ⦾ Speler staat open voor transfer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met een koopoptie kan het alle kanten op, maar vooral ook wel rendabel. Hamstringblessure kan gebeuren en die gebroken voet gewoon pech. Als er progressie en vertrouwen tijdens de huur in zit een mooie kans denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huren met koopoptie is prima |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, volgens mij de enige optie ook. Direct kopen bijzonder risicovol, zelfs als je dan nog ver onder de 15M kan bieden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huren zonder koopoptie moeten we nooit meer doen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ze kunnen beter die Huiberts bij AZ weghalen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die gast heeft 20 doelpunten in 4 seizoenen gemaakt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel een mogelijk lekkere aankoop zoals die Argentijn martinez dat ook was bij o20, vrij klein maar staat zn mannetje opbouwend en verdedigend zo lijkt het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2025 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:⦾ #Feyenoord wil El Bilal Touré huren ⦾ Koopoptie wordt over onderhandeld ⦾ Eerste bod optie is ~ €15M fee in 2026 ⦾ Atalanta heeft aanbieding in beraad ⦾ Speler staat open voor transfer Als je deze speler wil halen, slim om te huren met een optie gezien zijn verleden qua blessures.
Of dit de juiste man is twijfel ik over. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ken hem niet, veel voetbal gevolgd, maar totaal geen idee bij deze
wel echt goeie body zo lijkt het wat goud kan zijn in nederland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2025 - 20:17 schreef MMM het volgende:[..] Als je deze speler wil halen, slim om te huren met een optie gezien zijn verleden qua blessures. Of dit de juiste man is twijfel ik over. Toevoeging: huursom mag niet te hoog zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch als je de beelden bekijkt. Denk ik echt dat ie de eredivisie kan slopen mits fit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2025 - 20:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Toch als je de beelden bekijkt. Denk ik echt dat ie de eredivisie kan slopen mits fit Ik ga eens kijken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb zijn naam bij Stuttgart wel een paar keer positief horen vallen. Net ff wat filmpjes bekeken, mits fit echt wel sterk voorin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb 2 filmpjes gekeken ,1 toen hij in de belangstelling stond van Man U en 1 van vorig seizoen. Lijken wel 2 verschillende voetballers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
United was ook 6 maanden geleden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leeds ook in de markt voor Paixao |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zullen wat sneller het gewenste bedrag neerleggen in tegenstelling tot Marseille |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De belangstelling wel maar het filmpje was dan van de seizoenen voor hij naar Atalanta ging. Het eerste filmpje was hij wel heel balvast en verdeelde het spel wel goed.. Ze kunnen hem huren maar wel zonder verplichte koopoptie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2025 - 21:46 schreef MMM het volgende:[..] Die zullen wat sneller het gewenste bedrag neerleggen in tegenstelling tot Marseille Ja betwijfel Marseille met Feyenoord ooit akkoord gaat komen ook,, met 28 denk je wel mogelijkheid tot wel
Maar ging blijkbaar ook nog niet eens is direct om 28,, maar 23 vast en 5 bonussen, tja dan moet er nog wel heel veel gebeuren voordat akkoord er is. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is nu maar hopen dat de selectie tijdig op orde is want de voorronde CL staat voor de deur. De tijd begint te dringen en bij het bouwen aan een nieuw elftal moeten de spelers ook weer aan elkaar wennen en op elkaar ingespeeld raken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles wat geen Europees paspoort heeft gaat te laat komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De voorkeur lijkt uit te gaan naar Jordan Bos, een Australisch international met Nederlandse roots. De 21-jarige Bos beschikt over snelheid, technische vaardigheden en een groot loopvermogen. Afgelopen seizoen kampte hij met een zware blessure, maar inmiddels is hij volledig hersteld en speelde hij al drie oefenwedstrijden in de voorbereiding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2025 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:⦾ #Feyenoord wil El Bilal Touré huren ⦾ Koopoptie wordt over onderhandeld ⦾ Eerste bod optie is ~ €15M fee in 2026 ⦾ Atalanta heeft aanbieding in beraad ⦾ Speler staat open voor transfer 🇲🇱 Meer over El Bilal Touré:
⦾ Verplichte optie ~ €15M… ⦾ … mits bepaalde condities behaald zijn ⦾ VfB Stuttgart sloot eerder ook zo’n huurdeal; condities werden niet behaald ⦾ Duitse deal betrof: €4M huur, €18M optie & €2M add-ons ⦾ Pakt voor #Feyenoord lager uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal bij Bilal Toure wel om het aantal wedstrijden gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2025 - 07:08 schreef Stylzz het volgende:De voorkeur lijkt uit te gaan naar Jordan Bos, een Australisch international met Nederlandse roots. De 21-jarige Bos beschikt over snelheid, technische vaardigheden en een groot loopvermogen. Afgelopen seizoen kampte hij met een zware blessure, maar inmiddels is hij volledig hersteld en speelde hij al drie oefenwedstrijden in de voorbereiding. Zou ik met hem en Smal echt te mager vinden.
Mag wel een tandje hoger hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou t niet kunnen zeggen. Australische international op de back. Kan goed uitpakken of Wilkshire. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2025 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:Ik zou t niet kunnen zeggen. Australische international op de back. Kan goed uitpakken of Wilkshire. Wilkshire was misschien wel onze op 1 na beste Australiër. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op ESPN heb je het programma ‘10 jaar terug’.
Je hebt niks op tv dus ik pik altijd even de samenvatting van Feyenoord eruit. Zijn nu dus beland in 2014-2015. En daar liep Wilkshire haha. Verschrikkelijk. En uiteraard mijn vriend Immers. Kazim vreselijk. Te Vrede had nog best wat goals eigenlijk. |
|
|
|