|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Statistieken van die jongen van Porto zijn wel waardeloos ja. En ook 'al' 24 dus leeftijd is niet echt een excuus. Maar goed, ze zien het blijbaar in hem zitten. En Club Brugge blijkbaar ook. Brugge heeft ook Forbs gehaald. Dus zegt niks haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, die moeten dan wel ziende blind zijn ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Harde cijfers van Borges vallen niet echt op uiteraard. Maar hij heeft absoluut een hoog plafond. Speciale combinatie door zowel erg snel te zijn en te beschikken over genoeg techniek om in de kleine ruimte te passeren.
Dat zal vooral het stukje zijn wat #Feyenoord in hem ziet Dat soort spelers zijn goud waard tegen lage blokken. Kan langs een back vliegen en vervolgens in de kleine ruimte van waarde zijn. Echter komt hij nog te vaak in posities uit waarvandaan het moeilijk is om veel rendement te kweken (wijd aan de zijkant) Daardoor eindigen zijn passeer acties nu vaak in voorzetten vanaf een niet al te efficiënte positie. Truc moet zijn om zijn kwaliteiten dichter bij het doel van de tegenstander tot uiting te laten komen. Dan zal zijn rendement ook omhoog gaan.
Ook Stan Spoel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sorry maar ik ben niet enthousiast. Wat een waardeloze stats voor dat geld. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook nog niet, maar zag ook wel dat we afg seizoen buiten paix wel erg weinig diepgang hadden dus dat kan het meest positieve zijn wat je ermee binnenhaalt samen met zn snelheid wat altijd erg wapen is
En hou ik erg in het achterhoofd dat je als speler van een Benfica sporting en porto meestal echt veel meer kwaliteiten moet hebben tov eredivisie subtop top om er überhaupt ergens kans op te maken daar,, meeste spul nl komt niet eens op de bank
Maar proberen op zn 24e nog simpelere voorzet af te leveren lijkt lastig gezien Pedersen als voorbeeld te noemen,, dus ook een type Osman kan dit best zijn om dan een vrij recent iets minder geslaagd😛 voorbeeld voorin te noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eerstgenoemde lekt even het 06 nummer van de ander op X.. Wat een treurnis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Echt waar? Alweer verwijderd zeker, maar heel treurig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het vreemde is benfica wil moussa en wij halen borgas , is het niet logisch dat benfica voor borgas gaat , stuk goedkoper dan moussa waarschijnlijk vinden ze die borgas 3x niks anders valt het niet te bevatten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zit nul logica in deze redenatie. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als wij Borges als vervanger van Moussa zouden halen misschien. Maar voor zo ver ik weet, halen we m voor de breedte op rechts en links.
Maar kan t mis hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pieter Zwart over Borges;
Heb in de winter wat wedstrijden van hem bekeken toen hij ook al werd gelinkt aan Feyenoord. Het is een geweldige dribbelaar, die dat (nog?) niet koppelt aan rendement. Hadj Moussa was een vergelijkbaar verhaal toen hij kwam. Misschien dat Feyenoord daarop gokt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Momenteel hebben wij maar 3 posities waar daadwerkelijk versterking nodig is. En hier zit de rechtsbuiten positie niet bij. Dit zou dan ook een volkomen belachelijke aankoop zijn en deze speler mist bovendien veel te veel kwaliteit.
Focus je nou gewoon op de LCV, LB en de spitspositie en geef het vertrouwen aan Slory en eventueel Valente en zie dat je veel overbodige spelers ziet te lozen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Trek gewoon 2.5 miljoen uit voor t Salaris van zo'n Tagliafico of Reguilon (ex spurs), doe t zelfde voor de spits positie met Luuk de Jong of Jovic en je bent voor weinig geld 2 spelers rijker die goed genoeg zijn voor de basis + een bak ervaring meenemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 09:03 schreef yoghurt17 het volgende:Trek gewoon 2.5 miljoen uit voor t Salaris van zo'n Tagliafico of Reguilon (ex spurs), doe t zelfde voor de spits positie met Luuk de Jong of Jovic en je bent voor weinig geld 2 spelers rijker die goed genoeg zijn voor de basis + een bak ervaring meenemen. Football Manager vibes |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook in football manager moet je commissie en tekengeld betalen hoor anders komen ze nie😛 en worden steeds ouder wordende oudere spelers trager en of gewoon over de hill qua alles
Dus niet fm afkraken jij he😁😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is ook moeilijk met een plaat voor je hoofd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tuurlijk. Maar dan nog. Nul logica. Benfica die bij Porto shopt is bijvoorbeeld al nou ja, onwaarschijnlijk Verder zie boven. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Waarom zou dat niet kunnen? Als je 5 miljoen van je transferbudget haalt om 2 van deze 4 spelers 2 jaar vast te leggen en t restant betaal je gewoon uit t Salaris potje. Dan heb je er in ieder geval 2 bij die de basis moeten halen en zelfs voorronde CL al mee kunnen doen. Je dat zijn potjes die om 40 mln CL inkomsten gaan. Ik vind t ongeloofelijk dat je selectie nog niet klaar is voor deze wedstrijden over 2 weken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Feyenoord t alleen voor t zeggen had, waren alle spelers al lang binnen en weg die weg moeten |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Tekortkomingen (in reacties) van mensen komen naar voren op het moment dat men anderen ongegronde verwijten gaan geven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja... Feyenoord beheerst de wereld, schijnt. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Moussa niet bij wedstrijd selectie lijkt t.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: "Hadj Moussa traint apart. Hij heeft vanmorgen op het veld getraind en dat gaat goed. Gisteren had hij wat lichte klachten. Hij had kunnen spelen, maar dat risico wilden we vandaag niet nemen", aldus de oefenmeester. De Algerijnse vleugelspeler wordt dus uit voorzorg aan de kant gehouden. Tot slot is Igor Paixão naar zijn thuisland vanwege een blessure. "Igor is voor zijn herstel naar Brazilië", aldus Van Persie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet om t een of ander, maar als Stengs je back-up is, snap ik dat we een type als Borges zoeken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
na vervanger voor hancko nu ook vervanger voor beelen hoe rot ook voor deze jongen , nu gas erop met die versterkingen seizoen staat voor de deur |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou denk ik dat een extra RCV toch al op de planning stond. Ook omdat op Trauner niet meer gebouwd kan worden. En geld voor Hancko vrij komt. Maar extra cv's zijn nu wel heel cruciaal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:Niet om t een of ander, maar als Stengs je back-up is, snap ik dat we een type als Borges zoeken Stengs zie ik echt zelden persoonlijk als iemand voor de zijkant altijd in de as voor de passjes, alleen als je tegen een op papier stuk sterker team speelt sporadisch met versterkt middenveld bv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 14:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou denk ik dat een extra RCV toch al op de planning stond. Ook omdat op Trauner niet meer gebouwd kan worden. En geld voor Hancko vrij komt. Maar extra cv's zijn nu wel heel cruciaal. Toch is t wel zaak om nu rustig te blijven als Feyenoord. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja paniek niemand bij gebaat, laat dat gedeelte maar aan supporters over haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Uiteraard. Geen paniek aankopen. Maar voorheen kon je misschien wachten tot de laatste week van de transferperiode. Omdat de urgentie daar lager lag dan elders. Nu is het waarschijnlijk anders.
Je zou ook iemand kunnen huren om de periode te overbruggen tot Beelen weer terug is. Maar hoe lang dat precies gaat zijn, is afwachten natuurlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vaste op papier basis rcv en lcv nu echt belangrijk ook rcv aangezien je trauner vroeg of laat zoiezo op moet door selecteren
Als dat zelf dit seizoen al niet gedaan wordt, maar denk voor nu binnen Feyenoord belangrijk nog even blijft
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je Plug zo ziet spelen doet die weinig onder voor Beeelen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Doet het aardig, en aangezien hij ook afg seizoen voorbereiding bij zat zou ik het tof vinden hij om te beginnen kans krijgt als back up lcv, maar oefenduels of echie wel aanzienlijk verschil natuurlijk
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij dicht gaten zoals zn pa but zou doen ook😉
jaja flauwe grap op de zaterdag middag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ajax haalt Gloukh. Poh dat is pas een versterking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vraag t me af. Wel bijzonder dat hij ruim onder marktwaarde verkocht wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Indrukwekkende speler. Die gaat ze echt beter maken helaas.
Clausule? Geen idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t zo'n topper is ga je niet van de bundesliga naar Nederland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Oostenrijkse Bundesliga |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, is ook zo, iets aannemelijker dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Borges geland op Schiphol.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi. Dat wordt onze verrassing |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees veel geruchten over een spits. Maar weten jullie misschien waar wel een sprankje waarheid in zit? Ook de naam Taicliafico spookt rond als verdediger , deze schijnt transfer vrij te zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op dit moment is Borges het enige concrete En die Malinees lopen de gesprekken over |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal me niet verbazen ze echt al bezig zijn met paar Europese jongens (want geen 2-3 weken wachten op werkvergunning), en paar wat dus helaas iets langer duurt maar timing belangerijk blijft om überhaupt kans op te maken
want ze weten ook wel ze over 3-4 weken voorondes moeten hoor maar is niet zo dat geld tegen de plinten klotst omdat we 3 jaar terug nog moesten lenen zeg maar en creatief moesten zijn met budgetten.
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad erg goede aankoop , ook die moro is een goede aankoop |
|
|
|