|
|
yoghurt17
|
|
|
Feyenoord wordt in verband gebracht met Marokaanse spits van Rangers. Zou al rond zijn met Lille, maar deal ligt stil vanwege onderhandelingen Lille en Rangers. 21 jaar jong. Kan op de flanken en in de spits spelen. Vorig jaar 1w goals 1 assist. Ziet er op t filmpje uit als een goeie speler ( ja wie niet op die filmpjes, maar je ziet wel dat zijn techniek zeer goed is). Beetje de bewegingen van Moussa. Lijkt mij misschien meer iemand voor de flank bij ons, maar ben benieuwd.
https://www.youtube.com/c/RossoneriEdition |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet rond de 20 miljoen gaan kosten. Is een enorme gok voor de club. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Is niet waar. Heb t even gevraagd bij een vriend van mij die werkt voor een Databureau/makelaars kantoor. Ze hebben contact gehad met zijn agent en hem bij Feyenoord aangeboden. Wat die precies kost weet hij niet, maar geen 20. Feyenoord vindt de speler echter te traag. Je kan me veel vertellen over deze gast, maar niet dat hij te traag is, man man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is al 15 op m geboden. Dat is afgewezen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Voor 15 zou hij weg mogen ex bonussen, maar maakt niet meer uit Feyenoord vindt hem dus te traag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Transferperiode duurt nog even. Dus Feyenoord wacht natuurlijk ook z'n kansen af hè..net als de rest. De kans dat je incompleet begint aan het nieuwe seizoen is dan groot. En eigenlijk is dat bijna altijd wel het geval. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: 20 mil, dat is misschien genoeg voor Romulo :) |
|
|
|