BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 08 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:50 schreef Dillen het volgende:
Clasie naar porto.en wij huren een spits van hun.
Geen miljoenen over de balk....smijten! !!
Fred Rutten gaat het niet redden.dat ligt niet aan hem maar aan de verwachting van de achterban.
Met een nieuwe spits word je geen kampioen
Jonge spelers laten rijpen.bouwen aan een nieuw team en volgend jaar kampioen met co Adriaanse.
En na het rijpen op een voetstuk zetten en weer verkopen, blijft hetzelfde
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nog geen antwoord op het forum?
Wat verwacht je nou Piet? Dat je overdonderd wordt met 'ja', of wil je de discussie aan met iemand die 'nee' zegt?

Als je het mij vraagt vind ik het nogal een domme vraag. Natuurlijk willen we verder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Bosifyable --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 14:21 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou Piet? Dat je overdonderd wordt met 'ja', of wil je de discussie aan met iemand die 'nee' zegt?

Als je het mij vraagt vind ik het nogal een domme vraag. Natuurlijk willen we verder.
Ik wil geen discussie aanwakkeren, maar als je verder wil moet je of financieele rusicos nemen, of accepteren dat je wederom geduld moet hebben.,en welk beleid feyenoord nu voert weet niemand denk ik
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Geduld hebben dus. Financiële risico's nemen lijkt me niet slim als je ziet dat Feyenoord juist net de problemen die het met zich meebracht heeft weggewerkt.
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:26   quote  deeplink  
ja hoor dat weet iedereen , geduld en de ingeslagen weg blijven volgen , duidelijker kunnen v Geel en Gudde het toch niet zeggen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Maar accepteren de meestesupporters dit wel?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Als ze rationeel nadenken zijn er weinig andere opties. Maar het is dan weer de vraag of ze dat doen.
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
ieder normaal denkent mens begrijpt toch wel dat deze weg de juiste is , v Geel heeft 50 milj opgehaald de afgelopen 3 jaar , schulden zijn bijna weggewerkt , begroting is een stuk omhoog gegaan en dus kunnen we langzaam de weg naar boven inzetten
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 14:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik wil geen discussie aanwakkeren, maar als je verder wil moet je of financieele rusicos nemen, of accepteren dat je wederom geduld moet hebben.,en welk beleid feyenoord nu voert weet niemand denk ik
Zij die er open voor staan weten echt wel welk beleid Feyenoord voert.
Heb je talloze malen al in allerlei topics kunnen lezen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 14:51 schreef piet de paler het volgende:
Maar accepteren de meestesupporters dit wel?
Da's een andere vraag.
Hangt van de resultaten af. Die tellen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 15:01 schreef freduc het volgende:
ieder normaal denkent mens begrijpt toch wel dat deze weg de juiste is , v Geel heeft 50 milj opgehaald de afgelopen 3 jaar , schulden zijn bijna weggewerkt , begroting is een stuk omhoog gegaan en dus kunnen we langzaam de weg naar boven inzetten
Zo is dat ook.
Feyenoord heeft meer en meer (inter)nationale aanzien gekregen.
Telt ook mee. Kennis verkopen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 14:55 schreef Bosifyable het volgende:
Als ze rationeel nadenken zijn er weinig andere opties. Maar het is dan weer de vraag of ze dat doen.
Heeft weinig met rationeel denken te maken. Eerder met een andere visie kijken naar de materie. We mogen wat mij betreft wel wat meer investeren; als de VvF écht vrienden zijn dan hunkeren ze ook naar succes en willen ze vast wel een jaar langer wachten op hun centen. Als we kampioen worden kunnen we aan het eind van het seizoen ook meteen aftikken...

Dat de directie een andere koers heeft gekozen is duidelijk. Dat kan m.i. nooit los staan van wat de VvF willen... maar dat ff terzijde.
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 15:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zo is dat ook.
Feyenoord heeft meer en meer (inter)nationale aanzien gekregen.
Telt ook mee. Kennis verkopen.
Laten we het vieren op de Coolsingel!
Houtman
 Houtman - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Guidetti, Zapata en Vossen worden het meest genoemd als mogelijke nieuwe spits voor Feyenoord
Vanuit deze drie spelers bezien is Feyenoord het meest interessant voor Vossen. Voor Guidetti is Feyenoord een herhalingsoefening en een flinke achteruitgang qua salaris en qua competitie. Voor Zapata betekent Feyenoord ook inleveren. Voor Vossen geldt dat de Nederlandse competitie hoger wordt aangeslagen dan de Belgische en dat hij er qua salaris niet enorm op achteruit hoeft te gaan. Ik geef van Geel de meeste kans bij Vossen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 15:13 schreef Barabas het volgende:

[..]

Laten we het vieren op de Coolsingel!
Jij eerst.
In lange onderbroek graag.
Wel selfie maken, als bewijs.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 08 augustus 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 15:01 schreef freduc het volgende:
Goed punt maar wanneer beginnen we met sportieve vooruitgang?
Leuk een derde plek en 2x een tweede maar dit seizoen moet het kampioenschap binnengehaald worden.
Dan kunnen we eindelijk sneller geld genereren voor sportief en financieel vooruitgang.
En ja, natuurlijk wordt je in de poulefase eruit geknikkerd maar je bouwt als team ervaring op.
En met het geld wat er dan binnenkomt, kan er een stabiel team gebouwd worden.
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 15:32 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Goed punt maar wanneer beginnen we met sportieve vooruitgang?
Leuk een derde plek en 2x een tweede maar dit seizoen moet het kampioenschap binnengehaald worden.
Dan kunnen we eindelijk sneller geld genereren voor sportief en financieel vooruitgang.
En ja, natuurlijk wordt je in de poulefase eruit geknikkerd maar je bouwt als team ervaring op.
En met het geld wat er dan binnenkomt, kan er een stabiel team gebouwd worden.
dus jij wilt weer hetzelfde doen wat feyenoord een aantal jaren terug , gewoon een aantal dure klanten halen en gokken op het kampioenschap en om het terug te verdienen in de CL ,
nou weet iedereen hoe dit is afgelopen
nee gewoon geduld 2 a 3 jaar hebben en dan mag je spreken voor kampieonschap
Houtman
 Houtman - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Van Geel zou onderweg zijn naar Benfica om te onderhandelen over Nelson Oliveira.
De 23-jarige Oliveira staat al jaren onder contract bij Benfica, maar wist bij die club nooit echt door te breken. De aanvaller speelde al op huurbasis voor Rio Ave, Paços Ferreira, Deportivo La Coruña en Stade Rennes en komt waarschijnlijk ook komend seizoen niet in de plannen van de topclub uit Porugal voor.
De Portugees kwam het afgelopen seizoen dus uit voor Rennes en voor de club uit de Ligue 1 was de voorhoedespeler acht keer trefzeker in dertig wedstrijden. Van Geel werd eerder vandaag al gespot op het vliegveld in Rotterdam en zou toen zijn ingestapt in het vliegtuig naar Faro.

Bron:
http://www.soccernews.nl/news/267557/Van_Geel_momenteel_in_Portugal_voor_onderhandelingen_met_nieuwe_spits#ixzz39oNuXLNU
King - 010
 King - 010 - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 16:42 schreef freduc het volgende:

[..]

dus jij wilt weer hetzelfde doen wat feyenoord een aantal jaren terug , gewoon een aantal dure klanten halen en gokken op het kampioenschap en om het terug te verdienen in de CL ,
nou weet iedereen hoe dit is afgelopen
nee gewoon geduld 2 a 3 jaar hebben en dan mag je spreken voor kampieonschap
Nee, bouwen op de jeugd en 1 of 2 blessurevrije, fitte routiniers of in ieder geval spelers met Europese ervaring toevoegen waaraan de rest zich kan optrekken.
Als je eenmaal Europees speelt, heb ook iets meer centen te besteden.
Ik zeg niet om alles te verkwanselen aan waardeloze spelers.
En natuurlijk moet je niet gaan gokken maar ook niet denken pas over 2 a 3 jaar spelen voor het kampioenschap.
Het moet nu gebeuren, Ajax is belangrijke spelers kwijt, Twente ook en straks volgt PSV.
Je moet gewoon je slag slaan en het gras opvreten.
Opvolgers van onze sterkhouders hebben vorig seizoen al een paar wedstrijden meegedraaid en laten zien dat ze het niveau aankunnen.
Met potentie, vertrouwen en mentaliteit hebben we al een grote voorsprong.
Daarnaast zorgen dat er vanaf nu minimale wijzigingen in het elftal komen zodat er geen grote terugval in het team is.

Dus NEE, niet als een paar jaar geleden. Absoluut niet!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Zaten ook nog wel een paar leuke spelers bij gisteren bij Benfica onder 19 Martin..
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
nelson oliviera zou de spits kunnen worden , 23 jaar en beschikt over goede techniek , scoorde nooit echt veel maarja dat deed pelle ook niet en in de nederlandse comp krijg je meer ruimte en wordt er aanvallend gespeeld
kan misschien wel toppertje worden , huren met optie tot koop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door freduc --
Houtman
 Houtman - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Als Feyenoord in de wedstrijd tegen Zorja Loehansk (21 augustus) over een ingespeelde spits wil beschikken, moet van Geel eigenlijk dit weekend toeslaan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:23 schreef Houtman het volgende:
Als Feyenoord in de wedstrijd tegen Zorja Loehansk (21 augustus) over een ingespeelde spits wil beschikken, moet van Geel eigenlijk dit weekend toeslaan.
Schijnt druk bezig te zijn in Portugal..
T.Montana
 T.Montana - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door T.Montana --
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:29   quote  deeplink  
ik heb geduld en begrijp v Geel goed , maar willen we Europa in zal er een spits moeten komen en liefst zo vlug mogelijk
hoe dichter bij 30 aug hoe goedkoper dat klopt allemaal wel maar weer op ons bek gaan tegen de russen kost ook geld
dus kiezen of kabelen , in de Europa legue is ook geld te verdienen
ar
 ar - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Schijnt druk bezig te zijn in Portugal..
Oliviera..het lijstje is langer dan verwacht!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Druk druk druk..
beuk
 beuk - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:40   quote  deeplink  
En weer een dag voorbij zonder nieuwe spits
Houtman
 Houtman - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:32 schreef ar het volgende:

[..]

Oliviera..het lijstje is langer dan verwacht!
Mee eens. Ik denk dat we minder dan de helft van het lijstje kennen. Zapata was nog nooit met Feyenoord in verband gebracht voordat van Geel in het vliegtuig naar Italië stapte en hetzelfde geldt voor Oliviera.
beuk
 beuk - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Van Geel heeft aan het einde van deze transferperiode wel vele airmiles bij elkaar gespaard denk ik zo
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Kun je die cashen voor geld..(?)
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:46   quote  deeplink  
nou nou die derksen is duidelijk bij fc rijnmond , v Geel moet nu ballen tonen en laten zien dat hij werkelijk zo'n goede TD is
ben het deels wel met hem eens al blijf ik het een goede TD vinden
freduc
 freduc - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:47   quote  deeplink  
ook j d Stouten meld het vermoeden dat v Geel onderweg is voor oliviera
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:59   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Stylzz --
beuk
 beuk - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:04   quote  deeplink  
93 wedstrijden en 12 doelpunten..
T.Montana
 T.Montana - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:46 schreef freduc het volgende:
nou nou die derksen is duidelijk bij fc rijnmond , v Geel moet nu ballen tonen en laten zien dat hij werkelijk zo'n goede TD is
ben het deels wel met hem eens al blijf ik het een goede TD vinden
Johan Derksen lult niet objectief over Van Geel. Op het moment dat hij iemand niet mag laat hij dat altijd blijken. En vaak zonder argumenten. Altijd die onzin uitspraken van hoe Van Geel een dorpspastoor is nee goed argument. Nu noemt hjj argumenten waar ik het totaal niet mee ens bent. Maar weet je waarom Derksen Van Geel niet moet? Voor dezelfde reden dat hij Van Gaal niet moet, omdat Johan Cruijff ze niet moet. Johan Derksen zit tot aan zijn schouders in de reet van Johan Cruijff en alles wat Cruijff goed vind vind Derksen goed en alles wat Cruijff slecht vind vind Derksen ook slecht. Derksen heeft recht op zijn mening maar over Van Geel is hij niet objectief.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 18:04 schreef beuk het volgende:
Dat is dan 0,1290322580645161 hele doelpunten per wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Gerard_FR --
Nibke
 Nibke - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Als hij er naar toe is, laat hem dan niet vergeten Nelson te feliciteren.
Hij is jarig vandaag!! Hoera......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Nibke --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 18:04 schreef beuk het volgende:
Maar hoeveel basis plaatsen?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 augustus 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Pelle heeft in de 24 wedstrijden voor hij naar Feyenoord kwam 5 x gescoord, dus op zo'n gemiddelde hoef je je niet blind te staren.
Omle
 Omle - vrijdag 08 augustus 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Gewoon rustig afwachten, ben blij dat er niet nog meer idiote aankopen zijn gedaan....
Tally
 Tally - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Het is hoog tijd dat de leiding van Feijenoord de achterban van deze geweldig mooie club duidelijkheid gaat bieden. Wie komt deze club versterken, er is ruimte te investeren! Het blijven wachten om stappen te ondernemen, is voor de achterban (supporters) een grote zorg. Zakelijk denken is ook, gepast risicos's nemen. Zet in op datgene wat de eerste transfer prioriteit is voor club en supporters. Financieel gezond worden mag ook in het volgend seizoen. Breng het aanstaande. seizoen niet de meest zware offers om financieel gezond te worden.
Er zijn vast een lijstje namen bekend binnen de club zet financieel verantwoord in op de meest gewenste personen. Het wachten gaat financieel voordelen bieden, absoluut. Maar de verwachtingen bij deze mooie club ....................daar heb ik zo' 'n zorgen om.
Omle
 Omle - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 20:04 schreef Tally het volgende:
Het is hoog tijd dat de leiding van Feijenoord de achterban van deze geweldig mooie club duidelijkheid gaat bieden. Wie komt deze club versterken, er is ruimte te investeren! Het blijven wachten om stappen te ondernemen, is voor de achterban (supporters) een grote zorg. Zakelijk denken is ook, gepast risicos's nemen. Zet in op datgene wat de eerste transfer prioriteit is voor club en supporters. Financieel gezond worden mag ook in het volgend seizoen. Breng het aanstaande. seizoen niet de meest zware offers om financieel gezond te worden.
Er zijn vast een lijstje namen bekend binnen de club zet financieel verantwoord in op de meest gewenste personen. Het wachten gaat financieel voordelen bieden, absoluut. Maar de verwachtingen bij deze mooie club ....................daar heb ik zo' 'n zorgen om.
Ik heb zorgen dat we met zo'n instelling wederom in de problemen komen....
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
V Geel zal ons hopelijk verassen met meerdere aankopen eind augustus, ik blijf hoop hebben
ar
 ar - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Geen Guidetti waarschijnlijk..toch jammer.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Ik laat me verrassen, is de afgelopen 2 jaar ook niet al te slecht bevallen
ar
 ar - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:59 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]
Die kan er ook wel wat van.
van geil
 van geil - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 20:09 schreef piet de paler het volgende:
V Geel zal ons hopelijk verassen met meerdere aankopen eind augustus, ik blijf hoop hebben
Dat er spelers komen is natuurlijk logisch en geen verrassing.
de kwaliteit dient de verrassing te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door van geil --
FFvhL
 FFvhL - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Lijkt op pelle zeggen ze dan. Leuk voor de vrouwtjes. Idd kruising pelle en dumbo haha.
FFvhL
 FFvhL - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
image.png

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0767960