|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 22:25 schreef Leuv het volgende:[..] Wat een onzin. Er zit totaal geen lijn in het beleid. Dan krijg je ook gezeik. klopt als een bus , er wordt niet gekeken hoe willen we spelen en hoe passen spelers op bepaalde posities bij elkaar , steijn zou goed functioneren met een type de jong voor zich , tengstedt is meer een counterspits die ruimte nodig heeft en diep wil gaan die spits van atalanta zou ook goed met steijn passen , er wordt langzamerhand steeds meer duidelijk dat jaar in jaar uit ze geen scouting lijstjes klaar hebben en maar wat doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen scoutinglijst? Verschillende spelers toch die ze al langer op de korrel hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:Geen scoutinglijst? Verschillende spelers toch die ze al langer op de korrel hebben. noem ze maar op dan , waar is de vervanger van hancko dan ? linksback ? spits ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tengstedt niet aan beginnen , schijnt ook blessure gevoelig te zijn en mislukt bij benfica |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen denkt maar scout te zijn tegenwoordig of insider |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ik ook even dan de amateur uithangen:
Casper Tengstedt zou onder Robin van Persie een prima aanvulling zijn op de selectie. Stijl past bij Van Persies voorkeur voor beweging, combinatiespel en pressing. Samenwerking met spelers zoals Steijn of Paixão kan zeer effectief zijn in het creëeren van ruimte en baltempo. Geen goalscorer, maar eerder een slimme schakel die Steijn in stelling brengt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 22:48 schreef kenny het volgende:[..] noem ze maar op dan , waar is de vervanger van hancko dan ? linksback ? spits ? Watanabe en Bueno stonden er op en zie wat er verder los komt aan namen. Of vind jij dat Feyenoord direct de lijst openbaar moet maken? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wanbeleid! DTK kan er niks van! Ongelofelijk wat een amateuristische bende, wie stopt DTK? Mama, ik moet plassen. Mama, mag ik een lollie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hamza Igamane is een van de spitsen die naar Feyenoord zou kunnen, zo meldt althans Daily Record. De Rotterdammers zouden zich bij naam van Toon van Bodegom gemeldt hebben om de spits over te nemen van Rangers FC. Igamane scoorde afgelopen seizoen twaalf keer in 33 wedstrijden voor de Schotse club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het klopt hoor. Maar waar bemoeit die van Bodegom zich nou weer mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, maar misschien omdat er nu een aantal zaken tegelijk lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan lijkt het me alsnog niet wenselijk dat iemand vanuit de RvC dit soort dingen gaan doen.
Nogmaals, als het klopt uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|