|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 22:25 schreef Leuv het volgende:[..] Wat een onzin. Er zit totaal geen lijn in het beleid. Dan krijg je ook gezeik. klopt als een bus , er wordt niet gekeken hoe willen we spelen en hoe passen spelers op bepaalde posities bij elkaar , steijn zou goed functioneren met een type de jong voor zich , tengstedt is meer een counterspits die ruimte nodig heeft en diep wil gaan die spits van atalanta zou ook goed met steijn passen , er wordt langzamerhand steeds meer duidelijk dat jaar in jaar uit ze geen scouting lijstjes klaar hebben en maar wat doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen scoutinglijst? Verschillende spelers toch die ze al langer op de korrel hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:Geen scoutinglijst? Verschillende spelers toch die ze al langer op de korrel hebben. noem ze maar op dan , waar is de vervanger van hancko dan ? linksback ? spits ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tengstedt niet aan beginnen , schijnt ook blessure gevoelig te zijn en mislukt bij benfica |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen denkt maar scout te zijn tegenwoordig of insider |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ik ook even dan de amateur uithangen:
Casper Tengstedt zou onder Robin van Persie een prima aanvulling zijn op de selectie. Stijl past bij Van Persies voorkeur voor beweging, combinatiespel en pressing. Samenwerking met spelers zoals Steijn of Paixão kan zeer effectief zijn in het creëeren van ruimte en baltempo. Geen goalscorer, maar eerder een slimme schakel die Steijn in stelling brengt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 22:48 schreef kenny het volgende:[..] noem ze maar op dan , waar is de vervanger van hancko dan ? linksback ? spits ? Watanabe en Bueno stonden er op en zie wat er verder los komt aan namen. Of vind jij dat Feyenoord direct de lijst openbaar moet maken? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wanbeleid! DTK kan er niks van! Ongelofelijk wat een amateuristische bende, wie stopt DTK? Mama, ik moet plassen. Mama, mag ik een lollie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hamza Igamane is een van de spitsen die naar Feyenoord zou kunnen, zo meldt althans Daily Record. De Rotterdammers zouden zich bij naam van Toon van Bodegom gemeldt hebben om de spits over te nemen van Rangers FC. Igamane scoorde afgelopen seizoen twaalf keer in 33 wedstrijden voor de Schotse club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het klopt hoor. Maar waar bemoeit die van Bodegom zich nou weer mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, maar misschien omdat er nu een aantal zaken tegelijk lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan lijkt het me alsnog niet wenselijk dat iemand vanuit de RvC dit soort dingen gaan doen.
Nogmaals, als het klopt uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tengsted van Benfica .................niet echt goalgetter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goede vraag ook. Zoeken we die, of zoeken we iemand die Steijn gaat laten scoren |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Deen zal als een soort breekijzer gebruikt gaan worden denk ik, dat soort spits ontbreekt nog, voor als er in een wedstrijd wat geforceerd moet worden, is een fysieke spits.
Verder wel opmerkelijk dat van Bodegom ook aan het transferfront bezig is. Zal te maken hebben zoal Stylzz als aangeeft met de grote drukte voor het technisch duo. Maar toont ook weer aan dat hij de échte baas is. Is altijd de doorslaggevende stem bij transfers, spreekt evenvaak de veto uit, zoals nu weer bij Ugalde en is gewoon sinds zijn aantreden de échte baas van de club.
En als je de sportieve en financiele situatie van de club sinds zijn aantreden ziet, dan legt ons dat geen windeieren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat als Toon gewoon gevraagd is zijn contacten aan te spreken omdat het in ons voordeel werkt snel te onderhandelen. Alles wat in het voordeel werkt in z'n geval, moet je uitbenutten.
Lijkt wel of er gelijk weer een stel regelneukers opstaan, die het fijn vinden te gaan wijzen pfffffffff. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maandagavond zaten beide partijen aan tafel. De uitkomst is dat de Fransen dinsdag hun finale bod naar Rotterdam zullen sturen. Volgens ingewijden is de kans momenteel groter dat Paixão bij Feyenoord blijft, dan dat hij snel wordt gepresenteerd als speler van Marseille. Niettemin wacht men in De Kuip met spanning op het laatste voorstel vanuit Zuid-Frankrijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 09:59 schreef VVout het volgende:Wat als Toon gewoon gevraagd is zijn contacten aan te spreken omdat het in ons voordeel werkt snel te onderhandelen. Alles wat in het voordeel werkt in z'n geval, moet je uitbenutten. Lijkt wel of er gelijk weer een stel regelneukers opstaan, die het fijn vinden te gaan wijzen pfffffffff. Onzin. Hij is van de RvC en heeft niets met zulke zaken te maken.
Anders kunnen we de koffiejuffrouw ook wel gaan vragen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is te kort door de bocht. Zo werkt t vaak namelijk wel Ook in bedrijfsleven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scorende en kansen creërende spits is duurdere bonus. Het gemak waarmee elke nieuwe spelersnaam al in twijfel wordt getrokken riekt naar vooringenomen zienswijze tav transferbeleid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 10:03 schreef MMM het volgende:[..] Onzin. Hij is van de RvC en heeft niets met zulke zaken te maken. Anders kunnen we de koffiejuffrouw ook wel gaan vragen. Belachelijk. Hier beweer je doodeenvoudig dat het chaos is bij de club. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
🇳🇱 Rav van den Berg: 𝗜𝘁’𝘀 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴! 🎖️
⦾ #Feyenoord en Middlesbrough bereiken een principe-akkoord ⦾ Deal wordt nu formeel uitgewerkt ⦾ Speler vliegt spoedig over ⦾ Vaste fee pakt lager uit dan €10M ⦾ Boro bedingt daarmee een forse sell-on ⦾ Announcement 🔜 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat beweer ik niet. Ik hoop vooral dat het niet klopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het kan ook in afstemming zijn. Wel contact namens, geen handelingsbevoegdheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is al redelijk chaos |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Zo werkt het in geen enkel bedrijf en helemaal nergens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag weten we of Paixao naar OM gaat
Kans vrij klein inmiddels
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
We krijgen zo langzamerhand een duiventil aan spelers. Het wordt toch echt tijd er een paar van de hand te doen en Paixao, Timber etc. zijn helemaal niet onmisbaar. Hancko is dit wel ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 10:03 schreef MMM het volgende:[..] Onzin. Hij is van de RvC en heeft niets met zulke zaken te maken. Anders kunnen we de koffiejuffrouw ook wel gaan vragen. Als de koffiejuffrouw neukt met mensen die in het voordeel van Feyenoord iets kunnen betekenen, dan maak je daar gebruik van als zij daar geen problemen mee heeft. Ga je achteraf ook niet wijzen dat het een bloedhoer is! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het zijn enerverende dagen. Bijna elke keer als ik op mijn mobiel kijk worden er weer nieuwe namen en situaties gemeld. Gezellig hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo werkt het gewoon wel tot aan koning, tulband, president enz. Vind het redelijk naïef als je dit niet wilt zien. Ons kent ons weet je, komt echt niet uit de lucht vallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 11:38 schreef VVout het volgende:[..] Zo werkt het gewoon wel tot aan koning, tulband, president enz. Vind het redelijk naïef als je dit niet wilt zien. Ons kent ons weet je, komt echt niet uit de lucht vallen. Gewoon laten gaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eigenlijk wel, maar gaat er over. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 11:35 schreef VVout het volgende:[..] Als de koffiejuffrouw neukt met mensen die in het voordeel van Feyenoord iets kunnen betekenen, dan maak je daar gebruik van als zij daar geen problemen mee heeft. Ga je achteraf ook niet wijzen dat het een bloedhoer is! Als jij de rollen zo ziet, prima.
Ik vind het niet kunnen. De RvC voelt zich veel te belangrijk. Dit is totaal hun gebied niet, dus wegwezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees je ook steeds meer: 🚨 Mamadou Sangaré (23 jaar) komt steeds dichter bij Feyenoord!
De Nederlandse club zou een bod van 10 M € hebben gedaan, nadat het bod aanvankelijk was afgewezen met 8 M € .
De Malinese middenvelder heeft een contract tot 2029 bij Rapid Wien en wordt ook benaderd door Trabzonspor, dat overweegt het bod te evenaren 👀 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die jongen is afgelopen winter of vorig jaar zomer ook langsgekomen toch?
Maar, nog een middenvelder erbij kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
3 cv's, basis linksback en basis spits zijn prio 1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 11:57 schreef MMM het volgende:Die jongen is afgelopen winter of vorig jaar zomer ook langsgekomen toch? Maar, nog een middenvelder erbij kan ik me niet voorstellen eigenlijk. 3 cv's, basis linksback en basis spits zijn prio 1. Tenzij er 1 weggaat natuurlijk Of 2 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hoop stellig op exit van Zerouki en Timber. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 11:56 schreef MMM het volgende:[..] Als jij de rollen zo ziet, prima. Ik vind het niet kunnen. De RvC voelt zich veel te belangrijk. Dit is totaal hun gebied niet, dus wegwezen. Aanname. Teveel in verdachtmakingshoek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Feit is dat er al jaren mensen binnen Feyenoord meer dan 1 rol tegelijk vervullen. En dat kan niet de bedoeling zijn bij een profclub. Alsof je tegelijkertijd in de eerste en tweede kamer werkt zeg maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 12:17 schreef MightyAce het volgende:[..] Feit is dat er al jaren mensen binnen Feyenoord meer dan 1 rol tegelijk vervullen. En dat kan niet de bedoeling zijn bij een profclub. Alsof je tegelijkertijd in de eerste en tweede kamer werkt zeg maar. Dat was eerder zo, ja, maar sinds DtK is er veel minder gerommel, eerder incident. Zou zomaar strakke hand DtK zijn die deze ruimte een keer laat? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik hoop er nog wel wat meer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:Lees je ook steeds meer: 🚨 Mamadou Sangaré (23 jaar) komt steeds dichter bij Feyenoord! De Nederlandse club zou een bod van 10 M € hebben gedaan, nadat het bod aanvankelijk was afgewezen met 8 M € . De Malinese middenvelder heeft een contract tot 2029 bij Rapid Wien en wordt ook benaderd door Trabzonspor, dat overweegt het bod te evenaren 👀 Dan weet je exit timber eraan komt, wel blij dan dat ze toch andere voor halen vind ik, want timber echt klasbak mits weer helemaal fit
Maar niet willen bijtekenen is exit, en vrees dan geen record transfer (meer) voor timber met 1 jaar contract helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Of denken wij dat ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mwa weet niet, dan zou het praktisch bijna elke transferperiode chaos zijn, top 3 clubs wordt vaker leegekocht
psv zou het dan ook chaos moeten zijn, je verliest paar jongens en komen er gelijk voor terug
zitten nog niet in de luxe positie voordat er spelers weggaan flink voor te investeren, al hadden we dat met Steijn dan vooruit kunnen doen
Dat was al luxe en ongewoon zon bedrag uit eigen zak, nog geen ilusies nu het 3 jaar echt hard de goede weg op gaat het al anders kan eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hectisch of gewoon druk mss beter woord ervoor,, hadden ze ander job moeten kiezen mochten ze het nu al niet aankunnen dtk&co
|
|
|