|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wij denken niets, we constateren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 14:18 schreef bijft007 het volgende:Hectisch of gewoon druk mss beter woord ervoor,, hadden ze ander job moeten kiezen mochten ze het nu al niet aankunnen dtk&co Is ook wat ik bedoel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
🏴 Peters: gepresenteerd 🇯🇵 Watanabe: afgewikkeld 🇦🇺 Bos: geen tweede bod — wel in leven 🇲🇱 Bilal Touré: stand-by 🇩🇰 Tengstedt: Benfica heeft bod in beraadt 🇳🇱 Van den Berg: moet formeel afgewikkeld worden 🇸🇷 Doekhi: nu geen concreet thema 🇨🇷 Ugalde: geen tweede bod |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijven dan na alles Hancko en Paixao beide toch voorlopig? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou wel betekenen dat we niet veel meer uit kunnen geven... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als een van die twee niet alsnog vertrekt ga je voor sommige spelers wel in lager segment zitten zou je denken. Dan ligt 15 miljoen voor een nieuwe spits wat minder voor de hand.
En wat te denken van Watanabe én Van den Berg. Wordt misschien of ipv en. We gaan het zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of ze komen wel beide (als basisspeler) en Hancko gaat voorlopig op links. Kan ook... |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Laten we Timber gewoon van de hand doen dan. Moet je toch ook nog wel 25 voor kunne vangen zou je zeggen. Dan Paix en Hancko blijven. En wellicht aan t einde van de Windows Moussa bij een goed bod nog van de hand doen en hier nog iemand voor terug hallen. We gaan dan in ieder geval wel met een sterk elftal en niet al te veel nieuwe namen die voorrondes in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof best dat we allemaal verstand hebben van voetbal ... Echter hoe komt het dan dat de meeste analisten hem een topper vinden ? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Of ze komen wel beide (als basisspeler) en Hancko gaat voorlopig op links. Kan ook... Zou ik een logische keuze vinden. Dan schort je de komst van een linksback op totdat Hancko eventueel alsnog naar een andere club vertrekt. En dan heb je met Hancko, Watanabe en van den Berg toch 3 goede fitte centrale verdedigers. Met Plug achter de hand en hopelijk ooit Trauner nog. Hoewel Trauner natuurlijk ook nog zou kunnen vertrekken.
En een spits hoeft geen 15 miljoen te kosten. Tenminste, uitgaande van de berichten over Tengstedt, zit je denk ik meer rond de 6 of 7 miljoen, dan aan 15.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 14:41 schreef yoghurt17 het volgende:Laten we Timber gewoon van de hand doen dan. Moet je toch ook nog wel 25 voor kunne vangen zou je zeggen. Dan Paix en Hancko blijven. En wellicht aan t einde van de Windows Moussa bij een goed bod nog van de hand doen en hier nog iemand voor terug hallen. We gaan dan in ieder geval wel met een sterk elftal en niet al te veel nieuwe namen die voorrondes in Laten we ook niet vergeten dat we nog heel veel spelers hebben die we liever kwijt dan rijk zijn. Zoals Nieuwkoop, Zerrouki, Nadje, Bullaude, Carranza, Ueda. Stengs raak je denk niet kwijt gezien z’n knie.
Benieuwd wanneer daar een beetje serieuze interesse voor komt. Zo stil rondom die gasten.
Bij 020 gaat het vreemd genoeg een stuk sneller met de ongewenste spelers die weggaan. Veelal ook definitieve transfers ipv huur |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 15:25 schreef MMM het volgende:[..] Laten we ook niet vergeten dat we nog heel veel spelers hebben die we liever kwijt dan rijk zijn. Zoals Nieuwkoop, Zerrouki, Nadje, Bullaude, Carranza, Ueda. Stengs raak je denk niet kwijt gezien z’n knie. Benieuwd wanneer daar een beetje serieuze interesse voor komt. Zo stil rondom die gasten. Bij 020 gaat het vreemd genoeg een stuk sneller met de ongewenste spelers die weggaan. Veelal ook definitieve transfers ipv huur Ueda moet je niet kwijt. Die gaat het uitvechten met de nieuwe spits. Carranza moet weg. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ueda mag ook weg. Man wat een vreselijke slappe zak is dat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fabrizio meldt dat het rond is met Benfica wat betreft die spits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet de meest aansprekende keuze, van alle namen die recent voorbij zijn gekomen. Maar goed, ik zeg er ook bij, de meeste heb ik niet of nauwelijks zien spelen. Deze jongen ken ik ook totaal niet.
Hij is wel een stuk goedkoper, dan de meeste anderen die genoemd werden. Is dat dan goed nieuws voor bijvoorbeeld de transfer van Van den Berg? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maakt het er niet beter op maatje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat deze gaat verrassen. Heeft echt wel kwaliteiten. Welkom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had je het hele draadje van die jongen gelezen? Ik weet t niet maar ik zou die gok wel wagen maatje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Had je het hele draadje van die jongen gelezen? Ik weet t niet maar ik zou die gok wel wagen maatje Jazeker!
Laatste 2,5 jaar niet veel meer gepresteerd. Ik vind het weer een gok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mee eens maar misschien voelt hij zich bij ons meer op zijn gemak en gaat hij het maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is altijd zo met spelers van dit soort clubs. Of uit de Premier League bijvoorbeeld. Degene die je kan halen zijn altijd de jongens die net om wat voor reden dan ook net buiten de boot zijn gevallen, maar waar je dan nog iets van potentieel in ziet.
Als je spelers wil halen die bij hun club sterkhouder zijn dan kom je op een niveau net lager dan Feyenoord uit. Twente, België, andere competities net lager dan de eredivisie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, als Watanabe, Van den Berg en Tengstedt allemaal doorgaan. En Hancko en Paixao blijven, dan ben je wel compleet richting de CL voorronde(s).
Bijlow Wellenreuther
Read Lotomba
Van den Berg Trauner
Watanabe Plug
Hancko Smal
Hwang Targhalline
Moder Timber
Steijn Valente
Paixao Sauer
Tengstedt Ueda
Hadj-Moussa Borges
In ieder geval dubbel bezet. Plus nog wat extra. Uiteraard zit je daarnaast nog steeds wel met een hoop spelers die een nieuwe club mogen/moeten zoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit is een mooi rijtje om het t hele seizoen uit te houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, als Watanabe, Van den Berg en Tengstedt allemaal doorgaan. En Hancko en Paixao blijven, dan ben je wel compleet richting de CL voorronde(s). Bijlow Wellenreuther Read Lotomba Van den Berg Trauner Watanabe Plug Hancko Smal Hwang Targhalline Moder Timber Steijn Valente Paixao Sauer Tengstedt Ueda Hadj-Moussa Borges In ieder geval dubbel bezet. Plus nog wat extra. Uiteraard zit je daarnaast nog steeds wel met een hoop spelers die een nieuwe club mogen/moeten zoeken. Dat ziet er op papier erg sterk uit, maar Hancko en Igor zullen nog wel gaan verkassen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat ziet er op papier erg sterk uit, maar Hancko en Igor zullen nog wel gaan verkassen. Dat zit er wel in ja. Maar dat is niet 100% zeker. En of het bijvoorbeeld over de voorrondes heengetild kan worden, is ook relevant. Als is Igor niet eens inzetbaar denk ik, als ie nu in Brazilië zit.
Bovendien komen er dan ook weer vervangers mag je verwachten. Tenzij bijvoorbeeld Sauer en Diarra een dusdanig goede indruk maken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Is altijd zo met spelers van dit soort clubs. Of uit de Premier League bijvoorbeeld. Degene die je kan halen zijn altijd de jongens die net om wat voor reden dan ook net buiten de boot zijn gevallen, maar waar je dan nog iets van potentieel in ziet. Deze jongen staat niet hoog in de pikorde. Aktürkoğlu en Pavlidis voor je hebben, werkt ook niet echt mee. Dan erbij toen deze jongen werd gehaald door Benfica, het merendeel was juist blij met hem. Naja.. het kan snel omdraaien 'een mening' natuurlijk. Maar dat hij niet kan voetballen, dat geloof ik dan ook weer niet. Over het algemeen kopen ze daar best goede spelers. Ze wisselen nog wel eens van trainer, wat ook soms niet mee werkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Is altijd zo met spelers van dit soort clubs. Of uit de Premier League bijvoorbeeld. Degene die je kan halen zijn altijd de jongens die net om wat voor reden dan ook net buiten de boot zijn gevallen, maar waar je dan nog iets van potentieel in ziet. Als je spelers wil halen die bij hun club sterkhouder zijn dan kom je op een niveau net lager dan Feyenoord uit. Twente, België, andere competities net lager dan de eredivisie. Eens hoor. Maar Portugal is op de top drie na, net als bij ons, van een vrij laag niveau.
Als je het daar, net als Borges, dan niet maakt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Club is gewoon prima in beweging |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Selectie raakt op orde, goed doorgepakt, en nu langzaam aan naar de periode van verkoop overbodige spelers. Periode ook waarin clubs sneller de dikkere portemonnee willen trekken. Stoute Dennis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua aantallen lijkt het nu vorm te krijgen, sommige posities zelfs teveel spelers nog. Kwalitatief heb ik m’n twijfels op wat plekken.
Ben ook zeer benieuwd wat achterin de bedoeling gaat zijn. Is er budget voor én Watanabe, én van den Berg, én een linksback én dan nog de spits? Qua salarishuis sowieso niet denk ik. Tenzij ze hopen dat er nog wat dure bankzitters weggaan.
Plus nog maar twee weken tot de voorronde CL. Je kan niet direct wonderen verwachten. Dus het is uiteindelijk weer kortdag geworden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En waar weer iets kleinere clubs met nog redelijk wat geld/salaris potje nog op zoek gaan naar spelers die net aan😛🤣 (zerrouki) Afvallen bij wat grotere clubs (wij dus) |
|
|
|