|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 16:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Of ze zijn allebei in beeld. Ik heb geen idee. Maar degene die t meldde heeft meer dan een miljoen volgers 🤷🏽♂️ We wachten het maar weer af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb t idee dat de Turken m graag zien gaan. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: 5 maanden geleden? Die zit er dan sinds de winterstop en mag al weer vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 16:49 schreef YugoBosna het volgende:[..] 5 maanden geleden? Die zit er dan sinds de winterstop en mag al weer vertrekken. Zat net even te lezen, sommigen zien m graag gaan, anderen klagen dat de trainer spelers niet op hun waarde schat en beter maakt. Met voorbeelden.
Dus, er is niks van te zeggen :) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Zat net even te lezen, sommigen zien m graag gaan, anderen klagen dat de trainer spelers niet op hun waarde schat en beter maakt. Met voorbeelden. Dus, er is niks van te zeggen :) 👍 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vinden ze/Is rav dan te duur vraag ik me dan af, of willen ze hem zoiezo nog🤔
Of hebben ze hoop op kwalitatief goede betaalbare linkspoot wel opgegeven en kiezen ze definitief voor een rechtspoot die op links moet als interesse in hem klopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Collega van mij is voor Galatasaray. Dus vroeg hem van de week naar die speler en hij gaf aan dat hij inderdaad flink tegen is gevallen en niet goed genoeg is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Schijnbaar bij Genk wel echt goed net over de landsgrenzen en toen voor flink bedrag naar gala, dus vandaar waarschijnlijk nog rapporten van klaar liggen en de interesse geen idee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Als je geen lcv kan vinden die naar wens is, ga dan voor Rav. Die heeft zich vorig jaar enorm ontwikkeld in de fysiek zware Championship. Is pas 21, is een Nederlander, dus je zit ook niet op werkvergunningen te wachten. Niet twijfelen, nu handelen! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 17:34 schreef Frobin1974 het volgende:Als je geen lcv kan vinden die naar wens is, ga dan voor Rav. Die heeft zich vorig jaar enorm ontwikkeld in de fysiek zware Championship. Is pas 21, is een Nederlander, dus je zit ook niet op werkvergunningen te wachten. Niet twijfelen, nu handelen! eens , te kloese kennende kiest hij voor de goedkoopste |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 17:26 schreef bijft007 het volgende:Schijnbaar bij Genk wel echt goed net over de landsgrenzen en toen voor flink bedrag naar gala, dus vandaar waarschijnlijk nog rapporten van klaar liggen en de interesse geen idee. Mees Hilgers was ook goed en zijn laatste seizoen een stuk minder. Zou je dan ook kunnen doen als de huidige prestaties minder relevant zijn. Hoop overigens niet dat hij komt hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 17:13 schreef MMM het volgende:[..] Collega van mij is voor Galatasaray. Dus vroeg hem van de week naar die speler en hij gaf aan dat hij inderdaad flink tegen is gevallen en niet goed genoeg is Dito hier, twee fanatieke gala-collega’s heb ik, de ene zei hopelijk halen jullie hem gisteren nog op en die andere begon te lachen en vroeg zich af hoe het kan da5 feyenoo bij zo’n mislukkeling uitkomt.. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 17:09 schreef bijft007 het volgende:Vinden ze/Is rav dan te duur vraag ik me dan af, of willen ze hem zoiezo nog🤔 Of hebben ze hoop op kwalitatief goede betaalbare linkspoot wel opgegeven en kiezen ze definitief voor een rechtspoot die op links moet als interesse in hem klopt. Het grote voordeel van de transfer van Hancko naar all nassr was natuurlijk bijna alles in 1 keer, buiten dat het ook nog iets hoger was. Ik denk dat daarom beschikbaar budget gewoon lager is en Feyenoord wacht tot bijvoorbeeld Paixao weg is. Ook met het oog op dat ze nog wel op andere borden schaken en wel iets achter de hand moeten hebben. Denk dat Paixao gewoon weg is en Rav snel komt. Hadj Moussa zal bij een bod van 25M ook weg zijn. Dan gaat er nog wel wat gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 18:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dito hier, twee fanatieke gala-collega’s heb ik, de ene zei hopelijk halen jullie hem gisteren nog op en die andere begon te lachen en vroeg zich af hoe het kan da5 feyenoo bij zo’n mislukkeling uitkomt.. Ach ja. Ik vind m vooral nogal klein |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das niet gek lange.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1.78 is voor jou ook klein 😬 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Ik hoop dat dit een roddel is en blijft en dat DTK naar mij en vele anderen luisterd:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij heeft al wat stuk meer ervaring dan bv rav dus staat er waarschijnlijk wat sneller al weet je dat niet 100 zeker
En hij heeft +- 25 interlands toch op zn naam voor Colombia en dit jaar nog er voor uitgekomen wk kwalificaties, maar lijkt me daar in turkije zoals meeste spelers flink salaris op te strijken eigenlijk dus flink duurder dan rav op dat gebied
Maar rav veel meer potentie natuurlijk en lijkt me omdat hij van Nederlandse afkomst is en verleden pec dat hij ook wel voetballende verdediger is wat meestal wel pre is nederlandse clubs dat hoef je niet aan te leren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stilte…
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Begint erop te lijken dat we het tegen Fenerbahce zullen moeten doen met wat er nu is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 14:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Begint erop te lijken dat we het tegen Fenerbahce zullen moeten doen met wat er nu is. Leuk hoor, Europa League. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik hield er zoiezo al meer rekening mee na afg seizoen hoor, statistisch komen nls clubs de voorrondes nauwelijks door,, want hoe lang is dat wel niet geleden ook toen er 3 clubs zich konden plaatsen
weet trouwens nog steeds niet helemaal hoe het zit met deze nieuwe opzet,, je hebt 2 voorondes weet ik,, Maar stel je verliest 1e voorondes al dan stroom je door naar Europa League voorondes toch?
En als je die ook verliest dan ga je direct conference league in toch, maar espn zei dat je zoiezo Europa League in gaat hoe dan ook
Dus of ze zitten er naast of je gaat bij verlies tegen fener direct Europa League poule fase in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of kun je zelfs overal nog naast grijpen, zal het nog wel is bekijken hoe het zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We zijn verzekerd van poulefase EL. Het verschil tussen uitschakeld worden in de derde voorronde ivm de playoffronde is een bonus van een miljoen 4-5.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe betrouwbaar is deze site " voetbal nieuws" je hoort nu zo veel ! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dan moet marseille behoorlijk wat bij geplust hebben. Dat vind ik lastig te geloven. Igor had een uitgesproken voorkeur voor MArseille, misschien is er druk gezet vanuit zijn management? (vader). Of het bod van Leeds was toch niet zo hoog als in de media werd gesuggereerd. We gaan het zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
35 miljoen plus minus ,evt bonussen en percentages nog niet bekend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fabrizio is betrouwbaar.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
OLM site staat ook ( nog) niets. Stukje in krant over vermoedelijkebonderhandelingen, wachten dan maar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fabrizio de bekenste transfer goeroe wereldwijd geloof dat ie er niet vaak naast zit inderdaad, al die krantjes enzo geloof ik wel(niet dus) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd of er snel andere nieuwtjes volgen nu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik lees nu weer 32 miljoen incl bonussen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat ze nu ook nog gaan halen ,de 2de plaats is de max voor aankomend seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat ze nu ook nog gaan halen ,de 2de plaats is de max voor aankomend seizoen. Dat is wat voorbarig hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik vind alles onder de 40M€ te weinig en had eerder op 50-60M€ ingezet. Het is de beste speler van afgelopen competitie met nog een langlopend contract. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, geen international en Marseille en Leeds komen bij hem uit. Dat zegt wel genoeg hoe hij er internationaal op staat. Dan is een kleine 40 miljoen (wat het lijkt te zijn) wel vrij maximaal denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, geen international en Marseille en Leeds komen bij hem uit. Dat zegt wel genoeg hoe hij er internationaal op staat. Dan is een kleine 40 miljoen (wat het lijkt te zijn) wel vrij maximaal denk ik. Er zijn betere spelers voor minder gekocht/verkocht |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Er zijn mindere spelers voor wel het dubbele verkocht. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote: ja maar nog niet bij ons , en rond de 40 miljoen is gewoon netjes .. langzaam klimmen we omhoog .. en worden weer wat gezonder . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, geen international en Marseille en Leeds komen bij hem uit. Dat zegt wel genoeg hoe hij er internationaal op staat. Dan is een kleine 40 miljoen (wat het lijkt te zijn) wel vrij maximaal denk ik. Ik denk dat de interesse van Leeds niet echt was maar gewoon als hulp gevraagd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is niet voorspellen maar vind de selectie van Psv helaas een klasse beter .Misschien zelfs 2 maar ik hoop echt dat ik het fout heb. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 19:55 schreef Leuv het volgende:Ik vind alles onder de 40M€ te weinig en had eerder op 50-60M€ ingezet. Het is de beste speler van afgelopen competitie met nog een langlopend contract. Als het aan jou had gelegen dan was Igor er al veel eerder uitgetieft voor veel minder geld. Hetzelfde geldt overigens voor mij, maar ik ben dan ook prima tevreden met 35M. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat de interesse van Leeds niet echt was maar gewoon als hulp gevraagd is. Wie zal het zeggen. Zou kunnen, maar het lijkt me niet dat Leeds zich daarvoor zomaar leent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt dat Igor nogal heeft lopen pushen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is Marseille dan de gedroomde volgende stap? Maar goed, moet ie zelf weten. Misschien vond hij het gewoon tijd voor een stapje omhoog. En was dit de meest concrete club. |
|
|
|