|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er zijn trouwens ter vergelijking deze zomer slechts 23 transfers voor meer dan 35 miljoen gegaan. Waarvan 19 naar Engeland, 3 naar een club uit Madrid en 1 naar de zandbak.
Zijn allemaal clubs uit de top (of net er onder). Of is dat normaal gesproken (Manchester United bijvoorbeeld). En een transfer dus naar de zandbak en een transfer naar West Ham United.
Dus het is wel duidelijk. Wil je nog meer dan moet zo'n speler interessant zijn voor zo'n club. Dat is ie blijkbaar niet. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Misschien hebben we ook wat pech met onze laatste transfers qua prestaties. Geert lijkt het niet redden, Santi lijkt veel te kort te komen, KoCku had best een aardig seizoen, maar is toch ook weg bij Benfica. Wieffer zit veel op de bank. Daar kijken andere clubs ook naar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeg maar dag tegen alle doelpunten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
🚨🦅 Excl: Benfica is heel dicht bij het veiligstellen van de komst van Anis Hadj Moussa voor 20+5 miljoen, aldus @cnnportugal
Ik zou na Paixão niks meer verkopen van je A-kern. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:35 schreef yoghurt17 het volgende:Misschien hebben we ook wat pech met onze laatste transfers qua prestaties. Geert lijkt het niet redden, Santi lijkt veel te kort te komen, KoCku had best een aardig seizoen, maar is toch ook weg bij Benfica. Wieffer zit veel op de bank. Daar kijken andere clubs ook naar. Ook dat ja. Sini's fysiek bleek onvoldoende voor de PL. Malacia totaal mislukt, enzovoorts.
We hebben door de jaren heen 13 spelers voor 15 miljoen of meer verkocht. Kuyt is de enige die echt geslaagd is tot nu toe. Nog altijd hij alleen. Als je het hebt over spelers die daarna nog een stap gemaakt hebben of in de top veel speelden.
Bij sommigen van die 13 staat nog een vraagteken uiteraard.
En er zijn er een paar die (nog) geen stap hebben gemaakt, maar wiens transfer ook geen mislukkig was. Senesi en Kokcu met name. Maar ook die, geen stap omhoog.
Dus ja, het zou wel fijn zijn als dat ook eens een paar keer gebeurd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou dit vind ik wel een aardig bedrag voor iemand zonder roodwit hart @MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sauer en Diarra Borges en Stengs (en eventueel Slory)
Vind ik heel, heel weinig voor de flanken.
Ga maar doelpunten tellen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wie zal het zeggen. Zou kunnen, maar het lijkt me niet dat Leeds zich daarvoor zomaar leent. Ligt eraan hoe bevriend ze zijn ,anders een kleine moeite voor een klein toneelstukje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:45 schreef MMM het volgende:🚨🦅 Excl: Benfica is heel dicht bij het veiligstellen van de komst van Anis Hadj Moussa voor 20+5 miljoen, aldus @cnnportugal Ik zou na Paixão niks meer verkopen van je A-kern. Meteen doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:48 schreef MMM het volgende:[..] Sauer en Diarra Borges en Stengs (en eventueel Slory) Vind ik heel, heel weinig voor de flanken. Ga maar doelpunten tellen.. Sliti |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:45 schreef MMM het volgende:🚨🦅 Excl: Benfica is heel dicht bij het veiligstellen van de komst van Anis Hadj Moussa voor 20+5 miljoen, aldus @cnnportugal Ik zou na Paixão niks meer verkopen van je A-kern. Misschien onzin? Zie geen berichten hierover van cnnportugal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:45 schreef MMM het volgende:🚨🦅 Excl: Benfica is heel dicht bij het veiligstellen van de komst van Anis Hadj Moussa voor 20+5 miljoen, aldus @cnnportugal Ik zou na Paixão niks meer verkopen van je A-kern. Ik denk daar ook zo over, maar de hoofdrolspelers lopen zelf flink te drammen en aan een dwarsligger heb je ook niks. Spelersmanagement is tegenwoordig compleet verziekt met al het geld wat ermee gemoeid is. Als een speler in een ver land zn carrière volledig vergooit als figurant, schijt aan. Als ie maar een paar mooie klappers opleverde, en door naar de volgende.. 1 seizoen redelijk voetballen en ze denken gelijk het volgende seizoen multimiljonair te worden. Bloed irritant die mentaliteit. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Moussa nooit verkopen man. Je enige hou vast voorin. Scoorde tegen Nice ook een goeie goal. We hebben nu toch geen geld meer nodig mag ik hopen. Koop een vervanger voor Paix een cv en pak Fener. Kom op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
25? Ik breng m op de fiets |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik had hoop vooral psv wel opnieuw kon beginnen met aardig nieuwe selectie en wij buiten hancko en paix dan verkocht
Maar lijkt er bij ons meer naar uit te zien buiten verdedigend ook je aanval uit elkaar gerukt
Alleen middenveld dan mogelijk nog aardig intact of zelfs beter mocht timber dan nog blijven
Was vooraf seizoen wel hoopvol maar in de praktijk is dat als je met 5-7 nieuwe basis je echt alles weer moet opbouwen dat kost tijd, slot kon het dan nog het eerste jaar dat was al waanzinnig knap te noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Voorin mis je voornamelijk kracht/fysiek, dat gaat je Europees opbreken vrees ik. Achterin is Jornan afwachten, echt benieuwd naar die jongen. Verder mis je natuurlijk de lcv. Daar had echt al een vervanger voor Hancko moeten staan. Verder denk ik dat je in de breedte er op vooruit ben gegaan. Maar zoals gezegd, wel nog een paar pijnpunten. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Zerrouki naar Twente (verhuur) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens. Zerrouki zonder dat t ver van tevoren gelekt is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bulgarian goalkeeper Plamen Andreev will play for Racing Santander next season on loan from Feyenoord. Andreev signed his contract on Monday evening. The deal is expected to be officially announced today. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk. Nou naait die ponyclub ons al bij iedere transfer en bij deze naaien ze ons nog harder. Ga er maar vanuit dat wij minimaal nog 50% van zijn salaris blijven betalen. Wie doet er dan iets niet goed ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 - 09:11 schreef Leuv het volgende:[..] Onbegrijpelijk. Nou naait die ponyclub ons al bij iedere transfer en bij deze naaien ze ons nog harder. Ga er maar vanuit dat wij minimaal nog 50% van zijn salaris blijven betalen. Wie doet er dan iets niet goed ? eens leuv , toch wel blij dat ik er niet meer naar hoef te kijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Is Marseille dan de gedroomde volgende stap? Maar goed, moet ie zelf weten. Misschien vond hij het gewoon tijd voor een stapje omhoog. En was dit de meest concrete club. nee, maar zijn vader is een verstandig man. Die laat hem (nog) niet naar de PL gaan, want daar heeft hij niks te zoeken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gewoon goeie vervolgstap, Leeds mss ook wel prima om daar te beginnen, maar goed niet zn keuze👍 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar de goegemeente is ook negatief. Over alles. Dat is wat ons Feyenoord supporters een beetje kenmerkt. We kankerpitten op alles en vooral op verandering. We willen vooruit, maar t moet wel vooral blijven zoals t was. En anders is t bij voorbaat al kut. Voor we t geprobeerd of gezien hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar de goegemeente is ook negatief. Over alles. Dat is wat ons Feyenoord supporters een beetje kenmerkt. We kankerpitten op alles en vooral op verandering. We willen vooruit, maar t moet wel vooral blijven zoals t was. En anders is t bij voorbaat al kut. Voor we t geprobeerd of gezien hebben. Ja hier helemaal mee eens al is het ook voor mij lastig om soms posi te blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hier helemaal mee eens al is het ook voor mij lastig om soms posi te blijven. T is voor mij in grote lijnen elk jaar steeds makkelijker. Tijdens wedstrijden vind ik t vaak matig, maar niet als spelers gewoon niet beter kunnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:[..] T is voor mij in grote lijnen elk jaar steeds makkelijker. Tijdens wedstrijden vind ik t vaak matig, maar niet als spelers gewoon niet beter kunnen Dan hoop je toch op doorselecteren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zie de geruchten wel voorbij komen vanaf strandbedje vanaf morgen en rest vd week☀️💪 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooral bijzonder dat mensen bijvoorbaat weten of een nieuw aangetrokken speler oké is of niet. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Knap inderdaad. 007, fijne vakantie!!!
Zerouki. Pandev en Paixao weg, plus de rest die al weg was, of het nou huur is of niet, gaat goed zo. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toch jammer dat je niet gewoon een keertje lekker zonder handy de straat op kan. Lijkt wel een misdaad zo langzaam aan. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 - 09:11 schreef Leuv het volgende:[..] Onbegrijpelijk. Nou naait die ponyclub ons al bij iedere transfer en bij deze naaien ze ons nog harder. Ga er maar vanuit dat wij minimaal nog 50% van zijn salaris blijven betalen. Wie doet er dan iets niet goed ? Jij, door ongegronde aannames |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Stand van zaken tot nu toe (waar we het mee moeten gaan doen):
Keepers:
Justin Bijlow NL Timon Wellenreuther DE Liam Bossin BE Ismail Ka NL
Verdedigers: Bart Nieuwkoop NL Thomas Beelen NL Gijs Smal NL Jordan Bos AUS Gernot Trauner OOS Jeyland Mitchell CR Givairo Read NL Jordan Lotomba ZWI Jan Plug NL Djomar Giersthove NL Tsuyoshi Watanabe JAP
Middenvelders: Inbeom Hwang Z-Kor Jakub Moder PO Quinten Timber NL Sem Steijn NL Calvin Stengs NL Shiloh 't Zand NL Oussama Targhalline MAR Chris-Kévin Nadje IVO Luciano Valente NL Tobias van den Elshout NL Thijs Kraaijeveld NL
Aanvallers: Ayase Ueda JAP Julián Carranza ARG Anis Hadj Moussa ALG Leo Sauer SLO Gaoussou Diarra MALI Stéphano Carrillo MEX Jaden Slory NL Aymen Sliti NL Gonçalo Borges POR Casper Tengstedt DEN
Klopt het zo een beetje voor nu? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lijkt mij behoorlijk volledig.
Wel duidelijk dat er nog wel wat spelers weg moeten, wat een lijst! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooie lijst! Ik tel 17 spelers met basisteam-potentie. 4 a 6 nog vraagteken. 5 die niets tonen. En rest talenten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Concalves van Flamingo, die Gijp aangeeft als vervanger van Igor Lijkt me wel wat ..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geertruida post iets met Feyenoord op zijn insta, dus de geruchten komen direct alweer los. Zeer waarschijnlijk onzin. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:45 schreef MMM het volgende:🚨🦅 Excl: Benfica is heel dicht bij het veiligstellen van de komst van Anis Hadj Moussa voor 20+5 miljoen, aldus @cnnportugal Ik zou na Paixão niks meer verkopen van je A-kern. Meerdere accounts op X delen het vandaag. Misschien klopt het toch. Ook niet vreemd nu ze die Felix mis zijn gelopen. |
|
|
|