|
|
Stylzz
|
|
|
Uiterlijk vrijdag inschrijven |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
race tegen de klok , beetje raar als ze er sinds april al interesse in hebben en dan nu met de voorronde voor de deur pas op doorschakelen blijkbaar richten ze zich niet op halen van de CL |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wel een type moordenaar , hier speel je als spits niet graag tegen , afgaande van de filmpjes een die je kan slopen dat past wel bij ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2025 - 14:10 schreef kenny het volgende:race tegen de klok , beetje raar als ze er sinds april al interesse in hebben en dan nu met de voorronde voor de deur pas op doorschakelen blijkbaar richten ze zich niet op halen van de CL We vergeten denk ik vaak dat een verkopende club ook moet willen. Die moet ook klaar zijn om op te vangen etc.
En misschien geen toeval. Zerrouki weg. Salaris vrij? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik las ook dat Braga blijkbaar geen makkelijke club is om mee te onderhandelen? Misschien dat ze hem eerst te duur vonden oid. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De Malinese gemeenschap in Nederland is klein ongeveer 500 , maar hecht. Ik denk dat mijn vrouw, als hij gekocht wordt hem nader gaat leren kennen ( zakelijk) Dus misschien wel eens op de koffie samen met zijn collega bij ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ziet er goed uit op t filmpje. Wel weer een die we kwijt zijn aan de Afrika Cup net als Moussa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2025 - 14:23 schreef Stylzz het volgende:[..] We vergeten denk ik vaak dat een verkopende club ook moet willen. Die moet ook klaar zijn om op te vangen etc. En misschien geen toeval. Zerrouki weg. Salaris vrij? Zat nog een Gomes tussen die naar Betis vertrok en daarna trok Al Nassie de stekker mog uit de deal . Voor deze positie snap ik wel dat t wat langer duurde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Speler geeft vertrouwen. Zo alles bij elkaar opgeteld geeft alles wat er met de club gebeurd is aan transfers wel vertrouwen voor de toekomst. Dat het op getreuzel lijkt heeft denk ik ook te maken met dat Trauner zeer waarschijnlijk de CL wedstrijden gaat halen. Nu Timber nog verlengen en het mag allemaal gaan beginnen wat mij betreft. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Kan leven met deze transferperiode omdat je wist dat er veel spelers weg zouden gaan. Ik denk echter dat we er alleen op t middenveld op vooruit zijn gegaan. Wellicht als we (en dat hoop ik echt) nog een Linksbuiten halen en Stengtedt beter blijkt dat Ueda, we hetzelfde over de voorhoede kunnen zeggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Borges is veel beter dan we denken En Sauer is t gewoon tijd voor. Anders is hij volgend jaar weg en hebben we eeuwig spijt |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 07:49 schreef Stylzz het volgende:Borges is veel beter dan we denken En Sauer is t gewoon tijd voor. Anders is hij volgend jaar weg en hebben we eeuwig spijt T is te onzeker. Borges moeten we maar zien en Sauer moet zich ook nog bewijzen. Moussa is t zekerheidje mits die met zijn kop niet bij Benfica zit. Diarree zit twee jaar op voetbal, dus hoe serieus kunnen we die als versterking op dit niveau zien. Er moet echt nog een spelertje bij als je t mij vraagt. Je speelt veel wedstrijden, er komen schorsingen, blessures, 4 flankspelers waarvan er 1 a 2 qua niveau tegen kunnen vallen is te weinig gewoon.
Lees net overigens dat Diakite niet mee mag doen tegen Fener omdat hij voor zijn club al is uitgekomen in de voorrondes. Hopelijk is Trauner dus tijdig fit! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 08:36 schreef yoghurt17 het volgende:[..] T is te onzeker. Borges moeten we maar zien en Sauer moet zich ook nog bewijzen. Moussa is t zekerheidje mits die met zijn kop niet bij Benfica zit. Diarree zit twee jaar op voetbal, dus hoe serieus kunnen we die als versterking op dit niveau zien. Er moet echt nog een spelertje bij als je t mij vraagt. Je speelt veel wedstrijden, er komen schorsingen, blessures, 4 flankspelers waarvan er 1 a 2 qua niveau tegen kunnen vallen is te weinig gewoon. Lees net overigens dat Diakite niet mee mag doen tegen Fener omdat hij voor zijn club al is uitgekomen in de voorrondes. Hopelijk is Trauner dus tijdig fit! Moussa een zekerheidje? Goede speler maar wel echt heel wispelturig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt meer dan zat vleugels. Stengs, Valente, Slory, Hadj, Sauer en Borges kunnen er allemaal spelen. De vraag is hoe je gaat spelen en de stukjes in elkaar gaan vallen. De 6 en de Cv. Die posities zijn cruciaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
#Fiorentina remain interested in Sebastiano #Esposito, but need to offload #Beltran or #Kouamé first.
#Cagliari, #Parma and #Ajax are also in the mix.
#Feyenoord have recently joined the race and already made contact with #Inter's sporting director Piero Ausilio
Weer een echt gerucht |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:Je hebt meer dan zat vleugels. Stengs, Valente, Slory, Hadj, Sauer en Borges kunnen er allemaal spelen. De vraag is hoe je gaat spelen en de stukjes in elkaar gaan vallen. De 6 en de Cv. Die posities zijn cruciaal. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Slory nog verhuurd wordt. Komt gewoon nog te kort. Is in mijne ogen nog wel ff wat klassen ligter dan Sauer. Verhuur hem lekker aan Nac. En Stengs zou ik echt afscheid van nemen. Die is of geblesseerd of levert niet en kost bakken met Salaris. Als je die twee weg doet kun je wellicht een buitenspeler voor de basis halen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Weet iemand of die Niakite dan wel mee mag doen in een eventuele volgende ronde? Of mag die geen enkele voorronde wed spelen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 09:25 schreef yoghurt17 het volgende:[..]En Stengs zou ik echt afscheid van nemen. Die is of geblesseerd of levert niet en kost bakken met Salaris. Ik lees dat vaker, ook van andere spelers. Zo makkelijk gaat dat niet. Die jongens hebben een contract. Dan moet er toch echt eerst interesse van buitenaf voor hem komen. En dat zal na het debacle van vorig jaar met die Amerikanen niet meevallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 09:47 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik lees dat vaker, ook van andere spelers. Zo makkelijk gaat dat niet. Die jongens hebben een contract. Dan moet er toch echt eerst interesse van buitenaf voor hem komen. En dat zal na het debacle van vorig jaar met die Amerikanen niet meevallen. Dat is met alles zo. Net als ‘daadkracht’ tonen in onderhandelingen. Tja als een speler niet voor jou kiest, houdt t gewoon op. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk trouwens dat als Stengs fit blijft hij nog altijd van grote waarde voor ons kan zijn. Maar ja, dat blijft afwachten, net als bij Bijlow en Nieuwkoop. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:Je hebt meer dan zat vleugels. Stengs, Valente, Slory, Hadj, Sauer en Borges kunnen er allemaal spelen. De vraag is hoe je gaat spelen en de stukjes in elkaar gaan vallen. De 6 en de Cv. Die posities zijn cruciaal. Zo spelen wij niet of het moet meezitten in de wedstrijd. In principe spelen we met de punt naar voren dus een 6 zegt dan niet zoveel. Daarom flopte Zerrouki ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2025 - 10:14 schreef Leuv het volgende:[..] Zo spelen wij niet of het moet meezitten in de wedstrijd. In principe spelen we met de punt naar voren dus een 6 zegt dan niet zoveel. Daarom flopte Zerrouki ook. De 6 is dan 1 van de verdedigende middenvelders. De meest verdedigende. Die hebben we niet. In mijn optiek |
|
|
|