BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 04 augustus 2025 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2025 - 08:23 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik weet t niet hoor. Grote gast, maar zet een technisch vaardige speler tegenover en hij gaat zijn handen vol hebben. Vind dit typisch een cv voor Engeland. Niet perse voor de eredivisie, vooral voetballend vind ik hem niet heel sterk overkomen.
Hier staat dan weer juist dat hij voetballend wel goed is maar koppend minder...

Ik weet t niet, maar gevoelsmatig lijkt t me zeker een versterking.
Als hij al haalbaar is...

De speler heeft een sterk trackrecord: het afgelopen seizoen kwam hij 41 keer in actie voor Sheffield United, waaronder 31 wedstrijden in de Premier League en twaalf duels in de Champions League. Ahmedhodžić heeft zowel interlands gespeeld voor Zweden als Bosnië, waarbij hij uiteindelijk koos voor Bosnië, hoewel hij daar al een jaar niet meer is opgeroepen vanwege een conflict met de bond.

Volgens FootballTransfers-journalist Cameron Smith zou Feyenoord met Ahmedhodžić een van de beste verdedigers uit de Championship binnenhalen. Hoewel de verdediger bekendstaat als een voetballer met goede passing en dribbelvaardigheden, heeft hij een zwakke punt in de luchtduels. Desondanks wordt hij gezien als een veelbelovende en technisch sterke verdediger die het defensieve spel van Feyenoord kan versterken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2025 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 augustus 2025 - 18:54   quote  deeplink  
Tja ........
Wij houden het geld liever in kas, en willen nog meer geld.
Lekker kijken naar het kasboek ????????????????
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 18:55   quote  deeplink  
Hoe kom je daar nu bij?
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 04 augustus 2025 - 18:57   quote  deeplink  
Ze zijn druk bezig, elk moment kan er nieuws komen, komt het niet dan morgen weer een kans
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 augustus 2025 - 19:12   quote  deeplink  
Het duurt te lang we staan hier al een tijdje en we moeten
door dus voor de laatste keer het spijt me .
Het duurt te lang ohoh
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 augustus 2025 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2025 - 18:54 schreef piet de paler het volgende:
Tja ........
Wij houden het geld liever in kas, en willen nog meer geld.
Lekker kijken naar het kasboek ????????????????
Onderspit delven bij die neuzen !
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 augustus 2025 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2025 - 21:02 schreef de kromme2 het volgende:
Bod op Ikatura verhogen !
1. Dat centrum staat meteen als een huis.
2.Je zet Ajax een gigantische hak
3. Als het lukt is het qua merchandising etc geweldig in Japan; drie Japanse nationaal elftal spelers in de basis. Dus je verdient dat (deels) op die manier terug.

En in het slechtste geval gaat Ajax er alsnog overheen om hem toch binnen te halen en kost het ze dus veel meer poen.

Dus WIN WIN !
Dit vindt ik ook
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 19:41   quote  deeplink  
Feyenoord’s opening offer is close to Sheffield United’s asking price for Anel Ahmedhodzic. The Dutch club and Ahmedhodzic are also close to agreeing on personal terms.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 augustus 2025 - 19:48   quote  deeplink  
Mooi die jongen kan ook aardig mee voetballen
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 20:26   quote  deeplink  
Feyenoord en Sheffield United bereiken een totaalakkoord over Anel Ahmedhodžić! Ook de speler is persoonlijk rond.

📄 Momenteel wordt al het papierwerk van de miljoenendeal afgerond én richt Ahmedhodžić zich op zijn overtocht naar Nederland. Deal binnen 24 uur afgewikkeld!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 augustus 2025 - 20:29   quote  deeplink  
Zou mooi zijn. Zonde dat dit niet een paar dagen terug rond kwam, dan had hij tegen Fener mee kunnen doen, maar goed, je kan niet alles hebben in het leven.

Als dit goed komt, dan nog een lcv erbij en dan klaar wat betreft inkomende transfers? Of heeft Dennis nog een klapper voor een andere positie op het oog?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 04 augustus 2025 - 20:30   quote  deeplink  
Mooi, zie deze echt graag komen.

Had wel een weekje eerder gemogen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2025 door Cruzcontrol --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 04 augustus 2025 - 20:33   quote  deeplink  
@ Leon....Hahaha het duurt niet te lang, maar het duurt lang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2025 door Frobin1974 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 20:36   quote  deeplink  
Deze lijkt me een beest. Maar ik hoop dat t eruit komt
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 20:42   quote  deeplink  
Deals rond Ko Itakura en Sikou Niakaté liggen nu stil. Kan nog wel weer opgepakt worden, maar allemaal onwaarschijnlijker geworden. #Feyenoord #SCBraga #BorussiaMönchengladbach

Volledige focus ligt nu op Anel Ahmedhodžić over laten komen + medisch keuren. Én nog een jongere CV.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 augustus 2025 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2025 - 20:33 schreef Frobin1974 het volgende:
@ Leon....Hahaha het duurt niet te lang, maar het duurt lang.
Ja je heb gelijk haha ,lekker hoor dat deze binnen is
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 04 augustus 2025 - 21:01   quote  deeplink  
Nu nog een lcv.
Timber bijtekenen of verkopen.
Trauner verkopen.
Carranza verkopen.
Kasanwirjo verkopen.
Slory verhuren.
Plug verhuren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 21:02   quote  deeplink  
Nog een maand
kenny
 kenny - maandag 04 augustus 2025 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2025 - 21:01 schreef Frobin1974 het volgende:
Nu nog een lcv.
Timber bijtekenen of verkopen.
Trauner verkopen.
Carranza verkopen.
Kasanwirjo verkopen.
Slory verhuren.
Plug verhuren.
je vergeet er nog een paar
stengs
bullaude
nieuwkoop
ook deze jongens moet je gewoon lozen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2025 - 21:47   quote  deeplink  
Er zijn wel zeker een stel interessante spelers gekomen.
Steijn, Borges, Watanabe. Daarn2aast ook Bos, Valente en Diarra interessant voor de toekomwst, Tengstedt geen idee.
Uitgaven helft minder dan opbrengsten van Hancko, Paixao cs.

Er gaat naar mijn mening iets goed.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 21:54   quote  deeplink  
Volgens de UEFA-regels mogen clubs tot maximaal 24 uur vóór een Champions League-wedstrijd twee spelers wisselen op List A. Dit kan handig zijn bij blessures of onvoorziene omstandigheden .

🔄 Wat betekent dat concreet?
• Clubs kunnen tot uiterlijk 24 uur vóór de aftrap (middernacht CET) tot twee spelers vervangen in de officiële A‑lijst van 25 spelers voor de desbetreffende wedstrijd .
• Dit gedeelte van het reglement wordt doorgaans toegepast in uitzonderlijke gevallen zoals blessures of late transfers.
• Na deze deadline zijn er géén vervangingen meer toegestaan voor die specifieke wedstrijd.

Feyenoord kan dus – indien nodig – nog twee spelers op List A aanpassen tot 24 uur voor de komende woensdagse CL-wedstrijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2025 door Stylzz --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 04 augustus 2025 - 22:02   quote  deeplink  
Tot morgenavond 21 uur dus
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2025 - 22:04   quote  deeplink  
Yep
Schijnt dat deze speler straks rond 0:20 aankomt 🤣
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 augustus 2025 - 22:14   quote  deeplink  
Zelfs al zou hij speelgerechtigd zijn, ga je hem echt dan al woensdag opstellen? Als die regel toepasbaar is op hem, lijkt me het meer voor de return.
VVout
 VVout - maandag 04 augustus 2025 - 22:37   quote  deeplink  
In ieder geval op de bank als extra optie.
kenny
 kenny - maandag 04 augustus 2025 - 22:49   quote  deeplink  
telegraaf meld het nu ook , morgenochtend wordt hij medisch gekeurd
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2025 - 23:04   quote  deeplink  
Lees ik nou werkelijk een transferbedrag van 18 miljoen euro?
(BBC sport)
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 04 augustus 2025 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2025 - 21:16 schreef kenny het volgende:

[..]

je vergeet er nog een paar
stengs
bullaude
nieuwkoop
ook deze jongens moet je gewoon lozen
Klopt helemaal. Bullaude moet lukken, andere 2 wordt lastig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 augustus 2025 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2025 - 23:04 schreef FR-Henk het volgende:
Lees ik nou werkelijk een transferbedrag van 18 miljoen euro?
(BBC sport)
Ik las dat het veel minder is dan dat. Ongeveer de helft.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 04 augustus 2025 - 23:10   quote  deeplink  
18 miljoen is zijn marktwaarde.
Contract voor nog maar 1 jaar, dus ik denk dat het veeeeeel lager zal zijn.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 04 augustus 2025 - 23:23   quote  deeplink  
Voetbal International geeft aan dat Feyenoord 'goede hoop' heeft op de komst van Ahmedhodzic. Een akkoord is naar verluidt nog niet bereikt, maar de onderhandelingen zouden de goede kant op gaan. Hoeveel Feyenoord zal betalen voor de verdediger is niet bekend, maar volgens het medium ligt het bedrag ver af van het eigen transferrecord. Dat staat momenteel op naam van Sem Steijn en Gonçalo Borges, voor wie de club tien miljoen euro betaalde.

Veraf van 10 miljoen, 7 miljoen dan..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2025 - 23:23   quote  deeplink  
Thnx, dacht al even dat de CL deadline met een te hoge transfersom gepaard zou gaan.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 05 augustus 2025 - 07:31   quote  deeplink  
https://1908.nl/artikelen/column-feyenoord-is-als-een-lange-wandeling-die-leidt-naar-groot-geluk

De non in het kerkje in Rabe de las Calzadas is een paar koppen kleiner dan ik. Ze lacht en als zij met haar rimpelige hand naar mijn voorhoofd reikt, buig ik. Terwijl zij een gebed prevelt waarvan ik alleen “El Camino es la vida” en “Amen” versta, voel ik een onverwachte rust over mij komen.

Na haar zegen hangt ze een koordje om mijn nek met een klein zilverkleurig medaillon. Ze wijst op de afbeelding van een pelgrim en dan naar mij. “Buen camino”, zegt ze. Goede wandeling.
Als ik even uitrust op een houten bank voorin het kerkje, dwaal ik in gedachten af naar de vrijwilligers die bij De Kuip duizenden uren besteden aan een nieuw meesterwerk: een muurschildering over de hoop, geloof en liefde voor Feyenoord.
-Advertentie-

Tijdens mijn pelgrimstocht door Spanje wordt mij duidelijk dat deze achthonderd kilometer lange wandeling naast een metafoor voor het leven ook een metafoor is voor Feyenoord: een levenslange wandeling die gaandeweg leidt naar steeds groter geluk. Dat geluk groeit gaandeweg de reis en is er niet alleen bij het bereiken van de bestemming.

Hoop is er dat Feyenoord komend seizoen goed voor de dag komt. Dat we ons deze maand kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League, dat we kampioen worden of ons met een tweede plaats rechtstreeks kwalificeren voor de Champions League, dat we de beker winnen wellicht. Wie zekerheid van zulk succes wil, kan beter wat anders gaan doen, de enige zekerheid die supporters hebben is de hoop in hun hart.

Geloof is er in de kwaliteiten van onze spelers, in de kracht van De Kuip en het legioen. Met het vertrek van onze beste spelers en de komst van zoveel nieuwe, zal het tijd kosten een geolied team te smeden. Dat vraagt begrip, geduld, redelijkheid. En geloof dat deze club de afgelopen tien jaar enorme stappen vooruit heeft gezet. En we zijn nog lang niet moe.

Onze onvoorwaardelijke clubliefde zal helpen dit vernieuwde Feyenoord te laten groeien. Langs pieken en dalen op onze weg naar groot geluk. Niet in één dag, maar stap voor stap. Mooie wandeling.

Frans
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2025 - 08:04   quote  deeplink  
Ik vind die gast echt een pretentieuze droeftoeter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.7419669