|
|
bijft007
|
|
|
Jep, viel wel positief op opt ek, leuk intressant spelertje voor Nederlandse top vond ik toen, uiteindelijk dus toch naar Nederland, wel alweer eind maand 27 dus wel tijdje broekie af al
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Slagvaardig van Psv. Ook de enige concurrent die je serieus moet nemen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Was het maar waar. Die zijn ons alleen beleidsmatig al lichtjaren voorbij |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dus dat is onze enige serieuze concurrent. Vitesse aan de gracht tel ik niet mee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Deels eens. Wel hebben ze twee jaar geleden gegokt met het aantrekken van spelers waar ze diep voor in buidel moesten tasten. Het idee was alles op alles te zetten om mee te doen aan de CL en dat jaarlijks te herhalen. Dat heeft goed uitgepakt, maar had ook slecht af kunnen lopen. Ik vind hun scouting en afstemming op de spelstijl van Bosz beter geregeld. Dit jaar moeten we zeker bij de eerste 2 eindigen gezien de perikelen bij 020. Als dat niet lukt heb je gefaald en mis je de financiële aansluiting voor de komende jaren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kunnen we Mika Godtz niet overnemen van 020? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het wordt hoogste tijd dat de bezem door de selectie gaat om de overbodige spelers te lozen , stengs , nieuwkoop , trauner , kasanwirjo , bullaude , carranza en nadje zijn dure jongens voor de bank |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Vind ik altijd mooi gezegd ‘de bezem door de selectie’. Alsof je ze zo naar buiten kunt vegen.
Maar zal wel wat mee gebeuren. Laatste week window |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar voor het eerst kunnen we zeggen.....we hebben een brede ,en op sommige plaatsen zelfs een gelijkwaardige selectie |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Er is jaren met geld gesmeten en wanbeleid gevoerd. Ik maak mij ernstig zorgen over de toekomst. Ik ben van mening dat de beste zet nu zou zijn om te Kloese te vervangen door Eenhoorn en Huiberts en vanaf morgen beleid te gaan voeren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 14:23 schreef kenny het volgende:het wordt hoogste tijd dat de bezem door de selectie gaat om de overbodige spelers te lozen , stengs , nieuwkoop , trauner , kasanwirjo , bullaude , carranza en nadje zijn dure jongens voor de bank Ik weet zeker dat iedereen die het voor het zeggen heeft bij de club het met je eens is. Maar ja, moet wel belangstelling zijn voor de spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 08:47 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik weet zeker dat iedereen die het voor het zeggen heeft bij de club het met je eens is. Maar ja, moet wel belangstelling zijn voor de spelers. Iedereen die het voor het zeggen heeft ,heeft ze ook gehaald. Misschien dat iedereen die het voor t zeggen heeft beter hun best hadden moeten doen haha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 08:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Iedereen die het voor het zeggen heeft ,heeft ze ook gehaald. Misschien dat iedereen die het voor t zeggen heeft beter hun best hadden moeten doen haha Achteraf zeker ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 08:24 schreef Leuv het volgende:Er is jaren met geld gesmeten en wanbeleid gevoerd. Ik maak mij ernstig zorgen over de toekomst. Ik ben van mening dat de beste zet nu zou zijn om te Kloese te vervangen door Eenhoorn en Huiberts en vanaf morgen beleid te gaan voeren. eens ook ik vind het zorgelijk met die te kloese aan het roer , eenhoorn zou een goede zet zijn , ook huiberts maar die zit goed bij AZ en gaat die stap niet maken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die Toure heeft ook niet zo'n indrukwekkende trackrecord hoor... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je zag dat die grote spitsen bij Fener ons het heel moeilijk maken. En ja Ueds over de grond aangespeelt wordt .....tja Er moet toch wel ergens een bonkige grote spits lopen die we kunnen kopen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Veel forummers vinden dat we meerdink moeten halen. kost 15M+. Staat nooit in de basis, speelde nooit 90 minuten. Is alweer 22. Lijkt me ook een wilde gok |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 14:56 schreef CobusIII het volgende:Veel forummers vinden dat we meerdink moeten halen. kost 15M+. Staat nooit in de basis, speelde nooit 90 minuten. Is alweer 22. Lijkt me ook een wilde gok Wat zou er toch met die gozer zijn? Valt heel vaak subliem in. Is inderdaad al 22 en toch nog geen 1e spits daar in Alkmaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat niet gebeuren denk ik. Alles zal afhangen van de verkoop Timber , en dan nog weet ik niet of Feyenoord dit zou doen Ben wel benieuwd naar onze Mexicaan bij Dordrecht |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 14:59 schreef netsurfer het volgende:[..] Wat zou er toch met die gozer zijn? Valt heel vaak subliem in. Is inderdaad al 22 en toch nog geen 1e spits daar in Alkmaar. Kennelijk vinden ze die Parrott beter..
Had hem , Bommel en Smit gehaald...
45 miljoen en klaar..
Ach ja in Dennis u trust... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:02 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Kennelijk vinden ze die Parrott beter.. Had hem , Bommel en Smit gehaald... 45 miljoen en klaar.. Ach ja in Dennis u trust... Eerst nog maar eens afwachten hoe deze knakkers zich gaan ontwikkelen op CL niveau. De gok is even groot als wij genomen hebben met Steijn. O ja de koffie in de kuip was ook niet lekker blame it on Dennis ....... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:02 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Kennelijk vinden ze die Parrott beter.. Had hem , Bommel en Smit gehaald... 45 miljoen en klaar.. Ach ja in Dennis u trust... En dan? Bommel heeft niet fantastisch gepresteerd bij AZ, Meerdink zie hierboven en Smit komt net kijken. En daar wil je dan 45M aan uitgeven? Alle drie hebben ze nog niets gepresteerd op topniveau. Wij kunnen geen talentjes kopen voor 45M in de hoop dat het wat wordt. Daarmee zeg ik niet dat het huidige aankoop beleid wel goed is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:07 schreef CobusIII het volgende:[..] En dan? Bommel heeft niet fantastisch gepresteerd bij AZ, Meerdink zie hierboven en Smit komt net kijken. En daar wil je dan 45M aan uitgeven? Alle drie hebben ze nog niets gepresteerd op topniveau. Wij kunnen geen talentjes kopen voor 45M in de hoop dat het wat wordt. Daarmee zeg ik niet dat het huidige aankoop beleid wel goed is. Spijker en iets met hamer ....precies En niemand heeft kritiek op bestuur |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hernieuwde interesse in ulgalde , valt toch geen touw meer aan vast te knopen aan dit beleid , blijkbaar is tengstedt niet goed genoeg bevonden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:07 schreef CobusIII het volgende:[..] En dan? Bommel heeft niet fantastisch gepresteerd bij AZ, Meerdink zie hierboven en Smit komt net kijken. En daar wil je dan 45M aan uitgeven? Alle drie hebben ze nog niets gepresteerd op topniveau. Wij kunnen geen talentjes kopen voor 45M in de hoop dat het wat wordt. Daarmee zeg ik niet dat het huidige aankoop beleid wel goed is. Nee , maar wel Nadjes, Lotombas enzo enzo die je aan de straatstenen nooit kwijt kunt.
Koop kwaliteit en je creëert waarde op en buiten t veld..
Cobus 1 en 2 trouwens al ver verleden.. man man man droevig dit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Bestuur is jouw held, Dennis...
Pffff |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De bever. Maar VI bevestigt.
Overigens ook dat Ueda misschien vertrekt en Caranza
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord waagt inderdaad een poging voor Ugalde. Maar ‘het wordt wel een lastig verhaal’, klinkt het vanuit De Kuip én rond de speler. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijft ook een beetje dubieus om met zo'n club zaken te doen. Of om Ueda als ruilmiddel aan te bieden trouwens. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fantastisch zou dat zijn, maar waarom pas nu, dat is een terechte vraag dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als er een eerste spits wordt aangetrokken dan is het logisch dat Ueda gaat vertrekken. Die gaat niet meer banken, dat kan je die jongen ook niet nog een jaar aan doen. Jammer dat het er niet helemaal uitkomt, maar het zou goed zijn voor beide partijen. Ugalde heeft goede statistieken vorig seizoen en is vrij jong (23?). Zaken doen met Spartak is natuurlijk wel dubieus maar staat niet op de sanctielijst begreep ik. Nou heb ik niet veel fiducie in de voetbalwereld als het gaat om een moreel kompas, dus ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijft ook een beetje dubieus om met zo'n club zaken te doen. Of om Ueda als ruilmiddel aan te bieden trouwens. Dat laatste is geniaal. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
“Een 14-jarig meisje in Boetsja werd verkracht door vijf bezetters. Ze is nu zwanger”, klinkt het. En ook jongens blijken niet veilig te zijn. “Een 11-jarige jongen in Boetsja werd verkracht voor de ogen van zijn moeder, die vastgebonden was aan een stoel en moest toekijken”,
Is vanuit 2022 wat Rusland aan het doen is in een land binnen Europa. Eigenlijk in onze achtertuin.
Om als club met een land als dit zaken te doen is ethisch onverantwoord en hoort niet bij een "volksclub".
Mocht Feyenoord het toch doen, dan ben ik toch echt supporter af. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
“Een 14-jarig meisje in Boetsja werd verkracht door vijf bezetters. Ze is nu zwanger”, klinkt het. En ook jongens blijken niet veilig te zijn. “Een 11-jarige jongen in Boetsja werd verkracht voor de ogen van zijn moeder, die vastgebonden was aan een stoel en moest toekijken”,
Is vanuit 2022 wat Rusland aan het doen is in een land binnen Europa. Eigenlijk in onze achtertuin.
Om als club met een land als dit zaken te doen is ethisch onverantwoord en hoort niet bij een "volksclub".
Mocht Feyenoord het toch doen, dan ben ik toch echt supporter af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit gebeurt ook gewoon in kelders in flats in Nederland.
Oorlog is vreselijk. Maar voetbalclubs hebben daar weinig mee te maken. Ik hoor ook niemand over al t Russische wat nog gewoon de haven van Rotterdam binnnenkomt |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 18:40 schreef Stylzz het volgende:Dit gebeurt ook gewoon in kelders in flats in Nederland. Oorlog is vreselijk. Maar voetbalclubs hebben daar weinig mee te maken. Ik hoor ook niemand over al t Russische wat nog gewoon de haven van Rotterdam binnnenkomt Worden er dagelijks in Nederland jonge meisjes verkracht onder toeziend oog van de familieleden? Dan weet je meer dan ik.
Altijd grappig dat het eerste verweer ALTIJD whataboutism is om het te bagatelliseren.
Oorlog is 1, dagelijks de mensenrechten aan je laars lappen in tijden van oorlog is een heel ander verhaal. Het feit dat het genormaliseerd is dat een land als Rusland een soeverein land als Oekraine binnenvalt in de achtertuin van Europa, baart mij zorgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen volk in de wereld is heilig. Of dat Europa of Azië is doet er niet toe. Als een Nederlander iemand verkracht is ie net zo erg als die rus.
En moreel en principes in voetbal? Op dat vlak had betaald voetbal dan allang al afgeschaft moeten zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En jij , wie vond jij dan de perfecte voorzitter??????? Het kan altijd beter, maar nogmaals het bestuur staat als een huis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ugalde. Is denk ik overigens ook niet de verlosser. Dus ik zou die heisa lekker ontlopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je leest op diverse sites nu de naam Ugalde.......... Waar rook is ......... Maar we zullen wel problemen krijgen met de publieke opinie...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 18:55 schreef piet de paler het volgende:Je leest op diverse sites nu de naam Ugalde.......... Waar rook is ......... Maar we zullen wel problemen krijgen met de publieke opinie...... Daar moet je in principe lak aan hebben als t binnen de regels is. Dat waait wel over |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:Geen volk in de wereld is heilig. Of dat Europa of Azië is doet er niet toe. Als een Nederlander iemand verkracht is ie net zo erg als die rus. En moreel en principes in voetbal? Op dat vlak had betaald voetbal dan allang al afgeschaft moeten zijn. Als persoon heb je dus geen moreel of principes? Ik bedoel het ene is net zo erg als het ander en overal is het k*t dus waarom nog principes eraan overhouden toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Principes vervagen bij lang onder hoogspanning staan. En vechten voor je leven De zaken wereld is nog erger |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 18:59 schreef DMD het volgende:[..] Als persoon heb je dus geen moreel of principes? Ik bedoel het ene is net zo erg als het ander en overal is het k*t dus waarom nog principes eraan overhouden toch? Tuurlijk heb je een persoonlijk moreel. Ook zonder jouw verhaal vind ik het moreel niet okee. Maar daarom keur ik de club niet geheel af. Wordt anders als Feyenoord doorlopend immoreel handelt. |
|
|
|