|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat er geen '1e spits' aangetrokken wordt. Ik zou voor een jonge talentvolle jongen gaan die wel al wat wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. Als je wel een een 1e spits koopt is Ueda weg en zal je nog een spits moeten aankopen voor de breedte. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moet een eerste spits bij. Kan niet anders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zal best, maar dan moet je er twee kopen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Verder tevreden over de selectie MMM? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toevallig zondag een lijstje gemaakt in het Dennis te Kloese topic.
Teveel kwantiteit gekocht in plaats van kwaliteit, vind ik nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tengstedt is toch wel goed genoeg als tweede spits mag ik hopen voor 6/7 miljoen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanner naar PSV, staat te boek als zeer groot talent. Beetje zoals Tillman toen.
Die hebben echt 0 concurrentie om de titel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: 2 spitsen is te weinig, vooral als Tengstedt er één van is. Zie hem als 3e spits. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Ueda fit blijft, schiet hij er 20 in dit seizoen, Steijn zal er ook aardig wat intrappen. De vraag is wat de flanken gaan doen en het middenveld. Zullen die ook scoren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 - 15:47 schreef CobusIII het volgende:Als Ueda fit blijft, schiet hij er 20 in dit seizoen, Steijn zal er ook aardig wat intrappen. De vraag is wat de flanken gaan doen en het middenveld. Zullen die ook scoren? Dat fabeltje over Ueda hoor ik al 2 jaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: waarvan een jaar Gimenez nog aanwezig was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
West Ham are looking at Feyernoord midfielder Quinten Timber. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kun je als invaller toch nog wel indruk maken? Dat zat er ook niet in.
Toen Danilo begon, zat Santi ook op de bank. Dat was direct genieten vanaf minuut 1, als invaller.
Ueda mist zo ontzettend veel dingen. Die gaat hier niet slagen en zou in de ideale wereld verkocht moeten worden. Moment Fener uit en giga kans Excelsior uit waren weer de bevestiging. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Men heeft de grootste moeite om een spits van kaliber aan te trekken. Is veel te duur. Toure is ook niet onomstreden gezien zijn verleden en statistieken en dan ook nog eens huur voor een jaar. investeer liever in een bewezen talent en houd Ueda in ieder geval dit seizoen aan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Slot en van Persie zien in hem wel een complete spits. Het is er nog niet volledig uitgekomen. Maar als er een betere spits aangetrokken kan worden prima. Maar ik heb in het rijtje namen nog niets zien voorbij komen dat de garantie biedt dat het dan beter wordt. Ueda loopt ongeveer 1 op twee. Nu na 2 wedstrijden 1 op 1. Hij gaat er echt wel 20 inschieten. Vorig seizoen met Milambo, Igor en moussa ook 0 aanvoer gekregen. dat lijkt nu met valente, Steijn en Sauer beter te worden. Als je iemand wil verkopen, doe dan Moussa. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 - 15:57 schreef CobusIII het volgende:Men heeft de grootste moeite om een spits van kaliber aan te trekken. Is veel te duur. Toure is ook niet onomstreden gezien zijn verleden en statistieken en dan ook nog eens huur voor een jaar. investeer liever in een bewezen talent en houd Ueda in ieder geval dit seizoen aan. Ik ken Toure onvoldoende. Maar als Atalanta er 30 miljoen voor heeft betaald moet je er toch wat van kunnen zou je zeggen. Wel weer iemand die sukkelt met blessures.
En heel eerlijk, ik ben nooit zo van de Afrikaanse spelers.. Dat is vaak allemaal fysiek en weinig voetbal.
Afwachten. Nog een jaar Ueda zou ik armoe vinden. Is echt één van de spelers waar ik gewoon geen zin meer in heb om naar te kijken. Ik word gewoon moe als ik hem zie.
Teleurstellend dat ze ook voor de spitsposities de lijsten niet op orde hebben. Althans, zo komt het op mij over. Maar dat geldt helaas voor meer posities.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niemand weet het... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eens hoor, al vraag ik me af wat voor soort spits Robin eigenlijk zoekt. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Soms denk ik wel eens dat MMM de opvolger van Don moet worden😁, die heeft zijn lijstjes altijd klaar liggen...... Ik blijf van mening dat de selectie op zich van prima niveau is met nog een LCV erbij. En ik blijf ook van mening dat er geen geld uitgegeven moet worden voor nog een spits erbij. Slot en van Persie zien in hem een prima spits, zijn die achterlijk dan? Maar blijven wijzen op de 2 gemiste kansen is armoe. Tuurlijk vervloekte ik hem toen ook, maar die wedstrijd vervloekte ik het hele elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 - 17:03 schreef Bowie het volgende:Soms denk ik wel eens dat MMM de opvolger van Don moet worden😁, die heeft zijn lijstjes altijd klaar liggen...... Ik blijf van mening dat de selectie op zich van prima niveau is met nog een LCV erbij. En ik blijf ook van mening dat er geen geld uitgegeven moet worden voor nog een spits erbij. Slot en van Persie zien in hem een prima spits, zijn die achterlijk dan? Maar blijven wijzen op de 2 gemiste kansen is armoe. Tuurlijk vervloekte ik hem toen ook, maar die wedstrijd vervloekte ik het hele elftal. Nee hoor, maar het is ook mijn vakgebied niet. Als scout en TD moet je volledig op de hoogte zijn van alle competities, ik als supporter niet.
Als je dan Borges en Tengstedt haalt voor veel geld, heb ik daar heel veel twijfels bij. Of een Bos. Als die in je top 3 staat van haalbare aanwinsten, klopt er niets van je lijstje.
Ueda bakt er al 2 jaar niks van, ongelooflijk dat supporters maar blijven hopen op Ueda. Want het is hopen, meer niet. Bij elke normale club selecteer je door als iemand 2 jaar niet presteert. Ik mag hopen dat wij nog wat beters gaan halen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Volledig mee eens. Dan kom je toch gewoon tot de conclusie dat te Kloese niet capabel is Feyenoord te leiden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel Timber rumoer. Goed teken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heeft nog 2 mannen voor zich , om de transfer te maken |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik kan mij niet voorstellen dat die naar West Ham gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 - 17:03 schreef Bowie het volgende:Soms denk ik wel eens dat MMM de opvolger van Don moet worden😁, die heeft zijn lijstjes altijd klaar liggen...... Ik blijf van mening dat de selectie op zich van prima niveau is met nog een LCV erbij. En ik blijf ook van mening dat er geen geld uitgegeven moet worden voor nog een spits erbij. Slot en van Persie zien in hem een prima spits, zijn die achterlijk dan? Maar blijven wijzen op de 2 gemiste kansen is armoe. Tuurlijk vervloekte ik hem toen ook, maar die wedstrijd vervloekte ik het hele elftal. Slot vond Zerrouki geweldig en zag in Stengs een ideale versterking.
Slot is een goede trainer, maar ook geen TD of scout. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gekke is, en doen ze natuurlijk niet want hoop gezeik enzo, en kost teveel centjes voor Nederlandse clubs ook, maar eigenlijk is brobbie wel een type dat met zn kracht belangrijk gaat zijn voor het gehele team, en wie weet wel tot bloei ook nog met wat meer goals
Ja ik weet, rare opmerking deze, want gaat nooit gebeuren en speler van 020, Maar iedereen doet op zn tijd wel eens stomme Praat nietwaar🤣😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jij zit voorlopig wel aan je stomme praat tax met deze |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zouden ze, als Timber vertrekt, een 6 halen denk jij?
Dan heb je een aankoop en Targhalline voor 6, Hwang en Moder voor 8 en Steijn en Valente voor 10. Valente kan ook nog op 8.
Is alles net wat meer uitgebalanceerd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 - 20:11 schreef MMM het volgende:[..] Zouden ze, als Timber vertrekt, een 6 halen denk jij? Dan heb je een aankoop en Targhalline voor 6, Hwang en Moder voor 8 en Steijn en Valente voor 10. Valente kan ook nog op 8. Is alles net wat meer uitgebalanceerd. Volgens mij kan Watanabe ook op 6. Zeker te proberen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja alleen zitten we achterin al vrij krap, dus hem doorschuiven lijkt me nog geen optie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ja was er al bang voor, maar neem hem als een grote jongen😄 |
|
|
|