BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 08:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind het vrij apart dat wanneer Ueda niet vertrekt we dan nog een (dure) spits erbij zoeken. Ueda kostte 8 miljoen? Tengstedt 6. En wordt blijkbaar voorlopig niet als beter dan Ueda gezien. En dan moet er nog iemand bij?

Vanuit sportief oogpunt logisch, maar vanuit financieel oogpunt vind ik het een raar verhaal. Dan heb je dus een derde spits voor 6 miljoen gehaald.
Onbegrijpelijk dat Tengstedt gehaald is inderdaad. Miljoenen neerleggen voor iemand die blijkbaar(?) nog minder is dan Ueda.

Waarom?

Te Kloese maakt er voor het derde jaar op rij een bende van. Ongelooflijk dat niemand ingrijpt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2025 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 08:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat Tengstedt gehaald is inderdaad. Miljoenen neerleggen voor iemand die blijkbaar(?) nog minder is dan Ueda.

Waarom?

Te Kloese maakt er voor het derde jaar op rij een bende van. Ongelooflijk dat niemand ingrijpt.
tja, als pakweg rond de kerst blijkt dat deze dure aankopen niet renderen dan zal ook hij intern wel eens aan de beurt zijn zou je zeggen. Maar goed, eerst maar eens kijken wat voor selectie er staat als de transferperiode gesloten is. En welke jongens meekunnen als het seizoen echt op gang is gekomen.
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 09:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, als pakweg rond de kerst blijkt dat deze dure aankopen niet renderen dan zal ook hij intern wel eens aan de beurt zijn zou je zeggen. Maar goed, eerst maar eens kijken wat voor selectie er staat als de transferperiode gesloten is. En welke jongens meekunnen als het seizoen echt op gang is gekomen.
De selectie is totaal niet in balans.

Dan kunnen we wel wijzen naar blessures van Trauner en Beelen, maar dat is te makkelijk. Beelen is pech. Trauner is al 2 jaar stuk en kon je afgelopen winter kwijt aan Hoffenheim, een blunder om hem niet van de hand te doen. Nu heb je twee fatsoenlijke centrale verdedigers, één LCV is eigenlijk niet eens genoeg..

Tig mensen die op de ‘8’ kunnen en alleen Targhalline voor ‘6’.

Rechtsbuiten en linksbuiten vooral kwantiteit, veel en veel te weinig kwaliteit. Laat staan doelpunten. Geen één gaat er meer dan 10 maken in de Eredivisie.

3 spitsen waarvan er 2 ver ondermaats zijn en Tengstedt is nog maar afwachten.

Idealiter haal je 2 cv’s, een ‘6’, basis linksbuiten en basis spits. Maar dat kan niet meer, veel geld is alweer uitgegeven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 09:31   quote  deeplink  
LCV lijkt dus ook huur te worden.

Armoe.

Hopelijk gaan ze wel voor een optie tot koop er in

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2025 - 09:40   quote  deeplink  
VI zegt dat ze een lcv alleen halen als die beter is dan wat er nu is. Maar qua pure aantallen lijkt me het wel pure noodzaak. Want als Anel of Watanabe stuk is, dan heb je al een groot probleem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 09:43   quote  deeplink  
Helder en logisch verhaal van Krabby
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 09:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
VI zegt dat ze een lcv alleen halen als die beter is dan wat er nu is. Maar qua pure aantallen lijkt me het wel pure noodzaak. Want als Anel of Watanabe stuk is, dan heb je al een groot probleem.
Lijkt mij ook ja.

Er is niet eens een linksbenige centrale verdediger nu. Dat kan niet zo blijven.

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2025 - 10:31   quote  deeplink  
Denk overigens zelf dat ons middenveld redelijk in balans is. We spelen ook niet met een uitsproken 6, maar met de punt naar voren. Verder alleen zaak dat je verschillende types hebt rondlopen. Jongens die wat creatiever, dynamischer of fysieker zijn. Of makkelijk een goal maken. Denk dat we al die types wel hebben.

Zeker als Moder weer terug is, dat is de meest fysiek sterke van het middenveld. Dat mis je misschien nu een beetje.

Tenzij Timber (en Stengs) nog vertrekken zou ik er niets meer bij halen in die linie. Ook omdat je daar wel wat jongens hebt vanuit de eigen jeugd die eraan komen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 10:56   quote  deeplink  
Las laatst dat je van t idee van 6 en 8 eigenlijk af moet stappen.
Dat tegenwoordig elke middenvelder boxtobox moet zijn. Dat dus ook de tien meters moet maken en zijn verdedigende taak oppakt.

Volgens mij zie je dat ook wel meer terug bij ons, alleen is een Hwang daar minder sterk in dan de rest. Ik verwacht straks ook wel dat die zijn plek gaat verliezen.

Die LCv zal er nog wel bij komen. Dan vind ik t zelf voor de eredivisie eigenlijk kwalitatief ruim voldoende. En voor de EL ook zelfs. Al ben ik van mening dat een LCV niet per se linksbenig hoeft te zijn, iemand die niet stijf rechts is, is ook prima. Linkspoten zijn echt dun gezaaid en zeker van kwaliteit.
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 augustus 2025 - 11:13   quote  deeplink  
Boniface zou een waanzinnige versterking zijn als je die kan huren, overgang naar AC Milan gaat niet door.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2025 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 11:13 schreef MightyAce het volgende:
Boniface zou een waanzinnige versterking zijn als je die kan huren, overgang naar AC Milan gaat niet door.
Ook leuk voor de medische staf..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 11:19   quote  deeplink  
Haha ja, daar niet door de medische keuring gekomen :-D
kenny
 kenny - maandag 25 augustus 2025 - 11:22   quote  deeplink  
te kloese heeft wederom gefaald , je weet bijna het hele seizoen dat hankco vertrekt en dan nog niet in kaart hebben een lijstje met potentiele vervangers waar je een jaar de tijd voor gehad hebt , dit is prutswerk
evenals tengtedt halen voor 7milj , had hij dit geld niet beter kunnen besteden ? bijvoorbeeld reserveren voor een goede spits ?
evenals de aankoop Bos , waarom 5milj uitgeven aan een back die vrij blessure gevoelig is en niet beter is dan Smal
en dan nog het dossier overbodige spelers , ook dit is een hoofdpijn dossier , te kloese blijft maar B-keus spelers aan trekken en die lijst blijft maar groeien
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 11:30   quote  deeplink  
Ik bedacht me net, wat zou Kenny hier nu van vinden. Dat hadden we nog niet gelezen, maar ben blij dat je t nog even plaatst.
kenny
 kenny - maandag 25 augustus 2025 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 11:30 schreef Stylzz het volgende:
Ik bedacht me net, wat zou Kenny hier nu van vinden. Dat hadden we nog niet gelezen, maar ben blij dat je t nog even plaatst.
graag gedaan
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 augustus 2025 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
Haha ja, daar niet door de medische keuring gekomen :-D
Wel onze expertise 🤪
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 11:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wel onze expertise 🤪
We kunnen inderdaad ook prima ondersteunen in t Maasstad Ziekenhuis tegenwoordig
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 12:07   quote  deeplink  
Bilal Touré naar Besiktas.

Bever is wel echt af hè? Die verkondigde vanmorgen nog dat hij daar niet heen zou gaan haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2025 - 12:08   quote  deeplink  
En ook hoe hij het zei. Zo vol van zichzelf. En daarna uiteraard weer alles verwijderd.

De tijd dat hij veel wist is ruim voorbij. Nu zijn het halve geruchten waarvan ie hele verhalen maakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2025 - 12:22   quote  deeplink  
Die gozer zou het zichzelf zoveel makkelijker maken als hij af en toe toegeeft er naast te zitten.

En dan geruchten brengen als wat ze zijn. Geruchten.
bijft007
 bijft007 - maandag 25 augustus 2025 - 12:47   quote  deeplink  
Toen ik eerder vorige week ofzo al gerucht hoorde Besiktas interesse had geloofde ik het wel, veel meer salaris te bieden dan top 3 nl als ze willen voor huur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 25 augustus 2025 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 12:07 schreef MMM het volgende:
Bilal Touré naar Besiktas.

Bever is wel echt af hè? Die verkondigde vanmorgen nog dat hij daar niet heen zou gaan haha
Ze zijn em gewoon lekker aan t fucken..

DtK heeft em al eens uitgenodigd op kantoor, om em uit te leggen dat ie niet in Feyenoords belang handelde.

En nu trapt ie in zijn eigen val.

Mooi!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door Cruzcontrol --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 14:56   quote  deeplink  
Leicester klopt nu aan voor Stengs.

GRATIS AF TE HALEN ALLES MOET WEG, MEE MAKEN ERBIJ ZIJN, WIE MAAKT ONS LOSSSSSSSSSS
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2025 - 15:22   quote  deeplink  
Iedereen in de verhuur! En eind van seizoen komen ze allemaal weer terug.
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 16:10   quote  deeplink  
Volgens AD willen de clubs Stengs liever huren..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 16:11   quote  deeplink  
Ja dat snap ik. Dan is t risico voor ons
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 25 augustus 2025 - 16:45   quote  deeplink  
Stengs en consorten..

Afschrijven, verlies pakken en bye bye

Ben je er lekker vanaf en kun je verder binnen je salarishuis.
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 augustus 2025 - 17:00   quote  deeplink  
Bij aankoop van elke Stengs krijg je in deze actieperiode een gratis Nieuwkoop.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 25 augustus 2025 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 17:00 schreef MightyAce het volgende:
Bij aankoop van elke Stengs krijg je in deze actieperiode een gratis Nieuwkoop.
Kopen zal t ni worden.
Bij afname 1 Stengs een Nieuwkoop en Kasenwirjo gratis...

Enige manier vrees ik
bijft007
 bijft007 - maandag 25 augustus 2025 - 17:55   quote  deeplink  
En bij niet tevreden een bullaude erbij als kers op de taart
bijft007
 bijft007 - maandag 25 augustus 2025 - 18:10   quote  deeplink  
Volgens de Telegraaf is het zo dat Moskou eerste bod gedaan heeft op el karouni 3+2 bonussen ,, vet weinig dus nog,, was het niet zo dat utrecht eerder 10+ wou voor hem, want anders hadden nlse clubs lijkt me echt wel toegehapt lijkt me, best aardige speler hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 18:10 schreef bijft007 het volgende:
Volgens de Telegraaf is het zo dat Moskou eerste bod gedaan heeft op el karouni 3+2 bonussen ,, vet weinig dus nog,, was het niet zo dat utrecht eerder 10+ wou voor hem, want anders hadden nlse clubs lijkt me echt wel toegehapt lijkt me, best aardige speler hoor.
Aanvallend top. Verdedigend Mwah
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 18:18   quote  deeplink  
Hamza Igamane Gaat ook nog rond
ras
 ras - maandag 25 augustus 2025 - 18:21   quote  deeplink  
Bilal Toure verhaal is hetzelfde verhaal als met Wilfried Gnonto. Persoonlijk akkoord en dan gaat het weer niet door net als iedere keer op de laatste dag van de transferwindow dat de directie te laat is met het rondmaken van de transfer. Het is toch niet meer uit te leggen dat de scouting niet in staat is om een goede spits te ontdekken die wel haalbaar is voor Feyenoord. Een spits en een linker centrale verdediger moeten gehaald worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2025 - 18:26   quote  deeplink  
De club wilde niet. De speler twijfelde
Speler was om. Feyenoord legt druk op de club en toen kwam Besiltas met betere voorwaarden waar Feyenoord niet aan wil/kan voldoen.

Soms is t gewoon zoals t is
tomson
 tomson - maandag 25 augustus 2025 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 08:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind het vrij apart dat wanneer Ueda niet vertrekt we dan nog een (dure) spits erbij zoeken. Ueda kostte 8 miljoen? Tengstedt 6. En wordt blijkbaar voorlopig niet als beter dan Ueda gezien. En dan moet er nog iemand bij?

Vanuit sportief oogpunt logisch, maar vanuit financieel oogpunt vind ik het een raar verhaal. Dan heb je dus een derde spits voor 6 miljoen gehaald.
Loopt ook nog 2,5 miljoen bij Dordt in de spits..
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 18:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Loopt ook nog 2,5 miljoen bij Dordt in de spits..
Maar we hebben nu een goede spits nodig.
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 18:40   quote  deeplink  
Lille want to sign Hamza Igamane during the final week of the transfer window, with Feyenoord also keen on the Rangers forward.
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2025 - 18:43   quote  deeplink  
Pisa werkt samen met Atalanta om Bonfanti veilig te stellen. Vanavond nemen ze opnieuw contact op met Stengs om te kijken of er daadwerkelijk een opening is, volgens signalen die de afgelopen uren zijn ontvangen.
bijft007
 bijft007 - maandag 25 augustus 2025 - 19:05   quote  deeplink  
Feyenoord wil vooral van grootverdieners af,, signalen Zijn begonnen met Bijlow op bankie te plaatsen,,carranza verdient bv dus dubbele ofzo van ueda, en ueda is gewoon beter ook nog dus logisch ze zo werken en carranza vd hand willen doen tov ueda.

tomson
 tomson - maandag 25 augustus 2025 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 18:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat bestreed ik ook niet.
Ik wilde T's opsomming completeren :)
VVout
 VVout - dinsdag 26 augustus 2025 - 10:46   quote  deeplink  
Betere altijd goed, hebben wij niet iemand rond lopen van 16/17 jaar 🤔

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2025 door VVout --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 augustus 2025 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2025 - 18:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Noem eens namen.
MMM
 MMM - dinsdag 26 augustus 2025 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2025 - 10:49 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Noem eens namen.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2025 - 18:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het is ook mijn vakgebied niet. Als scout en TD moet je volledig op de hoogte zijn van alle competities, ik als supporter niet.

Als je dan Borges en Tengstedt haalt voor veel geld, heb ik daar heel veel twijfels bij. Of een Bos. Als die in je top 3 staat van haalbare aanwinsten, klopt er niets van je lijstje.

Ueda bakt er al 2 jaar niks van, ongelooflijk dat supporters maar blijven hopen op Ueda. Want het is hopen, meer niet. Bij elke normale club selecteer je door als iemand 2 jaar niet presteert. Ik mag hopen dat wij nog wat beters gaan halen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 26 augustus 2025 - 12:06   quote  deeplink  
Laten we spelers nu ook niet te snel gaan afschrijven. Bos heeft nog geen 4 hele wedstrijden voor ons gespeeld. Tegen Wolfsburg vond ik hem goed. Thuis tegen Fenerbahce goed. Uit bij Fenerbahce slecht (zoals het grootste deel van het elftal trouwens) en tegen Excelsior vond ik hem ook slecht. Gaan we hem dan echt nu al afschrijven? Ik weet ook niet exact hoe duur hij is, maar een El Karouani was eerder nog tegen de 10 miljoen aan. Dat was ook teveel geld geweest. Ik zie in Bos ook echt goede dingen. Het is een speler die zich moet gaan ontwikkelen.

Borges kun je vraagtekens bij plaatsen of het op dat moment nodig was een extra rechtsbuiten te halen. Anderzijds heb je ook geen goede rechtsbuiten achter Hadj Moussa. Stengs mist snelheid voor de flank. Borges was heel duur. Daar had je wellicht een andere keuze moeten maken. Anderzijds heb ik in de oefenwedstrijden ook echt goede dingen van Borges gezien. Ook hierin geldt: laten we hem niet vroeg afschrijven. Ja, hij heeft een grote kans gemist uit bij Fenerbahce. Verder vind ik dat je hem de kans moet geven op rechtsbuiten ipv linksbuiten voor je hem kunt beoordelen.

Tengstedt: ook daar kun je nog niets van zeggen. Hij heeft amper 90 minuten gespeeld in totaal. In officiële wedstrijden zelfs nog geen helft. Gun hem wat tijd. Bovendien is hij in principe de vervanger van Carranza. Of dat nu de juiste keuze was om hem te halen, is wat anders. Maar of hij goed genoeg is, kun je echt nog niets van zeggen nu.

En wat betreft Ueda.. ook ik vind dat hij verkocht mag worden en een andere spits gehaald mag worden. Weet wel dat een echt goede spits al gauw 15-20 miljoen kost. Kijk maar naar de spitsen die genoemd zijn: Romulo: meer dan 20 miljoen. Ugalde: minimaal 15 miljoen. Toure: die had je ook niet onder de 15 miljoen kunnen kopen. Hamza Igamane: daarover las ik vorige maand al berichten dat Rangers 20 miljoen wilde hebben. Misschien wordt dat iets minder, maar het zijn allemaal geen spitsen onder de 10 miljoen. Je haalt geen spits van topniveau die er direct staat voor 6 miljoen. En Ueda is ook niet zo slecht als velen zeggen. Scoorde er in belgië op los. En bij ons scoorde hij er ook 2 tegen Benfica (weliswaar 1 afgekeurd) en scoorde ook tegen Bayern. Hij kan echt wel iets. Geef hem vertrouwen, bedien hem goed en hij gaat er heus 15-20 maken in de competitie. Is hij dan compleet genoeg om daar genoegen mee te nemen? Dat kan een ander verhaal zijn. Maar laten we nu niet doen of we een spits hebben die er helemaal niets van kan. Ook Gimenez had vaak genoeg een foute aanname bijvoorbeeld...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2025 door feyenoord!!! --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 augustus 2025 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2025 - 11:25 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Ik probeer je niet klem te zetten, maar ik zie een hele stoet aan namen voorbij komen van spitsen in de media waarvan ik denk hoezo zijn deze beter dan Ueda. Terwijl de bedragen voorbij de 15M gaan.
Geef dit seizoen gewoon vertrouwen aan Ueda. Die prikt er 20 in, verkoop hem volgend seizoen voor 15M en koop dan een echt goede spits er voor terug (in de range van 20M+). Nu breedte aankopen doen heeft echt geen zin en je maakt Ueda er ook onzekerder van. Op andere posities hebben we misschien wel een urgenter probleem, al denk ik echt wel dat het meevalt.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 augustus 2025 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2025 - 12:06 schreef feyenoord!!! het volgende:
Laten we spelers nu ook niet te snel gaan afschrijven. Bos heeft nog geen 4 hele wedstrijden voor ons gespeeld. Tegen Wolfsburg vond ik hem goed. Thuis tegen Fenerbahce goed. Uit bij Fenerbahce slecht (zoals het grootste deel van het elftal trouwens) en tegen Excelsior vond ik hem ook slecht. Gaan we hem dan echt nu al afschrijven? Ik weet ook niet exact hoe duur hij is, maar een El Karouani was eerder nog tegen de 10 miljoen aan. Dat was ook teveel geld geweest. Ik zie in Bos ook echt goede dingen. Het is een speler die zich moet gaan ontwikkelen.

Borges kun je vraagtekens bij plaatsen of het op dat moment nodig was een extra rechtsbuiten te halen. Anderzijds heb je ook geen goede rechtsbuiten achter Hadj Moussa. Stengs mist snelheid voor de flank. Borges was heel duur. Daar had je wellicht een andere keuze moeten maken. Anderzijds heb ik in de oefenwedstrijden ook echt goede dingen van Borges gezien. Ook hierin geldt: laten we hem niet vroeg afschrijven. Ja, hij heeft een grote kans gemist uit bij Fenerbahce. Verder vind ik dat je hem de kans moet geven op rechtsbuiten ipv linksbuiten voor je hem kunt beoordelen.

Tengstedt: ook daar kun je nog niets van zeggen. Hij heeft amper 90 minuten gespeeld in totaal. In officiële wedstrijden zelfs nog geen helft. Gun hem wat tijd. Bovendien is hij in principe de vervanger van Carranza. Of dat nu de juiste keuze was om hem te halen, is wat anders. Maar of hij goed genoeg is, kun je echt nog niets van zeggen nu.

En wat betreft Ueda.. ook ik vind dat hij verkocht mag worden en een andere spits gehaald mag worden. Weet wel dat een echt goede spits al gauw 15-20 miljoen kost. Kijk maar naar de spitsen die genoemd zijn: Romulo: meer dan 20 miljoen. Ugalde: minimaal 15 miljoen. Toure: die had je ook niet onder de 15 miljoen kunnen kopen. Hamza Igamane: daarover las ik vorige maand al berichten dat Rangers 20 miljoen wilde hebben. Misschien wordt dat iets minder, maar het zijn allemaal geen spitsen onder de 10 miljoen. Je haalt geen spits van topniveau die er direct staat voor 6 miljoen. En Ueda is ook niet zo slecht als velen zeggen. Scoorde er in belgië op los. En bij ons scoorde hij er ook 2 tegen Benfica (weliswaar 1 afgekeurd) en scoorde ook tegen Bayern. Hij kan echt wel iets. Geef hem vertrouwen, bedien hem goed en hij gaat er heus 15-20 maken in de competitie. Is hij dan compleet genoeg om daar genoegen mee te nemen? Dat kan een ander verhaal zijn. Maar laten we nu niet doen of we een spits hebben die er helemaal niets van kan. Ook Gimenez had vaak genoeg een foute aanname bijvoorbeeld...
Zie je post nu pas. Die van mij is van dezelfde strekking. Dus eens!
VVout
 VVout - dinsdag 26 augustus 2025 - 14:12   quote  deeplink  
Puur realisme, roeien met de riemen die je hebt nu en naar draagkracht. Geef ook andre nog wat tijd en zie het niet onmiddellijk zo zwart.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 augustus 2025 - 14:36   quote  deeplink  
Stengs huur basis naar Pisa.....
Of hij haalt vandaag een pizza
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 augustus 2025 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2025 - 14:36 schreef piet de paler het volgende:
Stengs huur basis naar Pisa.....
Of hij haalt vandaag een pizza
met optie tot koop
Meest haalbare onder huidige omstandigheden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.8059070