|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 - 12:57 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik probeer je niet klem te zetten, maar ik zie een hele stoet aan namen voorbij komen van spitsen in de media waarvan ik denk hoezo zijn deze beter dan Ueda. Terwijl de bedragen voorbij de 15M gaan. Geef dit seizoen gewoon vertrouwen aan Ueda. Die prikt er 20 in, verkoop hem volgend seizoen voor 15M en koop dan een echt goede spits er voor terug (in de range van 20M+). Nu breedte aankopen doen heeft echt geen zin en je maakt Ueda er ook onzekerder van. Op andere posities hebben we misschien wel een urgenter probleem, al denk ik echt wel dat het meevalt. Haha weet ik ook hoor, maar ik vind dat je als supporter/liefhebber nooit genoeg kan zien om spelers aan te bevelen. Ik kijk alleen naar clubs in het buitenland waar Feyenoord geen spelers van kan halen. Of ik moet Kantoona zijn van X die schijnbaar heel de wereld kent haha.
Ik vind vertrouwen aan Ueda geven te gemakkelijk en risicovol. Hij verdiend dat vertrouwen niet op basis van zijn periode bij Feyenoord. Ik zie meer supporters roepen dat hij er wel even 20 maakt. Dat vind ik uitspraken gebaseerd op niks.
Er had gewoon een hele goede spits gekocht kunnen worden als je geen 17 miljoen uit had gegeven aan breedteaankopen Borges en Tengstedt. Daarom zeg ik steeds dat ze eens moeten stoppen met kwantiteit binnenhalen en gaan voor kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Nooit sprake van geweest. Weken geleden aangeboden bij feyenoord, maar ze vonden hem te traag. Laatste gerucht is alleen gelekt door management om Lille te pushen. Feyenoord heeft nooit interesse gehad |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga je laatste weken ook krijgen, zaakwaarnemers die alles doen om hun spelers nog weg te brengen evenals de clubs die mogelijk wat lager gaan zitten voor hun spelers
Bied wel kansen voor de club, maar je moet zoals elke laatste dagen markt echt aanstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 - 22:17 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Nooit sprake van geweest. Weken geleden aangeboden bij feyenoord, maar ze vonden hem te traag. Laatste gerucht is alleen gelekt door management om Lille te pushen. Feyenoord heeft nooit interesse gehad Jij bent goed geïnformeerd 👍 |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Snap dus niet waarom we zo hard op zoek zijn naar een spits. We hebben er 3. Of ze goed genoeg zijn is wat anders. Als Slory gaat en Stengs ook heb je echt nog een kwaliteit buitenspeler nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 07:48 schreef yoghurt17 het volgende:Snap dus niet waarom we zo hard op zoek zijn naar een spits. We hebben er 3. Of ze goed genoeg zijn is wat anders. Je beantwoord het zelf al. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gimenez terug zou wel bijzonder treurig zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: spits huren = wanbeleid |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Misschien is beste spits die wij hebben Steijn. Alleen zet niemand hem op die plek. Als 10 doet hij toch niet mee dus kun je beter nog dieper zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 10:46 schreef Leuv het volgende:Misschien is beste spits die wij hebben Steijn. Alleen zet niemand hem op die plek. Als 10 doet hij toch niet mee dus kun je beter nog dieper zetten. Interessant. Hij zal dan wel anders verdedigd worden dan dat hij nu gewend is. Voetballen met 2 CV's in je rug is anders dan als 10 bijsluiten in de zestien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:  Deze uitspraak komt natuurlijk volledig op conto van de journalist zelf
Zou een buitekansje kunnen zijn. Ja dat is elke goede spits die verhuurd mag worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vlag kan uit bij sommigen, er is een openingsbod op Timber.
Volgens de bever. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou het erg jammer vinden als timber vertrekt , jammer genoeg is het niet verantwoord hem niet te verkopen en hem transfer vrij uit zijn contract te laten lopen gelukkig hebben we valente wat ik wel een goede aankoop vind |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we beter af zijn. Dat Valente in kan stromen of Hwang door kan schuiven als Moder terug is. Maar goed, mijn mening. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
timber is nog steeds onze beste middenvelder dus beter af zijn gaat mij te ver , blijft zonde gelukkig hebben we wel goede vervanger klaar staan , |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber is een waardevolle basisspeler gebleken. En nog altijd zou een gemotiveerde Timber van grote waarde zijn.
Kwaliteit en consistente waarde van Valente moet nog blijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou een enorm gemis zijn. Maar gezien contractsituatie moet je wel.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gisteravond meldde #BayerLeverkusen zich officieel voor Quinten #Timber, maar #Feyenoord raakte volgens insiders ‘niet bepaald onder de indruk’ van het eerste bod uit Duitsland. Spel in ieder geval op de wagen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Telegraaf: "Feyenoord vindt het voorstel van Leverkusen geen basis om te onderhandelen." (Marcel van der Kraan) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, maar mag aannemen dat intern geregeld is dat hij een verlenging tekent als er geen goede transferoptie voorbij komt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:31 schreef kenny het volgende:timber is nog steeds onze beste middenvelder dus beter af zijn gaat mij te ver , blijft zonde gelukkig hebben we wel goede vervanger klaar staan , In wat is hij de beste middenvelder? Zijn er statistieken om dit ook maar enigzins te onderbouwen?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een speler zo omhoog wordt gepraat terwijl de prestaties er niet naar zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind t niet echt een gemis zoals hij op dit moment aanwezig is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Timber heeft op zich potentie om door te groeien naar een sterkere club, maar het is redelijk beperkt wat hij voor ons heeft betekend. Eerste seizoen waardeloos, daarna goede stappen gemaakt en leider geworden, vervolgens heel lang geblesseerd geweest en tot slot dreigt hij ook nog eens weinig geld op te brengen. Niet bepaald genoeg voor een standbeeld. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Is toch helemaal prima wanneer je met gesloten beurs Kees Smit kunt aantrekken als vervanger. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Timber bij welk bedrag laten gaan mannen? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat je er sterker door wordt. Valente schuift door in de pikorde, die zal vaker beslissend gaan zijn. Timber, zeker een goede voetballer, maar (nog) niet zo goed als velen denken. Grote clubs zien dat ook zo, anders was er al meer interesse geweest. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als je er 15M voor krijgt moet je heel blij zijn.
Het lijkt mij er steeds meer op dat hij meelift op het succes van z'n tweelingbroer in Engeland. Gezien de beeldvorming over de voetbalspeler Q Timber in de media.
In de afgelopen seizoenen heeft hij (naar mijn idee) niks laten zien over een langere periode aan wedstrijden dat hij meer waard is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Volgend seizoen einde contract, paar zware blessures gehad, inderdaad niet een lange periode kunnen pieken en is toch ook al 24. Wat jij aangeeft, €15 miljoen zou prima zijn. Alles erboven is meegenomen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
15 lijkt mij ook een redelijk bedrag. Dat we voor Geertruida met slecht 1 jaar contract nog 20 kregen, was heel knap van te Kloese. Misschien lukt het hem nog een keer, maar ik zou er niet teveel risico mee nemen, we hebben genoeg middenvelders in de selectie. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Timber zwaar overschat hoor, anders zat hij al lang elders..
Goed in Eredivisie, niet eens echt top, want dan ben je veel bepalende, ook fysiek!
Maar denk wel een eerlijke jongen, en geen rat zoals de andere q. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dag Quinten Timber dag dag dag Quinten Timber en neem Caranza mee ( op de tekst van dag sinterklaasje) |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ik zit serieus op de bank die tekst met dat wijsje te repeteren.....moet niet gekker worden... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Dit, maar ik kom er niet uit! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bij meerdere jaren contract gaat hij zeker het meest opleveren van allen die we verkocht hebben, mede dankzij zn bekende achternaam maar ook Omdat hij eerst 35mil transfer waarde stond (in jaar gezakt naar 30 mil door blessure
Maar wat je er nu voor krijgt is een fractie van, hooguit misschien 20🤔 geen idee
Hij staat er wel gewoon erg goed op bij clubs en zogenoemde kenners/analisten, maar ben het echt eens dat wat hij laat zien niet helemaal in ziet nog, wel periode gehad maar dan praat je over 1,5 jaar terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is de naam Guidetti nog niet genoemd??? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 243.984 keer in dit topic. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou gaan voor obiku en als die niet haalbaar is die lange somalia |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Met d3ze selectie moeten de puzzelstukjes heel goed gaan passen, moet je weinig blessures hebben, moet je bij de eerste 3 kunnen eindigen, moet je naar de volgende ronde Europees gaan, moet je een sterke coach/trainer hebben. Blessures en de coach daar heb ik,mijn twijfels over. Ook de selectie baart mij toch wat zorgen. Middenveld is prima. Maar voorin mis je gewoon kwaliteit, achterin is het centraal dun bezaaid. Blijft Bijlow heel?
Mijn grootste hoop is dat we een keer lijn gaan zien in het spel, tot nu toe is het erg ondermaats allemaal. Het drukzetten gaat niet goed, er wordt te weinig/langzaam omgeschakeld bij balverlies en de aanvoerdersband hoort niet bij een rechtsbuiten die geen neerlands en of engels spreekt, maar ook nog niet bij Steijn. Met het huidige materiaal, als iedereen fit is, zou ik de band aan de spelende keeper geven, als 2e aanvoerder Steijn en als 3e aanvoerder Read.
Mocht ons centrale duo het dit seizoen goed doen en Engels spreken dan maken zij ook volgend seizoen kans op de band. Iemand in de as heeft mijn voorkeur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 15:22 schreef Frobin1974 het volgende:Volgend seizoen einde contract, paar zware blessures gehad, inderdaad niet een lange periode kunnen pieken en is toch ook al 24. Wat jij aangeeft, €15 miljoen zou prima zijn. Alles erboven is meegenomen. Is voor 8 gehaalt, dus prima zaak. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 - 20:55 schreef Frobin1974 het volgende:Met d3ze selectie moeten de puzzelstukjes heel goed gaan passen, moet je weinig blessures hebben, moet je bij de eerste 3 kunnen eindigen, moet je naar de volgende ronde Europees gaan, moet je een sterke coach/trainer hebben. Blessures en de coach daar heb ik,mijn twijfels over. Ook de selectie baart mij toch wat zorgen. Middenveld is prima. Maar voorin mis je gewoon kwaliteit, achterin is het centraal dun bezaaid. Blijft Bijlow heel? Mijn grootste hoop is dat we een keer lijn gaan zien in het spel, tot nu toe is het erg ondermaats allemaal. Het drukzetten gaat niet goed, er wordt te weinig/langzaam omgeschakeld bij balverlies en de aanvoerdersband hoort niet bij een rechtsbuiten die geen neerlands en of engels spreekt, maar ook nog niet bij Steijn. Met het huidige materiaal, als iedereen fit is, zou ik de band aan de spelende keeper geven, als 2e aanvoerder Steijn en als 3e aanvoerder Read. Mocht ons centrale duo het dit seizoen goed doen en Engels spreken dan maken zij ook volgend seizoen kans op de band. Iemand in de as heeft mijn voorkeur. Het drukzetten valt me enorm op inderdaad in negatieve zin.
Het lijkt alsof alleen de voorste 3 druk zetten en het middenveld nooit aansluit, je ziet hierdoor ook meteen enorme gaten ontstaan op het veld.
De achterste linie zou eigenlijk continue moeten opschuiven zodat het middenveld geen andere keus heeft dan helpen druk zetten, je houdt zo ook de ruimtes en het veld klein, wat weer beter te belopen is voor het elftal.
In alles mist er gewoon een idee & lijn in het spel zonder bal.
Eens m.b.t de aanvoerderskwestie. Ik zou alleen Watanabe aanvoerder maken. Is meteen de meest stabiele kracht gebleken sinds hij hier speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Watanabe prima optie inderdaad, alleen weet ik niet hoe zijn Engels is, verder geen twijfel dat hij het aankan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2025 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Waanbeelden altijd goed. Geeft hoop. ;) |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: :-) kleinigheidje hou je... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: :)
Ons centrale duo heeft moeilijke namen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 11:58 schreef Frobin1974 het volgende:Watanabe prima optie inderdaad, alleen weet ik niet hoe zijn Engels is, verder geen twijfel dat hij het aankan. Ik denk dat er een kans bestaat dat Watanabe niet altijd deel zal uitmaken van de basis elf. Waar moet hij naar toe als er een volwaardige LCV wordt aangetrokken? Misschien op zes wat ik al eerder opperde, maar dat is nog niet aan de orde. Ik vind het een heel goede voetballer maar hij staat nu op de verkeerde plek. Verdedigend ziet het er onwennig uit, vooral bij hoge ballen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 12:47 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk dat er een kans bestaat dat Watanabe niet altijd deel zal uitmaken van de basis elf. Waar moet hij naar toe als er een volwaardige LCV wordt aangetrokken? Misschien op zes wat ik al eerder opperde, maar dat is nog niet aan de orde. Ik vind het een heel goede voetballer maar hij staat nu op de verkeerde plek. Verdedigend ziet het er onwennig uit, vooral bij hoge ballen. In de spits natuurlijk. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 12:47 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk dat er een kans bestaat dat Watanabe niet altijd deel zal uitmaken van de basis elf. Waar moet hij naar toe als er een volwaardige LCV wordt aangetrokken? Misschien op zes wat ik al eerder opperde, maar dat is nog niet aan de orde. Ik vind het een heel goede voetballer maar hij staat nu op de verkeerde plek. Verdedigend ziet het er onwennig uit, vooral bij hoge ballen. Geloof ik niets van. Een aankoop met die leeftijd en een dergelijk aankoopbedrag gaat echt wel spelen, lijkt me. |
|
|
|