|
|
FFvhL
|
|
|
Ja die had gehoord dat tie kapper van pelle te koop was |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan gaat Martin vol voor Drenthe..!!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Mühren van Volendam een idee? Schopte er vanavond 4 in.
:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ff domme opmerking: faro ligt jesus eind van Lissabon! Ligt tie niet gewoon weekendje in de zon. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoe is het met jouw kennis van de Portugese taal eigenlijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Budget class, de rest met ov. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Misschien lag die Oliveira daar wel op 't strand? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, domme opmerking |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 22:39 schreef Ikke67 het volgende:Derksen is al weer lekker aan het stoken. Pierre kanvolgens mij, als toespits, een betere inschatting maken of Te Vrede er wat van kan dat een praatjes en voorheen blaadjes vuller met voetbalervaring uit de oudheid volgens mij slaat Derksen de spijker op z'n kop. Pierre is een behoorlijk irritante meeprater die er écht geen verstand van heeft. En bovendien vindt hij niemand beter dan Pierre. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 01:03 schreef Barabas het volgende:[..] volgens mij slaat Derksen de spijker op z'n kop. Pierre is een behoorlijk irritante meeprater die er écht geen verstand van heeft. En bovendien vindt hij niemand beter dan Pierre. hier ben ik het mee eens |
|
|
|
|
point
|
|
|
ik zou eigenlijk weleens willen weten hoe lang het lijstje van mvg eigenlijk is. blijven maar namen komen en gaan (er vanuit gaande dat Dost Guidetti en Zapatta verleden tijd zijn) hebben we ook al vossen gehad en nu Oliveira wie zouden er nog meer op kunnen staan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Como é você com o conhecimento da língua portuguesa? |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Lees net dat FC Twente ook interesse heeft in Toornstra. Mocht van Geel die nog willen halen moet ie snel zijn, anders vissen we weer eens achter het net |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 07:33 schreef beuk het volgende:Lees net dat FC Twente ook interesse heeft in Toornstra. Mocht van Geel die nog willen halen moet ie snel zijn, anders vissen we weer eens achter het net Zie ik nog liever Hakim Ziyech komen ... ik vind Toornstra maar middelmaat! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik ben bang dat ze geen van beide komen , misschien als clasie vertrekt maar anders zeker niet |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Waarom niet Toornstra en Ziyech samen. In een 3-5-2 opstelling kan dat goed. Box to box spelers. --------------------------------- Hahn ----------------------------------- --------- Wilkshire ----------- van Beek ------------ Kongolo ------------ Toornstra -------------------------------------------------------- Vilhena -------------------- Clasie --------------- Ziyech ----------------------- -------------------------------- Immers ---------------------------------- ------- Bacacicoglu --------------------------------- Boetius ------------ Reserves: Mulder, Mathijsen, Boulahrouz, Nelom, Vormer, Goossens, Schaken, Manu. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
020 is met eto'o bezig , ik hoop toch echt dat v Geel weet waar die mee bezig is , ik heb geduld maar hoop wel dat dat beloond wordt met een toppertje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fc twente mag niet veel zitten in cat 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, Mokotjo mocht nog net. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 08:48 schreef edjoe het volgende:Waarom niet Toornstra en Ziyech samen. In een 3-5-2 opstelling kan dat goed. Box to box spelers. --------------------------------- Hahn ----------------------------------- --------- Wilkshire ----------- van Beek ------------ Kongolo ------------ Toornstra -------------------------------------------------------- Vilhena -------------------- Clasie --------------- Ziyech ----------------------- -------------------------------- Immers ---------------------------------- ------- Bacacicoglu --------------------------------- Boetius ------------ Reserves: Mulder, Mathijsen, Boulahrouz, Nelom, Vormer, Goossens, Schaken, Manu. Net wat ik zeg! Ik vind Toornstra maar middelmaat ... is dat nu te moeilijk om te lezen? |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 08:55 schreef freduc het volgende:020 is met eto'o bezig , ik hoop toch echt dat v Geel weet waar die mee bezig is , ik heb geduld maar hoop wel dat dat beloond wordt met een toppertje Kijk is even naar de begroting van die club en dan naar die van ons. Maar natuurlijk Van Geel moet hetzelfde transferbeleid voeren met een begroting van 49 miljoen als Overmars met een begroting van 65 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet om te lezen, maar het is soms zo verdomd moeilijk jou te begrijpen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 09:51 schreef T.Montana het volgende:[..] Kijk is even naar de begroting van die club en dan naar die van ons. Maar natuurlijk Van Geel moet hetzelfde transferbeleid voeren met een begroting van 49 miljoen als Overmars met een begroting van 65 miljoen. Plus die neuzen zijn een eigen vermogen aan t hamsteren waar wij twee jaar van kunnen draaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DUVAN ZAPATA: Benitez is tevreden met de ontwikkeling van Michu waardoor #Zapata dan ook daadwerkelijk verhuurd mag worden. DUVAN ZAPATA: Voor #Feyenoord betekent dit dat zij kans maken op de spits, anderzijds zal Napoli verhuren aan de hoogste bieder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:DUVAN ZAPATA: Benitez is tevreden met de ontwikkeling van Michu waardoor #Zapata dan ook daadwerkelijk verhuurd mag worden. DUVAN ZAPATA: Voor #Feyenoord betekent dit dat zij kans maken op de spits, anderzijds zal Napoli verhuren aan de hoogste bieder. Snel halen dan Martin !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zapata de naam klinkt goed, maar niet te weinig doelpuntjes gemaakt??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was met Guidetti en Pellé toch ook zo ! Het is nooit een garantie ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
gadverdamme het ziet er gewoon langzaam serieus naar uit dat ajax eto'o binnen gaat halen... Stiekem dan toch wel beetje jaloers... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:09 schreef Voetbalgek het volgende:gadverdamme het ziet er gewoon langzaam serieus naar uit dat ajax eto'o binnen gaat halen... Stiekem dan toch wel beetje jaloers... Jaloers? Men denkt dat die opa ze wel ff kampioen maakt. Nou ik denk dit juist alle clubs gaat motiveren. Ik stem voor zagen! Ik hoef hem egt nie bij ons in de spits te hebben. Doe mij Zapata maar! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:09 schreef Voetbalgek het volgende:gadverdamme het ziet er gewoon langzaam serieus naar uit dat ajax eto'o binnen gaat halen... Stiekem dan toch wel beetje jaloers... Denk je echt dat Eto'o naar 020 gaat? Er zijn zoveel clubs die naar zijn diensten hengelen .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 08:55 schreef freduc het volgende:020 is met eto'o bezig , ik hoop toch echt dat v Geel weet waar die mee bezig is , ik heb geduld maar hoop wel dat dat beloond wordt met een toppertje Laat 020 maar lekker Eto'o halen en dat salaris van +/- 5 miljoen per jaar betalen, voor minder komt hij echt niet ballen in de Eredivisie. ( Verdient bij Chelsea 9 miljoen per jaar en voorheen bij Anzhi 20 miljoen per jaar.)
Eto'o is natuulijk een voor Eredivisie begrippen een top spits, en hij zal er heus heel wat maken, maar heeft de laatste jaren ook niet kunnen brengen bij Anzhi en Chelsea. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 09:51 schreef T.Montana het volgende:[..] Kijk is even naar de begroting van die club en dan naar die van ons. Maar natuurlijk Van Geel moet hetzelfde transferbeleid voeren met een begroting van 49 miljoen als Overmars met een begroting van 65 miljoen. Nog steeds de kanttekening dat Feyenoord erg conservatief begroot. Speelt Ajax geen Champions League dan hebben wij blijkbaar meer inkomsten uit kaartverkoop, merchandise e.d.
Probleem is dat ze elk jaar CL spelen en daardoor elk jaar 15-20 miljoen kunnen bijschrijven uit Europees voetbal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:DUVAN ZAPATA: Benitez is tevreden met de ontwikkeling van Michu waardoor #Zapata dan ook daadwerkelijk verhuurd mag worden. DUVAN ZAPATA: Voor #Feyenoord betekent dit dat zij kans maken op de spits, anderzijds zal Napoli verhuren aan de hoogste bieder. Alleen met optie tot koop, ophouden met opleiden voor anderen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Neem van mij aan dit word een topper. Hij is lang, zeer sterk erg behendig met de bal en ook echt snel. De man zie ik zeer graag komen |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Wat voor spits is het? Type Pelé of type guidetti? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Ofwel: spits voor de lange bal of counter? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Denk je echt dat Eto'o naar 020 gaat? Er zijn zoveel clubs die naar zijn diensten hengelen .. Geen probleem als hij wel komt, zo'n speler zal bakken met geld eisen en alle verhoudingen binnen 020 scheef trekken. Bovendien is hij groter dan Ajax, waardoor de Boer hem MOET opstellen anders is het hommeles.
Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Denk je echt dat Eto'o naar 020 gaat? Er zijn zoveel clubs die naar zijn diensten hengelen .. als hij van het morgen op de tribune zit daar weten we genoeg |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zapata klinkt wel stoer! En wat een beest!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door Milo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|