|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Fase 1 is blijkbaar goed afgerond. Nu fit blijven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
toch is het opmerkelijk. Blijkbaar is Stengs fit. In Italië zijn ze niet makkelijk met de keuring. Stengs lijkt mij een voetballer waar van persie wel van houdt. De vraag is dan waarom hij geen minuten heeft gekregen en kan concurreren op rechts of op 10. Een fitte Stengs heeft meerwaarde is gebleken. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Als er nog iets bij gaat komen.... het begint echt kort dag te worden... Maar aub geen huur! Dan maar komende 4 maanden het doen met wat we hebben en de jeugd voor de leeuwen gooien. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Misschien dat een keuring voor een huur speler minder precies is dan bij koop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat dacht ik ook. Gewoon een terugstuurpassage bij blessure. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 14:15 schreef Frobin1974 het volgende:Als er nog iets bij gaat komen.... het begint echt kort dag te worden... Maar aub geen huur! Dan maar komende 4 maanden het doen met wat we hebben en de jeugd voor de leeuwen gooien. Huur met optie is nooit slecht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht op zijn huil verhaal over v Persie |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Haha ja die gaat er zeker komen. Zit nu al in de pen bij iemand met een 020 geweten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is voor de buhne , had beter verplichte koop optie moeten zijn , volgend jaar is deze slapzak weer terug |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik lees hiero dat er maar weinig vertrouwen is in Tengstedt. Volgens mij gaat die gozert ons nog verrassen in de eredivisie. Europees heb ik ook mijn twijfels hopelijk komt er nog een spits bij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 14:14 schreef CobusIII het volgende:toch is het opmerkelijk. Blijkbaar is Stengs fit. In Italië zijn ze niet makkelijk met de keuring. Stengs lijkt mij een voetballer waar van persie wel van houdt. De vraag is dan waarom hij geen minuten heeft gekregen en kan concurreren op rechts of op 10. Een fitte Stengs heeft meerwaarde is gebleken. Ws zijn salaris van 3 miljoen, iets teveel voor 8 potjes per jaar.
Missen van CL heeft nu eenmaal financieel grote gevolgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of rvp hem kan gebruiken ofniet, intern wordt hij evenals Bijlow carranza nog gepusht iets anders te vinden,, overigen van grootverdieners zijn al weg, , Bijlow te lastige zaak dus vast houden ze wel rekening 1 grootverdiener blijft wat al stuk minder erg is
Bijna alle grootverdieners zometeenal weg dus, de top 10/11 waar dus Bijlow Stengs zerrouki paixao hancko Osman Gonzalez en carranza in zaten 8 dus gewoon
Zal echt veel schelen al zijn er paar grootverdieners aankopen voor terug natuurlijk lijkt me
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou zo verbaasd zijn als er geen LCV en geen spits meer zouden komen. Dat kan haast niet. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Tekenen met een afgekloven BIC pen..armoediger kan het niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, wat je opvalt. Maar waar hoor, wat een armoe! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha the devil is in the details . Maar ik denk niet dat het Stengs beziggehouden heeft. Ik vermoed dat hij allang blij is dat hij door de keuring gekomen is |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hamza Igamane de spits van Rangers wordt nog gehaald. V Pepsi heeft een positief gesprek gehad met zijn ouders in Marokko. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 22:09 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Hamza Igamane de spits van Rangers wordt nog gehaald. V Pepsi heeft een positief gesprek gehad met zijn ouders in Marokko. Is dat die slome? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: De beelden zien er spectaculaire uit in ieder geval |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 - 17:39 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Ik lees hiero dat er maar weinig vertrouwen is in Tengstedt. Volgens mij gaat die gozert ons nog verrassen in de eredivisie. Europees heb ik ook mijn twijfels hopelijk komt er nog een spits bij. Mooi contrast om te zien een spits die nog geen complete wedstrijd zich heeft kunnen laten zien krijgt meteen het label "ongeschikt".
Iemand als Stengs die langer aan het revalideren is geweest dan dat hij wedstrijden heeft gespeeld wordt compleet anders benaderd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook DAT is Feyenoord Making memories |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Spits van Groningen halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee lijkt mij ook niet.
Bakte er vorig jaar niks van. Nu wel aardig begonnen maar nog veel te vroeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vrees met grote vrezen dat er NIETS meer komt. En weer zie ik de naam Wijnaldum ....pffffffffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk portie opportunisme:) |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 - 20:27 schreef MMM het volgende:Nee lijkt mij ook niet. Bakte er vorig jaar niks van. Nu wel aardig begonnen maar nog veel te vroeg. Schoot er nog 2 in tegen ons vorig jaar.
Ik vind het trackrecord van spitsen bij Groningen die elders slagen dusdanig goed dat ik hem al op een schaduwlijstje had gezet. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik voorspel.. Een uur voor het sluiten van de markt komen we met een top spits op de proppen. Een uur later vertelt DTK dat alles in kannen en kruiken leek, maar t papier werk niet op tijd rond kwam of de speler plots de stekker uit de deal heeft getrokken... Het wordt tijd voor wat frisse Energie op de Positie van DTK en Markie. Met name DTK heeft ook goede dingen gedaan toen Feyenoord weinig had, maar de vervolg stap kan hij duidelijk niet maken met Feyenoord. Van Mark Ruijl begrijp ik dat hij vooral een grote bek heeft en zichzelf een hele meneer vindt. Dit hoor ik van iemand die bij een zaakwaarnemerskantoor werkt waar hij geregeld rond loopt. Dat wil wat zeggen als zaakwaarnemers je al een arrogante lul vinden. Aangezien die vaak geen haar beter zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me uitstekend als ze hem een arrogante kwal vinden. Al vinden ze hem de reïncarnatie van Hitler. Ze zullen toch met m samen moeten werken. Ik had me zorgen gemaakt als ze het zo’n lieve makkelijke man vonden. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:Lijkt me uitstekend als ze hem een arrogante kwal vinden. Al vinden ze hem de reïncarnatie van Hitler. Ze zullen toch met m samen moeten werken. Ik had me zorgen gemaakt als ze het zo’n lieve makkelijke man vonden. Iemand die nog geen flikker gepresteerd heeft moet niet met zo'n houding rondlopen joh. Uiteindelijk heb je elkaar nodig. Feyenoord werkt nauw samen met makelaarskantoren. Als ze je daar niet moeten heb je t zakelijk niet begrepen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 00:15 schreef DMD het volgende:[..] Schoot er nog 2 in tegen ons vorig jaar. Ik vind het trackrecord van spitsen bij Groningen die elders slagen dusdanig goed dat ik hem al op een schaduwlijstje had gezet. Ja en verder vorig jaar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 07:58 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Iemand die nog geen flikker gepresteerd heeft moet niet met zo'n houding rondlopen joh. Uiteindelijk heb je elkaar nodig. Feyenoord werkt nauw samen met makelaarskantoren. Als ze je daar niet moeten heb je t zakelijk niet begrepen T heeft toch niets met presteren te maken? Lazer op met die kantoren. Zij hebben ons nodig en als ze niet met ons samen willen werken kiezen we een andere speler |
|
|
|
|
ras
|
|
|
De transfermarkt sluit bijna en je hoort niets meer over het aantrekken van een spits en een linker centrale verdediger. Of toch niet net als toen vlak voor het sluiten van de transfermarkt vorig jaar Feyenoord bezig is met een speler die dan toch weer niet komt omdat men dan net weer te laat is met papierwerk enz. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 11:44 schreef ras het volgende:De transfermarkt sluit bijna en je hoort niets meer over het aantrekken van een spits en een linker centrale verdediger. Of toch niet net als toen vlak voor het sluiten van de transfermarkt vorig jaar Feyenoord bezig is met een speler die dan toch weer niet komt omdat men dan net weer te laat is met papierwerk enz. Ja dat of een paniekaankoop waar niemand op zat te wachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of een aankoop die meteen scoort aan lopende band. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, 30 miljoen en erachter komen dat ie er a la Gimenez geen reet van bakt én je portemonnee stuk leger is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar dan kun je lekker zeuren op Kloese en de scouting |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kloese is een stouterd. Niets meer. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 14:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yep, 30 miljoen en erachter komen dat ie er a la Gimenez geen reet van bakt én je portemonnee stuk leger is. Jij wilt gelijk alles in 1 keer in de gokkast donderen.... Alles op rood?! ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, juist niet joh, maar meer duidelijk maken dat wie je ook haalt: het moet passen. Dan liever goedkoper, jonger, en bouwen naar een stabiele waarde, met de juiste spelers en tactiek eromheen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Malcolm Jeng van Stade Reims wordt nu genoemd. 20 jaar, linkercentrale verdediger (linksbenig). In januari gekocht voor 2,5 miljoen van de Zweedse club Sirius. Afgelopen seizoen met Reims gedegradeerd, maar niet veel gespeeld zo te zien. Heeft in elk geval lengte. En afgaand op een filmpje (al weet ik dat dit niet veel zegt), lijkt zijn passing prima. Verder maar afwachten en vertrouwen op de scouting.
Is natuurlijk een speler die achter Watanabe de kans krijgt naar een basisplek toe te gaan groeien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig seizoen een half jaar bankzitter bij Reims dat degradeerde.
Nu in Ligue 2 nog geen een keer bij de selectie gezeten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Afwachten maar hoe goed hij is. Het zal zijn met het oog op de toekomst. Overigens is het niveau van Excelsior natuurlijk lager, maar heeft Excelsior vaak genoeg pareltjes gehad, dus dat zij interesse hadden om hem te huren, zegt wat mij betreft nog niets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 16:00 schreef feyenoord!!! het volgende:Malcolm Jeng van Stade Reims wordt nu genoemd. 20 jaar, linkercentrale verdediger (linksbenig). In januari gekocht voor 2,5 miljoen van de Zweedse club Sirius. Afgelopen seizoen met Reims gedegradeerd, maar niet veel gespeeld zo te zien. Heeft in elk geval lengte. En afgaand op een filmpje (al weet ik dat dit niet veel zegt), lijkt zijn passing prima. Verder maar afwachten en vertrouwen op de scouting. Is natuurlijk een speler die achter Watanabe de kans krijgt naar een basisplek toe te gaan groeien. Als het serieus is, klinkt het als het volgende Moussa-projectje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huilstruiken en alles is kut |
|
|
|