|
|
Stylzz
|
|
|
🚨 [EXCLUSIEF] Julián Carranza is in vergevorderde onderhandelingen om een versterking te worden voor Leicester City. * ️⃣ De gesprekken met Feyenoord om tot een akkoord te komen, bevinden zich in de laatste fase.
Bijzonder? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch bijzonder dat hij zomaar in de PL terecht zou komen haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zijn net gedegradeerd Leon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh dat is is snel gegaan met die club . De afgrond in bedoel ik dan haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarom Zit wel geld natuurlijk. Maar lijkt me totaal geen Championship spits |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep steenrijke Maleisische eigenaar. Die vader is toen verongelukt met z'n helikopter vlak achter het stadion he. Nog kampioen geworden ook. Bewogen historie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En idd totaal geen Championship spits. Al is het cliché van roodharige kleerkast zonder voortanden al heel lang geleden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jeng is ook binnen ,huurdeal met koopoptie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vervanger van Stengs wat z'n pruik betreft. Wat een berg haar 😆 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jammer geen spits is want echte spitsen naam, als hij er veel binnen jengt dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een spits lijkt er overgens binnenkort ook aan te komen nog, aangezien carranza ver lijkt met Leicester.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Correia al een voorcontract laten tekenen voor volgend seizoen.
En toen werd ik wakker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha ja behoorlijk lol |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gezien de bron misschien met een korrel zout nemen.
FTM meld dat Feyenoord de transfervrije Vardy een aanbieding gaat doen. Vardy is 38.
Dit kan haast niet waar zijn mag ik hopen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 23:03 schreef MMM het volgende:Gezien de bron misschien met een korrel zout nemen. FTM meld dat Feyenoord de transfervrije Vardy een aanbieding gaat doen. Vardy is 38. Dit kan haast niet waar zijn mag ik hopen. Vind dit niet eens verkeerd. Als stormram voor in de laatste fase van de wedstrijd? Waarom niet.
In Italië staan ze bekend om oudere spelers een "2de" leven te geven en dat gaat veelal prima. Ik snap niet waarom er in Nederland zo raar tegenop gekeken wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 23:06 schreef DMD het volgende:[..] Vind dit niet eens verkeerd. Als stormram voor in de laatste fase van de wedstrijd? Waarom niet. In Italië staan ze bekend om oudere spelers een "2de" leven te geven en dat gaat veelal prima. Ik snap niet waarom er in Nederland zo raar tegenop gekeken wordt. Maar we zoeken een eerste spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Jij zoekt een eerste spits. Feyenoord zoekt naar een spits erbij |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: We hebben een eerste spits die voor 10M is aangekocht. Ueda was altijd aangetrokken als opvolger van Gimenez.
Iedereen die in een fantasie wereld leeft dat er nog een erste spits gehaald wordt voor 15M of gehuurd wordt, wil ik best uit die droom helpen.
De aangetrokken spits zal vast een vervanger voor Carranza zijn.
Dan is Vardy geen slecht idee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze zochten wel een eerste spits maar dat is 2 keer niet gelukt . Vardy is best lachen maar speelde nog tegen Roony en van Persie |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik snap dit wel aangezien Ueda niet verkocht wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Heeft afgelopen seizoen nog 2899 minuten gespeeld verspreid over 36 wedstrijden.
Dat is een gemiddelde van 80 minuten per wedstrijd en 10x gescoord waarvan 9x in de competitie bij een degradant in de PL.
Wie van onze spelers kan dezelfde cijfers weerleggen kwa speelminuten? Is er iemand in onze selectie die uberhaupt 9x gescoord heeft in de PL?
Mocht het waar zijn dat de interesse er is en je kan hem aantrekken dan is het gewoon een regelrechte stunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral een PR-stunt. Want volgens mij heeft hij sindsdien geen club en adequate training. En op die leeftijd duurt t wel ff om wedstrijdfit te raken? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 07:17 schreef Stylzz het volgende:Vooral een PR-stunt. Want volgens mij heeft hij sindsdien geen club en adequate training. En op die leeftijd duurt t wel ff om wedstrijdfit te raken? Hij heeft er zelf voor gekozen om niet te verlengen bij leicester.
Ik heb geen idee wat zijn fysieke staat is op dit moment. Die bij ons hebben (denk ik) wel adequaat getraind, maar vallen om bij een zuchtje wind nog steeds. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je interesse heb in Ugalde en Bilal Touré zoek je een eerste spits. Daar zouden bedragen mee gemoeid zijn waar je spelers niet voor de bank haalt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 23:15 schreef DMD het volgende:[..] We hebben een eerste spits die voor 10M is aangekocht. Ueda was altijd aangetrokken als opvolger van Gimenez. Iedereen die in een fantasie wereld leeft dat er nog een erste spits gehaald wordt voor 15M of gehuurd wordt, wil ik best uit die droom helpen. De aangetrokken spits zal vast een vervanger voor Carranza zijn. Dan is Vardy geen slecht idee. Ja maar als je iets koopt en het voldoet niet, kijk je verder. En als je serieuze interesse heb in Ugalde en Toure doe je dat voor de rol als eerste spits.
Tengstedt is de vervanger van Carranza. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 07:17 schreef Stylzz het volgende:Vooral een PR-stunt. Want volgens mij heeft hij sindsdien geen club en adequate training. En op die leeftijd duurt t wel ff om wedstrijdfit te raken? Dit is ook wel een ding ja. Hele voorbereiding gemist. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 08:54 schreef MMM het volgende:[..] Ja maar als je iets koopt en het voldoet niet, kijk je verder. En als je serieuze interesse heb in Ugalde en Toure doe je dat voor de rol als eerste spits. Tengstedt is de vervanger van Carranza. Wat heeft die Touré nou precies gepresteerd dat hij als beter wordt gezien dan Tengstedt of Ueda? Touré heeft meer in de lappenmand gezeten dan op het veld gestaan dus waarom zou dat de eerste spits worden?
Ugalde heeft 18 goals gemaakt bij Twente in 66 wedstrijden. In rusland nu 17 goals in 45 wedstrijden.
Tengstedt heeft bij Hellas Verona in 26 wedstrijden 6 keer gescoord. Dat was vorig jaar de nummer 14 in Italié.
Touré heeft 11 wedstrijden gespeeld bij Atalanta, een topclub in Italië en 2x gescoord. Hij heeft 12 wedstrijden bij Stuttgart gespeeld en 2x gescoord.
Touré is 1 jaar jonger dan Tengstedt en heeft nog nergens echt gepresteerd als spits.
Waren dit nou echt de verlossers als eerste spits voor Feyenoord? Zijn deze spelers aantoonbaar beter dan Ueda of Tengstedt?
Als je Tengstedt het vertrouwen geeft dan kan hij nog echt verrassen. Daar ben ik dan weer van overtuigd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 23:03 schreef MMM het volgende:Gezien de bron misschien met een korrel zout nemen. FTM meld dat Feyenoord de transfervrije Vardy een aanbieding gaat doen. Vardy is 38. Dit kan haast niet waar zijn mag ik hopen. Hard onderweg naar Italië. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 09:21 schreef DMD het volgende:[..] Wat heeft die Touré nou precies gepresteerd dat hij als beter wordt gezien dan Tengstedt of Ueda? Touré heeft meer in de lappenmand gezeten dan op het veld gestaan dus waarom zou dat de eerste spits worden? Ugalde heeft 18 goals gemaakt bij Twente in 66 wedstrijden. In rusland nu 17 goals in 45 wedstrijden. Tengstedt heeft bij Hellas Verona in 26 wedstrijden 6 keer gescoord. Dat was vorig jaar de nummer 14 in Italié. Touré heeft 11 wedstrijden gespeeld bij Atalanta, een topclub in Italië en 2x gescoord. Hij heeft 12 wedstrijden bij Stuttgart gespeeld en 2x gescoord. Touré is 1 jaar jonger dan Tengstedt en heeft nog nergens echt gepresteerd als spits. Waren dit nou echt de verlossers als eerste spits voor Feyenoord? Zijn deze spelers aantoonbaar beter dan Ueda of Tengstedt? Als je Tengstedt het vertrouwen geeft dan kan hij nog echt verrassen. Daar ben ik dan weer van overtuigd. Ik zeg niks over de kwaliteit van beide maar wel over intentie. Die jongens, waar veel geld mee gemoeid is, haal je als eerste spits. De intentie is dus een eerste spits. Anders zou je direct al in een ander segment zoeken, qua prijs.
Dat laatste zegt men ook al 2 jaar over Ueda. En die bakt er ook nog niks van. Tengstedt kun je inhoudelijk nog niks over zeggen, maar dat ze hem gehaald hebben als vervanger van Carranza zegt wel wat lijkt mij dan. Haal nou eens 1 goede speler in plaats van 2 mindere.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: En ineens springt Frans Bauer met zijn verborgen camera uit de bosjes. Dit klinkt toch allemaal als een vrij groot Jiskefet gevalletje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 09:21 schreef DMD het volgende:[..] Wat heeft die Touré nou precies gepresteerd dat hij als beter wordt gezien dan Tengstedt of Ueda? Touré heeft meer in de lappenmand gezeten dan op het veld gestaan dus waarom zou dat de eerste spits worden? Ugalde heeft 18 goals gemaakt bij Twente in 66 wedstrijden. In rusland nu 17 goals in 45 wedstrijden. Tengstedt heeft bij Hellas Verona in 26 wedstrijden 6 keer gescoord. Dat was vorig jaar de nummer 14 in Italié. Touré heeft 11 wedstrijden gespeeld bij Atalanta, een topclub in Italië en 2x gescoord. Hij heeft 12 wedstrijden bij Stuttgart gespeeld en 2x gescoord. Touré is 1 jaar jonger dan Tengstedt en heeft nog nergens echt gepresteerd als spits. Waren dit nou echt de verlossers als eerste spits voor Feyenoord? Zijn deze spelers aantoonbaar beter dan Ueda of Tengstedt? Als je Tengstedt het vertrouwen geeft dan kan hij nog echt verrassen. Daar ben ik dan weer van overtuigd. eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je zou dan ook je vraagtekens kunnen zetten bij de interesse in de spelers. Zou er voor +- 15 miljoen echt niets beters te halen zijn dan de eerder genoemde namen?
Voor dat geld kun je best in een aardige vijver zoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ueda heeft bij Feyenoord 18x in de basis gestaan. Hij heeft 14x gescoord. De voornaamste reden hiervan is dat Gimenez 1e spits was en zijn transfer niet maakte en Ueda vorig seizoen een blessure opliep. Ik weet niet hoeveel minuten Ueda precies gespeeld heeft maar het zijn op zich geen slechte statistieken. Ik denk dat hij ritme en vertrouwen nodig heeft om beter te worden. hopen dat hij dat dit seizoen krijgt. Is het een wereldspits? Nee, dat denk ik niet. Maar de namen die ik allemaal voorbij heb zien komen zijn onhaalbaar of zeker niet aantoonbaar beter. Eigenlijk heb je voor 9M een prima spits qua prijs/kwaliteit verhouding. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:00 schreef MMM het volgende:Je zou dan ook je vraagtekens kunnen zetten bij de interesse in de spelers. Zou er voor +- 15 miljoen echt niets beters te halen zijn dan de eerder genoemde namen? Voor dat geld kun je best in een aardige vijver zoeken. houd ook rekening met het bijbehorende salaris... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:00 schreef MMM het volgende:Je zou dan ook je vraagtekens kunnen zetten bij de interesse in de spelers. Zou er voor +- 15 miljoen echt niets beters te halen zijn dan de eerder genoemde namen? Voor dat geld kun je best in een aardige vijver zoeken. 100% mee eens. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:10 schreef CobusIII het volgende:Ueda heeft bij Feyenoord 18x in de basis gestaan. Hij heeft 14x gescoord. De voornaamste reden hiervan is dat Gimenez 1e spits was en zijn transfer niet maakte en Ueda vorig seizoen een blessure opliep. Ik weet niet hoeveel minuten Ueda precies gespeeld heeft maar het zijn op zich geen slechte statistieken. Ik denk dat hij ritme en vertrouwen nodig heeft om beter te worden. hopen dat hij dat dit seizoen krijgt. Is het een wereldspits? Nee, dat denk ik niet. Maar de namen die ik allemaal voorbij heb zien komen zijn onhaalbaar of zeker niet aantoonbaar beter. Eigenlijk heb je voor 9M een prima spits qua prijs/kwaliteit verhouding. Ueda liep ook gewoon 1 op 2 bij Cercle. Niet perse een hoogvlieger in België.
Het probleem ligt op de flanken en vooral rechts.
Sauer die geeft hem gewoon vaker voor (zie goal Steijn tegen excelsior), maar Moussa is gewoon een enkeltje spitsen kerkhof voor je spits.
Aan de aanvoer valt veel meer winst te halen dan weer een nieuwe spits aantrekken.
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:10 schreef CobusIII het volgende:Ueda heeft bij Feyenoord 18x in de basis gestaan. Hij heeft 14x gescoord. De voornaamste reden hiervan is dat Gimenez 1e spits was en zijn transfer niet maakte en Ueda vorig seizoen een blessure opliep. Ik weet niet hoeveel minuten Ueda precies gespeeld heeft maar het zijn op zich geen slechte statistieken. Ik denk dat hij ritme en vertrouwen nodig heeft om beter te worden. hopen dat hij dat dit seizoen krijgt. Is het een wereldspits? Nee, dat denk ik niet. Maar de namen die ik allemaal voorbij heb zien komen zijn onhaalbaar of zeker niet aantoonbaar beter. Eigenlijk heb je voor 9M een prima spits qua prijs/kwaliteit verhouding. Leuk al deze statistieken meet het zegt helemaal niets. Je kunt toch aan zijn eerste aanname zien dat zijn basistechniek niet voldoende is. Misschien dat ze binnen de scouting wat vaker bij Specsavers moeten langsgaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ben wel van de sentimenten bij sommige transfers, dus zal zeker wel wat doen als zon naam en persoon als vardy +- jaartje bij ons komt knallen en ook afsluiten,, vorig jaar nog zo goed als alles gespeeld premier league dus fit en sterk genoeg was hij(nu poosje uit training/of houd hij zich fit? Geen idee dat)
En meestal basis premier league is niet aan veel spelers gegeven eredivisie dus zou ook zomaar eens die aanjager binnen buiten veld kunnen zijn en prima afwisseling met ueda.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou nog even heroverwegen hem was, afsluiten bij club idem namen als v Persie kuyt en gio, Maja ze zullen al langer aan het onderhandelen zijn dan. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:38 schreef Leuv het volgende:[..] Leuk al deze statistieken meet het zegt helemaal niets. Je kunt toch aan zijn eerste aanname zien dat zijn basistechniek niet voldoende is. Misschien dat ze binnen de scouting wat vaker bij Specsavers moeten langsgaan. Ik vind statistieken voor een spits best belangrijk.
Gaan we iedereen keuren op de eerste balaanname? Waarom is dat belangrijker dan iets meetbaars als een statistiek?
Gaan we dan scouten op spitsen met een perfecte eerst balaanname, maar die nooit scoren?
Als Haaland dan aangeboden wordt, dan zou jij hem dus afkeuren? Heb je die eerste balaanname wel eens gezien?
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:10 schreef CobusIII het volgende:Ueda heeft bij Feyenoord 18x in de basis gestaan. Hij heeft 14x gescoord. De voornaamste reden hiervan is dat Gimenez 1e spits was en zijn transfer niet maakte en Ueda vorig seizoen een blessure opliep. Ik weet niet hoeveel minuten Ueda precies gespeeld heeft maar het zijn op zich geen slechte statistieken. Ik denk dat hij ritme en vertrouwen nodig heeft om beter te worden. hopen dat hij dat dit seizoen krijgt. Is het een wereldspits? Nee, dat denk ik niet. Maar de namen die ik allemaal voorbij heb zien komen zijn onhaalbaar of zeker niet aantoonbaar beter. Eigenlijk heb je voor 9M een prima spits qua prijs/kwaliteit verhouding. Prima verhaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We moeten niet te snel hypen, maar die Gibson Yah speelde wel een heel verdienstelijke wedstrijd. is wel een jongen om in de gaten te houden. Speelt op 6, is groot, sterk en snel. Daarnaast kan hij ook nog wat met een bal. geen idee welk niveau hij kan aantikken, maar wel interessant. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 11:49 schreef bijft007 het volgende:Zou nog even heroverwegen hem was, afsluiten bij club idem namen als v Persie kuyt en gio, Maja ze zullen al langer aan het onderhandelen zijn dan. Romano geeft nu ook aan dat ie vandaag in Italië tekent. |
|
|
|