|
|
bijft007
|
|
|
Jammer wel, want hij is dan wel kant en klare speler, en bij huur van jonge spits maar de vraag, al kun je daar dan weer meer aan in toekomst hebben mits er koopoptie bij zit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mooi zo. Wat is dat nu weer voor een noodgreep. 38 jaar... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou idd wel een gekke sprong zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo meteen wordt Brobbey de nieuwe Charisteas 🤣🤣 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 11:55 schreef DMD het volgende:[..] Ik vind statistieken voor een spits best belangrijk. Gaan we iedereen keuren op de eerste balaanname? Waarom is dat belangrijker dan iets meetbaars als een statistiek? Gaan we dan scouten op spitsen met een perfecte eerst balaanname, maar die nooit scoren? Als Haaland dan aangeboden wordt, dan zou jij hem dus afkeuren? Heb je die eerste balaanname wel eens gezien? Ja absoluut. Het gaat om de techniek, daar win je de tijd mee. Bovendien gaat het om de kansen en aannames die verknalt zijn, niet om toevallig het 2e of 3e doelpunt dat is meegepikt. Volkomen onbelangrijk. Ueda heeft geen enkele techniek en kan geen bal goed aannemen. Ik vind het helemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is wel een spits voor ons. 100% |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou direct een cultheld zijn op zeker maar hij is 38 komop zeg wat voor visie zit hier achter. Misschien een leider ,dat zou kunnen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Betreft Vardy, lekker naar Italië en is Feyenoord er daadwerkelijk mee bezig geweest? Is er een betrouwbare bron.....? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ,het lijkt verzonnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Kan, Maar wie verzint dan zomaar zoiets? Daar zit dan geen enkele goede bedoeling achter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het heeft grote tanden en bouwt graag dammen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord schakelt over van Vardy maar Farty |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VI bevestigde Vardy. Fabrizio gaf aan Italië boven Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog een berg spelers te gaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toch aardig wat salarisruimte vrij nu lijkt me |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat loopt die Hans Kraay die Lauritsen te pushen naar ons joh. Schei uit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is vrij normaal spitje vind ik eigenlijk hoor, die lekker lengte mee heeft wat al heel wat is in eredivisie, of zit ik er compleet mis mee🤔
Maar goed kan er naast zitten natuurlijk, maar vind het niks bijzonders, heel nuttig bij genoeg voorzetten, maar kan 0 zelf creeren
Zal wel bij top3/4 topscorers komen hoor maar het spel van Sparta is op hem ingericht zeg maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber lijkt voor camera resoluut. Er speelt niks. Hoop echt dat ie blijft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: en dat hij verlengt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er kan nog veel gebeuren. En ik denk het ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze schijnen zich te gaan melden. Hoop op een mooi bod dan maar |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon een bal van 35 miljoen opgooien en zien waar het strand. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wat is die van der Vaart toch weer om zich heen aan het trappen joh. Als zijn klote club ook maar even tegenvalt is hij niet te genieten met zijn drankkop. Fantastische tv! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag uitgaand een interessante dag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel erg benieuwd. Hopelijk raken we nog e.e.a kwijt
Sowieso interessant om te volgen vandaag. Lijkt nog veel te gebeuren overal. Liverpool heeft Isak binnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zag bij ons geruchten over Hwang en Kasanwirjo Hopelijk vandaag ook bevestiging Carranza |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Hwang in belangstelling Fulham. Als hij fit is, is hij zeer goed, maar toh best vaak geblesseerd wel. Misschien toch verkopen bij een mooi bod. Zou een hengeltje uitgooien naar Wieffer. Eventueel huren. Speelt niet tot nauwelijks bij Brighton en las laatst dat als hij speelt t op de rechtsback positie is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer is ook (weer) geblesseerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die speelt in Engeland net boven zijn grens. Dus vaak stuk |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ook ruk dus. Lastig.. Een fitte Hwang is bruikbaar. Maar een bod van c.a. 20 mln zou ik niet weigeren ook gezien de leeftijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Liep bij ons ook al vaak rood aan en vond het jammer dat hij ging, maar enigszins opgelucht tegelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Brobbey voor 20+5 naar Sunderland. Bizar bedrag voor zo’n beperkte speler.
Benieuwd wie ze gaan halen als vervanger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sunderland have also reached an agreement to sign Lutsharel Geertruida from RB Leipzig on loan with an option to buy. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 08:54 schreef MMM het volgende:Brobbey voor 20+5 naar Sunderland. Bizar bedrag voor zo’n beperkte speler. Benieuwd wie ze gaan halen als vervanger. Dat bedrag is 80 procent gebaseerd op de club waar ie speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Salaris Contractduur Status (international) Club Leeftijd Potentie
En ik denk dat hij 100% gaat slagen daar |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 07:23 schreef yoghurt17 het volgende:Hwang in belangstelling Fulham. Als hij fit is, is hij zeer goed, maar toh best vaak geblesseerd wel. Misschien toch verkopen bij een mooi bod. Zou een hengeltje uitgooien naar Wieffer. Eventueel huren. Speelt niet tot nauwelijks bij Brighton en las laatst dat als hij speelt t op de rechtsback positie is. zat ik ook al aan te denken , loopt ook van de ene naar de andere blessure , misschien inderdaad verkopen en een goede 6 halen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou mooi zijn om carranza , kasanwirjo , nieuwkoop , bullaude en trauner nog te slijten , beter gezegd die moet je slijten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hwang mag niet weg van Feyenoord, aldus VI. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: - Hwang mag niet weg - Mitchell zal worden verhuurd met koopoptie - Nadjé verhuur aan Excelsior zo goed als rond - Feyenoord op zoek naar een spits voor bescheiden bedrag of huur + koopoptie - Jeng arriveert in NL vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
''Vandaag en morgen stelt de club alles in het werk om ook, Jeylandt Mitchell, Neraysho Kasanwirjo en Shiloh ’t Zand nog ergens onder te brengen.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bullaude hoor je echt niks van hè? |
|
|
|