|
|
MightyAce
|
|
|
Als er nu nog een spits wordt gehaald, slaat het halen van Tengstedt echt helemaal nergens meer op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als Fulham de portefeuille trekt,wil ik dat nog wel eens zien💰💰💰 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd. Nog 12 uurtjes...
Exact😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zouden ze nu echt die Lauritsen op de korrel hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
150 miljoen voor Alexander Isak..😳 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag ik? Of moet ik me inhouden? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Larin? 3e spits denk ik dan maar. 30 jaar, geen restwaarde. Geen hoogvlieger. Wel ervaring. Mag toch niet meer dan 1,5M kosten? Of huur?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan vinden ze Carranza wel heel ruk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is hij ook wel eigenlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had dan zo'n Borges niet gehaald. En Tengstedt niet. Had die 17 miljoen geïnvesteerd in een fatsoenlijke eerste spits.
Dan had je deze jongen best kunnen huren wat mij betreft als derde spits maar nu is de hele voorhoede wat mij betreft echt ondermaats.
Larin een uitzonderlijk jaartjes Besiktas, verder niet denderend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jamaicaanse Canadees, die stond nog niet op de bingokaart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De voorhoede is wel heel alles of niets zo ja. Maar goed. Krijg je ze aan de gang dan kan t ook wel meteen heel goed zijn.
Vind t interessant om te zien komende tijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 15:00 schreef MMM het volgende:Had dan zo'n Borges niet gehaald. En Tengstedt niet. Had die 17 miljoen geïnvesteerd in een fatsoenlijke eerste spits. Dan had je deze jongen best kunnen huren wat mij betreft als derde spits maar nu is de hele voorhoede wat mij betreft echt ondermaats. Larin een uitzonderlijk jaartjes Besiktas, verder niet denderend. Nou, wel blij mee. Sauer is nog steeds ondermaats, Hasj Moussa is het ook nog steeds niet. En Ueda is net uit z'n ei gekropen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mitchell en Nadje ook rond. prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rond Bullaude wel erg stil. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mitchell schijnt huur met optie tot koop te zijn. Dat lijkt me dan weer niet zo handig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
optie tot koop stelt niks voor , de verhuurde spelers komen einde van het seizoen weer terug , volgend seizoen zitten we weer met hetzelfde probleem opgescheept , of misschien wel groter een aantal van de aankopen deze zomer kan je er wel bij zetten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 16:15 schreef kenny het volgende:optie tot koop stelt niks voor , de verhuurde spelers komen einde van het seizoen weer terug , volgend seizoen zitten we weer met hetzelfde probleem opgescheept , of misschien wel groter een aantal van de aankopen deze zomer kan je er wel bij zetten In het geval van Mitchell vind ik het risicovol. Mitchell is 20, international (heeft daar goede wedstrijden gespeeld op hoog niveau). Zou zonde zijn als hij gewend is aan Europees voetbal en Europa, goed gaat voetballen bij Sturmgraz en hij voor een appel en een ei de deur uitloopt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Met Mitchell niet handig vind ik ook, laat hij zien echt die potentie en power daar te hebben, is hij voor de katse kut gehaald door ons, daarvoor koop je toch geen grote talenten om in het begin al vd hand te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft vorig seizoen meer gescoort als onze nieuwe spits |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 16:38 schreef CobusIII het volgende:[..] In het geval van Mitchell vind ik het risicovol. Mitchell is 20, international (heeft daar goede wedstrijden gespeeld op hoog niveau). Zou zonde zijn als hij gewend is aan Europees voetbal en Europa, goed gaat voetballen bij Sturmgraz en hij voor een appel en een ei de deur uitloopt. Mwao dat valt wel mee, 1 goed wedstrijdje gespeeld. De rest was hout hakken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Liverpool in 1 window dik door het half miljard aan inkopen 🤑 |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gelukkig heeft Feyenoord voor het verstrijken van de transferwindow nog twee spelers gehaald. Heel fijn dat het nu wel op tijd gelukt is in tegenstelling tot vorig seizoen want toen was men te laat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
RVP wilt Aymen #Sliti 🇳🇱 houden zelfde als Slory
Zou ik toch wel weer raar vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Begrijp deze filosofie van hem niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Slory snap ik wel, duurt niet lang meer.. dan staat hij gewoon in de basis. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
RvP ziet mogelijkheden voor beiden. En gaan echt genoeg speelminuten krijgen in ons druk programma. Ik snap dat heel goed. Met Moussa, Borges,
en Sauer zit je er anders echt niet heel ruim in hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: geeft maar aan dat hij borges en diarra niet hoog heeft zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja die laatste, Diarra was ik zelfs al vergeten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Anthony, paar jaar geleden in de gekte voor 100 miljoen van die neuzen naar United, nu weg voor 25... De gekte voorbij was dat indertijd |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: De rest van dit bericht op X veel belangrijker. Timber mondeling akkoord. Krijgt deel van de transfersom bij verkoop. Als het klopt natuurlijk... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Komt omdat het qua namen niet 1 er ver bovenuit steekt nog maar allemaal om en nabij zelfde laten zien nog
Dus vervolgens wil hij alle keuzes behouden blijkbaar om dan niet bang te hoeven zijn de verkeerde verhuurd wordt ofzo, ruime keuzes maar qua kwaliteit is hij er totaal nog niet uit dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dessers naar Griekenland voor 4 M. 10 x liever gezien dan Tengstedt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je zal ook O21 met kwaliteit moeten voeden af en toe |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Diarra snap ik, borges weet ik niet. Al maakt hij niet echt indruk in de minuten die hij heeft gespeeld.
Bij Borges oogt het nogal houterig en bij Diarra zie je aan alles dat hij pas net prof voetbal speelt en ook die heeft het houterige in zijn beweging en spel.
Wat Slory & Sliti beide hebben zijn dat ze op volle snelheid een actie kunnen maken en losjes in de heupen zijn. Het ziet er meteen vloeiend uit en tegen Sparta zag je al dat die back de hele 2de helft geen grip op Slory had.
Sauer had bij NAC hetzelfde, maar ik geef die het voordeel van de twijfel en ben ervan overtuigd dat die er wel komt.
Sinisterra & Paixao hadden hetzelfde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Antef Tsoungui vertrekt per direct bij Feyenoord. De 22-jarige verdediger, die tot medio 2026 onder contract stond in De Kuip, maakt namelijk per direct de overstap naar de Portugese club Estoril en vervolgt daar zijn carrière. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aston Villa can confirm that Zépiqueno Redmond has joined Huddersfield Town on a season-long loan.
LOL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1688500/karlsson-vertrekt-op-huurbasis-van-bologna-naar-aberdeen.html had een leuk buitenkansje voor ons kunnen zijn. Ik hoop echt dat er nog een Linksbuiten gehaald gaat worden ook al zegt men van niet. Met een goeie Linksbuiten kan je echt mee gaan doen om t kampioenschap denk ik. Hopen dat die Canadese spits wat is als stand in. Heeft t in meerdere competities goed gedaan. Vorig jaar toch 7 goals gemaakt voor een team wat niet heel vaak voor de goal komt. Geef m t voordeel van de twijfel. Alleen een buitenspeler nog. Verhuur Slory of Diarra en huur of koop nog 1 topper DTK |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:Aston Villa can confirm that Zépiqueno Redmond has joined Huddersfield Town on a season-long loan. LOL 😂😂 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Binnenkomers (scores):
Sem Steijn (FC Twente, €10 mln.) goed Gonçalo Borges (FC Porto, €10 mln.) ? Tsuyoshi Watanabe (KAA Gent, €8 mln.) goed Anel Ahmedhodzic (Sheffield United, €6,9 mln.) goed Luciano Valente (FC Groningen, €6,75 mln.) goed Casper Tengstedt (Benfica, €6 mln.) matig Jordan Bos (KVC Westerlo, €5 mln.) redelijk Gaoussou Diarra (Istanbulspor, €3,8 mln.) matig Cyle Larin (RCD Mallorca, huur) Presentatie volgt... ? Malcolm Jeng (Stade Reims, huur) ? Liam Bossin (FC Dordrecht, transfervrij) ? Jaden Slory (FC Dordrecht, terug na huur) goed Leo Sauer (NAC Breda, terug na huur) goed Ezequiel Bullaude (Fortuna Sittard, terug na huur) ? Neraysho Kasanwirjo (Rangers, terug na huur) redelijk
💰 Totaal uitgegeven: €56,45 mln.
Conclusie: aankoop overwegend goed. Er zitten een paar vraagtekens bij. Geen uitschieters aan de bovenkant, misschien de CV'S. Selectie is in de breedte zeker gegroeid, maar ook kwalitatief denk ik. Te Kroese wegzetten als een minkukel gaat erg ver.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vertrekkers:
Igor Paixão (Olympique Marseille, €30 mln.) Dávid Hancko (Atlético Madrid, €26 mln.) Antoni Milambo (Brentford, €20 mln.) Quilindschy Hartman (Burnley, €10 mln.) Marcus Pedersen (Torino, €3,5 mln.) Thomas van den Belt (FC Twente, €1,25 mln.) Marcos López (FC Kopenhagen, €1,2 mln.) Ilias Sebaoui (Sint-Truiden, €1 mln.) Mimeirhel Benita (Heracles, €1 mln.) Devin Haen (Willem II, €675k) Mikki van Sas (Wycombe, onbekend bedrag) Milan Hokke (ADO Den Haag, onbekend bedrag) Gabriele Parlanti (Carrarese, onbekend bedrag) Antef Tsoungui (GD Estoril Praia, transfervrij) Jeyland Mitchell (Sturm Graz, verhuurd) Presentatie volgt... Chris-Kévin Nadje (Excelsior, verhuurd) Presentatie volgt... Julian Carranza (Leicester City, verhuurd) Calvin Stengs (Pisa, verhuurd) Ramiz Zerrouki (FC Twente, verhuurd) Gjivai Zechiël (FC Utrecht, verhuurd) Luka Ivanušec (PAOK Saloniki, verhuurd) Stéphano Carrillo (FC Dordrecht, verhuurd) Plamen Andreev (Racing Santander, verhuurd) Matteo Malasomma (FC Dordrecht, verhuurd) Seunggyun Bae (FC Dordrecht, verhuurd) Ibrahim Osman (Brighton, einde huur) Hugo Bueno (Wolverhampton, einde huur) Facundo González (Juventus, einde huur)
💰 Totaal ontvangen: €94,63 mln. exclusief bonussen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:Aston Villa can confirm that Zépiqueno Redmond has joined Huddersfield Town on a season-long loan. LOL Tot over 3 seizoenen! (Bij Willem 2 ofzo) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 08:21 schreef CobusIII het volgende:Vertrekkers: Igor Paixão (Olympique Marseille, €30 mln.) Dávid Hancko (Atlético Madrid, €26 mln.) Antoni Milambo (Brentford, €20 mln.) Quilindschy Hartman (Burnley, €10 mln.) Marcus Pedersen (Torino, €3,5 mln.) Thomas van den Belt (FC Twente, €1,25 mln.) Marcos López (FC Kopenhagen, €1,2 mln.) Ilias Sebaoui (Sint-Truiden, €1 mln.) Mimeirhel Benita (Heracles, €1 mln.) Devin Haen (Willem II, €675k) Mikki van Sas (Wycombe, onbekend bedrag) Milan Hokke (ADO Den Haag, onbekend bedrag) Gabriele Parlanti (Carrarese, onbekend bedrag) Antef Tsoungui (GD Estoril Praia, transfervrij) Jeyland Mitchell (Sturm Graz, verhuurd) Presentatie volgt... Chris-Kévin Nadje (Excelsior, verhuurd) Presentatie volgt... Julian Carranza (Leicester City, verhuurd) Calvin Stengs (Pisa, verhuurd) Ramiz Zerrouki (FC Twente, verhuurd) Gjivai Zechiël (FC Utrecht, verhuurd) Luka Ivanušec (PAOK Saloniki, verhuurd) Stéphano Carrillo (FC Dordrecht, verhuurd) Plamen Andreev (Racing Santander, verhuurd) Matteo Malasomma (FC Dordrecht, verhuurd) Seunggyun Bae (FC Dordrecht, verhuurd) Ibrahim Osman (Brighton, einde huur) Hugo Bueno (Wolverhampton, einde huur) Facundo González (Juventus, einde huur) 💰 Totaal ontvangen: €94,63 mln. exclusief bonussen. Kasanwirjo nog naar Molde volgens VI. Aardig opruiming gehouden zo. Bullaude en 't Zand hadden ook nog mogen vertrekken. En Trauner en Nieuwkoop eventueel, maar dan had je weer een extra vervanger moeten halen voor Trauner. Al met al een aardige stap in de goede richting gezet qua opruiming. Hopelijk worden een aantal koopopties gelicht. Al vrees ik dat Zerrouki sowieso weer terug gaat keren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Opzich leuk transfer voor hem toch, want was wel bekend hij daar in jeugd of doorverhuurd zou worden, leuker zon Engelse club 3e niveau dan in jeugd van ons blijven aanmodderen, want zo goed was hij ook niet toch wat ik er van gezien heb en het perspectief was er niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hartstikke schattig inderdaad |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ligt bij een huurkoopconstructie de transferhoogte iets hoger dan normaal omdat de latende partij eigenlijk alle risico op zich neemt? |
|
|
|