|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dat kan, maar hoeft niet. Soms zit er ook al een aardige huursom aan vast bijvoorbeeld. En soms wil een club van een speler af en doen ze daarom wat water bij de wijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen uitgaande acties meer ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nadje en Mitchell bevestigd.
Kasanwirjo wachten op bevestiging (Molde)
‘t Zand en Bullaude wacht Feyenoord nog mee tot er iets interessants voorbij komt.
Vergeet ik dan nog iemand?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nope. Dat is het wel. Bullaude hebben we geen piepje over gehoord. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb het idee nadje nog verassend goed gaat doen zoniet het best van de verhuurden, vond hem niet percee slechte voetballer nmk, voor ons niveau dan nog tekort voor zn blessure, maar slechte voetballer echt niet vond ik, vooral veel aanpassen voor hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 20:40 schreef bijft007 het volgende:Heb het idee nadje nog verassend goed gaat doen zoniet het best van de verhuurden, vond hem niet percee slechte voetballer nmk, voor ons niveau dan nog tekort voor zn blessure, maar slechte voetballer echt niet vond ik. Ehmmm.ok? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gevoelsmatig dan he, zo heeft iedereen dat wel eens bij een spelert, Mitchel vind ik vooral zonde want buiten gezichtsveld (nederland en omstreken) van ons is afhaken op ietswat toekomst kansen vaak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|