|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Kraaijeveld is ver verwijderd van dragende speler zijn. Zechiël ben ik fan van, maar eerlijk gezegd weet ik niet of die het gaat redden. Z'n laatste wedstrijden bij ons waren ver onder de maat ook. Kraaijeveld krijgt 0 kansen om zich te bewijzen.
Zechiël speelt zo'n beetje alles bij Utrecht en speelde ook in de partij tegen Feyenoord een prima wedstrijd.
Ik snap de drang naar Sano niet zo voor het bedrag wat NEC verlangt. Paniekvoetbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Kraaijeveld is ver verwijderd van dragende speler zijn. Zechiël ben ik fan van, maar eerlijk gezegd weet ik niet of die het gaat redden. Z'n laatste wedstrijden bij ons waren ver onder de maat ook. Die is Hwang in 2 wedstrijden voorbij . Zechiël zou nu samen met Valente je beste middenvelders zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:08 schreef DMD het volgende:[..] Kraaijeveld krijgt 0 kansen om zich te bewijzen. Zechiël speelt zo'n beetje alles bij Utrecht en speelde ook in de partij tegen Feyenoord een prima wedstrijd. Ik snap de drang naar Sano niet zo voor het bedrag wat NEC verlangt. Paniekvoetbal. Het helpt niet dat de jonge spelers in de selectie het de 1e seizoenshelft allemaal hebben laten afweten natuurlijk. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Het helpt niet dat de jonge spelers in de selectie het de 1e seizoenshelft allemaal hebben laten afweten natuurlijk. Onzinnige aankoop wanneer ze dit gaan doen. Waanzinnig voortdurend wanbeleid. Haal nou gewoon eens een goed TD ipv deze absurde bord op schoot scouting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik zou dit kunnen snappen als Timber verkocht werd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En hoe groot het vraagteken omtrent Moder is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| 3,5 miljoen voor Carranza. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Die gaat gewoon transfervrij vertrekken.
Het moment om hem te verkopen was afgelopen zomer. Je had hem gewoon op de tribune moeten zetten, hij krijgt nu de kans om zich een heel seizoen zonder consequenties te etaleren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Dat is altijd de vraag of je dat moet doen. Zo lang je het gevoel hebt er nog uit te kunnen komen, moet je dat niet doen. Ik zou t nu wel doen overigens. En m dat melden. Of je gaat nu. Of je speelt geen minuut meer |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2026 - 23:11 schreef DMD het volgende:[..] Die gaat gewoon transfervrij vertrekken. Het moment om hem te verkopen was afgelopen zomer. Je had hem gewoon op de tribune moeten zetten, hij krijgt nu de kans om zich een heel seizoen zonder consequenties te etaleren. Tribune, Wk lekker met een zoutje en chipje kijken thuis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kasanwirjo verhuurd aan Fortuna Sittard. Bijzondere aankoop gebleken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Was ondanks alle blessures blijkbaar dus ook geen optie om hem een half jaartje erbij te houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2026 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Was ondanks alle blessures blijkbaar dus ook geen optie om hem een half jaartje erbij te houden. Moet je nagaan hoe slecht hij dan is... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Wie heeft hem dan aangetrokken? Onmiddellijk ter verantwoording roepen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Andreev ook weer verhuurd. Met optie tot koop erin, dus die is blijkbaar ook al afgeschreven door Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| andreev en kasanwirjo is een soort als puinruimen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer verhuren. Verkopen lukt maar niet.
Zerrouki, Ivanusec en Stengs komen in de zomer ook weer terug.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nou nee die komt niet uit mijn hoed. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2026 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Andreev ook weer verhuurd. Met optie tot koop erin, dus die is blijkbaar ook al afgeschreven door Feyenoord. Heeft 1 wedstrijd gekeept.
Blijft enorm bijzonder. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Vind dat altijd zo een onzin.
Slot vond Stengs en Zerrouki ook prima aankopen. Zijn die dan opeens enorm goed? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe weet je dat nu, als je hem nooit hebt gezien 😀 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord neemt een grote gok en zo weer 40milj mis te lopen uit de CL pot, doorgaan met v persie is al een gok en zo door modderen met een selectie die niet voldoet en dan nog de blessure gevallen ik wil niet doem denken maar als je realistisch nadenkt kom je toch tot een conclusie dat dit fout gaat lopen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2026 - 16:12 schreef kenny het volgende:feyenoord neemt een grote gok en zo weer 40milj mis te lopen uit de CL pot, doorgaan met v persie is al een gok en zo door modderen met een selectie die niet voldoet en dan nog de blessure gevallen ik wil niet doem denken maar als je realistisch nadenkt kom je toch tot een conclusie dat dit fout gaat lopen Na de wedstrijd tegen FCSB had er gewoon keihard ingegrepen moeten worden.
Iedereen behalve de bestuurders in het maasgebouw kunnen zien dat dit gewoon niet gaat eindigen in plaats 2.
Plaats 3 gaat je ook gewoonweg niet lukken met deze trainer.
Het feit dat er "gehoopt" wordt dat het omgedraaid kan worden, zegt meer dan voldoende over de besluitvorming. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2026 - 17:04 schreef DMD het volgende:[..] Na de wedstrijd tegen FCSB had er gewoon keihard ingegrepen moeten worden. Iedereen behalve de bestuurders in het maasgebouw kunnen zien dat dit gewoon niet gaat eindigen in plaats 2. Plaats 3 gaat je ook gewoonweg niet lukken met deze trainer. Het feit dat er "gehoopt" wordt dat het omgedraaid kan worden, zegt meer dan voldoende over de besluitvorming. Eens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wat een tendens schopperij weer. Kan gewoonweg 2 kanten op en onrust midden in het seizoen is op zekers funest! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als ik vandaag een lot koop is de kans dat ik de jackpot win 50%. Ik win of ik win niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Jezus man, deze transferperiode bevalt me helemaal niet. T geld lijkt weer eens op, de blessure lijst wordt alleen maar langer en ook Moussa noeten we nog missen. We hebben wat fitte spelers met karakter nodig. Als we verliezen van Herenveen gaat plek 2 echt in gevaar komen. Gooi RVP eruit en zet een fatsoenlijke interim neer. Wacht tot slot vrij komt of haal Schreuder van Nec. Huur Hartman een half jaar die alleen maar weg is door van Persie, haal Zechiel terug die we gewoon goed kunnen gebruiken en koop een goede linksbuiten. Sini kan t nog steeds zie ik bij de club waar hij nu zit. Drie spelers erbij die niet veel kosten. Misschien nog een buitenkansje met de Vrij, maar dat zie ik niet gebeuren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2026 - 08:25 schreef yoghurt17 het volgende:Jezus man, deze transferperiode bevalt me helemaal niet. T geld lijkt weer eens op, de blessure lijst wordt alleen maar langer en ook Moussa noeten we nog missen. We hebben wat fitte spelers met karakter nodig. Als we verliezen van Herenveen gaat plek 2 echt in gevaar komen. Gooi RVP eruit en zet een fatsoenlijke interim neer. Wacht tot slot vrij komt of haal Schreuder van Nec. Huur Hartman een half jaar die alleen maar weg is door van Persie, haal Zechiel terug die we gewoon goed kunnen gebruiken en koop een goede linksbuiten. Sini kan t nog steeds zie ik bij de club waar hij nu zit. Drie spelers erbij die niet veel kosten. Misschien nog een buitenkansje met de Vrij, maar dat zie ik niet gebeuren. Pas na 2 februari kun je daar iets zinnigs over zeggen uiteindelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Geen 12 spelers missen zou ook helpen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dat lot gooi je niet weg omdat je denkt al voor 50% verloren denkt te hebben. Spanning en de vraag of je er goed aan hebt gedaan het lot te kopen ja, maar je wacht de trekking wel ff af. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is weer een typische hindernis waar we mee kampen ja, waar ieder het zijne over denkt.
- Te lang laten doorspelen? - Internationale perikelen? - Manco medische en fysieke begeleiding? - Risico bij de spelers zelf? - Pech?
Zoveel over te zeggen en er zullen weer vele wat over te melden hebben en gaan schrijven hoe het allemaal wel moet. Zelf denk ik dat het een mix is en dat werkt zeker niet in je voordeel natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t een combinatie van is En dat veroorzaakt een sneeuwbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2026 - 10:12 schreef VVout het volgende:[..] En dat lot gooi je niet weg omdat je denkt al voor 50% verloren denkt te hebben. Spanning en de vraag of je er goed aan hebt gedaan het lot te kopen ja, maar je wacht de trekking wel ff af. Ik heb de afgelopen maanden al steeds een lot gekocht. Steeds verloren, op wat kleine bedragen (clubs) na niks gewonnen. Ik stop denk maar met loten kopen want al maanden is aangetoond dat het niet werkt. Of maar door blijven sudderen wetende dat het toch niets word? Nee ik ga op een andere manier proberen om m’n spaargeld te vergroten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is een leuke vergelijking, alleen t klopt niet. Wel als je achter de meute aanloopt dat Feyenoord 'gokt' op dat het wel beter zou gaan.
Dat is het niet. Het is ook aantoonbaar een periode meer dan goed gegaan, daarom sta je nu waar je staat. Ja ik hoor mensen al roepen 'dat komt omdat anderen zo slecht waren', misschien maar wij haalden de punten wel.
Vanaf een bepaald moment is het niet meer gaan lopen, de motor is gaan haperen, daar zijn oorzaken voor geweest. Feyenoord heeft en zal dit evalueren en heeft blijkbaar de overtuiging dat dit te keren is, zonder ingrijpende wijzigingen als een trainer wissel (Of een TD eruit gooien, daar zul je niet beter van gaan voetballen op korte termijn)
Dus ja, als je cynisch bent dan zul je het als een gok zien, ik geloof daar niet in. Ik denk dat met een paar aanpassingen, lees spelers die terugkomen uit blessures en meer beschikbaarheid in t elftal waardoor men minder vaak en lang in t rood of oranje hoeft, de boel weer kan gaan draaien. Dan is een tweede plek gewoon realistisch.
Het enige vervelende is, de tijd is eigenlijk tekort. Komend weekend komt net ff te snel voor de bezetting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig seizoen onder RvP wonnen we maar was het niet goed, dat accepteerden we toen. Maar sinds de start van dit seizoen was het, ondanks veel overwinningen, zelden overtuigend. Dan dondert het een keer in elkaar en zien andere clubs ook hoe Feyenoord te pakken is. Tactisch is RvP niet sterk.
Verschil met vorig seizoen onder RvP en begin dit seizoen is dat we veel minder kansen weg gaven dan de laatste maanden. RvP heeft er geen antwoord meer op.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En hoeveel van die 12 zijn basisspelers?
En is met het overgebleven materiaal thuis volledig weggespeeld worden tegen Twente dan normaal? Of thuis verliezen van NEC? Of verliezen van een campingelftal uit Roemenië? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2026 - 12:38 schreef MMM het volgende:[..] En hoeveel van die 12 zijn basisspelers? En is met het overgebleven materiaal thuis volledig weggespeeld worden tegen Twente dan normaal? Of thuis verliezen van NEC? Of verliezen van een campingelftal uit Roemenië? Das voetbal en we missen gewoon te veel om te spelen zoals we gestart zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We zijn t overigens allemaal eens dat t op dit moment ruk is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja en nu .......huilen, schoppen, jezelf ophangen. Alcoholist worden, sex verslaafd, je vrouw slaan. Je hond meppen.
Het is zo als het is en geen forum lid. Of stadion bezoeker heeft hiet invloed heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| 2016: gio wist 7 wedstrijden op rij niet te winnen. Jaar later: kampioen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gio heeft heeft het uiteindelijk (ook) niet echt gemaakt als trainer. Bovendien in die tijd hadden we een veel mindere selectie en geen geld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat om de slechte reeks van nu. Vertrekwens, geuit naar RvP, met ook nog eens talloze blessures nu is al te snel. Het kan ook verkeren. Dat moet dan wel gaan gebeuren. Komende weken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2026 - 15:31 schreef FR-Henk het volgende:Gaat om de slechte reeks van nu. Vertrekwens, geuit naar RvP, met ook nog eens talloze blessures nu is al te snel. Het kan ook verkeren. Dat moet dan wel gaan gebeuren. Komende weken. Uitstel ( weer) tegen Heerenveen zou niet in ons nadeel zijn . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: heb je ook gelijk in , situatie is nu wel anders , veel blessure gevallen maar 2 fitte centrale verdedigers , 3 fitte middenvelders en een linksbuiten positie die totaal niet functioneert
tel daarbij op een beginnende trainer en een cruciale 2e plaats die bereikt moet worden , ieder normaal denkend mens kan bedenken dat deze doelstelling niet gehaald gaat worden
te kloese heeft de strop al hangen om v persie zijn nek op deze manier , te kloese laat hem verzuipen zonder de linksbuiten positie te versterken en op het middenveld en in het centrum van de verdediging kan je ook wel wat gebruiken, |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| In Argentinië wordt Maher Carrizo van Vélez Sarsfield, 19-jarige rechtsbuiten, bij Feyenoord genoemd. |
|
|
|