|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Kraaijeveld is ver verwijderd van dragende speler zijn. Zechiël ben ik fan van, maar eerlijk gezegd weet ik niet of die het gaat redden. Z'n laatste wedstrijden bij ons waren ver onder de maat ook. Kraaijeveld krijgt 0 kansen om zich te bewijzen.
Zechiël speelt zo'n beetje alles bij Utrecht en speelde ook in de partij tegen Feyenoord een prima wedstrijd.
Ik snap de drang naar Sano niet zo voor het bedrag wat NEC verlangt. Paniekvoetbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Kraaijeveld is ver verwijderd van dragende speler zijn. Zechiël ben ik fan van, maar eerlijk gezegd weet ik niet of die het gaat redden. Z'n laatste wedstrijden bij ons waren ver onder de maat ook. Die is Hwang in 2 wedstrijden voorbij . Zechiël zou nu samen met Valente je beste middenvelders zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:08 schreef DMD het volgende:[..] Kraaijeveld krijgt 0 kansen om zich te bewijzen. Zechiël speelt zo'n beetje alles bij Utrecht en speelde ook in de partij tegen Feyenoord een prima wedstrijd. Ik snap de drang naar Sano niet zo voor het bedrag wat NEC verlangt. Paniekvoetbal. Het helpt niet dat de jonge spelers in de selectie het de 1e seizoenshelft allemaal hebben laten afweten natuurlijk. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2025 - 15:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Het helpt niet dat de jonge spelers in de selectie het de 1e seizoenshelft allemaal hebben laten afweten natuurlijk. Onzinnige aankoop wanneer ze dit gaan doen. Waanzinnig voortdurend wanbeleid. Haal nou gewoon eens een goed TD ipv deze absurde bord op schoot scouting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik zou dit kunnen snappen als Timber verkocht werd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En hoe groot het vraagteken omtrent Moder is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| 3,5 miljoen voor Carranza. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Die gaat gewoon transfervrij vertrekken.
Het moment om hem te verkopen was afgelopen zomer. Je had hem gewoon op de tribune moeten zetten, hij krijgt nu de kans om zich een heel seizoen zonder consequenties te etaleren. |
|
|
|