|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Edvardsen ook maar halen dan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| St juste niets meer van gehoord, of mis ik iets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Deze vraag is makkelijk te beantwoorden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het verhaal St. Juste speelt pas een paar dagen, dus er nog geen reden om aan te nemen dat dat niet doorgaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De vraag stellen is hem beantwoorden ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een bende heb je er van gemaakt als een aankoop van 6 miljoen na een half jaar al weer weg mag..
Geld verdampt waar je bij staat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 18:44 schreef MMM het volgende:[..] Wat een bende heb je er van gemaakt als een aankoop van 6 miljoen na een half jaar al weer weg mag.. Geld verdampt waar je bij staat Heel apart verhaal. De supporters van de club waarvan je hem haalt zijn allemaal blij als ie vertrekt. Zelf huur je hem niet eens maar leg je direct een forse transferom neer. Vervolgens stel je hem nooit op en laat je hem na minder dan een half jaar gaan. 262 minuten heeft ie gespeeld. Het equivalent van nog geen 3 volledige wedstrijden. Het is een heel tegenstrijdig verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Mag je naar de scouting kijken. Want deze zijn wel gescout |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heel apart verhaal. De supporters van de club waarvan je hem haalt zijn allemaal blij als ie vertrekt. Zelf huur je hem niet eens maar leg je direct een forse transferom neer. Vervolgens stel je hem nooit op en laat je hem na minder dan een half jaar gaan. 262 minuten heeft ie gespeeld. Het equivalent van nog geen 3 volledige wedstrijden. Het is een heel tegenstrijdig verhaal. Je zou bijna gaam denken dat de transfer op zich belangrijker was dan de speler. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja blijkbaar. Ze moeten gedacht hebben dat hij een verborgen parel was. Maar in de praktijk bleek het niet en je kan moeilijk zeggen dat hij een echte kans heeft gehad in wesdtrijden. Hij moet dan erg zijn tegengevallen op de training oid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze waren wel lang op zoek natuurlijk, naar de opvolger van Santi. Al waren ze daar gek genoeg ook nog mee bezig na de komst van Tengstedt. Want laten we niet vergeten dat dat hele verhaal om bijvoorbeeld Ugalde (waren ook nog wat andere namen) na zijn komst speelde. Die nieuwe topspits had ipv Larin moeten komen, was het idee. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Witwaspraktijken of belangenverstrengeling met de zaakwaarnemer? Zet er maar eens wat accountants op en je trekt een hele beerput open. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| St. Juste heeft zijn contract laten ontbinden. Zijn komst zal normaal gesproken ergens deze week wel aangekondigd worden. Er van uit gaande dat hij door de medische keuring komt (of al is gekomen). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt er ook op dat Feyenoord naar een kleinere kern toe wil werken. En dat het percentage Nederlanders omhoog moet. Tis de afgelopen jaren ook al behoorlijk een vreemdelingenlegioen geweest. Bovendien ook weinig eigen jeugd. Komt de cohesie binnen de selectie en de connectie niet ten goede. Hopelijk bekent het ook een voornamere rol voor de betere talenten. Net zoals onder van Geel. Dat is toen faliekant mislukt.
Er lopen haast geen versterkingen in de Eredivisie. En als dat er wel is, moet je flink teveel betalen.
Onbegrijpelijk dat er niet word teruggegrepen naar het tijdperk Arnesen. Daar is het succes begonnen. Wat is er over van het rapport van Sportsology? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| zit eigenlijk op een echte versterking te wachten , st juste en deijl zijn nou niet bepaald versterkingen , deijl kan ik begrijpen st juste totaal niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou met St. Juste allemaal geregeld zijn. Contract voor anderhalf jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook niet want Beelen zal toch ook wel binnenkort een keer terugkeren. Denk wel dat St Juste beter is dan Ahmedhozic is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| RvP zal t weten, die heeft met m gespeeld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al snap ik t niet. T zou bij mij Deijl of St Juste zijn. Gezien allebei rechtsbenig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , daarbij heeft st juste lang niet gespeeld dat kost weken om hem op te trainen als hij dan al niet weer geblesseerd is , blijft een onbegrijpelijke keuze |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 10:33 schreef kenny het volgende:[..] eens , daarbij heeft st juste lang niet gespeeld dat kost weken om hem op te trainen als hij dan al niet weer geblesseerd is , blijft een onbegrijpelijke keuze Dat ook, al was ie wel fit volgens mij en niet meer geblesseerd sinds april vorig jaar. T allermooiste is dat ie een gele kaart opgelopen heeft in een wedstrijd waarin hij niet gespeeld heeft dit seizoen :-) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gerucht van eerder vandaag: Keito Nakamura, linksbuiten, speelt bij Reims. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laat maar komen. Vind wel dat Feyenoorders dan met sk of legioenpas korting moeten krijgen bij shabu shabu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt me wel zo eerlijk ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat maar komen. Vind wel dat Feyenoorders dan met sk of legioenpas korting moeten krijgen bij shabu shabu En gratis houtskool |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan hebben ze aan mij geen goeie.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 'Reims' intoetsen in Google Maps, Piet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Interesse lijkt niet heel concreet. Deze speler werd een aantal jaar terug ook al bij Feyenoord genoemd. En dan komt zo'n naam al gauw weer terug in de media, als er op zijn positie een vacature open staat. Maar meer dan dat lijkt het op het moment niet te zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu geloof ik Chris Woerts nooit. Maar het zou mooi zijn als idd Huijberts en Eenhoorn genoemd worden als TD. Vooral die laatste zou ik graag zien, maar dan na TK als AD. Maar ja Woerst he! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als Woerts het zegt is het meestal niet waar inderdaad. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik blijf mij verbazen over het beleid , je verkoopt een van je betere spelers en je haalt er weer middelmaat voor terug , deijl is geen game changer en van st juste moet je maar weer af wachten of hij fit wordt en blijft
waar blijven de versterkingen ?? nu lees ik weer dat ze kitalano willen halen en hopen op een buitenkansje voor de linksbuiten , alleen al het hopen pfff wat een visie
je weet toch al maanden dat je een probleem hebt op de linksbuiten positie en je weet ook dat je liefst timber verkoop , dan moet je toch je lijstjes klaar hebben om je te versterken ??
en dan komen ze weer met dat bord op schoot scouting , deijl , st juste , kitalano , bestaan er geen andere voetballers ?? met deze breedte aankopen kom je geen moer verder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Voor Timber heb je de vervanger gewoon lopen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 12:06 schreef kenny het volgende:ik blijf mij verbazen over het beleid , je verkoopt een van je betere spelers en je haalt er weer middelmaat voor terug , deijl is geen game changer en van st juste moet je maar weer af wachten of hij fit wordt en blijft waar blijven de versterkingen ?? nu lees ik weer dat ze kitalano willen halen en hopen op een buitenkansje voor de linksbuiten , alleen al het hopen pfff wat een visie je weet toch al maanden dat je een probleem hebt op de linksbuiten positie en je weet ook dat je liefst timber verkoop , dan moet je toch je lijstjes klaar hebben om je te versterken ?? en dan komen ze weer met dat bord op schoot scouting , deijl , st juste , kitalano , bestaan er geen andere voetballers ?? met deze breedte aankopen kom je geen moer verder In de winter kopen doen alleen clubs die wanhopig zijn.
De "versterkingen" lopen niet in de winter rond. Het zo geroemde technische beleid is de kuip uit gestapt toen Arnesen vertrok.
Slot heeft het nog enigzins verbloemd, maar ik vraag me af of Arnesen spelers als Zerrouki, Stengs & Ivanusec had gehaald. Ik denk het niet namelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interesse voor Kitolano komt uit de koker van van Persie.
Compleet gestoord om je oren te laten hangen naar een trainer die er straks uit ligt. Schei nou is uit met die middelmatige zooi |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 13:18 schreef MMM het volgende:Interesse voor Kitolano komt uit de koker van van Persie. Compleet gestoord om je oren te laten hangen naar een trainer die er straks uit ligt. Schei nou is uit met die middelmatige zooi Het feit dat dit uberhaupt overwogen wordt los van de wensen van V.Persie is compleet gestoord.
Er zijn 100% betere jeugdspelers op dit moment in de opleiding dan Kitolano, St Juste en Deijl.
Het gelul voor overwicht in de kleedkamer of balans is echt onzin van de bovenste plank.
Is echt hetzelfde wanneer Arsenal, Trauner oppikt voor de balans in de kleedkamer i.v.m zijn leeftijd en ervaring. Echt serieus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 12:42 schreef DMD het volgende:[..] In de winter kopen doen alleen clubs die wanhopig zijn. De "versterkingen" lopen niet in de winter rond. Het zo geroemde technische beleid is de kuip uit gestapt toen Arnesen vertrok. Slot heeft het nog enigzins verbloemd, maar ik vraag me af of Arnesen spelers als Zerrouki, Stengs & Ivanusec had gehaald. Ik denk het niet namelijk. Even een lijstje van spelers die Arnesen in zijn tijd bij Feyenoord heeft gehaald. Winter 2020 Róbert Boženík: Marcos Senesi: Oğuzhan Özyakup: Zomer 2020 Francesco Antonucci: Christian Conteh: Mark Diemers: Bryan Linssen: Uroš Spajić: Winter 2021 Lucas Pratto: Aliou Baldé: Zomer 2021: Jahanbaksh, Til (huur), Pedersen, Trauner, Dessers (huur) Winter 2022: Walemark Arnesen was v.a. juni 2022 op non-actief, vanwege ziekte.
Ook geen geweldige lijst gebleken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hou op met die klitolano hoor. Dat is echt B garnituur |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Even een lijstje van spelers die Arnesen in zijn tijd bij Feyenoord heeft gehaald. Winter 2020 Róbert Boženík: Marcos Senesi: Oğuzhan Özyakup: Zomer 2020 Francesco Antonucci: Christian Conteh: Mark Diemers: Bryan Linssen: Uroš Spajić: Winter 2021 Lucas Pratto: Aliou Baldé: Zomer 2021: Jahanbaksh, Til (huur), Pedersen, Trauner, Dessers (huur) Winter 2022: Walemark Arnesen was v.a. juni 2022 op non-actief, vanwege ziekte. Ook geen geweldige lijst gebleken. Je mist wel wat namen. Aursnes is een van zijn grootste successen geweest. Wieffer kwam ook al toen hij nog geen stap had teruggedaan. En sowieso heb je in juni al de voorbereiding gedaan voor de hele transferzomer. Een aantal van die succesvolle transfers waren ook al processen die maandenlang speelden. Als je het hebt over Paixao, Hancko, Gimenez etc. Schuiteman heeft daar bijvoorbeeld wel eens wat over gezegd, over dat proces.
https://www.fr12.nl/nieuws/schuiteman-als-scoutingsteam-stonden-we-daar-compleet-achter
Ook niet te vergeten dat Arnesen in een hele andere periode TD was. Toen was er weinig geld. Echte grote aankopen kwam er pas vanaf de zomer van 2022, zijn laatste maanden bij Feyenoord. Zo'n Bozenik, Antonucci of een Walemark, wat zijn duurdere mislukte investeringen waren, kostten allen 'maar' 2-4 miljoen bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Joshua Kitolano stond in de zomer van 2021 in de belangstelling van Feyenoord toen Arne Slot daar trainer was , zo meldde VI.nl. De Noorse middenvelder werd destijds gezien als een potentiële versterking, vergelijkbaar met andere Scandinavische aankopen in die periode. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 4,5 jaar later niet verder dan Sparta. Zegt genoeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik weet echt niet of dat kietelaar verhaal waar is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maas Willemsen wordt (weer) genoemd bij Feyenoord. Linker centrale verdediger bij Heerenveen. Hadden ze al interesse voor toen ie nog KKD speelde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er is echt geen geld voor directe versterkingen hè?
Hou dan je hand op de knip en ga van de zomer kijken.
Volgend seizoen je basiself:
Keeper: Aankoop Rechtsback: Aankoop (Read onhoudbaar) RCV: Watanabe (geen top maar oké) LCV: Aankoop Linksback: Bos 6: Targhalline 8: Valente 10: Steijn Rechtsbuiten: Aankoop (Moussa gaat denk weg) Spits: Aankoop (Ueda a.u.b. weg) Linksbuiten: Aankoop
Succes.. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zeker gewn vervanger voor Timber halen. Die heb je al lopen en zo heeft jeugd ook meer kans. Haal een goede keeper! |
|
|
|