|
|
moa
|
|
|
quote: Niet druk om maken, zie de terugkeer van o.a. Makaay, Kluivert e.d. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Twente inmiddels gemeld bij Utrecht voor Toornstra, kunnen wij mooi Ziyech ophalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:09 schreef Voetbalgek het volgende:gadverdamme het ziet er gewoon langzaam serieus naar uit dat ajax eto'o binnen gaat halen... Stiekem dan toch wel beetje jaloers... 2,5 a 3 miljoen per jaar salaris, niet meer wat t ooit was en vaak geblesseerd.
Ja daar worden we jaloers van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zal mij benieuwen of ze goedkeuring krijgen van de KNVB. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:35 schreef Stylzz het volgende:[..] 2,5 a 3 miljoen per jaar salaris, niet meer wat t ooit was en vaak geblesseerd. Ja daar worden we jaloers van. Verdiende voor deze zomer nog 9 miljoen, ik denk niet dat hij zoveel inlevert. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
het is wel erg stil het het transferkamp van Feyenoord. Te stil. Kan 2 dingen betekenen: - er speelt niks - bijna rond met een spits en daarom stil met geruchten. Hoop op het laatste |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Toornstra is een goede eredivisiespeler, maar ik heb nog nooit flitsen van een zich aandienende topspeler bij hem kunnen ontdekken. Als we voor dergelijke spelers een miljoen of 2 neertellen, dan vind ik dat een trap in het kruis van heel Varkenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:40 schreef Nick4F het volgende:Toornstra is een goede eredivisiespeler, maar ik heb nog nooit flitsen van een zich aandienende topspeler bij hem kunnen ontdekken. Als we voor dergelijke spelers een miljoen of 2 neertellen, dan vind ik dat een trap in het kruis van heel Varkenoord. honderd procent, zo'n Karsdorp is bijvoorbeeld al bijna net zo ver. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:40 schreef PieterBos het volgende:het is wel erg stil het het transferkamp van Feyenoord. Te stil. Kan 2 dingen betekenen: - er speelt niks - bijna rond met een spits en daarom stil met geruchten. Hoop op het laatste ik heb een botje op Twitter lopen die Feyenoord berichten filtert. So far nog weinig nieuws, behalve dat laatste ZAPATA nieuws. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:40 schreef Nick4F het volgende:Toornstra is een goede eredivisiespeler, maar ik heb nog nooit flitsen van een zich aandienende topspeler bij hem kunnen ontdekken. Als we voor dergelijke spelers een miljoen of 2 neertellen, dan vind ik dat een trap in het kruis van heel Varkenoord. Hij is wel een echte sleurder met specifieke kwaliteiten (en gebreken) een beetje een type zoals Immers. Voetbaltechnisch eigenlijk niet voldoende maar kan zich op zijn manier wel ontzettend belangrijk maken voor het team door o.a. goed te storen. Scoorde afgelopen seizoen overigens 12 doelpunten in de eredivisie dus je krijgt met hem en Immers op het middenveld, en eventueel Clasie/Vilhena er bij om te controleren wel een heel productief middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen voetballend is t dan ruk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 11:53 schreef moa het volgende:[..] Hij is wel een echte sleurder met specifieke kwaliteiten (en gebreken) een beetje een type zoals Immers. Voetbaltechnisch eigenlijk niet voldoende maar kan zich op zijn manier wel ontzettend belangrijk maken voor het team door o.a. goed te storen. Scoorde afgelopen seizoen overigens 12 doelpunten in de eredivisie dus je krijgt met hem en Immers op het middenveld, en eventueel Clasie/Vilhena er bij om te controleren wel een heel productief middenveld. Tenemos un tipo de Lex no tan necesaria en este equipo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Utilizzando un sito per la traduzione, così come vera e propria traduzione, ma purtroppo non corretta grammatica. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:Utilizzando un sito per la traduzione, così come vera e propria traduzione, ma purtroppo non corretta grammatica. Si? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Niet nodig in onze ploeg, misschien wel misschien niet, in een 4-4-2 kan hij goed gebruikt worden lijkt me. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het is vloeken in de kerk maar dijks van 020 als linksback? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Waarom vloeken? Gewoon de best mogelijke spelers halen en/of opleiden, ook als ze van 020 afkomstig zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
lulkoekie hadden ze van mij trouwens ook mogen halen, PEC heeft er waarschijnlijk amper iets voor hoeven betalen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het is vloeken in de kerk maar dijks van 020 als linksback?
Waarom vloeken? Gewoon de best mogelijke spelers halen en/of opleiden, ook als ze van 020 afkomstig zijn.
Zo zijn er hier een paar genezen van het 020 haat beleid? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 12:45 schreef lijdensweg het volgende:Het is vloeken in de kerk maar dijks van 020 als linksback? Waarom vloeken? Gewoon de best mogelijke spelers halen en/of opleiden, ook als ze van 020 afkomstig zijn. Zo zijn er hier een paar genezen van het 020 haat beleid? Welk beleid, ik haat ze 2 dagen per jaar en af en toe een dagje voor de KNVB beker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan er niks van.
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 12:41 schreef moa het volgende:lulkoekie hadden ze van mij trouwens ook mogen halen, PEC heeft er waarschijnlijk amper iets voor hoeven betalen. Blind paard, kan hard rennen maar verder niks.
Niet halen om het halen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik vind het wel een goede, zijn snelheid is wel echt een wapen, met Boetius, Bilal, Manu en Lulkoekie heb je dan een mooie bezetting voor de flanken. Verhoek en Schaken direct de laan uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Lukoki de jongere versie van Schaken.
Met je laatste zin eens. Zolang er geen extra buitenspeler bij komt zal je Schaken moeten houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 13:34 schreef MMM het volgende:Ik vind Lukoki de jongere versie van Schaken. Met je laatste zin eens. Zolang er geen extra buitenspeler bij komt zal je Schaken moeten houden. vind ik niet, je hebt bilal, boëtius en Manu. Dat zijn drie types die alle drie op links en rechts kunnen. raakt er 1 geblesseerd, pak je een jeugdspeler. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens. Kunnen er allebei niet veel van. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 14:16 schreef Stylzz het volgende:[..] vind ik niet, je hebt bilal, boëtius en Manu. Dat zijn drie types die alle drie op links en rechts kunnen. raakt er 1 geblesseerd, pak je een jeugdspeler. Klopt, we zijn op de vleugels wel een keer klaar. Alleen de volledige as nog vervangen hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog geen nieuws Stylzz..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooie schijnbeweging via portugal naar argentinie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoe bedoel je Piet..(?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij wilde toch ook zapatta en die voetbalt niet in Portugal dacht ik. Volgens mij is Zapatta nu uitgevoetbalt. In zijn club |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zapata voetbalt ook niet in Argentinië he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees net dat de club van zapatta zich nu richt op de andere spits, daarom dacht ik dat hij nr 1 zou worden |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 16:05 schreef piet de paler het volgende:Ik lees net dat de club van zapatta zich nu richt op de andere spits, daarom dacht ik dat hij nr 1 zou worden Zou wel logisch zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De ene week van Geel naar Italië, andere week naar Portugal... Had ie dat niet eerder kunnen doen? België ligt dichterbij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben gecharmeerd van van Vossen, eentje die in onze cultuur past heeft weinig aanpassing nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DIE MAN HEET VOSSEN, STELLETJE !@$$!@r$!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal je zien wordt het toch van Zapata. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vossen Vossen Vossen...Zalatta |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leeuwarden
|
|
|
Wanneer halen ze Mathijsen nu eens uit de basis! Karsdorp, kongolo, van beek, Woudenberg achterin! Ophouden over ervaring |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Martin Geel. Fred van Rutten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 18:18 schreef Leeuwarden het volgende:Wanneer halen ze Mathijsen nu eens uit de basis! Karsdorp, kongolo, van beek, Woudenberg achterin! Ophouden over ervaring Ja ervaring. Je hebt er helemaal niks aan. Gewoon de A1 erin, die Kongolo is al veel te oud. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, ja dat wil ik al jaren de jeugd erin ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Leeuwarden
|
|
|
Wie maakte twee fouten in eerste wedstrijd waar goals uitkwamen,? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die mogen de fouten maken, de jeugd!! Daar heb ik helemaal geen moeite mee ...
Het liefst zie ik er nog een paar vanuit -19 nog naar het eerste over geheveld worden !!!
En dan afscheid nemen van : Mulder, Nelom, Immers, Schaken, Vormer, Goossens, te Vrede en Mathijsen ... en wie ik nog ben vergeten waarschijnlijk ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 18:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die mogen de fouten maken, de jeugd!! Daar heb ik helemaal geen moeite mee ... Het liefst zie ik er nog een paar vanuit -19 nog naar het eerste over geheveld worden !!! En dan afscheid nemen van : Mulder, Nelom, Immers, Schaken, Vormer, Goossens, te Vrede en Mathijsen ... en wie ik nog ben vergeten waarschijnlijk ! Verhoek! |
|
|
|