|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Feyenoord bereidt een bod voor op Seny Dieng. De 31-jarige doelman van Middlesbrough geldt in Rotterdam als mogelijke opvolger van Justin Bijlow, die deze maand De Kuip heeft verlaten. Feyenoord wil het keepersbestand aanvullen met een ervaren kracht en is daarvoor uitgekomen bij de vijfvoudig Senegalese international. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Laat bossin gewoon 2de keeper zijn met een jeugdkeeper erachter.
Een transfersom en salaris neerleggen voor een 31 jarige doelman terwijl je seizoen al voorbij is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als die jongen niet als eerste keeper wordt gehaald/gezien, zou ik er inderdaad niet aan beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als die jongen niet als eerste keeper wordt gehaald/gezien, zou ik er inderdaad niet aan beginnen. Dit.
Haal dan niks. Het word gekker en gekker |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Keeper en een ijzervreter op het midden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Inderdaad ,maar valt me nog mee dat hij niet een halfjaar geblesseerd was en daarom nog niet speelde tot nu toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: onze club is doosziek , worden geleid door imbecielen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik zou vrij weinig geruchten geloven op dit moment |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 20:33 schreef MMM het volgende:Er is echt geen geld voor directe versterkingen hè? Hou dan je hand op de knip en ga van de zomer kijken. Volgend seizoen je basiself: Keeper: Aankoop Rechtsback: Aankoop (Read onhoudbaar) RCV: Watanabe (geen top maar oké) LCV: Aankoop Linksback: Bos 6: Targhalline 8: Valente 10: Steijn Rechtsbuiten: Aankoop (Moussa gaat denk weg) Spits: Aankoop (Ueda a.u.b. weg) Linksbuiten: Aankoop Succes.. Plus een nieuwe trainer.
Welke TD red ons? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Vanavond komt het rond: JP Böetius tekent tot aan de zomer. Moet nog ff wedstrijdfit worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Het is eng stil............. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Haal een 1e keeper verdomme en rot op met je huurdeals. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mats Deijl en st Juste. Wat een verschrikkelijke window. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
NEC wijst blijkbaar een Engels bod van 20 miljoen af voor Sano. Ambitieuze club. En die gaan duidelijk vol voor plek 2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:NEC wijst blijkbaar een Engels bod van 20 miljoen af voor Sano. Ambitieuze club. En die gaan duidelijk vol voor plek 2. Ze proberen Danilo ook nog binnen te hengelen, en nog iemand wiens naam ik vergeten ben . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gouden kans voor zo'n club om een stap te maken. Wij hebben er niets aan natuurlijk, maar op zich is het wel interessant om te zien dat ze bewust een risico durven te nemen. Zit sowieso ook wel wat geld met Boekhoorn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:NEC wijst blijkbaar een Engels bod van 20 miljoen af voor Sano. Ambitieuze club. En die gaan duidelijk vol voor plek 2. Ze hebben gelijk. Het is nu of nooit voor NEC om CL voetbal te spelen.
Boekhoorn dekt de boel daar toch wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gouden kans voor zo'n club om een stap te maken. Wij hebben er niets aan natuurlijk, maar op zich is het wel interessant om te zien dat ze bewust een risico durven te nemen. Zit sowieso ook wel wat geld met Boekhoorn. Leuke suikeroom. De man houdt kantoor boven een gorillaverblijf. Go figure 😉 Worden nu beloond voor een goeie scouting, zowel hun trainer als spelersgroep. Ten opzichte van hun budget hebben ze maximaal gescoord zoveel is wel duidelijk. En dat te bedenken dat ze een paar jaar terug nog in de KKD zaten, aardig gek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 20:15 schreef tomson het volgende:[..] Leuke suikeroom. De man houdt kantoor boven een gorillaverblijf. Go figure 😉 Worden nu beloond voor een goeie scouting, zowel hun trainer als spelersgroep. Ten opzichte van hun budget hebben ze maximaal gescoord zoveel is wel duidelijk. En dat te bedenken dat ze een paar jaar terug nog in de KKD zaten, aardig gek. Jup, en dan is het gewoon goed beleid. Dat mag dan ook wel beloond worden. Niet ten koste van ons uiteraard ;)
Maar goed, ze hadden tot nu toe wel het voordeel dat ze geen dubbel programma hadden. Met uitzondering van AZ hebben nu wel alle andere clubs om hun heen de focus volledig nationaal gelegd. En zitten Feyenoord en Ajax niet meer in de beker (en zij nog wel). Dus we gaan nu zien of ze het vol kunnen houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie bij ploegen om ons heen toch iets van kwaliteit binnen komen Oa een Finse spits enzv....... Tja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gelukkig wel doelend op transfers. Koopzieke DTK haalt toch de verkeerde. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik heb het al vaker gezegd dat ze bij ons niet met geld kunnen omgaan. Daarom is het ook beter dat we het een paar jaar slecht doen omdat we dan weer de aandacht richting de eigen jeugd gaan verplaatsen. Dit alles omdat DtK een minkukel. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Ja dat wel. Is die nu niet op de markt, wachten tot de zomer wn heel gauw Wellie dumpen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou zomaar kunnen dat we dadelijk twee Duitse keepers hebben. Benda van Fulham is blijkbaar in beeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou zomaar kunnen dat we dadelijk twee Duitse keepers hebben. Benda van Fulham is blijkbaar in beeld. "De keeper is 1,92 meter lang en is een rechtspoot, maar staat niet bekend om zijn meevoetballende kwaliteiten."
Smullen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benda keerde deze winter vervroegd terug van zijn verhuurperiode bij Millwall FC, waar hij er niet in slaagde een vaste indruk te maken. De keeper verloor zijn basisplaats na tegenvallende optredens en kreeg ook onder supporters stevige kritiek te verduren. Op sociale media werd hij door een fan omschreven als ''een van de slechtste keepers die ik ooit bij Millwall heb gezien'', terwijl een ander nog harder uithaalde: ''een verschrikkelijke keeper met een slechte instelling.''
Ja dit is weer een kanjer!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Kan RB alvast een topic aanmaken? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kan je vergeten. Te Kloese neemt niet meer op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 17:22 schreef MMM het volgende:Benda keerde deze winter vervroegd terug van zijn verhuurperiode bij Millwall FC, waar hij er niet in slaagde een vaste indruk te maken. De keeper verloor zijn basisplaats na tegenvallende optredens en kreeg ook onder supporters stevige kritiek te verduren. Op sociale media werd hij door een fan omschreven als ''een van de slechtste keepers die ik ooit bij Millwall heb gezien'', terwijl een ander nog harder uithaalde: ''een verschrikkelijke keeper met een slechte instelling.'' Ja dit is weer een kanjer!!! HAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Lloyd en Harry Dumm und Dümmer. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 17:22 schreef MMM het volgende:Benda keerde deze winter vervroegd terug van zijn verhuurperiode bij Millwall FC, waar hij er niet in slaagde een vaste indruk te maken. De keeper verloor zijn basisplaats na tegenvallende optredens en kreeg ook onder supporters stevige kritiek te verduren. Op sociale media werd hij door een fan omschreven als ''een van de slechtste keepers die ik ooit bij Millwall heb gezien'', terwijl een ander nog harder uithaalde: ''een verschrikkelijke keeper met een slechte instelling.'' Ja dit is weer een kanjer!!! Een trainingsbeest. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 17:22 schreef MMM het volgende:Benda keerde deze winter vervroegd terug van zijn verhuurperiode bij Millwall FC, waar hij er niet in slaagde een vaste indruk te maken. De keeper verloor zijn basisplaats na tegenvallende optredens en kreeg ook onder supporters stevige kritiek te verduren. Op sociale media werd hij door een fan omschreven als ''een van de slechtste keepers die ik ooit bij Millwall heb gezien'', terwijl een ander nog harder uithaalde: ''een verschrikkelijke keeper met een slechte instelling.'' Ja dit is weer een kanjer!!! onbegrijpelijk weer , evenals st juste en deijl |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Deijl is de enige waar ik wel begrip voor heb, gezien onze blessures op die positie. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hij zal beter zijn dan onze 2e keeper |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Over een maand hebben we 4 opties op die positie.
Maar goed, het is vooral ook om Lotomba niet meer op hoeven te stellen denk ik dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Einde transfers, we moeten het hiermee gaan doen....... Het is niet anders.............dus hopen op het kwartje wat gaat vallen, of niet ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt 31 spelers onder contract staan, volgens transfermarkt. Dat is exclusief verhuurde spelers. Tien daarvan zijn geblesseerd. Ter vergelijking, PSV heeft 25 spelers. Ajax 28.
Het is volstrekt logisch eigenlijk dat op basis van de aantallen er niemand bijkomt. Qua kwaliteit, tja, daar had je nog wel wat kunnen doen.
Over die keeper, Berger keepte bij de O21 tot Bijlow wegging. Bossin was feitelijk je derde keeper. Bijlow je tweede. Met de komst van Benda is dit weer hersteld. Al mag je dit nog steeds zinloos vinden. Gezien je daar Ka, Haksteeg en nog eentje hebt. Maar die keepen ook weer in andere teams.
Dus tja. Zal een idee achter zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord was recent blijkbaar ook nog even concreet voor Eduardo (20, spits), die toen voor Dordt speelde. En voor een kleine 3 miljoen naar Hoffenheim ging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Feyenoord boss Robin van Persie has sounded out his former Manchester United team-mate Jesse Lingard over a potential move to De Kuip. Lingard, who is a free agent having left FC Seoul in December, is also a target for several clubs overseas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou wel wat ervaring met zich meenemen. En een extra optie voor met name achter de spits en op links waar we niet heel veel hebben. Voor mijn gevoel nog altijd een jonge speler, maar hij is inmiddels 'al' 33.
Maar goed, afgelopen jaren in Korea gevoetbald, welk niveau heb je dan nog? Heb hem zelf al een paar jaar niet meer zien spelen, dus of hij nog kwaliteit zou kunnen brengen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lingard is geen piepeltje, echter scoort ook niet veel Maar ik geloof er niet in €€€€€€€€ heeft een hoog salaris gehad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Beetje een Henderson move als het waar is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 18:16 schreef piet de paler het volgende:Lingard is geen piepeltje, echter scoort ook niet veel Maar ik geloof er niet in €€€€€€€€ heeft een hoog salaris gehad. Salaris schijnt mee te vallen, las dat ie minder verdiende bij zijn laatste club dan een aantal spelers bij ons..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Plus als hij t doet is t uit liefhebberij |
|
|
|