|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 18:00 schreef FR-Henk het volgende:Niet alleen te duur, maar ook opboksen tegen clubs die (veel) meer financiele armslag hebben. Een stevig scoutingsapparaat is mogelijk een optie. Dat verkleint het risico van al te vaak miskopen. En Sterling lijkt me niet meteen wijziging aankoopbeleid. Nee, Sterling is een soort paniekspasme |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe hard wij om Mistlintat hebben gelachen he, ze waren helemaal van t padje.. Hoe lang is dat nu geleden ? 2023 geloof ik dus zeg maar zo'n 3 jaar. Alle voortekenen waren fantastisch, we waren helemaal terug. Nou we hebben een inhaalslag gemaakt, de verkeerde kant op helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 18:53 schreef tomson het volgende:Hoe hard wij om Mistlintat hebben gelachen he, ze waren helemaal van t padje.. Hoe lang is dat nu geleden ? 2023 geloof ik dus zeg maar zo'n 3 jaar. Alle voortekenen waren fantastisch, we waren helemaal terug. Nou we hebben een inhaalslag gemaakt, de verkeerde kant op helaas. Tja .......... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nou ja, eens proberen wat groter en ruimer te denken. Dat kan bijv bij Psv ook, en zo zijn er wel meer clubs te vinden.
Een exacte spelersnaam moet ik ook voor gaan zitten, ik heb geen scoutingsapparaat achter mij. Maar had een Resink bijv gelijk erbij gekocht, ipv achter de feiten aanlopen 6 maanden later. Of had een poging gedaan voor Sepp van den Berg, verkocht voor 18 mil en nog wat bonus geloof ik. Verdiend ook niet mega groots daar. Alleen al een poging tot, dat had al een zeer groot verschil gemaakt.
Over salaris dat vind ik ook een beetje een dooddoener. Als je Timber een mega salaris kan aanbieden, en een Sterling kan betalen. Trainers afkoopsommen kan afbetalen. Dan zijn we al gauw klaar eigenlijk. Of saneer 3 rommelspelers weg, en haal 1 klasse speler om mee te beginnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 18:00 schreef FR-Henk het volgende:Niet alleen te duur, maar ook opboksen tegen clubs die (veel) meer financiele armslag hebben. Een stevig scoutingsapparaat is mogelijk een optie. Dat verkleint het risico van al te vaak miskopen. En Sterling lijkt me niet meteen wijziging aankoopbeleid. We hadden al een goede scoutingsapparaat Henk . Die mensen zijn van ellende weggegaan. Het is niet meer mogelijk om onder deze mensen weer te gaan bouwen wat ze zelf hebben afgebroken. Ze hadden 1 gooi in de bulleye met Arnesen ,daarna hebben ze vaak naast het bord gegooit . |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Correia waarschijnlijk naar AZ.
Al eerder gezegd, maar dat is de nieuwe Arne Slot. Feyenoord had die meteen moeten halen aan het begin van dit seizoen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 - 15:02 schreef DMD het volgende:Correia waarschijnlijk naar AZ. Al eerder gezegd, maar dat is de nieuwe Arne Slot. Feyenoord had die meteen moeten halen aan het begin van dit seizoen. Goed gezien! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die is door velen ook gezien als een toekomstige topper he. Lijkt me inderdaad wel een goeie trainer, doet ook zinnige praat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies, kan me herinneren dat hij al ter sprake kwam rondom de playoffs vorig jaar.
Maar AZ is van alle kanten een logische stap voor hem. Bijkomend voordeel is dat het praktisch naast de deur is als je van Telstar komt. En er word een trainer daar vaak ook wel wat meer tijd en rust gegund.
Zou hij een geschikte Feyenoord trainer zijn? Hij laat wel zijn team heel verzorgd spelen, gezien de mogelijkheden die ze hebben. Stabiel elftal toch, ondanks een selectie op KKD niveau. En dan niet aan de bovenkant. En prettig voor de camera.
Dus wel zeker iemand die op een lijstje zou moeten staan. Maar nogmaals, AZ is toch een mooie stap. En wie weet, over een paar jaar... |
|
|
|