|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Als ie zo blijft spelen, word ie elke minuut alleen maar duurder!Ziyech |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oh ja, die Ziyech die liever naar Twente of 020 gaat omdat hij daar beter zou passen. En diezelfde gast die Feyenoord niet ziet zitten.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 19:01 schreef Barabas het volgende:Oh ja, die Ziyech die liever naar Twente of 020 gaat omdat hij daar beter zou passen. En diezelfde gast die Feyenoord niet ziet zitten.... Joh, andere verhalen ook gelezen, nou en. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede voetballers moet je hebben, kan mij t schelen voor de rest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelijk doen !! Desnoods te Vrede en Nelom erbij betrekken !! Die 2 staan op het verlanglijstje van Heerenveen toch ?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziyech was de tweedehelft wel heel ruk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ook met het elftal te maken denk ik ... Ziyech zou bij Feyenoord beter tot zijn recht komen vermoed ik !!! Krijgt Feyenoord ook meer voetbal in de ploeg ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vijf miljoen moet hij kosten hoor ik net.
Dat vind ik een hoop geld, maar kan t waard zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 19:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gelijk doen !! Desnoods te Vrede en Nelom erbij betrekken !! Die 2 staan op het verlanglijstje van Heerenveen toch ?? Volgens mij Vormer ook. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
wij moeten de guzman halen , en dan nog een spitsje erbij |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Om te beginnen Mulder inruilen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mokotjo liet het al niet zien bij Twente, ben benieuw hoe lang ze hem nog gaan ophemelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ziyech idd. snel halen, 2.5 miljoen + Nelom of te Vrede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, hij speelde echt goed. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vermoed dat die Mokotjo een Goossens traject in gaat, helemaal de held in de provincie maar niet goed genoeg voor de top in Nederland. Hoewel ik Twente daar nog steeds niet toe reken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 22:14 schreef moa het volgende:Vermoed dat die Mokotjo een Goossens traject in gaat, helemaal de held in de provincie maar niet goed genoeg voor de top in Nederland. Hoewel ik Twente daar nog steeds niet toe reken. en nooit ga doen ook. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Twente zal weer gaan afzakken naar de subtop, komende jaren financiële problemen door veel te groot denken van Münsterman.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 22:30 schreef FR-Elmo het volgende:[..] Twente zal weer gaan afzakken naar de subtop, komende jaren financiële problemen door veel te groot denken van Münsterman.... Begint het wel op te lijken inderdaad, schat ze op dit moment ook niet beter dan Heerenveen en AZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ lijkt t wel aardig op orde te hebben. Als eerste. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Toch ben ik benieuwd naar het effect van van Basten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@KuipTalk Feyenoord has informed Heerenveen and Hakim Ziyech about a transfer, he just told NOS Studio Sport. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nelom, te Vrede en Mulder aanbieden ... Nordtfeldt was niet in beste doen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt toch de ideale aankoop voor het middenveld. Het zou mooi zijn als ie er bij komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@TotalDutchFB Hakim Ziyech talking to Studio Sport says he heard #PSV, #Twente & #Feyenoord were interested but no offer materialised via |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 22:59 schreef Stylzz het volgende:@KuipTalk Feyenoord has informed Heerenveen and Hakim Ziyech about a transfer, he just told NOS Studio Sport. Ik hoop echt dat dit waar is! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeer goeie deal, Martin voor WOENSDAG rond maken en graag ook nog een spits voor woensdag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t is genuanceerder, hij heeft gezegd dat er meerdere clubs waaronder Feyenoord geïnformeerd hebben, maar niemand heeft een bod gedaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 23:06 schreef Stylzz het volgende:[..] t is genuanceerder, hij heeft gezegd dat er meerdere clubs waaronder Feyenoord geïnformeerd hebben, maar niemand heeft een bod gedaan. kwestie van goed luisteren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als dat zo zou zijn , dan zou ik helemaal voor Vossen gaan. was ik al. maar dan nog meer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 23:06 schreef Stylzz het volgende:[..] t is genuanceerder, hij heeft gezegd dat er meerdere clubs waaronder Feyenoord geïnformeerd hebben, maar niemand heeft een bod gedaan. Dan nog! Ik hoop dat het waar is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat lekker eigenlijk dat we een bestuur en inmiddels de financiën hebben om naast de toppers uit onze eigen jeugd ook weer spelers als Ziyech, Basacicoglu e.d. te kunnen halen. Te lang geleden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 23:16 schreef moa het volgende:Wat lekker eigenlijk dat we een bestuur en inmiddels de financiën hebben om naast de toppers uit onze eigen jeugd ook weer spelers als Ziyech, Basacicoglu e.d. te kunnen halen. Te lang geleden. Als het bestuur maar niet meer gaat uitgeven dan dat er is ... Zoals J vd Herik in het verleden !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gezien wat Barcelona net gekocht heeft? Ongelooflijk. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Denk nog steeds dat Dost een betere kandidaat zou zijn met Bilal en Boetius, de perfecte afmaker helemaal als daar de steekpasses van Clasie, Vilhena en Ziyech bij komen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boetius - Dost - Bilal Clasie - Ziyech - Vilhena Kongolo - Mathijssen - van Beek - Wilkshire Lijdensweg
Zo staat er toch wel een representatief elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mokotjo? haha. Nee geen idee nog? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met zo'n voorste zes hoef je niet te verdedigen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja ongelooflijk hé, Luis Enrique zal wel een fan van hem zijn. Anders kan ik het niet verklaren dat Barça zo'n middelmatige speler haal, voor Verthongen zouden ze ook belangstelling hebben .... Volgens mij zijn ze van het padje in Barcelona |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vermaelen voor 19.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 23:22 schreef moa het volgende:Boetius - Dost - Bilal Clasie - Ziyech - Vilhena Kongolo - Mathijssen - van Beek - Wilkshire Lijdensweg Zo staat er toch wel een representatief elftal. Die keeper , wie is dat? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ongelovelijk idd. 19 miljoen voor een Belg die waarschijnlijk niet eens in aanmerking komt voor de bank. |
|
|
|