|
|
de bluffer
|
|
|
Grote KENNER wat vind jij er van om voor een jaar ETO'o bij Feyenoord te laten spelen, dan is het ook goed voor het verkopen van Feyenoord shirts met de naam ETO'o er op in de Fanb Shops |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie niet meer als twee miljoen moet kosten, prima.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:01 schreef FFvhL het volgende:Nou we hebben de spits! Vanmiddag na de wedstrijd gelijk geregeld. Rooie Mike tekent voor 3 jaar! Wie is Rooie Mike |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik wil die rechte in de spits |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Clasie, Vilhena en Ziyech op het middenveld. Bilal en Boëtius (mits in vorm) op de flanken. Kan genieten worden, benieuwd of Ziyech haalbaar is.
En nog altijd wachten op een spits.. Destro van Roma naar Wolfsburg, komst Dost dichterbij? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tjezus Bluffer, doe je nou alsof..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wil mijn spits in die linke.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 23:45 schreef MMM het volgende:Clasie, Vilhena en Ziyech op het middenveld. Bilal en Boëtius (mits in vorm) op de flanken. Kan genieten worden, benieuwd of Ziyech haalbaar is. En nog altijd wachten op een spits.. Destro van Roma naar Wolfsburg, komst Dost dichterbij? Als die naar Wolfsburg gaat komt Dost weer in beeld ja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Graag gedaan BLUFFIE.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee wie is dat dan, ik hoop zo dat Ziyech dinsdag of woensdag in de kuip arriveerden voor 4 jaar blijft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 23:53 schreef de bluffer het volgende:[..] Nee wie is dat dan, ik hoop zo dat Ziyech dinsdag of woensdag in de kuip arriveerden voor 4 jaar blijft Rooie Mike..
Ken je Natte Truus..? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als we voor 30 Augustus a.s. nog geen goeie spits hebben moeten we maar Muhren van Volendam halen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Is dat de spits van 020 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 00:00 schreef de bluffer het volgende:Als we voor 30 Augustus a.s. nog geen goeie spits hebben moeten we maar Muhren van Volendam halen Alleen als het moet..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Truus spits bij ajaks..(?) Nee das Sightorsson, een of andere IJslandse homo.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 23:45 schreef MMM het volgende:Clasie, Vilhena en Ziyech op het middenveld. Bilal en Boëtius (mits in vorm) op de flanken. Kan genieten worden, benieuwd of Ziyech haalbaar is. En nog altijd wachten op een spits.. Destro van Roma naar Wolfsburg, komst Dost dichterbij? Voor woensdag rond zijn, dan kan Dost a.s. vrijdag tegen zijn oude club direct scoren |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Sightorsson zou ik wel willen hebben in de kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan neem je hem toch lekker, wat mot ik met die info, GEK.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Misschien hadden ze hem wel moeten meenemen, 119e minuut 0-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente gaat vol voor Ziyech. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Net gelezen op RTVoost portnieuwss morgen willen de Tukkers starten met gesprek met Ziyech Moet RTVoost sportnieuws zijn SORRY voor het foutje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Ik vrees dat we ook naast deze speler gaan grijpen, aangezien van Geel meer opzoek is naar een spits, naar mijn beleving. |
|
|
|
|
Mitta
|
|
|
Wrm gaat feyenoord niet vol Ziyech, dat zijn nog eens spelers die het verschil kunnen niet z'n speler als Ruud Vormer die alleen maar goed is in een rondo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
jammer dat Feyenoord niet probeert om Ziyech binnen te halen..nu zou het kunnen.Dat is toch een prima investering lijkt me.Gaat nep bayern er weer mee aan de haal..bah. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Ziyech naar de Tukkers gaat wordt hij misschien Extern gefinacierd en nog wat geld van het vertrek van Leroy Fer in Engeland |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Externe financiering zullen ze nooit goedkeuring voor krijgen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nadat gepruts van mulder van afgelopen. Week direct vermeer halen! Ziyech erbij en een spits en je bent klaar! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer wilkshere v beek Boula kongolo ziyech clasie vilhena bilal kuyt boetius! |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 00:35 schreef de bluffer het volgende:Net gelezen op RTVoost portnieuwss morgen willen de Tukkers starten met gesprek met Ziyech Moet RTVoost sportnieuws zijn SORRY voor het foutje 'Twente wil naast Mokotjo ook spelmaker FC Utrecht' |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Heerenveen vraagt op het moment volgens geruchten zo'n 5 miljoen voor Ziyech. Over 2 weken is dat nog maar 2,5 aangezien hij denk ik niet gaat verlengen in Heerenveen en zijn contract volgende zomer afloopt. Logisch dat er nog even gewacht wordt. Er is dan wel flink gecasht de afgelopen maanden bij Feyenoord, er moest ook nog een hoop afbetaald worden.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Boulahrouz? Opa Kuyt? Vermeer onhaalbaar. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is onze Martin vandaag al op een vliegveld gezien? Waar zou de reis vandaag weer heen gaan? Ik vind het wel een beetje overdreven dat gevlieg. In deze moderne tijd zijn er toch genoeg manieren om met de andere clubs in contact te komen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 09:27 schreef netsurfer het volgende:Is onze Martin vandaag al op een vliegveld gezien? Waar zou de reis vandaag weer heen gaan? Ik vind het wel een beetje overdreven dat gevlieg. In deze moderne tijd zijn er toch genoeg manieren om met de andere clubs in contact te komen. Misschien is dat de manier waarop een koe soms een haas kan vangen. |
|
|
|
|
Siebje
|
|
|
quote: Vermeer is wel haalbaar, kost maar één miljoen. Vond hem gister goed, in ieder geval stuk beter dan muldertje. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Halen dan !, hij wil vast wel weg , want zijn eigen supporters willen hem niet , maar Frank laat hem denk niet gaan want wie is reserve keep |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 10:37 schreef Pindaachris het volgende:Halen dan !, hij wil vast wel weg , want zijn eigen supporters willen hem niet , maar Frank laat hem denk niet gaan want wie is reserve keep Hoe bedoel je, die werd helemaal bestookt met vuurwerk in de bekerfinale..d:-)) Wat moet Hahn wel niet denken als Kenniet Veelmeer er ook nog eens bij gehaald word..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Klopt, in 2012 verlengt tot medio 2015. Mooi, in de winterstop verkopen, centen vangen en Hahn op doel. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Dan zou ik hem deze transferwindow nog laten gaan voor wat extra centen, in januari kan hij al een contract gaan bespreken voor zijn transfervrije status. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Loopt inderdaad af na dit seizoen. Absoluut niet verlengen en gewoon laten gaan. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Hoe dan ook zou het goed zijn om voor 1 september duidelijkheid te scheppen over de keeperssituatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's grappig. En nog geen besprekingen tbv. contractverlenging in zicht? Dumpen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FC Twente heeft maandag via de officiële kanalen expliciete informatie verschaft over de transfers van Dusan Tadic en Quincy Promes. De aanvaller uit Servië vertrok afgelopen maand naar het Engelse Southampton, terwijl de Oranje-international vorige week naar Spartak Moskou werd getransfereerd. In de media werd een transferbedrag van in totaal 29 miljoen euro voor het duo genoemd.
Joop Munsterman maakt duidelijk dat de realiteit heel anders is en dat er gemiddeld een derde deel van de transfersom per jaar binnenkomt. Daar gaan bovendien ook nog eens de verplichtingen vanaf. Met de transfer van Tadic is een bruto transferbedrag van dertien miljoen euro gemoeid, exclusief een miljoen euro aan bonussen. Vijf externe partijen delen mee in het transferbedrag: zijn voormalige club FC Groningen, zijn zaakwaarnemers, Tadic zelf, Doyen Sports Group en er moet een solidariteitsbijdrage worden afgedragen. Dan blijft ongeveer de helft over, gedeeld door drie betalingstermijnen, verklaart de voorzitter van de Enschedese club op de website.
De transfer van Promes naar Rusland levert FC Twente veel minder op dan de media dachten. De club uit Moskou maakt 11,5 miljoen euro over en daar kan maximaal twee miljoen euro bijkomen; dat is afhankelijk van de sportieve prestaties van de Moskovieten. Promes, de agenten van de aanvaller en Doyen Sports Group krijgen hier een deel van mee. Ook hier moet een solidariteitsbijdrage worden afgedragen. Van dit bedrag blijft ook ongeveer de helft over voor de club en geldt tevens een gespreide betaling van drie jaartermijnen. Kortom de gedachte dat er 25 miljoen euro te besteden is klopt helaas niet: was het maar zo! Dat zou mooi zijn, besluit Munsterman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tegenvallertje he Muntjesman.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou Martin effe bellen naar heerenveen,doorvliegen naar San Lorenzo en Vossen halen klaar..zucht... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerst maar via SAN Lorenzo vliegen he ar, daar ligt de eerste prioriteit..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|