|
|
sevillana
|
|
|
quote: een zuid-afrikaanse jongen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh die goede voetballer bedoel je? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 19:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon wachten tot de laatste dagen van Augustus 2014, veel eerder zal er niet veel actie zijn vrees ik! Tuurlijk wel, maar achter de schermen. Of vG pokert of hij is ijskoud geduldig.
Als die EL play-off verspeelt kan ie het alvast bezuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: alsof je een scheet in moet houden he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
of hij weet t niet. dan blijft de "lieveling" over, das veilig. antwoord op Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, die, wie nog meer dan? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zo voelt het wel idd, misschien nog wel erger. Ken je dat gevoel dat je moet kakken terwijl je in de auto zit? Zo erg dat hij al koppies begint te geven? Dat gevoel heb ik nu |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Guidetti als reddingsboei. 't Zat er in. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:05 schreef Fart het volgende:[..] Zo voelt het wel idd, misschien nog wel erger. Ken je dat gevoel dat je moet kakken terwijl je in de auto zit? Zo erg dat hij al koppies begint te geven? Dat gevoel heb ik nu Laat lekker lopen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat opgeluchte gevoel heb ik straks als de transfermarkt sluit. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 19:47 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja dat moet Twente ook. Alleen als Twente aan de KNVB kan laten zien dat een transfer extern word gefinancierd dan kan dat gewoon hoor. Dat kon Feyenoord ook. De Vrienden van Feyenoord hadden een paar jaar geleden ook een speler voor Feyenoord kunnen kopen. Als dat inderdaad zo is dat Twente m.b.v. externen geholpen word dan is het een ander verhaal. Maar belangrijk is dan wel hoe Twente dit eventueel weer terug moet betalen, want daar kunnen ook financiële risico's aanzitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VI: Feyenoord zal meewerken aan transfer Clasie indien EL groepsfase niet wordt bereikt. Ziyech en Toornstra dan in beeld bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:VI: Feyenoord zal meewerken aan transfer Clasie indien EL groepsfase niet wordt bereikt. Ziyech en Toornstra dan in beeld bij Feyenoord. Dan moet je wel een goede spits hebben, want als je geen EL haalt, zou een spits nog wel eens moeilijk gaan worden. Vertrek van Clasie zou ik jammer vinden, maar als Ziyech en/of Toornstra daar voor terug komen, vind ik het prima. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze willen een spits hebben voor de EL start. Dus dan moeten ze opschieten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:VI: Feyenoord zal meewerken aan transfer Clasie indien EL groepsfase niet wordt bereikt. Ziyech en Toornstra dan in beeld bij Feyenoord. Clasie dan maar niet opstellen tegen die oekies? Kan ie de boel niet saboteren ... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Wanneer moet de definitieve spelerslijst zijn ingediend? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Krabbendam zegt ook maar iets om interessant te doen! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: ongekend! Die had ook gewoon thuis kunnen blijven, VI kan beter op dit forum gaan lezen. Weten ze het ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T klopte wel wat hij vanavond te melden had, vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:VI: Feyenoord zal meewerken aan transfer Clasie indien EL groepsfase niet wordt bereikt. Ziyech en Toornstra dan in beeld bij Feyenoord. De Tukkers zijn al via Externe financierders om Ziyech binnen gaan halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat roep je al weken, maar t gaat niet gebeuren, dan was t al gebeurd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zou Ziyech sowieso binnen halen , ongeacht of Clasie nu wel of niet vertrekt! |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Ik denk dat Ziyech gewoon naar Feyenoord wil. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je gaat toch niet naar een dom programma kijken als RTL VI |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Voor de aankomende twee wedstrijden mag je maar 1 speler toevoegen aan de al ingediende spelerslijst (die van vCL), daarna gaan de restricties eraf voor de poulefase. En dat is na 1 september. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Let maar op. ik krijg vaak gelijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
HAHAHAHAHA!!!1!!1!
HOUD OP HOOR, IK HOUD HET NIET MEER :'D |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik moet plassen. om te gieren. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:VI: Feyenoord zal meewerken aan transfer Clasie indien EL groepsfase niet wordt bereikt. Ziyech en Toornstra dan in beeld bij Feyenoord. Toonstra wordt veel te duur, heeft nog een verbintenis tot 2016 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh jawel hoor. met regelmaat zelfs. vind t vaak wel vermakelijk. en zo niet dan zet ik dat van me af. T is net dit forum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verdient geen topsalaris bij Utrecht. T is een stap omhoog. 2016 is maar twee jaar.
Dat valt allemaal wel mee. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Bedoelen ze er nu mee dat er alleen een spits gehaald wordt en verder niks tenzij Clasie weg gaat? In dat geval gemiste kans denk ik en ook mijn mening te voorzichtig. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Zal Max 2 mln zijn, zie redenen van stylzz |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:35 schreef Fart het volgende:Bedoelen ze er nu mee dat er alleen een spits gehaald wordt en verder niks tenzij Clasie weg gaat? In dat geval gemiste kans denk ik en ook mijn mening te voorzichtig. Van Geel is een zeeuw. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:35 schreef Fart het volgende:Bedoelen ze er nu mee dat er alleen een spits gehaald wordt en verder niks tenzij Clasie weg gaat? In dat geval gemiste kans denk ik en ook mijn mening te voorzichtig. Om je vraag simpel te beantwoorden, nee.
In het geval van het niet bereiken van de EL groepsfase, zal er mee worden gewerkt aan een vertrek van Clasie. Eventuele vervangers zijn dan Toornstra of Ziyech. De zoektocht naar een spits gaat onverminderd door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:[..] Om je vraag simpel te beantwoorden, nee. In het geval van het niet bereiken van de EL groepsfase, zal er mee worden gewerkt aan een vertrek van Clasie. Eventuele vervangers zijn dan Toornstra of Ziyech. De zoektocht naar een spits gaat onverminderd door. Sorry Bosi. lees t nog eens. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als ik de berichten lees, staat er toch wat ik zojuist verwoord in de post, of niet dan? :')
Ik heb nergens gezien dat ze dan geen spits gaan halen. Alleen mogelijke vervangers voor het geval dat Clasie zou willen vertrekken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:[..] Om je vraag simpel te beantwoorden, nee. In het geval van het niet bereiken van de EL groepsfase, zal er mee worden gewerkt aan een vertrek van Clasie. Eventuele vervangers zijn dan Toornstra of Ziyech. De zoektocht naar een spits gaat onverminderd door. Ja dat de zoektocht naar de spits een zekerheidje is haalde ik er ook uit, maar er wordt dus verder niet gekeken naar een versterking op het middenveld, omdat Clasie nog niet weg gaat .. toch?
En dit niet lezen met een ondertoon ofzo, kwartje wil echt serieus ff niet vallen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bij mij blijkbaar ook niet, als ik die gasten mag geloven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:35 schreef Fart het volgende:Bedoelen ze er nu mee dat er alleen een spits gehaald wordt en verder niks tenzij Clasie weg gaat? In dat geval gemiste kans denk ik en ook mijn mening te voorzichtig. Alleen n spits gehaald wordt .en verder niks. Tenzij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das toch een gemiste kans wanneer je Ziyech nu op kan halen voor een relatief lage prijs. En het vrijwel een zekerheidje is dat hij iets gaat toevoegen. Nu ben ik echt ff spoor bijster |
|
|
|