|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 21:59 schreef Fart het volgende:Das toch een gemiste kans wanneer je Ziyech nu op kan halen voor een relatief lage prijs. En het vrijwel een zekerheidje is dat hij iets gaat toevoegen. Nu ben ik echt ff spoor bijster ik moet eerlijk bekennen dat ik ook verwacht dat er zo'n drie spelers bijkomen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooiste periode van t jaar dit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kost me klauwen met geld aan gras om nog een klein beetje op adem te komen. Ik kijk nooit op mijn telefoon wanneer ik op werk ben, maar tijdens deze periode doe ik niet anders |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is nu iederéén zo'n beetje weg die eerst prijzen met Feyenoord wilde halen voor ze naar het buitenland gingen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ziyech....pffff
maar Guidetti zit er wel dik in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:08 schreef hotjumper het volgende:Is nu iederéén zo'n beetje weg die eerst prijzen met Feyenoord wilde halen voor ze naar het buitenland gingen? juist
portemonneehypocrysie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:08 schreef hotjumper het volgende:Is nu iederéén zo'n beetje weg die eerst prijzen met Feyenoord wilde halen voor ze naar het buitenland gingen? Nee, er komen nog talloze generaties aan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:05 schreef Fart het volgende:Kost me klauwen met geld aan gras om nog een klein beetje op adem te komen. Ik kijk nooit op mijn telefoon wanneer ik op werk ben, maar tijdens deze periode doe ik niet anders Moet je net zoals ik een appartement kopen ... Geen last meer van tuinieren !!! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: helemaal mee eens,kan alleen nog maar geldverspilling zijn absoluut niet halen heeft zijn tijd al gehad |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:24 schreef flipje tiel het volgende:[..] helemaal mee eens,kan alleen nog maar geldverspilling zijn absoluut niet halen heeft zijn tijd al gehad Ook ik heb zeer grote twijfels bij John Guidetti ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Gras niet te letterlijk nemen :P |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Guidetti komt voor 2,5miljoen. Ziyech zal daarna gelijk tekenen aangezien er geld overblijft. Ziyech is een feyenoord supporter en zal wachten op feyenoord. als clasie vertrekt zal brama transfervrij aangetrokken worden. gerucht las ik ergens, zal wel onzin zijn. Als het waar is zou dat mooi zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Over zijn vorm of zijn fysiek? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik mag toch wel hopen dat er genoeg kwaliteit bij ons in de staf loopt om dat te beoordelen vóor dat hij gehaald wordt. Ken toch niet zijn dat 10 malloten op een forum daar over in zitten en het totaal ontgaat bij de staf? Ken het me niet eens voorstellen |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ech wel, maar die foto was van na het juichen |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
kijk die andere fotos ook maar. hij juicht totaal niet mee. Jongen zit al met zijn hoofd ergens anders, zal het wel jammer vinden. Had van hem wel iets meer feyenoordgevoel verwacht. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Het was al bekend dat FC Twente in de markt is voor middenvelders Jens Toornstra (FC Utrecht) en Hakim Ziyech (sc Heerenveen), maar het krijgt daarin concurrentie van Feyenoord. Het toeval wil dat de Rotterdammers precies dezelfde twee spelers op de korrel hebben, mocht Jordy Clasie vertrekken uit Rotterdam. (VI)
Volgens dit gerucht wat ik er net af trek zijn ze dus ook nog bezig met deze middenvelders. Dan klopt het toch niet dat ze die alleen kopen wanneer we ons niet plaatsen? En anders is het verspilde moeite. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
is al weerlegd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:39 schreef michaelvld het volgende:kijk die andere fotos ook maar. hij juicht totaal niet mee. Jongen zit al met zijn hoofd ergens anders, zal het wel jammer vinden. Had van hem wel iets meer feyenoordgevoel verwacht. Maar nergens op gebaseerd toch? Dat is alleen als Clasie zou denken als jij.
Als ik ergens het schijt in heb (door bijv. een bagger wedstrijd of uitblijvende transfers in zijn geval) en er lukt eindelijk iets (zoals bijv een doelpunt in zijn geval), dan gooi ik er ook liever een harde brul uit dan dat ik ga staan dansen .. dat is de emotie waar je al een anderhalf uur in zit die er anders uit komt. Tenminste, zo kijk ik er dan tegenaan. |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Vond het toch veel zeggend, natuurlijk steekt hij 1. Vuist omhoog maar neemt totaal geen deel aan de vreugde die vervolgens plaatsvindt..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Guidetti is wel een winnaar..lijkt me niet dat de directie miljoenen gaat uitgeven aan een niet fitte speler.Dan kun je net zo goed de vraagprijs voor bijv. Vossen neerleggen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mwa weet ik niet. Ik snap dat het normaler staat wanneer je je vreugde dansje doet, maar een brul met je vuist omhoog na 90 minuten ergernis kan ik me ook wel in vinden. Tuurlijk zal er een hoop in dat koppie zitten, maar dat hij met zijn koppie bij een andere club zou zitten vind ik dan zelf wat ver gezocht. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
precies, je zag hem met zen hoofd naar beneden teruglopen naar de eigen helft, terwijl de rest op mulder na elkaar feliciteerde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over Clasie geen twijfel. Echte Feyenoordjongen. Wel tijd om een stap te maken. Verdient ie ook intussen wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:44 schreef Omle het volgende:Vond het toch veel zeggend, natuurlijk steekt hij 1. Vuist omhoog maar neemt totaal geen deel aan de vreugde die vervolgens plaatsvindt..... Gaat wel ver dit..moet hij ineens een andere houding aannemen om te laten zien dat hij er nog wel schik mee heeft? Wel een beetje vergezocht vind ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:49 schreef michaelvld het volgende:precies, je zag hem met zen hoofd naar beneden teruglopen naar de eigen helft, terwijl de rest op mulder na elkaar feliciteerde Maar daar ken je toch 0,0 uit halen?
Als ik zo over een veld zou lopen dan zou er een hoop gegodver bij komen ook en zou ik mijzelf hardop afvragen waarom dit 90 minuten moet duren eer er gescoord wordt. Ergernissen nemen niks weg van de vreugde die je voor het doelpunt hebt, enkel de manier waarop je het uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door Fart -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gek dat niemand nog Lurling genoemd heeft. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die lulring was populair idd..halen! |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
die kreeg nog een kroket naar ze kop geslingerd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
laat me raden ..... hij vrat hem op? :P |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
was van een feyenoordsupporter, die had hij nog aangevallen waardoor hij volgens mij zelfs opgepakt werd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fred kroket, wie kent het verhaal niet :P :D (mis m'n emoticons) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:28 schreef ViezeFurr het volgende:[..] We hebben zat buitenspelers. Daarbij snap ik niet waarom hier een paar mensen Villalba fan zijn, want op een filmpje zag Ignjatovic er ook nog aardig uit. Boëtius, Manu, Basacikoglu en Schaken. 4 prima buitenspelers waarbij Manu ook nog in de punt kan als het moet. Conclusie: een spits halen, buitenspeler is helemaal niet nodig. Tito kan op alle posities voorin spelen zelfs aanvallende middenvelder. Dus niet enkel en alleen een buitenspeler. Kost echt niet te veel en als ie zich in de eredivisie kan dien gelden is er echt een aardig centje aan te verdienen. Op wat ik via youtube heb gezien is het een type als Guidetti qua karakter en inzet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 19:11 schreef hotjumper het volgende:We hebben wat spelers met uitstraling nodig, doe mij Guidetti maar en om het af te toppen Drenthe erbij. Twee spelers die wat te bewijzen hebben. Goeie aanvulling voor spelers die denken dat ze er al zijn. Hell yeah.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, als Vilalba én Vossen niet meer genoemd worden zal er wel een mits/maar aan hangen. Die van Vilalba weten we sowieso. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 19:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon wachten tot de laatste dagen van Augustus 2014, veel eerder zal er niet veel actie zijn vrees ik! Voor Loelhansk hebben wij onze spits.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsof Clasie dat zou doen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 24 uur voor aanvang van de eerste ontmoeting.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat maakt ons blij!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, kwArtje valt bij L niet..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:24 schreef flipje tiel het volgende:[..] helemaal mee eens,kan alleen nog maar geldverspilling zijn absoluut niet halen heeft zijn tijd al gehad Heeft zijn tijd al gehad..(??????) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja, bij wie niet.. |
|
|
|