|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 22:33 schreef Fart het volgende:Ik mag toch wel hopen dat er genoeg kwaliteit bij ons in de staf loopt om dat te beoordelen vóor dat hij gehaald wordt. Ken toch niet zijn dat 10 malloten op een forum daar over in zitten en het totaal ontgaat bij de staf? Ken het me niet eens voorstellen Precies, zo is het en niet anders. Als er maar iemand twijfelt over zijn gesteldheid halen ze hem echt niet.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Was het maar waar dat ik het met een grasmaaier binnenhaalde hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:Tsja, als Vilalba én Vossen niet meer genoemd worden zal er wel een mits/maar aan hangen. Die van Vilalba weten we sowieso. Vertel..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfffffff nee he, leeft die nog steeds.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Was Vilalba niet pas in september beschikbaar (club wilde hem nog voor paar wedstrijden behouden)? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Was Vilalba niet pas in september beschikbaar (club wilde hem nog voor paar wedstrijden behouden)? Nee is nu al beschikbaar. Mochten de berichten kloppen, dan zou hij blijven tot de finale van de Copa Libertadores (waar San Lorenzo zo goed als zeker voor geplaatst is). Die finalewedstrijden zijn 6 en 13 augustus.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar blijft ie verdomme dan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 13 komt NA 12 hè ... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee is nu al beschikbaar. Mochten de berichten kloppen, dan zou hij blijven tot de finale van de Copa Libertadores (waar San Lorenzo zo goed als zeker voor geplaatst is). Die finalewedstrijden zijn 6 en 13 augustus.. klopt, eerste wedstrijd 1-1 hij had een assist en werd in de 71 minuut gewisseld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: heheheheh...scoort ook tegen heerenveen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet weglopen, ben nog aan 't uitrekenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Morgen is het de dertiende Henk..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was tegen Besiktas niet al teveel toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vóór vrijdag komt er niets. Dus |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik heb sterk het gevoel dat vG Heerenveen een heel lekkere worst voor de bek heeft gepresenteerd. Munstermannetje kan zo hoog springen als hij wil, maar tenzij hij een financier vindt is zijn onderhandelingspositie veel te onzeker. Het verhaal van tegenwoordig is gewoon dat clubs transfersommen in termijnen betalen. Heerenveen weet dat Feyenoord 'cash' gaat afrekenen, - en daar willen ze maar wat graag op wachten! Ik denk dus dat Zyech sowieso komt. Toornstra vind ik beslist geen uitzonderlijke speler. Ik hoop echt dat we ons alleen richten op heel grote talenten, zoals Zyech (en Bilal). Alles wat daaronder zit, hebben we op Verkenoord ook lopen. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Ziyech is een goede speler, zeker, maar we hebben op zijn positie al Immers lopen en Vilhena is van nature ook centrale aanvallende middenvelder. Daarnaast komt er nog talent van Varkenoord voor precies dezelfde positie. Bovendien staat het prijskaartje op het moment nog op 5 miljoen volgens de geruchten.
Mocht Clasie vertrekken zie ik liever een middenvelder met verdedigende kwaliteiten komen. Naast Vormer hebben we er daar niet zo veel van. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 09:10 schreef RinzeN het volgende:Ziyech is een goede speler, zeker, maar we hebben op zijn positie al Immers lopen en Vilhena is van nature ook centrale aanvallende middenvelder. Toornstra vind ik een goede speler; Zyech vind ik een uitzonderlijk talent. Ik zie liever Vilhena dan Immers op 10, maar ik zie nog liever Zyech op 10. Tonny echter, zie ik grote stappen maken dit jaar. Vooral positioneel wordt hij met de week beter. Als Clasie gaat (hetgeen ik verwacht), hebben we met Vilhena, Vormer en Zyech, weer een topmiddenveld. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Vormer vind ik nou nog niet echt top. Is te traag, ook in zijn balbehandeling. Heb daar liever een type Nigel de Jong staan. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Ik zeg forumleden: Waar vinden we een betaalbare versie van het type Nigel de Jong? Kom maar op met de suggesties. (met het idee dat het altijd leuk is op scoutje te spelen) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 09:58 schreef ViezeFurr het volgende:Vormer vind ik nou nog niet echt top. Is te traag, ook in zijn balbehandeling. Heb daar liever een type Nigel de Jong staan. 'Vilhena kan de nieuwe Strootman worden, maar dat heeft tijd nodig'
Door het vertrek van bepalende spelers moet Feyenoord het dit seizoen vooral hebben van de toptalenten uit eigen kweek. Of het realistisch is om wonderen te verwachten van spelers als Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena en Terence Kongolo, waagt Foppe de Haan echter te betwijfelen. De voormalig coach van onder meer sc Heerenveen en Jong Oranje waarschuwt voor een te hoog verwachtingspatroon.
Uitstekend kunnen voetballen betekent namelijk niet automatisch dat een speler ook geschikt is om de kar te trekken, legt De Haan uit in Metro. "Je moet je mond open durven trekken op de momenten waarop het nodig is, zowel positief als kritisch. Als coach kun je best aan zo'n proces werken, maar het versnellen is lastig", weet De Haan uit ervaring.
Dat het snel kan gaan, bewees Stefan de Vrij. "Tijdens het jeugd-EK in Israël dacht ik soms: watje, kom op man! En vervolgens wordt hij op het WK in Brazilië verkozen tot beste verdediger van het toernooi." Ook Mario Been denkt dat 'tijd' het sleutelwoord is. "Boëtius is een geweldig talent en ik geloof echt dat Vilhena de nieuwe Nigel de Jong van Oranje kan worden, maar dat heeft tijd nodig", besluit hij. Bron:Voetbalzone
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Vilhena is geen nieuwe Nigel de Jong. Eerder een nieuwe Strootman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, heb de tekst gelijk maar aangepast, thanx.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Hahaha. Ik vind dat de Jong heel andere kwaliteiten heeft dan Vilhena, maar ik kan er ook naastzitten? |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Gewoon een type dat een denkbeeldige lijn in het gras trekt en dan denkt, iedereen die niet hetzelfde shirtje aan heeft als ik en daaroverheen komt ligt onder het gras ipv daarboven. (Maar natuurlijk niet elke wedstrijd met rood het veld uit)
Elk team heeft gewoon zo'n rotzak nodig! |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Dat is Clasie veel meer dan Vilhena. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:20 schreef RinzeN het volgende:Gewoon een type dat een denkbeeldige lijn in het gras trekt en dan denkt, iedereen die niet hetzelfde shirtje aan heeft als ik en daaroverheen komt ligt onder het gras ipv daarboven. (Maar natuurlijk niet elke wedstrijd met rood het veld uit) Elk team heeft gewoon zo'n rotzak nodig! We hebben Mulder toch al. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Gaat hij ze zo naar de lat kijken dan? Mulder-superpower! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat mij betreft moet er absoluut nog een middenvelder bij komen, is op dit moment absoluut de zwakst bezette linie. Alle posities moeten minimaal dubbel bezet worden als je iets wil klaarspelen in de Europa League en als je mee wil doen om de titel. Voor het middenveld betekend dat dat je minimaal 6 eredivisie waardige spelers nodig hebt.
Op het moment hebben we met Clasie, Vilhena, Immers en Vormer te weinig volwaardige middenvelders rondlopen. Van Karsdorp en Sleegers mag je nog niet verwachten dat ze er straks al staan. Bovendien moet je er ernstig rekening mee houden dat Vormer en Clasie na dit seizoen al wel eens vertrokken kunnen zijn, tijdig nieuwe spelers halen en inpassen lijkt me dan ook verstandig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hehe Mulder kan alles, minst gepasseerde keeper van de Eredivisie 2014-2015 tot nu toe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:20 schreef RinzeN het volgende:Gewoon een type dat een denkbeeldige lijn in het gras trekt en dan denkt, iedereen die niet hetzelfde shirtje aan heeft als ik en daaroverheen komt ligt onder het gras ipv daarboven. (Maar natuurlijk niet elke wedstrijd met rood het veld uit) Elk team heeft gewoon zo'n rotzak nodig! Vroeger genoeg van dat soort voetballers, die zie je tegenwoordig niet meer echt. Zit te denken aan een John de Wolf, Henk Fräser enz.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat betreft aankopen voor het middenveld zouden Ziyech en Toornstra uitstekende versterkingen zijn, je hebt dan direct een voldoende bezetting voor komend seizoen en alle tijd om Karsdorp en Sleegers wat minuten te laten maken om aan te kunnen haken.
Mocht er nog behoefte zijn aan een ervaren kracht dan zie ik Demy de Zeeuw wel graag komen, ik weet het jood enzo, maar wel 1 met internationale ervaring die het niveau zeker aan kan. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Dat heeft hij afgelopen jaren niet meer laten zien hoor. De Zeeuw is bij Anderlecht niet echt meer in actie gekomen en zal bovendien ook wel aardig wat salaris vragen. Lekker laten rentenieren die kerel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:40 schreef RinzeN het volgende:Dat heeft hij afgelopen jaren niet meer laten zien hoor. De Zeeuw is bij Anderlecht niet echt meer in actie gekomen en zal bovendien ook wel aardig wat salaris vragen. Lekker laten rentenieren die kerel. Ik zou het wel aandurven eerlijk gezegd, maar alleen als hij niet te veel vraagt natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan word het helemaal zo'n rollator elftal, die is ook al over de dertig, en inderdaad moa een jood.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 31-07-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 (NIEUW) Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000
VERDEDIGING
Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Luke Wilkshire __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 (NIEUW) Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 (NIEUW) Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 150.000 (NIEUW) Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 (NIEUW) Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.500.000 Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 (NIEUW) Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
AANVAL
Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 750.000 (NIEUW) Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 (NIEUW) Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (NIEUW) Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 // WillemII
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken.
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
--------- :)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Bas Dost _________________ >> Wolfsburg, opvolger Pelle? € 5.000.000 Hector Villalba __________ >> San Lorenzo, Gerucht. € 3.600.000 Jelle Vossen _____________ >> KRC Genk, Gerucht. € 5.000.000 Duvan Zapata _____________ >> SSC Napoli, Gerucht. € 6.500.000 Jens Toornstra ___________ >> FC Utrecht, Gerucht. € 4.000.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // voor € 10.000.000 verkocht >> Southamton Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 // voor € 7.700.000 verkcht >> FC Porto Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // voor € 7.500.000 verkocht >> Newcastle United Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // voor € 8.500.000 verkocht >> Lazio Roma
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd ) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Was Gehuurd)
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 // Transfervrij Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 600.000 // Transfervrij Luke Wilkshire __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 // Transfervrij Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 750.000 // Gekocht: € 3.500.000
** Duvan Zapata toegevoegd aan geruchten. ** Jens Toornstra toegevoegd aan geruchten. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik denk dat Zyech sowieso gaat komen. Verder zou ik graag zien dat de club een laatste, uiterste inspanning gaat doen voor Dost. Dat houdt w.m.b. in: Een stevige transfersom bieden, en een Pelle salaris betalen - of nog iets hoger. Lukt dat niet, dan Dost vergeten en overschakelen naar Guidetti. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:43 schreef RenatoBos het volgende:Dan word het helemaal zo'n rollator elftal, die is ook al over de dertig, en inderdaad moa een jood.. Is niet perse erg natuurlijk, van de 27 man in onze selectie zijn er 17 spelers 23 jaar of jonger, 5 spelers tussen de 23 en 30 en 5 spelers zijn 30 of ouder. Van die 30+ers is er 1 onze derde doelman.
Er zou best nog een oudere speler bij kunnen, kijk naar diverse Italiaanse en Spaanse ploegen die vaak wel 4-5 30+ spelers in de basis hebben staan. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Waarom halen wij Rekik niet terug eerst huren is beter dan Mattijssen en kent alle jongens van Feyenoord.Aan het werk Martin van Geel. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:52 schreef moa het volgende:[..] Is niet perse erg natuurlijk, van de 27 man in onze selectie zijn er 17 spelers 23 jaar of jonger, 5 spelers tussen de 23 en 30 en 5 spelers zijn 30 of ouder. Van die 30+ers is er 1 onze derde doelman. Er zou best nog een oudere speler bij kunnen, kijk naar diverse Italiaanse en Spaanse ploegen die vaak wel 4-5 30+ spelers in de basis hebben staan. Dat is waar, maar die 30+ spelers zijn nog niet zo afgezakt als De Zeeuw en daarom een stuk minder risico. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:53 schreef Darts70 het volgende:Waarom halen wij Rekik niet terug eerst huren is beter dan Mattijssen en kent alle jongens van Feyenoord.Aan het werk Martin van Geel. Kongolo heeft veel meer mogelijkheden. Ik zou Terence nooit plaats in het centrum laten maken voor Rekik. |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
Hallo allemaal, ik volg jullie topics altijd maar nooit heb me mening gegeven. Wou dit gewoon even kwijt! Doet feyenoord er gewoon niet verstandig aan om nelom immers schaken verhoek goosens clasie ye verkopen en toornsta Ziyech drenthe en 1 van de 3 spitsen kopen en gewoon met een nieuw te team te gaan spelen wat toekomst heeft.:-) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:55 schreef RinzeN het volgende:[..] Dat is waar, maar die 30+ spelers zijn nog niet zo afgezakt als De Zeeuw en daarom een stuk minder risico. Ja die zijn absoluut niet van Eredivisie niveau :) Ik zeg ook niet dat we compleet uitgerangeerde spelers moeten halen, maar een fitte speler van 30+ mag geen probleem zijn. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Thrill ik ben het met jou eens verkoop clasie voor de hoofdprijs en investeer in Toornstra en Ziyech, deze vormen met Vilhena een sterk middenveld.Haal voor de verdediging Rekik of Drenthe zodat je Matthijssen kan laten weggaan. Ook Mulder vervangen door Hahn en als laatste investeer in Bas Dost of Guidetti. Opstelling lijkt mij reeel:
Hahn
Lopes Cabral/Wilkshire van Beek Rekik/Kongolo Kongolo/Drenthe Vilhena Ziyech Toornstra Bilal Dost/Guidetti Boetius
Hiermee heb je echt kampioenskansen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 11:00 schreef Thrill het volgende:Hallo allemaal, ik volg jullie topics altijd maar nooit heb me mening gegeven. Wou dit gewoon even kwijt! Doet feyenoord er gewoon niet verstandig aan om nelom immers schaken verhoek goosens clasie ye verkopen en toornsta Ziyech drenthe en 1 van de 3 spitsen kopen en gewoon met een nieuw te team te gaan spelen wat toekomst heeft.:-) Absoluut, Feyenoord probeert volgens mij ook Schaken, Verhoek en Goossens nog te slijten, Clasie, Nelom en Immers vind ik goed bruikbare spelers. |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
Hoop eigenlijk dat guidetti komt meer voetbal in het team en kunnen we afstand doen van het alles op de spits spel. De opstellig die ik net neer gezet heb dat je daar heel ver mee kan komen en anders word je volgend jaar gewoon kampioen plus je hebt een elftal voor de toekomst alles is al weg dus dan maar helemaal opnieuw beginnen toch? |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Had Drenthe niet al gezegd niet als back te willen fungeren? Bovendien vind ik Royston wel een behoorlijke gok hoor. Zal een behoorlijk salaris willen en heeft sinds een spaar sporadische geniale momenten bij Real niets meer gepresteerd. Dan liever Kongolo / Woudenberg / Nelom |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Clasie is zeker een bruikbare speler maar volgend jaar een jaar contract meer over, dus nu cashen en investeren in ziyech en toornstra deze kan je kopen met het geld van Clasie. Koop Dost of Guidetti je hebt nog geld over van de andere verkochte spelers. Rekik kan je huren voor en jaar en is een opgeleide Feyenoord speler anders gaat hij wederom naar PSV, zelfde geld voor Drenthe wil graag terug en heeft waarschijnlijk toch geleerd van zijn fouten en is transfervrij. Andere spelers zoals Verhoek/Goossens probeer deze te slijten, Schaken kunnen wij nog wel een jaartje gebruiken daarna is zijn contract voorbij. Waardeer de salarissen van Boetius en Vilhena op zodat je over 2 a 3 jaar ook eens de hoofdprijs kan vangen voor deze spelers. |
|
|
|