BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 13:13 schreef Nibke het volgende:

[..]

Zo denkt Ziyech ook!!
Alleen wanneer Feyenoord niet concreet wordt, is er voor Twente een goede kans.
Ons bestuur is niet zo concreet sorry hoor ik vind het echt te lang gaan duren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:09   quote  deeplink  
En de transfer deadline duurt nog 19 dagen man, gaat dat wel goed komen met je..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Feyenoord heeft in de jacht op Duvan Zapata minder succes. De Colombiaanse spits is door Napoli-trainer Rafa Benitez wel opgenomen in de Europese selectie van de Italiaanse club voor de Champions League-play-offs tegen Athletic Bilbao. Daarmee lijkt Benitez te bevestigen dat hij Zapata niet wil laten vertrekken. Feyenoord zag in de Colombiaan een mogelijke opvolger van de naar Southampton vertrokken aanvalsleider Graziano Pellè.
ar
 ar - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:09 schreef RenatoBos het volgende:
En de transfer deadline duurt nog 19 dagen man, gaat dat wel goed komen met je..
Zit ik lekker aan de costa brava jonguh..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door ar --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:12 schreef ar het volgende:

[..]

Zit ik lekker op de costa brava jonguh..
Aight lekker man..d:-)
Darts70
 Darts70 - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Kom op Martin handelen anders zitten we weer overal naast geen ziyech, geen Guidtti etc.
beuk
 beuk - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Van Geel wacht lekker tot 31e, dan is iedereen inmiddels als bij een ander clubje! Dan kunnen Gudde en van Geel dat ze selectief te werk gaan, maar als ze geen actie ondernemen i het gewoon te laat
Appie53
 Appie53 - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:13   quote  deeplink  
GUIDETTI NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 13:30 schreef moa het volgende:

[..]

Als Feyenoord concreet wordt verwacht ik dat hij gewoon naar ons komt, wij hebben financieel en sportief meer te bieden dan die subtopper uit Enschede.
Volgens mij betaalt Twente meer... Er gaan al jaren goede spelers naar Pluskut die ook voor ons zouden kunnen kiezen.

Er is sprake van een heleboel wishful thinking wat die Ziyech betreft. Hij heeft nog nooit aangegeven dat hij naar Feyenoord wil komen. Wel heeft hij 2x aangegeven zich wel bij 020 en Twente te zien spelen omdat hij zelf vindt dat hij daar beter past.

Dus waar hebben we het eigenlijk over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door Barabas --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 13:30 schreef moa het volgende:

[..]

Als Feyenoord concreet wordt verwacht ik dat hij gewoon naar ons komt, wij hebben financieel en sportief meer te bieden dan die subtopper uit Enschede.
Volgens mij liggen de salarissen in die Duitse provincie net even hoger dan bij ons hoor.
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens mij liggen de salarissen in die Duitse provincie net even hoger dan bij ons hoor.
genau!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Ik zie de toegevoegde waarde van die ziyech niet zo met Vilhena en Clasie die ook nog niet vertrokken is....
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:32   quote  deeplink  
En daarom is Feyenoord ondertussen uit de financiele malaise en heeft Twente zich er in rap tempo in gewerkt!
Sensi
 Sensi - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:32 schreef RinzeN het volgende:
En daarom is Feyenoord ondertussen uit de financiele malaise en heeft Twente zich er in rap tempo in gewerkt!
Hetgeen wat telt zijn de sportieve prestaties.. Vind ik.
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:36 schreef Sensi het volgende:

[..]

Hetgeen wat telt zijn de sportieve prestaties.. Vind ik.
Voor 1 of 2 seizoenen of over langere termijn? Want voor die langere termijn moet je je zaakjes gewoon op orde hebben. Zo niet glijd je vanzelf af.
legrande
 legrande - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:10   quote  deeplink  
En weer pissen we buiten de pot. Feyenoords target Ziych naar twente. Nee iedereen haalt weer spelers zelfs cambuur een Litouwse international en wij nee clasie gaat nog weg die loopt nu alleen nog maar met dollartekens op die gaat bij porto voor veel geld reserve zitten en wij gaan pas kijken naar een vervanger als clasie weg is en de transfermarkt over. Ok ik neem alles terug als we 31 augustus zoals beloofd echt een team hebben waar we echt mee kunnen gaan doen maar waarom is bijna iedereen besluitvaardiger? Nu ook nog 5.5 miljoen tv rechten met de wk inkomsten en van mokotja bij elkaar 40! miljoen en 4 dure salarissen zijn vertrokken. Waarom zoveel hoofdbrekens over 5 miljoen voor Quidetti. Is pas 22 en hij moet wel 1000% goedgekeurd worden in heel zware medische keuring. Komt hij hierdoor doen en na een jaar of 3 is hij nog pas 25 kan hij voor veel geld weg. Nee blijven wachten tot hij naar Italie vertrekt. Wacht svp niet heren van Geel en Gudde totdat Clasie weg is maar gebruik nu eens een keer jullie schaduwlijstje. Ik weet ik ben voor velen waarschijnlijk te ongeduldig maar vertel me waarom zo lang. 40 miljoen binnen 2.5 voor Bilal 6 miljoen oude schuld. Los nog 15 miljoen af aan de vrienden van Feyenoord. Besteed dan toch eens een keer wat met die overige 20 miljoen. Doe het nu eens voor het publiek. Van het huidige elftal zou en 40 jaar geleden niet 1 in het 1e team gestaan hebben en ja zolang kom ik er al en zou nu echt zo graag weer eens meedraaien maar dan ook echt meedraaien voor het kampuoenschap. Geef die 5 miljoen uit en als Clasie voor zeg 8 weggaat haal dan ook snel waardige vervanger en denk daar svp nu al over na dat je snel kunt handelen. Niet dat je na 31 augustus nog 20 miljoen in je zak hebt en jullie je eigen legioen een flut elftal voorspiegelen feyenoord onwaardig. Nogmaals staat er 31 augustus echt een volwaardig team zoals beloofd neem ik alles terug maar voor nu heb ik er niet veel vertrouwen in.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Dat is gewoon niet te lezen zo.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Ik ga de moeite niet eens nemen.
FFvhL
 FFvhL - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Die grote heb wel gelijk
ar
 ar - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 16:10 schreef legrande het volgende:
En weer pissen we buiten de pot. Feyenoords target Ziych naar twente. Nee iedereen haalt weer spelers zelfs cambuur een Litouwse international en wij nee clasie gaat nog weg die loopt nu alleen nog maar met dollartekens op die gaat bij porto voor veel geld reserve zitten en wij gaan pas kijken naar een vervanger als clasie weg is en de transfermarkt over. Ok ik neem alles terug als we 31 augustus zoals beloofd echt een team hebben waar we echt mee kunnen gaan doen maar waarom is bijna iedereen besluitvaardiger? Nu ook nog 5.5 miljoen tv rechten met de wk inkomsten en van mokotja bij elkaar 40! miljoen en 4 dure salarissen zijn vertrokken. Waarom zoveel hoofdbrekens over 5 miljoen voor Quidetti. Is pas 22 en hij moet wel 1000% goedgekeurd worden in heel zware medische keuring. Komt hij hierdoor doen en na een jaar of 3 is hij nog pas 25 kan hij voor veel geld weg. Nee blijven wachten tot hij naar Italie vertrekt. Wacht svp niet heren van Geel en Gudde totdat Clasie weg is maar gebruik nu eens een keer jullie schaduwlijstje. Ik weet ik ben voor velen waarschijnlijk te ongeduldig maar vertel me waarom zo lang. 40 miljoen binnen 2.5 voor Bilal 6 miljoen oude schuld. Los nog 15 miljoen af aan de vrienden van Feyenoord. Besteed dan toch eens een keer wat met die overige 20 miljoen. Doe het nu eens voor het publiek. Van het huidige elftal zou en 40 jaar geleden niet 1 in het 1e team gestaan hebben en ja zolang kom ik er al en zou nu echt zo graag weer eens meedraaien maar dan ook echt meedraaien voor het kampuoenschap. Geef die 5 miljoen uit en als Clasie voor zeg 8 weggaat haal dan ook snel waardige vervanger en denk daar svp nu al over na dat je snel kunt handelen. Niet dat je na 31 augustus nog 20 miljoen in je zak hebt en jullie je eigen legioen een flut elftal voorspiegelen feyenoord onwaardig. Nogmaals staat er 31 augustus echt een volwaardig team zoals beloofd neem ik alles terug maar voor nu heb ik er niet veel vertrouwen in.
Ik ben ook ongeduldig,en dat Ziyech waarschijnlijk naar duitsland gaat is jammer..maar geen prio.Dat is de spits,ik heb er vertrouwen in dat er eind augustus een goed elftal staat.
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 16:10 schreef legrande het volgende:
Weer iemand die denkt te weten wat de exacte cijfers zijn. En ze dan ook nog eens verkeerd opschrijft, bilal was geen 2,5 maar 3,5 om te beginnen.
jackyvw
 jackyvw - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Het is wel errug stil hoor
van geil
 van geil - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:22 schreef jackyvw het volgende:
Het is wel errug stil hoor
sssttttt!
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Krabbedam gaf bij VI aan dat er nog een eigen vermogen van 20 mill op de bank staat. dat was gister dus die 3,5 van Bilal is daar al vanaf.

Ik snap dat vGeel rustig aan doet mar hoop wel dat we minimaal een nieuwe spits mee kunnen nemen naar Kiev.
Appie53
 Appie53 - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:30 schreef Maupstar het volgende:
Krabbedam gaf bij VI aan dat er nog een eigen vermogen van 20 mill op de bank staat. dat was gister dus die 3,5 van Bilal is daar al vanaf.

Ik snap dat vGeel rustig aan doet mar hoop wel dat we minimaal een nieuwe spits mee kunnen nemen naar Kiev.
Lukt dat niet, zie ik het duister in, kwa resultaat.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Stilte voor de storm, die v Geel houdt ons wel in spanning, vol verwachting klopt ons hart
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Twente voor zyech ?.....?.....
MMM
 MMM - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Als Guidetti voor Juventus kiest, gaat hij voor het geld en kan hij weer banken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:39 schreef MMM het volgende:
Als Guidetti voor Juventus kiest, gaat hij voor het geld en kan hij weer banken.
Hij zal toch wel slimmer wezen?
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij betaalt Twente meer... Er gaan al jaren goede spelers naar Pluskut die ook voor ons zouden kunnen kiezen.

Er is sprake van een heleboel wishful thinking wat die Ziyech betreft. Hij heeft nog nooit aangegeven dat hij naar Feyenoord wil komen. Wel heeft hij 2x aangegeven zich wel bij 020 en Twente te zien spelen omdat hij zelf vindt dat hij daar beter past.

Dus waar hebben we het eigenlijk over?
Dat is een paar jaar zo geweest door bezuinigingen bij ons ja, nu de begroting weer flink is opgekrikt, de schulden zijn weggewerkt en we een potje van zo'n 10 miljoen te besteden hebben zijn de rollen weer zoals ze horen. Ik vermoed dat van Geel nog wel even aan het salaris plafond vast wil houden, maar met onze nieuwe financiële situatie en Twente onder curatele is er bij ons absoluut meer mogelijk dan bij die boeren.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Juventus, gaat geen speler kopen , die niets meer heeft laten zien. Zo ja dag John mister i love Feyenoord
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:

Dat je 20 miljoen hebt betekend niet dat je het ook moet uitgeven, Feyenoord wil zo'n 12 miljoen investeren in spelers, er zal ook een begin gemaakt worden aan het terugkopen van aandelen van de VVF, daar naast is het niet onverstandig om eens een buffertje te laten staan voor de normale cashflow en onvoorziene uitgaven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door moa --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:46 schreef moa het volgende:

[..]

Dat je 20 miljoen hebt betekend niet dat je het ook moet uitgeven, Feyenoord wil zo'n 12 miljoen investeren in spelers, er zal ook een begin gemaakt worden aan het terugkopen van aandelen van de VVF, daar naast is het niet onverstandig om eens een juffertje te laten staan voor de normale cashflow en onvoorziene uitgaven.
Een juffertje laten staan zou iedereen eens moeten doen, mooi man!
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:

Ja ten eerste zullen ze niet al dat geld uitgeven. Ten tweede denk ik niet dat die 20 miljoen het bedrag is dat Feyenoord kan uitgeven. Ten derde Krabbendam lult alleen maar onzin. Als Krabbendam zelf met een nieuwtje komt is het onzin, en je ziet hem vaak alleen bij VI zitten om dingen te vertellen die allang in het nieuws hebben gestaan en die iedereen al weet.
Liefhebbers
 Liefhebbers - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Feyenoord bijna rond met guidetti ? Bron Twitter
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:47 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Een juffertje laten staan zou iedereen eens moeten doen, mooi man!
Gvd kk telefoon, fijn zo'n spelling check.
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:46 schreef moa het volgende:

[..]

Dat je 20 miljoen hebt betekend niet dat je het ook moet uitgeven, Feyenoord wil zo'n 12 miljoen investeren in spelers, er zal ook een begin gemaakt worden aan het terugkopen van aandelen van de VVF, daar naast is het niet onverstandig om eens een juffertje te laten staan voor de normale cashflow en onvoorziene uitgaven.
Nee dat zeg ik ook niet.. Maar een deel kan je nu wel gebruiken om 2 spelers te halen. Guidetti zou 5 moeten kosten en wat zou Utrecht en friezen vragen voor Toornstra en Ziyech? Clasie gaat toch weg voor min 8 mil laten houden we ook 4 voor over
dan hou je nog zeker 12 mil over.
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:59 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik ook niet.. Maar een deel kan je nu wel gebruiken om 2 spelers te halen. Guidetti zou 5 moeten kosten en wat zou Utrecht en friezen vragen voor Toornstra en Ziyech? Clasie gaat toch weg voor min 8 mil laten houden we ook 4 voor over
Ik verwacht zelf dat Clasie wel blijft, maar los daarvan hebben we sowieso meer en betere middenvelders nodig.
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door moa --
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:41 schreef moa het volgende:

[..]

Dat is een paar jaar zo geweest door bezuinigingen bij ons ja, nu de begroting weer flink is opgekrikt, de schulden zijn weggewerkt en we een potje van zo'n 10 miljoen te besteden hebben zijn de rollen weer zoals ze horen. Ik vermoed dat van Geel nog wel even aan het salaris plafond vast wil houden, maar met onze nieuwe financiële situatie en Twente onder curatele is er bij ons absoluut meer mogelijk dan bij die boeren.
toekomstmuziek
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:01 schreef Barabas het volgende:

[..]

toekomstmuziek
Die toekomst is al vandaag.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:03   quote  deeplink  
Winterstop kun je ook nog wat doen als je zuinig bent
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:03 schreef piet de paler het volgende:
sneeuwpoppen bouwen ja :)
legrande
 legrande - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:03 schreef piet de paler het volgende:
Ja en je vangt nog wat rente.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Maar het wordt die tijd een koud najaar
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:03 schreef legrande het volgende:
Italiaanse club wil ook Guidetti en twente wil zzzyech. Dus zoals zo vaak pissen wij straks weer overal naast maar ja geduld is een schone zaak.
Adem in....en adem uit.....
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:12 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja en je vangt nog wat rente.
Beter beleggen we dan de bankrente zit op ongeveer de helft van de inflatie.
Fart
 Fart - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:20   quote  deeplink  
En en en???? is dr al iemand?? :D
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:59 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Ja joh Toornstra en Ziyech. Ik hoop toch dat je bedoelt dan Toornstra of Ziyech. Of worden we weer koopziek. Het hele middenveld van vorig seizoen is intact en dan zouden we twee aanvallende middenvelders moeten halen voor miljoenen, terwijl je ook nog eens Karsdorp in de jeugd hebt lopen die word uitgeroepen tot beste A junior. Nee lekker weer veel kopen ten kosten van je eigen jeugd.

Ik zeg niet dat Ziyech geen aanwinst zou zijn, maar hij moet het eerst eens waarmaken. Op feyenoord sites en helemaal fr12 word ik wel een beetje moe van dat overhypen en overschatten op Ziyech. Het zou de eerste talentvolle speler niet zijn die het niet maakt bij een topclub net als Suljemani. Daarbij kan je nu toch nog geen speler kopen met de gedachte dat Clasie weggaat, dat moet ik nog zien. Dus ik zou nooit Ziyech en Toornstra halen, niet als Clasie blijft maar ook niet als hij vetrekt. Ik zie een van die spelers best graag komen. Maar als Clasie vertrekt dan moet je een controlerende middenvelder kopen, anders hebben we geen een middenvelder meer gaat mee verdedigen.
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:27 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Ja joh Toornstra en Ziyech. Ik hoop toch dat je bedoelt dan Toornstra of Ziyech. Of worden we weer koopziek. Het hele middenveld van vorig seizoen is intact en dan zouden we twee aanvallende middenvelders moeten halen voor miljoenen, terwijl je ook nog eens Karsdorp in de jeugd hebt lopen die word uitgeroepen tot beste A junior. Nee lekker weer veel kopen ten kosten van je eigen jeugd.

Ik zeg niet dat Ziyech geen aanwinst zou zijn, maar hij moet het eerst eens waarmaken. Op feyenoord sites en helemaal fr12 word ik wel een beetje moe van dat overhypen en overschatten op Ziyech. Het zou de eerste talentvolle speler niet zijn die het niet maakt bij een topclub net als Suljemani. Daarbij kan je nu toch nog geen speler kopen met de gedachte dat Clasie weggaat, dat moet ik nog zien. Dus ik zou nooit Ziyech en Toornstra halen, niet als Clasie blijft maar ook niet als hij vetrekt. Ik zie een van die spelers best graag komen. Maar als Clasie vertrekt dan moet je een controlerende middenvelder kopen, anders hebben we geen een middenvelder meer gaat mee verdedigen.
Ziyech en Toornstra is prima, we hebben een te zwakke bezetting nu, Clasie is ok maar wil weg, Vilhena is ok maar die jou je ook nog Max 2 jaar. Vormer zal komende zomer wel vertrekken met aflopend contract. Hou je alleen immers over die ook niet onomstreden is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0895459