|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:27 schreef hotjumper het volgende:[..] Volgens mij liggen de salarissen in die Duitse provincie net even hoger dan bij ons hoor. Het verstand volgens mij ook, het verstand van jou is NUL komma NUL denk ik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:30 schreef hotjumper het volgende:Ik zie de toegevoegde waarde van die ziyech niet zo met Vilhena en Clasie die ook nog niet vertrokken is.... Ik wel Fantastisch voetballel samen met Bilal in het elftal en Immers in de Spits van mij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als dat zo is, kan Martin v Geel zo door reizen naar Heerenveen want Addo van de Laan zegt dat er voor het weekend geen witte rook is over Ziyech naar de Tukkers, dus afronden met ook Ziyech |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Goh... Vanwaar deze opmerking dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:27 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja joh Toornstra en Ziyech. Ik hoop toch dat je bedoelt dan Toornstra of Ziyech. Of worden we weer koopziek. Het hele middenveld van vorig seizoen is intact en dan zouden we twee aanvallende middenvelders moeten halen voor miljoenen, terwijl je ook nog eens Karsdorp in de jeugd hebt lopen die word uitgeroepen tot beste A junior. Nee lekker weer veel kopen ten kosten van je eigen jeugd. Ik zeg niet dat Ziyech geen aanwinst zou zijn, maar hij moet het eerst eens waarmaken. Op feyenoord sites en helemaal fr12 word ik wel een beetje moe van dat overhypen en overschatten op Ziyech. Het zou de eerste talentvolle speler niet zijn die het niet maakt bij een topclub net als Suljemani. Daarbij kan je nu toch nog geen speler kopen met de gedachte dat Clasie weggaat, dat moet ik nog zien. Dus ik zou nooit Ziyech en Toornstra halen, niet als Clasie blijft maar ook niet als hij vetrekt. Ik zie een van die spelers best graag komen. Maar als Clasie vertrekt dan moet je een controlerende middenvelder kopen, anders hebben we geen een middenvelder meer gaat mee verdedigen. Volgend jaar lopen er paar kontrakten af van spelers dus nu twee nieuwe middenvelders er bij plus Karsdorp dan hebben we weer een fantastisch middenveld |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens mij ligt Enschede niet in Duitsland |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dappertjes gegeten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:27 schreef T.Montana het volgende:[..] Ja joh Toornstra en Ziyech. Ik hoop toch dat je bedoelt dan Toornstra of Ziyech. Of worden we weer koopziek. Het hele middenveld van vorig seizoen is intact en dan zouden we twee aanvallende middenvelders moeten halen voor miljoenen, terwijl je ook nog eens Karsdorp in de jeugd hebt lopen die word uitgeroepen tot beste A junior. Nee lekker weer veel kopen ten kosten van je eigen jeugd. Ik zeg niet dat Ziyech geen aanwinst zou zijn, maar hij moet het eerst eens waarmaken. Op feyenoord sites en helemaal fr12 word ik wel een beetje moe van dat overhypen en overschatten op Ziyech. Het zou de eerste talentvolle speler niet zijn die het niet maakt bij een topclub net als Suljemani. Daarbij kan je nu toch nog geen speler kopen met de gedachte dat Clasie weggaat, dat moet ik nog zien. Dus ik zou nooit Ziyech en Toornstra halen, niet als Clasie blijft maar ook niet als hij vetrekt. Ik zie een van die spelers best graag komen. Maar als Clasie vertrekt dan moet je een controlerende middenvelder kopen, anders hebben we geen een middenvelder meer gaat mee verdedigen. Ziyech hoeft het wat mij betret niet waar te maken om naar Feyenoord te halen. Je ziet zo wel dat ie meer voetbal in zijn benen heeft dan Clasie , Vilhena en Immers bij elkaar !!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Oh... Dat dacht ik ook... Hier is wel eens een kaart gepost waarop dat stond volgens mij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Oh ja joh? Zeventig jaar terug wel hoor.
Maar ff on topic, volgens mij kreeg Fer 2x zoveel salaris bij Twente als bij ons. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:31 schreef hotjumper het volgende:[..] Oh ja joh? Zeventig jaar terug wel hoor. Maar ff on topic, volgens mij kreeg Fer 2x zoveel salaris bij Twente als bij ons. Die had bij ons ook geen topcontract he, op dit moment heeft Feyenoord gewoon een grotere begroting en een grotere vetpot dan Twente, en dat is nog zonder evt. Inkomsten uit Europa en transfers. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar werken wij niet met een salaris plafond? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar werken wij niet met een salaris plafond? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na de nieuwe spits waarschijnlijk niet meer. althans. verhoogd. iets wat met Pelle niet kon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar wij niet alleen, ik hoorde laatst die snor de snavels er over prijzen.
Ach we kunnen allemaal leuk doen, maar Real Madrid speelt vanavond met een elftal wat gezamenlijk. 472.500.000 euro waard is, waar hebben we t dan nog over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ziyech hoeft het wat mij betret niet waar te maken om naar Feyenoord te halen. Je ziet zo wel dat ie meer voetbal in zijn benen heeft dan Clasie , Vilhena en Immers bij elkaar !!! aldus de kenner... wat een bullshit |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Zeker wel, het salaris van een paar grootverdieners ligt er uit dus in het totale salarisbudget is genoeg ruimte. Spelers verdienen volgens mij niet meer dan 1,2 mln. Heb ik ooit ergens gelezen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar wij niet alleen, ik hoorde laatst die snor de snavels er over prijzen. Ach we kunnen allemaal leuk doen, maar Real Madrid speelt vanavond met een elftal wat gezamenlijk. 472.500.000 euro waard is, waar hebben we t dan nog over. Met Europees geld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er wordt door sommigen geschreven en gepost alsof ze de "ins and outs" kennen van de financiële huishouding van de club, details van contracten weten en dagelijks bij de directievergadering zitten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:01 schreef Barabas het volgende:Er wordt door sommigen geschreven en gepost alsof ze de "ins and outs" kennen van de financiële huishouding van de club, details van contracten weten en dagelijks bij de directievergadering zitten... Jij speelt t zelf ook niet eerlijk met je Teletijdmachine |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:01 schreef Barabas het volgende:Er wordt door sommigen geschreven en gepost alsof ze de "ins and outs" kennen van de financiële huishouding van de club, details van contracten weten en dagelijks bij de directievergadering zitten... Gewoon de club volgen en je weet een hoop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ziyech hoeft het wat mij betret niet waar te maken om naar Feyenoord te halen. Je ziet zo wel dat ie meer voetbal in zijn benen heeft dan Clasie , Vilhena en Immers bij elkaar !!! bij heerenveen ja waar de rest van het elftal voor hem loopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: omdat hij niet in de voetjes plaatsen kan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heerenveen - Dordt. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
quote: Enige wie en wat er liep was Ziyech de eerste helft tegen dort... daar hadden de andere 10 geen aandeel in.
Van mij mag hij komen en Toornstra ook zozo voor de breedte.
Als ik heel eerlijk ben en we halen een spits is dat ook te weinig want met een schorsing of blessure moet je weer terug vallen op Te Vrede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft feyenoord al eens verloren in de competitie met Te Vrede? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volgens mij niet, maar t ging ook niet zo maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We moeten al heel wat halen... Wie heeft het dan gedaan als Feyenoord alsnog 4e wordt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: de trainer, die had t al gedaan toen hij nog met een kudde jeugd en drie kreupele oudjes moest spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De rest ook niet, en met veel puntverlies. Te Vrede is echt niet slecht. Het middenveld wel. niet per persoon. maar de posities . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zeg alleen maar wat ik zie ... |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
quote: Nee maar hoevaak heeft hij er ingestaan? hoevaak gescoord? Plus we kregen van zuiverloon toch wel een cadeautje afgelopen zondag ;) Die gast moet gewoon meespringen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:32 schreef Maupstar het volgende:[..] Nee maar hoevaak heeft hij er ingestaan? hoevaak gescoord? Plus we kregen van zuiverloon toch wel een cadeautje afgelopen zondag ;) Die gast moet gewoon meespringen.. Volgens mij ligt zijn huidige gemiddelde rond de koers Pelle. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:[..] de trainer, die had t al gedaan toen hij nog met een kudde jeugd en drie kreupele oudjes moest spelen. Sinds zondag is die mening weer een stuk onzichtbaarder geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat niemand Rutten t kwalijk neemt als we slecht spelen. wel als hij rare dingen doet. BV Verhoek in de basis CL en tribune competitie. Schaken rechtsback CL. ? tja , dan kun je wel wat verwachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
even aanvullend. Zondag wisselde hij in de slotfase n aanvaller voor n middenvelder. terwijl half Nederland na de rode kaart n wissel verwachte van bv aanvallende middenvelder voor n verdediger. Zo hoort dat bij n betere club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:41 schreef van geil het volgende:even aanvullend. Zondag wisselde hij in de slotfase n aanvaller voor n middenvelder. terwijl half Nederland na de rode kaart n wissel verwachte van bv aanvallende middenvelder voor n verdediger. Kon het wel begrijpen die wissel, stonden achterin onderdruk en op het middenveld werden we vrijwel de hele wedstrijd overlopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:43 schreef Nicotti het volgende:[..] Kon het wel begrijpen die wissel, stonden achterin onderdruk en op het middenveld werden we vrijwel de hele wedstrijd overlopen. lees t nog eens. die middenvelder had veel eerder gemoeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Koeman had er nog een aanvaller bij gedaan bijvoorbeeld. Maar t was al veel te druk. Plus er kwam geen knappe ballen de zestien in. De keuze voor Vormer was een logische, misschien wat laat idd. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:32 schreef Maupstar het volgende:[..] Nee maar hoevaak heeft hij er ingestaan? hoevaak gescoord? Plus we kregen van zuiverloon toch wel een cadeautje afgelopen zondag ;) Die gast moet gewoon meespringen.. Die kon helemaal niet meer springen, daar had Manu al voor gezorgd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Koeman had er nog een aanvaller bij gedaan bijvoorbeeld. Maar t was al veel te druk. Plus er kwam geen knappe ballen de zestien in. De keuze voor Vormer was een logische, misschien wat laat idd. ik vond dat we vanaf de 15e minuut al n soort 5-1-1-3 stonden. t middenveld stond totaal verkeerd. en achter twee man te veel. Clasie had zeker 20 meter naar voren gemoeten, en liefst nog een ernaast voor de afvallende ballen. want daardoor bleef Ado gevaarlijk. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Meer aanvallers op het veld betekent nog niet dat je gaat scoren. Vooral niet als je de bal daar toch al niet eens heen krijgt. De slag wordt meestal bepaald op het middenveld, zeker in de Nederlandse competities waar de degradatie-klanten nog op balbezit proberen te spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:02 schreef van geil het volgende:[..] ik vond dat we vanaf de 15e minuut al n soort 5-1-1-3 stonden. t middenveld stond totaal verkeerd. en achter twee man te veel. Clasie had zeker 20 meter naar voren gemoeten, en liefst nog een ernaast voor de afvallende ballen. want daardoor bleef Ado gevaarlijk. wat mij bevreemde is dat Immers ook helemaal niet naar voren speelde. Er stond niemand achter de spitsen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T stond ruk. En hopelijk Vrijdag beter. Normaliter is het in de kuip wat makkelijker. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: blijft bullshit... en je weet het |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: hopelijk.... geduld, hoop en vrees... tot het einde van de maand... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vond juist dat het wel aardig stond. Aanvallend zeer voorzichtig, maar daardoor ADO geen kans geven op een counter. Koeman heeft vorig seizoen punten verspeeld met een systeem dat het elftal nog niet aan kon. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zie liever dat ze op deze manier vertrouwen opbouwen en met een lullige 1-0 winnen dan dat ze super cocky het veld ingaan, vervolgens klop krijgen en vervolgens toch het zelfvertrouwen kwijt zijn. |
|
|
|