|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
ik vind dat tevreden het erg goed doet !! ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Over zijn rol zover ben ik ook Te Vrede |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: goed. het moet voetballend beter. maar dat is logisch. denk alleen dat hij de kans bij ons niet krijgt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij krijgt ook weinig goeie ballen. |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar mee eigenlijk ook alweer, ben wel benieuwd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 12:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet toch. Ik geef sowieso de voorkeur aan Villalba, ook aanvallend in gesteld maar niet omdat Clasie vertrekt. Dan heb je inderdaad een controleur nodig bij zijn vertrek.. Ja als alles wel goed geregeld wordt, maar ik hoop dat hij blijft |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Of was hij met Martin aan het praten? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 12:45 schreef moa het volgende:Er staat helemaal niks op de site van Omrop Fryslan over Ziyech, en geloof mij maar ik kan het lezen! :) Ziyech is gewoon aanwezig in Boerenveen. Waar ligt dat Boerenveen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jammer genoeg doet hij dat a.s. weekend wel, waar dat weet ik nog niet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Laten wij gewoon bezig houden met onze Micky Mouse competitie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:39 schreef van geil het volgende:Denk dat niemand Rutten t kwalijk neemt als we slecht spelen. wel als hij rare dingen doet. BV Verhoek in de basis CL en tribune competitie. Schaken rechtsback CL. ? tja , dan kun je wel wat verwachten. tja hij heeft ook geen betere spelers op dit moment |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:27 schreef hotjumper het volgende:[..] Volgens mij liggen de salarissen in die Duitse provincie net even hoger dan bij ons hoor. Ook als je onder curatele staat..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De financiële malaise kan ook van invloed zijn op je sportieve prestaties .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:38 schreef RinzeN het volgende:[..] Voor 1 of 2 seizoenen of over langere termijn? Want voor die langere termijn moet je je zaakjes gewoon op orde hebben. Zo niet glijd je vanzelf af. Precies.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:30 schreef Maupstar het volgende:Krabbedam gaf bij VI aan dat er nog een eigen vermogen van 20 mill op de bank staat. dat was gister dus die 3,5 van Bilal is daar al vanaf. Ik snap dat vGeel rustig aan doet mar hoop wel dat we minimaal een nieuwe spits mee kunnen nemen naar Kiev. Dat voorop ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk, hij is geen type wat ergens in een moestuintje wilt kloten..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind je..(?)
(Ja, jij wel natuurlijk, wat rode besjes er naast..) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Over verstand van 0,0 gesproken..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Telegraaf: Feyenoord dichtbij huur aanvaller Kazim-Richards van Bursaspor
Feyenoord hoopt nog deze week Colin Kazim-Richards aan zich te binden. De 35-voudig Turks international zal op huurbasis overkomen van Bursaspor. Kazim-Richards kan zowel als spits als als flankspeler uit de voeten. De aanvaller, geboren in Engeland, kwam achtereenvolgens uit voor Bury, Brighton, Sheffield, Fenerbahce, Toulon, Galatasaray, Olympiakos, Blackburn Rovers en als laatste Bursaspor. Feyenoord Netwerk De komst van de 27-jarige Richards betekent niet dat Feyenoord daarmee de zoektocht naar een spits staakt. Feyenoord blijft bezig met Guidetti, Dost en Zapata, zo meldt De Telegraaf.
Bron: feyenoord.netwerk.to |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 06:58 schreef Bosifyable het volgende:Telegraaf: Feyenoord dichtbij huur aanvaller Kazim-Richards van Bursaspor Feyenoord hoopt nog deze week Colin Kazim-Richards aan zich te binden. De 35-voudig Turks international zal op huurbasis overkomen van Bursaspor. Kazim-Richards kan zowel als spits als als flankspeler uit de voeten. De aanvaller, geboren in Engeland, kwam achtereenvolgens uit voor Bury, Brighton, Sheffield, Fenerbahce, Toulon, Galatasaray, Olympiakos, Blackburn Rovers en als laatste Bursaspor. Feyenoord Netwerk De komst van de 27-jarige Richards betekent niet dat Feyenoord daarmee de zoektocht naar een spits staakt. Feyenoord blijft bezig met Guidetti, Dost en Zapata, zo meldt De Telegraaf. Bron: feyenoord.netwerk.to Verrassing ??? Is het wat ??? Mij zegt het niet veel ... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Waarom ik denk dat Zyech naar Feyenoord komt? Omdat hij het grootste talent op de Nederlandse velden is. Omdat ajaks niet geinteresseerd is (De Boer: Daar hebben wij klaassen staan). Omdat psv niet geinteresseerd is (Brands, zondag bij Jansma: Daar hebben wij maher staan). En omdat vG allang aan de Friezen heeft duidelijk gemaakt dat wij cash afrekenen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: 150 wedstrijden, 22 goals. Maar die cijfers zeggen ook weer niet zo heel veel. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik vrees alleen dat ajaks er in sprint als blind naar engeland gaat. In dat geval zouden we kansloos zijn. Maar vG weet echt wel van de hoed en de rand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: niet bekijken als spits maar als versterking in de hele aanvalslinie. Is een aanvaller die ook in de spits kan staan.
Wel verrassend. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Inderdaad, wellicht met een vertrek van Schaken en/of Verhoek in het verschiet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zullen wel geen filmpjes van zijn, of het moeten al hele oude zijn! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik zeg: welkom Kazim Kazim |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zijn nu dit soort spelers ook al te oud? Het is de A1 niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel verrast weer eens. Zomaar uit het niets. Hou ik wel van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Onzin, huren als je het vermogen hebt om te kopen. Bilal is de enige waar je geen verlies op maakt. Boela, wilkshere en deze kazim kazim, drama! Geen andere club in nederland met zo'n stom aankoopbeleid. En bij twente lachen ze zich kapot. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Hij scoort bijna niet! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Achahbar afschrijven en blij zijn met Kazim Kazim... Want die Kazim Kazim brengt ervaring, check de clubs waar hij het "gemaakt" heeft... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
We leren dus niet van Mokotjo? Zien niet in dat je met Mathijsen, Boela en Wilkshere zo voorbij gelopen wordt, mochten ze ooit fit worden/zijn? Of dat huren je ook gewoon 1,5 mil kost voor deze drie matige versterkingen... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En nee, ben geen pessimist. Alleen moe van de wens om kampioen te worden en dan dit soort aankopen doen. Toornstra niet gewoon halen of clasie nu blijft of niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te snel oordeel. Wie kent 'm echt? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Dat is juist het probleem Henk... Wat haal je binnen, een niet scorende homofood?? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Je hebt enkel de garantie dat hij je onnodig geld gaat kosten |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Terwijl Twente gewoon lekker aan zijn toekomst aan het bouwen is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spits en rechtsbuiten. Maakt verdwijnen Verhoek en Schaken wel makkelijker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ken m, goede voetballer. Wel een nomaad. Maar snel en technisch. Maar t is geen spits, maar een forward. Ik vind t een aanwinst, versterking voor de breedte. Achahbar maar weer naar een hoek in Duitsland manouvreren, die kan er niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Twente kan Ziyech niet eens betalen, waar hebben we t over. Die koopt een Mokotjo, die hopeloos gaat falen, want die is geschikt voor clubjes als Zwolle of Heerenveen.
Hou toch op man. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En staat bilal en boetius in de weg, waarom niet een vervanger halen voor op het middenveld. Kan immers eens plaats maken, we grijpen nu sowieso naar Ziyech en Toornstra |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Twente kan Ziyech niet eens betalen, waar hebben we t over. Die koopt een Mokotjo, die hopeloos gaat falen, want die is geschikt voor clubjes als Zwolle of Heerenveen. Hou toch op man. Bril nodig baassie? Mokotjo is gewoon een goede speler die je hebt laten weglopen omdat je geen zicht hebt op talent. Kopen om te kopen, hou op zeg. Maar jij bent de eerste die Achahbar wil laten afvoeren en staat te juichen bij een onbekende huur transfer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 08:56 schreef G-child het volgende:[..] Bril nodig baassie? Mokotjo is gewoon een goede speler die je hebt laten weglopen omdat je geen zicht hebt op talent. Kopen om te kopen, hou op zeg. Maar jij bent de eerste die Achahbar wil laten afvoeren en staat te juichen bij een onbekende huur transfer? Geen bril nodig, Mokotjo is een beperkte voetballer die onterecht bewierrookt wordt. Let maar op die gaan Twente ook niet verder brengen.
Verder om even op je 'Twente bouwt lekker aan de toekomst' terug te komen. Twente heeft de meeste buitenlandse voetballers van de eredivisie. Twente zoekt wederom naar externe financiers om Ziyech te kunnen financiëren. Nu mag jij dit misschien bouwen aan de toekomst vinden, maar ik noem het wanbeleid als je al onder curatele staat bij de KNVB!
En ja Achahbar kan er ook niets van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Iemand met europeese ervaring kunnen we wel gebruiken, en overal is te lezen dat hij een aanvulling is, en niet de gewenste scorende spits. Laat hem maar strijden om een basisplaats, of heb je liever verhoek achter de hand |
|
|
|