|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 08:58 schreef craven het volgende:Iemand met europeese ervaring kunnen we wel gebruiken, en overal is te lezen dat hij een aanvulling is, en niet de gewenste scorende spits. Laat hem maar strijden om een basisplaats, of heb je liever verhoek achter de hand dus dat. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mokotjo een beperkte voetballer haha, Immers dan? Gaat mij niet om Nederlands of Buitenlands, gaat mij om leeftijd en restwaarde. Drie spelers van boven de 30 in je verdediging als je kampioen wil worden, das wanbeleid. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Europese ervaring? Omdat hij 15 clubs heeft gehad, zegt genoeg toch? Nog meer ervaring en we kunnen de oudere bingo starten op de zondag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:01 schreef G-child het volgende:Mokotjo een beperkte voetballer haha, Immers dan? Gaat mij niet om Nederlands of Buitenlands, gaat mij om leeftijd en restwaarde. Drie spelers van boven de 30 in je verdediging als je kampioen wil worden, das wanbeleid. Immers moet je met een strik erom terug naar ADO brengen, dat lijkt me duidelijk. Maar Mokotjo is t ook niet.
De verdedigers ben ik t mee eens, daar zit een achilleshiel, maar als je vertrouwt op je opleiding, maar de spelers er nog niet helemaal rijp voor vindt, is het verstandig om spelers te huren voor een periode van een jaar. Als je dan huurt dan huur je inderdaad spelers die er meteen staan. Dus Wilkshire past daar perfect in. Boula had van mij niet gehoeven en Mathijsen kan echt niet meer. MAar in theorie hebben we genoeg verdedigers, de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, daar ben ik t mee eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:03 schreef G-child het volgende:Europese ervaring? Omdat hij 15 clubs heeft gehad, zegt genoeg toch? Nog meer ervaring en we kunnen de oudere bingo starten op de zondag. Die jongen is 27, wordt eind van de maand 28. Is dat nu ook al te oud? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Huren kost geld, je eigen kapitaal de deur uit sturen op hun 20ste kost geld. Spelers aantrekken zonder restwaarde kost geld. Geld wat je had kunnen investeren.... Mokotjo is een topper, of is eigenhandig twee keer man of the match tegen 020 zijn niet voldoende? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Nee niet te oud, kost wel geld en je hebt 0 zekerheid. Ohja enkel de ervaring van 15 clubs... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Paar jaar geleden zat ook iedereen te klagen over de achterhoede(incluis mezelf). Maar afgelopen wk konden we zien dat ze toch waren gegroeid. Boula en mathijssen zijn aan het einde van hun carriere, maar ik hoop wel dat ze hun ervaring kunnen delen. Restwaarde heeft kazim niet, maar hij wordt gehuurd , dus kost alleen salaris. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Maar styles, we gaan het toch niet eens worden. Ik heb gelijk gekregen met Mokotjo, ga dit ook krijgen met Achahbar. En op het midden van het seizoen als we 6de staan ga ik ook gelijk krijgen betreft bovenstaande van jou en de rest hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:08 schreef G-child het volgende:Maar styles, we gaan het toch niet eens worden. Ik heb gelijk gekregen met Mokotjo, ga dit ook krijgen met Achahbar. En op het midden van het seizoen als we 6de staan ga ik ook gelijk krijgen betreft bovenstaande van jou en de rest hier. Met deze selectie speel je plek 5-9. Ook met komst van deze speler. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Dus dan maar geld besteden aan spelers die alleen maar geld kosten? Zeiken dat Guidetti 5 mil kost, Mokotjo en Achahbar ondermaats vinden en blij zijn met Kazim Kazim de tovernaar met de ervaring dat hij mislukt is bij 15 clubs. Want volgens je eigen woorden, als een club je niet wil kopen na een huur periode, dan ben je vast niet goed genoeg. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:08 schreef G-child het volgende:Maar styles, we gaan het toch niet eens worden. Ik heb gelijk gekregen met Mokotjo, ga dit ook krijgen met Achahbar. En op het midden van het seizoen als we 6de staan ga ik ook gelijk krijgen betreft bovenstaande van jou en de rest hier. Mokotjo heeft zich nog te bewijzen bij twente. Ik gaf vroeger ook hoog op over mokotjo, en bij zwolle heeft hij het fantastisch gedaan. Maar twente/feyenoord is andere koek |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Je zag het afgelopen weekend volgens mij al. Maar oke, misschien red hij het niet. Dan alsnog heb je een 20 jarige voetballer met restwaarde. Met huren, 0.0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:11 schreef G-child het volgende:Dus dan maar geld besteden aan spelers die alleen maar geld kosten? Zeiken dat Guidetti 5 mil kost, Mokotjo en Achahbar ondermaats vinden en blij zijn met Kazim Kazim de tovernaar met de ervaring dat hij mislukt is bij 15 clubs. Want volgens je eigen woorden, als een club je niet wil kopen na een huur periode, dan ben je vast niet goed genoeg. jij leest selectief. 1. huur is verstandig voor de breedte. 2. Achahbar heeft bij Feyenoord nooit zijn talent waargemaakt en heeft ook gefaald in Duitsland. 3. Men zoekt nog steeds naar een goede spits, dus dit betekent niet dat ze stoppen met zoeken. 4. salaris budget is niet hetzelfde budget als je aankoop budget.
Maar goed, we willen allemaal een zo kwalitatief mogelijk selectie en onze selectie is gewoon te beperkt op dit moment. En ja een speler met ervaring en kwaliteiten (die ik wel zie bij deze speler) is dan zeker nuttig. Ondanks dat het huur is. Wij hebben boor het grootste gedeelte spelers die nog nooit wat meegemaakt hebben en degenen die wel wat meegemaakt hebben, zijn goed voor huize avondrood. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:15 schreef G-child het volgende:Je zag het afgelopen weekend volgens mij al. Maar oke, misschien red hij het niet. Dan alsnog heb je een 20 jarige voetballer met restwaarde. Met huren, 0.0. Ziyech moeten ze halen, zelfs met deze huur kan dat nog steeds. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens de meeste mensen die ik lees, zijn positief over deze huur. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Volgens jou ging Ziyech naar Twente! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
1. Huren is onnodig met de beste jeugdopleiding en geld in je zak. 2. Achahbar is 20 en nooit een kans gehad. 3. Gelukkig zoeken ze door, waarom dan deze zichtbare nood oplossing? Geld had je anders kunnen invensteren. Bijv. in salaris van je spits. 4. Dat snap ik.
Ervaring is pas leuk als een speler voor je opstaat in wedstrijden. Mathijssen ervaring genoeg, betrokken bij 3 tegengoals tegen Besiktas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Twente kan m niet betalen! Die zoeken externe financiërs! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, ziet er nogal fit uit.
@raemonsluiter ·7 min Ik geloof dat we niet bang hoeven te zijn dat Kazim-Kazim een fysieke achterstand heeft. Foto via @feyenoordpings http://pic.twitter.com/b3OEY5UG7c
En die Kazim ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mn vriendin vindt em indd een lekker lichaam hebben. Ziet er inderdaad fit uit. Nu Boela, Wilkshere en Mathijssen nog. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Neem aan dat verhoek nooit meer in vorm komt |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Mee eens halen die gozer, maar dat gaan we niet doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was weer toevallig beschikbaar lijkt het op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, we zijn t wel over eens dat er nog meer moet gebeuren dan dit hoor. Qua huren moet t nu wel klaar zijn.
Verhoek, Schaken, Mathijsen en Goossens moet je een oplossing voor gaan verzinnen. Boula contract ontbinden wegens niet fit, maar die is voor spiegels en kralen gekomen, dus dat valt mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee maar toen bestond youtube nog niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dát weet ik dus niet, zou zo maar kunnen, maar dan komt er geen spits... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:21 schreef G-child het volgende:1. Huren is onnodig met de beste jeugdopleiding en geld in je zak. 2. Achahbar is 20 en nooit een kans gehad. 3. Gelukkig zoeken ze door, waarom dan deze zichtbare nood oplossing? Geld had je anders kunnen invensteren. Bijv. in salaris van je spits. 4. Dat snap ik. Ervaring is pas leuk als een speler voor je opstaat in wedstrijden. Mathijssen ervaring genoeg, betrokken bij 3 tegengoals tegen Besiktas. 1. Guidetti en Pelle werden beide gehuurd terwijl je een goede jeugdopleiding had. Waren niet overbodig... 2. Achahbar redde het niet in de 2e divisie van duitseland, schrijf hem nog niet af, maar moet zeker nog groeien 3.Ik denk dat ze ervaring zoeken, en deze kerel heeft dat. In europese wedstrijden zag ik spelers twijfelen, misschien dat zijn ervaring hun doet meeslepen. Daarnaast komt er echt wel een spits
Wat mathijssen betreft: heb je gelijk, maar niet elke speler is hetzelfde |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:[..] nee, we zijn t wel over eens dat er nog meer moet gebeuren dan dit hoor. Qua huren moet t nu wel klaar zijn. Verhoek, Schaken, Mathijsen en Goossens moet je een oplossing voor gaan verzinnen. Boula contract ontbinden wegens niet fit, maar die is voor spiegels en kralen gekomen, dus dat valt mee. Hierbij mogen Immers, Nelom en Mulder van mij richting de bank, leuk voor de breedte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die had ik er ook bij staan! :-) Maar toen bedacht ik me dat ze niet weg hoeven. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:29 schreef craven het volgende:[..] 1. Guidetti en Pelle werden beide gehuurd terwijl je een goede jeugdopleiding had. Waren niet overbodig... 2. Achahbar redde het niet in de 2e divisie van duitseland, schrijf hem nog niet af, maar moet zeker nog groeien 3.Ik denk dat ze ervaring zoeken, en deze kerel heeft dat. In europese wedstrijden zag ik spelers twijfelen, misschien dat zijn ervaring hun doet meeslepen. Daarnaast komt er echt wel een spits Wat mathijssen betreft: heb je gelijk, maar niet elke speler is hetzelfde 1. Haha makkelijk scoren zonder geld en geen spits die oud genoeg is. 2. Groeien gaat ie niet, zonder kans komt hij er zeker niet. Een kans is voor mij net als Verhoek, meerdere wedstrijden de tijd. 2de divisie duitsland zegt genoeg, weinig kans om te renderen. Zeker als je een spelmaker bent en geen scorende targetman. 3. Ervaring is belangrijk, maar ervaring heeft ons 40 mil schulden opgeleverd en momenteel enkel niet fitte spelers en spelers die het niet waar maken op welk niveau dan ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achahbar een tijdje op de plek van Immers, dat zou je kunnen proberen, slechter kan niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die de Zeeuw doet een open sollicitatie. Optiefen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Zitten we toch ergens op een lijn ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@Mkrabby · 5 min #Feyenoord kwam Colin Kazim-Richards op het spoor na een tip van Pierre van Hooijdonk. Speler tekent vandaag. Meer op vi.nl |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ervaring staat toch niet gelijk aan je laatste jaren afbouwen bij feyenoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Immers er uit en 4 middenvelders is al stukken beter. Dan komen Sleegers Anass en Karsdorp (zelfs Goossens ) ook ineens weer in beeld. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:@Mkrabby · 5 min #Feyenoord kwam Colin Kazim-Richards op het spoor na een tip van Pierre van Hooijdonk. Speler tekent vandaag. Meer op vi.nl Optie tot koop? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:@Mkrabby · 5 min #Feyenoord kwam Colin Kazim-Richards op het spoor na een tip van Pierre van Hooijdonk. Speler tekent vandaag. Meer op vi.nl Stond ook niet op de schaduwlijst? t lijkt weer op oppikken wat beschikbaar is. Soort Verhoek Bakkal Armenteros .en wie weet de Zeeuw verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, overigens vindt van Hooijdonk Te vrede ook een goede spits, dus... |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanhopig op zoek naar aanvallende versterking rondt Feyenoord woensdag de transfer af van Colin Kazim-Richards, een in Engeland geboren aanvaller met Turks paspoort. De Rotterdammers huren hem voor een jaar van Bursaspor. Feyenoord kwam Kazim-Richards niet op het spoor na gedegen scoutingswerk, maar na een tip van Pierre van Hooijdonk, zo melden Turkse bronnen rond de speler die vorig seizoen zestien keer in actie kwam voor subtopper Bursaspor.
Hij speelde zijn laatste officiële wedstrijd op 22 februari dit jaar tegen Rizespor. Kazim-Richards is pas 27 jaar, maar heeft al een behoorlijke carrière achter de rug. Hij debuteerde in het seizoen 2006/07 voor Blackburn Rovers en vertrok daarna naar Turkije, waar hij ging spelen bij Fenerbahçe.
Hij kwam vijf seizoenen uit voor de Turkse topclub, onderbroken door een jaar op huurbasis bij het Franse Toulouse. Daarna vertrok hij naar Galatasaray dat hem na anderhalf jaar verhuurde aan Olympiakos en later aan Blackburn Rovers. In september vorig jaar verkocht de club hem voor 250 duizend pond aan Bursaspor, waar hij dus nu alweer mag vertrekken.
Kazim-Richards speelde 29 interlands en kwam ook uit in de Champions League. De kans is groot dat Feyenoord hem als spits zal gaan gebruiken, in afwachting van de komst van John Guidetti, Bas Dost of Duvon Zapata. Mitchell Te Vrede, die zondag nog scoorde voor Feyenoord tegen ADO Den Haag en de zelfopgeleide Elvis Manu, weten na de komst van Kazim-Richards meteen hoe ze ervoor staan.
Overigens staat Kazim-Richards niet bekend als een doelpuntenmaker. In 203 competitiewedstrijden kwam hij tot twintig goals, maar dat hoeft volgens de beleidsbepalers van Feyenoord geen enkel probleem te zijn, want de vorige spits kon ook geen klinkende statistieken overleggen, voordat hij in De Kuip clubtopscorer werd. Wat dat betreft heeft Graziano Pellè wel de weg geëffend voor iedere aanvaller aan wie wordt getwijfeld.
http://www.vi.nl/nieuws/van-hooijdonk-tipt-kazimrichards-bij-feyenoord-.htm?utm_source=twitter&utm_medium=twitter&utm_campaign=nieuws |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Hmmmm, kan wel aardig ballen, maargoed genoeg? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt t wat en wil je m kopen, kost t weinig...Zal dus ook geen topsalaris hebben. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
1 goal op 900 minuten, is toch best redelijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 6 jaar geleden was t nog prima! |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
hij is wel fysiek sterk en snel, verder heeft hij volgens mij ook wel een actie in huis |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Haha toen speelde ik ook nog hoofdklasse, veranderd veel in 6 jaar ;-) |
|
|
|