|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:47 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik ben het met het meeste eens. Alleen met Wilkshire totaal niet. Dat vind ik een fantastische oplossing. Je kan wel een rechtsback van 25 voor een paar miljoen halen, maar wat als volgend seizoen Lopes Cabral net zo goed blijkt te zijn. Dan kan je Lopes Cabral erin zetten, maar dan ben je de miljoenen kwijt die hebt uitgegeven aan die andere speler. Je kan die speler die je gekocht hebt erin laten staan, maar dat gaat weer ten koste van je eigen jeugd en speelt Lopes Cabral dadelijk ergens anders de sterren van de hemel en zijn we weer kwaad dat Feyenoord een jeugdspeler de kans niet heeft gegeven. Nee ik ben het met je eens als het over Boulharouz gaat, maar niet over Wilkshire. De jeugdopleiding heeft vertrouwen in Lopes Cabral en dan vind ik het kapitaalsvernietiging van je eigen jeugd om nu een rechtsback te kopen voor een paar miljoen. eens. Maar is elke jeugdspeler goed genoeg? In de breedte verliezen we standaard de race met de andere clubs. Nu staat middelmaat, lees wilkshere, basis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als Clasie gaat dan vind ik het een prima idee om De Zeeuw als alternatief te zien. Biedt hem een scheet, drie knikkers en een contract voor twee jaar. Ervaring genoeg, zeker voor de Eredivisie en EL... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees net dat dit de vervanger van armoeteros is 😉 |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Wat is dit met Ervaring?? Is je carriere afbouwen nu opeeens gelijk aan ervaring? Wat heeft ervaring ons tot op heden gebracht, geen ruk!! Met het mes tussen je tanden spelen kom je een stuk verder mee m.i. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:53 schreef Barabas het volgende:Als Clasie gaat dan vind ik het een prima idee om De Zeeuw als alternatief te zien. Biedt hem een scheet, drie knikkers en een contract voor twee jaar. Ervaring genoeg, zeker voor de Eredivisie en EL... De zeeuw?? Nee aub niet, die heeft na die trap tegen zijn kop nooit meer normaal gespeeld |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:47 schreef King - 010 het volgende:[..] En wat is dan het verschil met van Geel ten opzichte van Bosz? Mathijssen te oud, geen restwaarde en te traag om vooruit te verdedigen. Bouhlarouz te oud, geen restwaarde en moet nog maar fit zien te blijven. Vormer niet goed genoeg Goossens niet goed genoeg Verhoek waardeloos Immers wel in de basis maar geen rendement Dan had ik liever dat je met jeugd verder was gegaan en nu een volwaardig team zou hebben. Dan kon je ook een risico nemen met een Eto'o. We hebben niet voor niets jaren achtereen de beste jeugdopleiding van NL. Hierboven staan wel allemaal speler die onze jeugd tegenhouden. En Tevrede, die komt er wel, heeft veel potentie en liet dat vorig seizoen zien. Hij moet gewoon goed bedient worden. Een groot verschil, maar als je dat niet ziet.
Dus Makaay kopen voor 5 miljoen, Hofland voor vier miljoen, De Cler voor bijna 3 miljoen. Dat is dus hetzelfde als Boulharouz voor 0 miljoen, Wilkshire voor 0 miljoen, Mathijsen weet ik zou snel niet.
Sorry hoor maar dat is echt niet hetzelfde. Als Wilkshire en Boulharouz niet lukken dat ben je hoogstens wat salaris kwijt, bij Hofland en de Cler was je bijna 7 miljoen kwijt. En dat is geen verschil?
Van Geel haalt drie transfervrije spelers voor niks. Vormer, Goossens en Janmaat. Feyenoord had toen geen geld en je kan niet alles met eigen jeugd opvangen. Maar als je drie gratis transfervrije spelers haalt en een ervan slaagt en die verkoop je voor 8,5 miljoen vind ik dat gewoon goed.
Immers is een kwestie van smaak. Mensen houden van hem of hij word uitgekotst. Ik zie ook liever een creatieve nummer 10, maar geen rendement slaat nergens op. Immers had vorig jaar meer doelpunten dan de topscorer van 020.
En ze zijn tevrenden over Lopes Cabral, maar hij is geblesseerd. Plus ben ik van mening dat je bij een topclub niet in een keer alle talenten in eens kan brengen. Die jongens hebben de fysiek daar nog niet voor om elke week te spelen, plus zijn ze er misschien nog niet klaar voor. Ik ben van mening dat je niet kan gaan spelen met: Woudenberg-Kongolo-Van Beek-Cabral.
Natuurlijk heeft Van Geel foute gemaakt, maar mijn mening is dat hij meer goed dan fout heeft gedaan. En nogmaals, een risico nemen met transfervrije spelers die niks kosten en een salaris hebben binnen het salarisplafond van Feyenoord is niet hetzelfde als een risico nemen met een transfervije speler een salaris te geven van 4 miljoen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:55 schreef G-child het volgende:Wat is dit met Ervaring?? Is je carriere afbouwen nu opeeens gelijk aan ervaring? Wat heeft ervaring ons tot op heden gebracht, geen ruk!! Met het mes tussen je tanden spelen kom je een stuk verder mee m.i. Is ook zo, maar dit elftal heeft ook wat power en een grotere bek nodig. Vuuur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat nog veel erger is. die heeft daar echt iets aan over gehouden. praat langzaam, moeizaam , en is het soms ineens even kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mee eens Craven, maar zie jij dit "vuur" in Mathijssen, Boela of WIlkshere? Ik zie oude voetballers die lekker komen afbouwen bij de subtopper Feyenoord. Overigens bracht Mathijssen tegen Besiktas wel vuur, enkel in eigen 16 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:55 schreef G-child het volgende:Wat is dit met Ervaring?? Is je carriere afbouwen nu opeeens gelijk aan ervaring? Wat heeft ervaring ons tot op heden gebracht, geen ruk!! Met het mes tussen je tanden spelen kom je een stuk verder mee m.i. goh, is een 31-jarige speler aan het afbouwen omdat hij aan het einde van zijn loopbaan is? Volgens mij heb je dan nog wel 3 jaar in de benen. Behoorlijke aanname die je daar doet en eigenlijk slaat het nergens op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: is dat zo? Vertel... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:36 schreef G-child het volgende:[..] Heb het niet over Eto'o, helemaal met je eens. Heb het over de oude, afbouwende spelers in de hoop op een goed seizoen. Das wanbeleid Wat een bullshit, ervaren spelers in je selectie zijn een essentieel onderdeel van het team en van de opleiding van de jongere spelers.
Zonder de 30ers die gehaald zijn hadden we 0,0 ervaring in de achterhoede, Kongolo, van Beek, Steenvoorden, Woudenberg, Cabral en wat er nog meer aan komt kunnen juist ontzettend veel leren van de aanwezigheid en ervaring van Mathijsen, Wilkshire en Boulahrouz. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim-Richards, tsja.. Een jongen die bij enorm veel clubs heeft gezeten, dat is natuurlijk nooit een goed teken. Statistieken zien er qua goals ook niet goed uit, weet niet of hij overal als rechtsbuiten of als spits heeft gespeeld.
De Zeeuw uiteraard nooit halen, enge pleuris neus. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:00 schreef Barabas het volgende:[..] goh, is een 31-jarige speler aan het afbouwen omdat hij aan het einde van zijn loopbaan is? Volgens mij heb je dan nog wel 3 jaar in de benen. Behoorlijke aanname die je daar doet en eigenlijk slaat het nergens op. Noem eens een speler, 30+ die een meerwaarde is gebleken in Nederland? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:57 schreef T.Montana het volgende:[..] Een groot verschil, maar als je dat niet ziet. Dus Makaay kopen voor 5 miljoen, Hofland voor vier miljoen, De Cler voor bijna 3 miljoen. Dat is dus hetzelfde als Boulharouz voor 0 miljoen, Wilkshire voor 0 miljoen, Mathijsen weet ik zou snel niet. Sorry hoor maar dat is echt niet hetzelfde. Als Wilkshire en Boulharouz niet lukken dat ben je hoogstens wat salaris kwijt, bij Hofland en de Cler was je bijna 7 miljoen kwijt. En dat is geen verschil? Van Geel haalt drie transfervrije spelers voor niks. Vormer, Goossens en Janmaat. Feyenoord had toen geen geld en je kan niet alles met eigen jeugd opvangen. Maar als je drie gratis transfervrije spelers haalt en een ervan slaagt en die verkoop je voor 8,5 miljoen vind ik dat gewoon goed. Immers is een kwestie van smaak. Mensen houden van hem of hij word uitgekotst. Ik zie ook liever een creatieve nummer 10, maar geen rendement slaat nergens op. Immers had vorig jaar meer doelpunten dan de topscorer van 020. En ze zijn tevrenden over Lopes Cabral, maar hij is geblesseerd. Plus ben ik van mening dat je bij een topclub niet in een keer alle talenten in eens kan brengen. Die jongens hebben de fysiek daar nog niet voor om elke week te spelen, plus zijn ze er misschien nog niet klaar voor. Ik ben van mening dat je niet kan gaan spelen met: Woudenberg-Kongolo-Van Beek-Cabral. Natuurlijk heeft Van Geel foute gemaakt, maar mijn mening is dat hij meer goed dan fout heeft gedaan. En nogmaals, een risico nemen met transfervrije spelers die niks kosten en een salaris hebben binnen het salarisplafond van Feyenoord is niet hetzelfde als een risico nemen met een transfervije speler een salaris te geven van 4 miljoen. Alleen de jeugd red je het niet mee, de europa league vraagt wel wat meer. Tot nu toe kan ik het beleid niet onverstandig noemen, Ook al zitten er ook wel wat slechte punten tussen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:59 schreef van geil het volgende:[..] Wat nog veel erger is. die heeft daar echt iets aan over gehouden. praat langzaam, moeizaam , en is het soms ineens even kwijt. meen je dat nou echt joh? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:00 schreef moa het volgende:[..] Wat een bullshit, ervaren spelers in je selectie zijn een essentieel onderdeel van het team en van de opleiding van de jongere spelers. Zonder de 30ers die gehaald zijn hadden we 0,0 ervaring in de achterhoede, Kongolo, van Beek, Steenvoorden, Woudenberg, Cabral en wat er nog meer aan komt kunnen juist ontzettend veel leren van de aanwezigheid en ervaring van Mathijsen, Wilkshire en Boulahrouz. Haha, leren dat je overal net iets te laat bent? Zelden fit bent? Laat me niet lachen... Ervaring is een woord waarin mensen zijn gaan geloven, heb zelden dit in de Nederlandse competitie gezien en dan heb ik het over 30+ers... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja. Was n maand of drie geleden in een of ander programma. Gewoon heel triest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Van Bronckhorst was voor ons echt wel een meerwaarde toen hij terug kwam hoor. Makaay was dat ook geweest als Been hem niet zo had behandeld. Ik vind dat Mathijsen in de afgelopen twee seizoenen gewoon vaak goed heeft gespeeld. Beter als Martins Indi, Martins Indi heeft kansen gehad op die positie maar vaak niet gepakt. En nu is Mathijsen inderdaad te oud voor dit seizoen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Gio? Moeten we ff een emmer leeggooien? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:59 schreef G-child het volgende:Mee eens Craven, maar zie jij dit "vuur" in Mathijssen, Boela of WIlkshere? Ik zie oude voetballers die lekker komen afbouwen bij de subtopper Feyenoord. Overigens bracht Mathijssen tegen Besiktas wel vuur, enkel in eigen 16 Nee tot nu toe niet, al hebben boula en wilkshire nog niet veel gespeeld. Maar kazim lijkt me van iets andere orde |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kazim is ook geen 30 en op zijn retour. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Yep volg zijn carriere maar vanaf dat moment. Zoals van Geil zeg, hij is zichzelf niet meer |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:47 schreef King - 010 het volgende:[..] En wat is dan het verschil met van Geel ten opzichte van Bosz? Mathijssen te oud, geen restwaarde en te traag om vooruit te verdedigen. Bouhlarouz te oud, geen restwaarde en moet nog maar fit zien te blijven. Vormer niet goed genoeg Goossens niet goed genoeg Verhoek waardeloos Immers wel in de basis maar geen rendement Mathijsen heeft de afgelopen seizoenen gewoon prima gepresteerd. Boulahrouz moet eerst maar eens speeltijd krijgen voordat we oordelen. Vormer is de ideale reserve middenvelder, welke betere middenvelder was er transfervrij? Immers geen rendement ?! Die jongen speelt middenveld en scoort 12 doelpunten per seizoen.
Goossens brengt idd. niet wat we verwacht hadden, leek op dat moment voor iedereen een goede transfer. Verhoek werd gehaald om probleem met Cabral in de kiem te smoren, ik geloof niet dat ooit iemand verwacht heeft dat dat een held ging worden.
Verder vergeet je nog een flink aantal namen zoals Guidetti, Pelle, Janmaat, te Vrede en Bakkal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: inderdaad verschrikkelijk, maar dan kunnen we het beter niet doen... Wat een kloteverhaal man. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Oke, Gio is een held, heeft ook redelijke clubs achter zijn naam staan he. Je emmer zit zo aan zijn bodem hoor! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gio heeft weinig toegevoegd na zijn terugkomst, net als de andere oudjes. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Nope daarom wel vertrouwen. Wat 30ers betreft is het voor mij genoeg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: inderdaad... Afgaande op zijn carrière tot nu toe kan hij nergens van terugkeren... hij heeft namelijk niets bereikt! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:02 schreef G-child het volgende:[..] Haha, leren dat je overal net iets te laat bent? Zelden fit bent? Laat me niet lachen... Ervaring is een woord waarin mensen zijn gaan geloven, heb zelden dit in de Nederlandse competitie gezien en dan heb ik het over 30+ers... De fijne kneepjes van het vak, en wat er precies nodig is in het topvoetbal, er worden in EL en CL hele andere dingen gevraagd dan in de Eredivisie. Recent voorbeeld is de spoedcursus die de Vrij van van Persie kreeg op het WK. Die jongen werd elke dag beter.
Oh wacht nee, van Persie is 30 die kan er ook niks van natuurlijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Joh... Vier lekker je eigen feestje... Drol |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:05 schreef G-child het volgende:[..] Oke, Gio is een held, heeft ook redelijke clubs achter zijn naam staan he. Je emmer zit zo aan zijn bodem hoor! Er zijn zat 30+ers die een directe versterking zouden zijn, probleem is dat wij ze vaak pas kunnen betalen als ze 33-34 zijn. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Karim Richards , lijkt mij best een goede speler , zie dat hij best sterk is , heb ook het liefst dat hij rechtsbuiten komt te staan , ik zou of schaken weg proberen te krijgen , of Manu nog een seizoentje verhuren , maar dat alleen als Guidetti al in de Kuip is , |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha schei uit. Gio heeft een fantastisch WK gespeeld in 2010 maar zijn terugkomst bij Feyenoord was geen succes. Maar blijkbaar mag je niet kritisch zijn op echte Feyenoorders. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:07 schreef moa het volgende:[..] De fijne kneepjes van het vak, en wat er precies nodig is in het topvoetbal, er worden in EL en CL hele andere dingen gevraagd dan in de Eredivisie. Recent voorbeeld is de spoedcursus die de Vrij van van Persie kreeg op het WK. Die jongen werd elke dag beter. Oh wacht nee, van Persie is 30 die kan er ook niks van natuurlijk. zo is het en niet anders... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Lees mn eerdere reacties aangaande Kazim Kazim! Maar mn vriendin ziet em graag komen om zijn lichaam... Ik ben shoppen boys, afsluitende statement vanuit mij.
Middelmaat zal Feyenoord blijven zolang we ons blijven verzwakken met 30+, ervaren spelers die allemaal net niet fit zijn en worden. Haal vervanger voor Immers, Tyft Mulder uit het goal en haal een spits.
Voor de rest fijne dag allemaal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:09 schreef MMM het volgende:[..] Haha schei uit. Gio heeft een fantastisch WK gespeeld in 2010 maar zijn terugkomst bij Feyenoord was geen succes. Maar blijkbaar mag je niet kritisch zijn op echte Feyenoorders. Het seizoen op zich was geen succes, maar Gio was absoluut 1 van onze betere spelers dat jaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:10 schreef G-child het volgende:Lees mn eerdere reacties aangaande Kazim Kazim! Maar mn vriendin ziet em graag komen om zijn lichaam... Ik ben shoppen boys, afsluitende statement vanuit mij. Middelmaat zal Feyenoord blijven zolang we ons blijven verzwakken met 30+, ervaren spelers die allemaal net niet fit zijn en worden. Haal vervanger voor Immers, Tyft Mulder uit het goal en haal een spits. Voor de rest fijne dag allemaal. WK gekeken? Persie, Sneijder, Robben, allemaal 30ers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:09 schreef MMM het volgende:[..] Haha schei uit. Gio heeft een fantastisch WK gespeeld in 2010 maar zijn terugkomst bij Feyenoord was geen succes. Maar blijkbaar mag je niet kritisch zijn op echte Feyenoorders. kritisch is één.... je ongelijk bekennen is weer heel wat anders... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zegt dan genoeg. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:07 schreef moa het volgende:[..] De fijne kneepjes van het vak, en wat er precies nodig is in het topvoetbal, er worden in EL en CL hele andere dingen gevraagd dan in de Eredivisie. Recent voorbeeld is de spoedcursus die de Vrij van van Persie kreeg op het WK. Die jongen werd elke dag beter. Oh wacht nee, van Persie is 30 die kan er ook niks van natuurlijk. Haha, Van Persie staat gelijk aan Mathijssen?? Boela of Wilkshere? Appels met Peren vergelijken maatje |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:11 schreef G-child het volgende:[..] Haha, Van Persie staat gelijk aan Mathijssen?? Boela of Wilkshere? Appels met Peren vergelijken maatje Nee jij hebt het over 30ers. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: En spelen allemaal topniveau!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
MMM... Ik laat je gezwam voor wat het is... tijdsverspilling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat zegt vooral dat het dus niet aan zijn terugkeer lag. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Ja 30+ in de afbouw carriere, niet bij Manchester ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goed onderbouwd, klasse. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Sneijder niet, die is gewoon de rekening aan het spekken in Turkije. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We hadden meer van hem verwacht, werd op een gegeven moment zelfs zoekgespeeld door Schaken bij VVV. |
|
|
|