|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:57 schreef T.Montana het volgende:[..] Een groot verschil, maar als je dat niet ziet. Dus Makaay kopen voor 5 miljoen, Hofland voor vier miljoen, De Cler voor bijna 3 miljoen. Dat is dus hetzelfde als Boulharouz voor 0 miljoen, Wilkshire voor 0 miljoen, Mathijsen weet ik zou snel niet. Sorry hoor maar dat is echt niet hetzelfde. Als Wilkshire en Boulharouz niet lukken dat ben je hoogstens wat salaris kwijt, bij Hofland en de Cler was je bijna 7 miljoen kwijt. En dat is geen verschil? Als elke euro teveel is, is dat met salaris precies hetzelfde. Geef het dan liever uit aan zekerheid en speler die het verschil niet kunnen maken. 1ste wedstrijd Besiktas heeft ons de kop gekost door grove blunders van Mathijssen, dus waar is die ervaring!!! Van Geel haalt drie transfervrije spelers voor niks. Vormer, Goossens en Janmaat. Feyenoord had toen geen geld en je kan niet alles met eigen jeugd opvangen. Maar als je drie gratis transfervrije spelers haalt en een ervan slaagt en die verkoop je voor 8,5 miljoen vind ik dat gewoon goed. En wanneer moet onze jeugd dan de kans krijgen? Denk dat er in de jeugd graag spelers door willen groeien maar zullen zo de kans niet krijgen. Kunnen met spelers als Vormer en Goossens niet eens op de bank plaats nemen om dan eventueel te ruiken aan de eredivisie. Zonde, en dan straks janken als onze talentvolle jeugd overloopt.Immers is een kwestie van smaak. Mensen houden van hem of hij word uitgekotst. Ik zie ook liever een creatieve nummer 10, maar geen rendement slaat nergens op. Immers had vorig jaar meer doelpunten dan de topscorer van 020. Volgens mij was 020 wel kampioen geworden en als Immers naast inzet ook doelgericht was geweest in bepalende wedstrijden dan waren wij dat geweest. Dus rendement is niet alleen meer doelpunten dan 020 maken. En trouwens, dit seizoen bakt hij er ook niks van want kijk maar de 2de wedstrijd Besiktas als je er moet staan. Had de 100% voorsprong op zijn slof maar mist zoals altijd.En ze zijn tevrenden over Lopes Cabral, maar hij is geblesseerd. Plus ben ik van mening dat je bij een topclub niet in een keer alle talenten in eens kan brengen. Die jongens hebben de fysiek daar nog niet voor om elke week te spelen, plus zijn ze er misschien nog niet klaar voor. Ik ben van mening dat je niet kan gaan spelen met: Woudenberg-Kongolo-Van Beek-Cabral. Nee, maar je kan wel spelen met Nelom - Kongolo - Van Beek - Karsdorp. Of met een ervaren speler ertussen en dan bedoel ik geen Mathijssen.
Natuurlijk heeft Van Geel foute gemaakt, maar mijn mening is dat hij meer goed dan fout heeft gedaan. En nogmaals, een risico nemen met transfervrije spelers die niks kosten en een salaris hebben binnen het salarisplafond van Feyenoord is niet hetzelfde als een risico nemen met een transfervije speler een salaris te geven van 4 miljoen.
Met pijn in mijn hart maar weer toezien hoe onze concurrenten slagvaardiger zijn en meer geld in het laatje halen. Met verkoop hebben we een zeer slechte TD. Nota bene Blind gaat voor 25milj naar MU. En de beste verdediger van het afgelopen WK gaat voor een appel en een ei de deur uit. Moeten we daar blij om zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Afbouw vind ik onzin, Mathijsen heeft al heel wat goede wedstrijden gespeeld bij ons, zo'n 60 wedstrijden in 2 seizoenen. Ook hij kwam gewoon direct uit een top competitie bij Malaga.
De aanwezigheid van spelers die veel interlands hebben gespeeld, ervaring hebben in topcompetities en precies weten wat er nodig is in het topvoetbal is gewoon essentieel als je je jeugdspelers wil opleiden voor top niveau. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:01 schreef MMM het volgende:Kazim-Richards, tsja.. Een jongen die bij enorm veel clubs heeft gezeten, dat is natuurlijk nooit een goed teken. Statistieken zien er qua goals ook niet goed uit, weet niet of hij overal als rechtsbuiten of als spits heeft gespeeld. De Zeeuw uiteraard nooit halen, enge pleuris neus. [/quote eens, kutventje. past niet in de Kuip, alleen 1 x per jaar bij de cornervlag op bierafstand. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Iedereen zeurt nu op de oudere spelers die zijn aangetrokken. Maar we zijn al onze spelers van 22 tot 24 jaar oud zo'n beetje kwijtgeraakt achterin. Van Beek, Kongolo, Woudenberg en Cabral komen allemaal nog wel. Maar die kun je dit jaar niet zomaar voor de leeuwen gooien, daar kun je ook spelers mee verpesten. Wilkshere vind ik een prima huur, Boula weet ik nog niet.
Mathijssen hebben we nu al 2 jaar, maar die zal ook dit jaar grote delen weer op de bank plaatsnemen. Niks mis mee hoor. Maar beter 2 huren dan 1 kopen die weer een jeugdspeler in de weg staat. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:16 schreef King - 010 het volgende:[..] Met pijn in mijn hart maar weer toezien hoe onze concurrenten slagvaardiger zijn en meer geld in het laatje halen. Met verkoop hebben we een zeer slechte TD. Nota bene Blind gaat voor 25milj naar MU. En de beste verdediger van het afgelopen WK gaat voor een appel en een ei de deur uit. Moeten we daar blij om zijn. Eerst maar eens zien of die Blind daadwerkelijk voor dat geld naar ManU gaat, zou mij ontzettend verbazen aangezien zijn oproep voor oranje voor de meesten sowieso al een verassing was. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:18 schreef ViezeFurr het volgende:Iedereen zeurt nu op de oudere spelers die zijn aangetrokken. Maar we zijn al onze spelers van 22 tot 24 jaar oud zo'n beetje kwijtgeraakt achterin. Van Beek, Kongolo, Woudenberg en Cabral komen allemaal nog wel. Maar die kun je dit jaar niet zomaar voor de leeuwen gooien, daar kun je ook spelers mee verpesten. Wilkshere vind ik een prima huur, Boula weet ik nog niet. Mathijssen hebben we nu al 2 jaar, maar die zal ook dit jaar grote delen weer op de bank plaatsnemen. Niks mis mee hoor. Maar beter 2 huren dan 1 kopen die weer een jeugdspeler in de weg staat. Boula en Wilkshire zijn beide transfervrij gehaald voor 1 jaar met optie voor nog 1 jaar, je kan idd. niet de Europa League in met 4 tieners in de achterhoede. Bovendien zijn Woudenberg en Cabral nog geblesseerd. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Wat een energie en opwinding wekt dit op . Geen vast contract na een huurperiode wil toch niet zeggen dat je niet goed genoeg bent . Leg me dat nog maar eens uit . Wel eens dat de middelmaat Verhoek Schaken MULDER & lodewijks Joris de Braken, sorry Drakenjager netjes wegdoen . En GvD vrijdag er tegen aan . |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:57 schreef T.Montana het volgende:[..] Een groot verschil, maar als je dat niet ziet. Dus Makaay kopen voor 5 miljoen, Hofland voor vier miljoen, De Cler voor bijna 3 miljoen. Dat is dus hetzelfde als Boulharouz voor 0 miljoen, Wilkshire voor 0 miljoen, Mathijsen weet ik zou snel niet. Sorry hoor maar dat is echt niet hetzelfde. Als Wilkshire en Boulharouz niet lukken dat ben je hoogstens wat salaris kwijt, bij Hofland en de Cler was je bijna 7 miljoen kwijt. En dat is geen verschil? Van Geel haalt drie transfervrije spelers voor niks. Vormer, Goossens en Janmaat. Feyenoord had toen geen geld en je kan niet alles met eigen jeugd opvangen. Maar als je drie gratis transfervrije spelers haalt en een ervan slaagt en die verkoop je voor 8,5 miljoen vind ik dat gewoon goed. Immers is een kwestie van smaak. Mensen houden van hem of hij word uitgekotst. Ik zie ook liever een creatieve nummer 10, maar geen rendement slaat nergens op. Immers had vorig jaar meer doelpunten dan de topscorer van 020. En ze zijn tevrenden over Lopes Cabral, maar hij is geblesseerd. Plus ben ik van mening dat je bij een topclub niet in een keer alle talenten in eens kan brengen. Die jongens hebben de fysiek daar nog niet voor om elke week te spelen, plus zijn ze er misschien nog niet klaar voor. Ik ben van mening dat je niet kan gaan spelen met: Woudenberg-Kongolo-Van Beek-Cabral. Natuurlijk heeft Van Geel foute gemaakt, maar mijn mening is dat hij meer goed dan fout heeft gedaan. En nogmaals, een risico nemen met transfervrije spelers die niks kosten en een salaris hebben binnen het salarisplafond van Feyenoord is niet hetzelfde als een risico nemen met een transfervije speler een salaris te geven van 4 miljoen. Eens. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
--Als elke euro teveel is, is dat met salaris precies hetzelfde. Geef het dan liever uit aan zekerheid en speler die het verschil niet kunnen maken. 1ste wedstrijd Besiktas heeft ons de kop gekost door grove blunders van Mathijssen, dus waar is die ervaring!!!--
Opnieuw, als jij salaris voor twee spelers hetzelfde vind als 7 miljoen betalen voor twee spelers hoop ik dat hij geen accountant bent.
--En wanneer moet onze jeugd dan de kans krijgen? Denk dat er in de jeugd graag spelers door willen groeien maar zullen zo de kans niet krijgen. Kunnen met spelers als Vormer en Goossens niet eens op de bank plaats nemen om dan eventueel te ruiken aan de eredivisie. Zonde, en dan straks janken als onze talentvolle jeugd overloopt.--
Vormer is gewoon een goede reserve speler voor Feyenoord gebleken. Maar het leuke is dat mensen als jij altijd de spelers noemen die mislukt zijn, maar Janmaat vergeet je even. Die was ook transfervrij. En wanneer moet de jeugd een kans krijgen? De Vrij, Martins Indi, Nelom, Kongolo, Van Beek, Boetius, Vilhena, Clasie. Volgens mij heeft de jeugd in de afgelopen 3 jaar kansen zat gehad.
--Volgens mij was 020 wel kampioen geworden en als Immers naast inzet ook doelgericht was geweest in bepalende wedstrijden dan waren wij dat geweest. Dus rendement is niet alleen meer doelpunten dan 020 maken. En trouwens, dit seizoen bakt hij er ook niks van want kijk maar de 2de wedstrijd Besiktas als je er moet staan. Had de 100% voorsprong op zijn slof maar mist zoals altijd.--
Ja en dat lag aan Immers dat 020 kampioen werd? Plus een middenvelder die 12 goals maakt is gewoon goed. Een middenvelder die meer goals maakt en als Immers dus meer had gescoord had hij al lang bij Real Madrid gespeeld zoals Van der Grijp wel eens zegt. Noem nog eens 3 middenvelders in de eredivisie die er 12 maken. En het feit dat jij na 3 wedstrijden al zegt dat hij dit seizoen er niks van bakt. Maar die 100% voorsprong zoals als jij die noemt was echt geen makkelijke kans, maarja sommigen pakken alles aan om op Immers te zeiken.
--Nee, maar je kan wel spelen met Nelom - Kongolo - Van Beek - Karsdorp. Of met een ervaren speler ertussen en dan bedoel ik geen Mathijssen.--
Euh, ten eerste is Karsdorp geen rechtsback. Stond daar in de voorbereiding als nood, is een middenvelder. Dus lekker talenten een heel seizoen op een positie zetten waar ze niet thuis horen. En opnieuw Mathijssen heeft in de afgelopen twee seizoenen goed gespeeld, meer goede wedstrijden dan Martins Indi.
--Met pijn in mijn hart maar weer toezien hoe onze concurrenten slagvaardiger zijn en meer geld in het laatje halen. Met verkoop hebben we een zeer slechte TD. Nota bene Blind gaat voor 25milj naar MU. En de beste verdediger van het afgelopen WK gaat voor een appel en een ei de deur uit. Moeten we daar blij om zijn.--
Weer iemand die denkt meer verstand te hebben van contracten en verkopen dan iemand die al jaren als td werkt. Voor de Vrij meldde alleen Lazio zich, als United zich had gemeld had je meer kunnen vragen. Verder heeft Blind een langer contract en heeft hij de laatste jaren elk seizoen Europees voetbal gespeeld. Maar ik weet niks af van contracten en onderhandelingen zoals niemand op deze site denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
Redwizard
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ah, al gevonden zie ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben benieuwd, voor de breedte lijkt het mij een prima speler. Ken hem totaal niet. . Wel een verrassing weer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kazim en Kuidetti..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: À is het een tweeling, dat had ik nog niet mee gekregen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben benieuwd, voor de breedte lijkt het mij een prima speler. Ken hem totaal niet. . Wel een verrassing weer.. Lijkt me te goed voor de breedte, hopen dat er nu snel beweging is rond Verhoek en Schaken.
Hebben met Bilal, Boetius, Manu en Kazim voor het eerst in jaren een goede flank bezetting, neem aan dat er nog wel een spits gaat komen die met te Vrede en Achabar mag uitvechten wie er in de basis staat.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:15 schreef moa het volgende:[..] Lijkt me te goed voor de breedte, hopen dat er nu snel beweging is rond Verhoek en Schaken. Hebben met Bilal, Boetius, Manu en Kazim voor het eerst in jaren een goede flank bezetting, neem aan dat er nog wel een spits gaat komen die met te Vrede en Achabar mag uitvechten wie er in de basis staat. [ filmpje ] [ filmpje ] [ filmpje ] Thanx maat, trouwens als er een spits bij gaat komen mogen we toch verwachten dat die niet hoeft uit te vechten met anass en Mitchell wie er in de basis staat.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
In beginsel niet lijkt me, maar als ie een wedstrijd of vier vijf droogstaat! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Thanx maat, trouwens als er een spits bij gaat komen mogen we toch verwachten dat die niet hoeft uit te vechten met anass en Mitchell wie er in de basis staat.. Nee dat is zo, we mogen verwachten dat het een betere wordt dan die 2, heb het zelf al een beetje opgegeven met Anass, hij heeft het talent wel maar de wil is er niet ofzo. Mitchell is gewoon een goede tweede spits, neusje voor de goal, breng je hem er in dan scoort hij vaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman zit in ieder geval niet meer achter Guidetti aan.
Ronald Koeman heeft een nieuwe spits binnen. Shane Long komt over van Hull City. De Ierse spits speelde sinds januari voor de 'Tigers' en scoorde vier keer in vijftien wedstrijden. Het is de zesde aankoop voor de 'Saints', eerder werden Fraser Forster, Ryan Bertrand, Dusan Tadic, Saphir Taider en Graziano Pelle gekocht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:38 schreef moa het volgende:[..] Nee dat is zo, we mogen verwachten dat het een betere wordt dan die 2, heb het zelf al een beetje opgegeven met Anass, hij heeft het talent wel maar de wil is er niet ofzo. Mitchell is gewoon een goede tweede spits, neusje voor de goal, breng je hem er in dan scoort hij vaak. Anass denk ik al niet eens meer aan, verkeerde instelling heeft die gast denk ik.. Heeft het in Duitsland ook niet laten zien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:Koeman zit in ieder geval niet meer achter Guidetti aan. Ronald Koeman heeft een nieuwe spits binnen. Shane Long komt over van Hull City. De Ierse spits speelde sinds januari voor de 'Tigers' en scoorde vier keer in vijftien wedstrijden. Het is de zesde aankoop voor de 'Saints', eerder werden Fraser Forster, Ryan Bertrand, Dusan Tadic, Saphir Taider en Graziano Pelle gekocht Blijft alleen Juventus nog over of is die club uit Rusland ook nog concreet voor Guidetti..(?) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Blijft alleen Juventus nog over of is die club uit Rusland ook nog concreet voor Guidetti..(?) Juventus & Guidetti komt elke transferperiode wel een keer voorbij, ik geloof echt niet dat Juve op dit moment zit te wachten op Guidetti. Pas als Guidetti bij ons na 60 wedstrijden weer op 50 doelpunten staat wordt zo'n speler interessant voor een club als Juventus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:59 schreef moa het volgende:[..] Juventus & Guidetti komt elke transferperiode wel een keer voorbij, ik geloof echt niet dat Juve op dit moment zit te wachten op Guidetti. Pas als Guidetti bij ons na 60 wedstrijden weer op 50 doelpunten staat wordt zo'n speler interessant voor een club als Juventus. Of ze durven de gok te nemen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:John Guidetti staat volgens Voetbal International open voor een terugkeer naar Feyenoord. Dat heeft de aanvaller via WhatsApp laten weten aan enkele spelers van de Rotterdammers. Manchester City vraagt een bedrag van vijf miljoen euro. Van Geel sprak zaterdag in Portugal met de begeleiders van de Zweedse spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Die lijkt nu wel echt onderweg naar ons,
Boeitus/Manu - Guidetti/teVrede - Bilal/Kazim
Uitstekende bezetting voorin, Achabar misschien omscholen naar middenveld, Verhoek, Goossens en Schaken zo snel mogelijk weg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voor wie niet meer weet wie Guidetti is =D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door moa -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat ik niemand horen die zegt die gozer niet meer te kennen d:-( |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik geloof dat er zelfs op het jodenforum niemand is die hem niet kent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..
Daarom waarschijnlijk d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gehehe,
Maar ff serieus, hier wordt ik wel heel blij van hoor: Boeitus/Manu - Guidetti/teVrede - Bilal/Kazim |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Feyenoord is een aantal dragende spelers kwijt geraakt en moet gewoon hun ritme weer vinden. Als Te Vrede komende twee wedstrijden de sterren van de hemel speelt vraagt iedereen zich af waarom we in hemelsnaam een spits hebben gekocht terwijl we er al een doelpuntenmachine hebben. Te Vrede is kopsterk en ik durf te wedden dat als ie elke wedstrijd minimaal 3 voorzetten op maat krijgt dat ie er elke wedstrijd 1 inkopt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:41 schreef BertusBadeend het volgende:Feyenoord is een aantal dragende spelers kwijt geraakt en moet gewoon hun ritme weer vinden. Als Te Vrede komende twee wedstrijden de sterren van de hemel speelt vraagt iedereen zich af waarom we in hemelsnaam een spits hebben gekocht terwijl we er al een doelpuntenmachine hebben. Te Vrede is kopsterk en ik durf te wedden dat als ie elke wedstrijd minimaal 3 voorzetten op maat krijgt dat ie er elke wedstrijd 1 inkopt. Te Vrede die de sterren van de hemel speelt... daar ga je al... als je niet ziet dat hij een beperkte spits is dan heb je net zo veel voetbalgogme als Van Hooijdonk... doelpuntenmachine... wel vermakelijk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:39 schreef moa het volgende:Gehehe, Maar ff serieus, hier wordt ik wel heel blij van hoor: Boeitus/Manu - Guidetti/teVrede - Bilal/Kazim Ik ook, serieus..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:41 schreef BertusBadeend het volgende:Feyenoord is een aantal dragende spelers kwijt geraakt en moet gewoon hun ritme weer vinden. Als Te Vrede komende twee wedstrijden de sterren van de hemel speelt vraagt iedereen zich af waarom we in hemelsnaam een spits hebben gekocht terwijl we er al een doelpuntenmachine hebben. Te Vrede is kopsterk en ik durf te wedden dat als ie elke wedstrijd minimaal 3 voorzetten op maat krijgt dat ie er elke wedstrijd 1 inkopt. Mitchell, moet nu stappen gaan maken Bertus (leuk je weer terug te zien overigens..) en die maakt ie niet. Technisch is het geen begaafde voetballer. Staat wel daar waar ie koet staan en pakt daardoor zijn doelpuntjes keer op keer mee. Maar dat zou iedere spits bij Feyenoord wel doen.. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mitchell, moet nu stappen gaan maken Bertus (leuk je weer terug te zien overigens..) en die maakt ie niet. Technisch is het geen begaafde voetballer. Staat wel daar waar ie koet staan en pakt daardoor zijn doelpuntjes keer op keer mee. Maar dat zou iedere spits bij Feyenoord wel doen.. Ik denk dat het voor hem het beste zou zijn als hij verhuurd zou worden aan een volwaardige eredivisie club. Heeft Heerenveen nog een spits nodig, daar zou hij zich perfect kunnen ontwikkelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Welkom Kazim!Lijkt me een goede versterking voor de vleugel,maar wat een kast man!Die loopt alle verdedigers als legopoppetjes omver. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:41 schreef BertusBadeend het volgende:Feyenoord is een aantal dragende spelers kwijt geraakt en moet gewoon hun ritme weer vinden. Als Te Vrede komende twee wedstrijden de sterren van de hemel speelt vraagt iedereen zich af waarom we in hemelsnaam een spits hebben gekocht terwijl we er al een doelpuntenmachine hebben. Te Vrede is kopsterk en ik durf te wedden dat als ie elke wedstrijd minimaal 3 voorzetten op maat krijgt dat ie er elke wedstrijd 1 inkopt. te Vrede is idd. een goede afmaker en als je hem het hele seizoen opstelt zal hij er heus wel 15-20 maken. Hij is alleen niet echt een aanjager en komt voetballend tekort om het spel voorin te verdelen of om zelf met een actie gevaar te stichten.
Een speler als Guidetti kan wel uit het niets een gevaarlijke situatie creëren, en Pelle was ontzettend balvast en kon zo anderen de tijd geven gevaarlijke posities in te nemen.
Nu is te Vrede vooral leuk als pinchhitter, wanneer een tegenstander vol onder druk staat is te Vrede je ideale afmaker in de 16 meter, ideaal dus voor een laatste kwartiertje druk zetten of tegen een kleinere tegenstander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:48 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik denk dat het voor hem het beste zou zijn als hij verhuurd zou worden aan een volwaardige eredivisie club. Heeft Heerenveen nog een spits nodig, daar zou hij zich perfect kunnen ontwikkelen. Denk het ook ja.. Maar goed ook wij hebben een pinchhitter nodig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:48 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik denk dat het voor hem het beste zou zijn als hij verhuurd zou worden aan een volwaardige eredivisie club. Heeft Heerenveen nog een spits nodig, daar zou hij zich perfect kunnen ontwikkelen. goed idee, misschien gaat hij ons nog verrassen, dat sluit ik niet uit... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Inderdaad technisch minder vaardig, maar het is dan ook een echte target man, die de bal vast kan houden en andere in stelling kan brengen en zelf in de lucht heel gevaarlijk is.
Wanneer zo'n jongen het vertrouwen krijgt, zal hij vanzelf stappen maken.
"Maar dat zou iedere spits bij Feyenoord wel doen" klopt gedeeltelijk. Tot nu toe loopt hij 1 op 1. Blijft ie dat het hele seizoen doen, dan is ie de nieuwe Pelle ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:52 schreef BertusBadeend het volgende:Inderdaad technisch minder vaardig, maar het is dan ook een echte target man, die de bal vast kan houden en andere in stelling kan brengen en zelf in de lucht heel gevaarlijk is. Wanneer zo'n jongen het vertrouwen krijgt, zal hij vanzelf stappen maken. "Maar dat zou iedere spits bij Feyenoord wel doen" klopt gedeeltelijk. Tot nu toe loopt hij 1 op 1. Blijft ie dat het hele seizoen doen, dan is ie de nieuwe Pelle ;) Die kans zal ie niet krijgen, die nieuwe 'goede' spits gaat komen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Tja, en als die dan geblesseerd is of de nieuwe Charisteas blijkt, dan heb je hem nog altijd achter de hand.
Ook wanneer je een wedstrijd niet open krijgt, kan je hem er in de 70e minuut ingooien. Boetius naar achterlijn sturen en voor laten geven...
Die gasten hebben jaren samengespeeld. Die voelen elkaar aan ;) |
|
|
|