|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Manu? Bilal? Boëtius? Wie ga je slachtofferen? Of ga je een zogenaamde spits in de spits zetten die niet kan scoren? wil je Verhoek, Nelom en Goossens liever houden? Niet zo negatief joh. Die gast is waarschijnlijk net zo goed als deze drie bij elkaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: heheheh...fantastisch. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Manu? Bilal? Boëtius? Wie ga je slachtofferen? Of ga je een zogenaamde spits in de spits zetten die niet kan scoren? Bilal-Guidetti-Boëtius dat wordt onze voorhoeder |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Goed zetten we hem in de spits. Loopt hij Tevrede en Manu in de weg! Whahahahahah hij is helemaal niet beter dan hun? En dan ook nog huren en gozer die vorigseizoen 2 ballen in de hand had, en 0 op de voet. KOOP een goeie spits of hou je geld gewoon. Dit is het gewoon niet waard En straks niet raar kijken als mitchel en Elvis weg willen. Is de het waard? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Bij Galatasaray droeg hij het shirt met nr. 80, toeval wil dat hij op van Geel's schaduwlijstje ook op nr. 80 stond. |
|
|
|
|
jockjam
|
|
|
ik heb even bij Wikipedia gekeken en Kazim-Richards heefd in 2010 in 29 wedstrijden 8 goals gemaakt maar verder niet veel hoor dus ik denk dat die als versterking voor de bank is gehaald.maar dat kan ook geen kwaad als je wat achter de hand hebt natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Manu? Bilal? Boëtius? Wie ga je slachtofferen? Of ga je een zogenaamde spits in de spits zetten die niet kan scoren? Ik zou hem inderdaad wel in de spits willen zien. Verder denk ik dat hij komt áchter Bilal en JP op de vleugel. Laten we eerlijk zijn, JP zit in een enorrrme vormdip. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij wordt niet gehaald als spits... Lees ff goed.
Niet zo negatief, Van Geel weet prima wat hij doet. Hij is niet voor niets de beste in zijn vak... in Nederland hè. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:50 schreef Barabas het volgende:Iemand die zelf meerdere keren heeft aangegeven niet naar ons maar 020 of Twente te willen gaan... Ik begrijp de mensen die op hem inzetten of hopen totaal niet. Jezelf voor de gek houden noem ik dat. En dat er hele lappen tekst over geschreven worden en er complete scenario's op worden gebaseerd... tsja. Het is gewoon een goede voetballer..hopen mag,is ook leuk in deze periode.Maar volgens mij heeft hij nergens aangegeven dat hij NIET naar Feyenoord wil. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Manu is een onberekenbare rommelaar. Een beetje als Fernandes, alleen is hij op deze leeftijd wel wat verder dan F destijds was. Eerlijk gezegd, heb ik meer vertrouwen in Mitchel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:05 schreef ar het volgende:[..] Het is gewoon een goede voetballer..hopen mag,is ook leuk in deze periode.Maar volgens mij heeft hij nergens aangegeven dat hij NIET naar Feyenoord wil. Als hij zegt zichzelf bij 020 te zien dan zeg je mij dat je Feyenoord niet als optie ziet. Is op zich niet zo'n vreemde conclusie voor een Feyenoorder. Niet teveel tijd en aandacht besteden aan zo'n gast, hoe goed hij ook is of lijkt te zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:50 schreef Barabas het volgende:Iemand die zelf meerdere keren heeft aangegeven niet naar ons maar 020 of Twente te willen gaan... Ik begrijp de mensen die op hem inzetten of hopen totaal niet. Jezelf voor de gek houden noem ik dat. En dat er hele lappen tekst over geschreven worden en er complete scenario's op worden gebaseerd... tsja. jajajajaja, je weet toch inmiddels hopelijk wel eens hoe het spelletje werkt?
Zo'n druiloor van een journalist geeft hem wat lekker suggestieve vragen, zo'n jongen krijgt van zijn zaakwaarnemer ingefluisterd dat het maar beter is om de deuren voor alle clubs op een kiertje te houden. Daarom krijg je bij dit soort interviews altijd dezelfde soort antwoorden.
Als Feyenoord zich voor hem meld staat er de volgende dag een stukje op elke site over hoe mooi Ziyech Feyenoord vind en dat hij prima past in het systeem dat Feyenoord hanteert, |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:58 schreef Barabas het volgende:[..] wil je Verhoek, Nelom en Goossens liever houden? Niet zo negatief joh. Die gast is waarschijnlijk net zo goed als deze drie bij elkaar. Nee daar heb je een punt! Maar dat is hij gewoon nie waard ff serieus? Nelom moet je Drenthe voor halen, Maarja ik weet wel ik zal wel achterlijk zijn. Gewoon een spits kopen, Drenthe halen. En Nelom en mitchel ruilen voor Zyech. Heerenveen wou ze bijdehand hebben! Neem van mij aan, Clasie is gewoon weg hoor. Martin kan denken dat hij God is maar een klapper maken we met Clasie niet! Al wil ik dat wel. Volgendjaar krijgen we nog minder want de hele wereld weet dat Jordy dan weggaat en vooral wil! En anders het jaar erna voor noppes, dus als Mooie vent jo die td van Feyenoord. Zonder geld ja. Met geld weet hij geen raad. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:52 schreef Beempjerotterdam het volgende:Van Geel, van Geel, van Geel toch. Je moet echt normaal gaan doen hoor met je Kazim-Richards. Die kneus heeft ik weet niet hoeveel wedstrijden gespeeld, en maar 20 goals. En het allerergste is dat jij geil op huren huren huren! Tief op met je huren! En al helemaal geen Turk die in Engeland is berecht voor Homohaat! Maarja zal er nie van opkijken zal niet de 1e zijn die de jeugd in de wegloopt! Als je een speler van een hoger niveau kan huren ok! Maar deze knakker heb in ontelbare wedstrijden Maar liefst 20 goals gemaakt! Wauw! Schouderklopje voorjezelf pik! Gewoon ronduit belachelijk. Is er niemand die snap dat zo'n mongool als deze de jeugd zwaar in de wegloopt? Zei je dat ook over Pelle en Guidetti? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:05 schreef Barabas het volgende:Hij wordt niet gehaald als spits... Lees ff goed. Niet zo negatief, Van Geel weet prima wat hij doet. Hij is niet voor niets de beste in zijn vak... in Nederland hè. Zonder geld ja |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zou hem inderdaad wel in de spits willen zien. Verder denk ik dat hij komt áchter Bilal en JP op de vleugel. Laten we eerlijk zijn, JP zit in een enorrrme vormdip. Ik denk dat JP daar niet lang in zit |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Op filmjes is te zien dat die kazim kazim aardig kan voetballen, alleen denk ik niet dat hij wedstrijd fit is aangezien zijn laatste wed gespeeld is in februari. Zou wel een goede stand in zijn voor immers kunnen zijn en dan guidetti ervoor. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Whahahaaha Guidetti kende ik niet dus kon ik niet oordelen. Toen ik hoorde dat Pelle kwam wordt ik niet goed nee. En eerlijk gezegt ook met koeman. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:Goed zetten we hem in de spits. Loopt hij Tevrede en Manu in de weg! Whahahahahah hij is helemaal niet beter dan hun? En dan ook nog huren en gozer die vorigseizoen 2 ballen in de hand had, en 0 op de voet. KOOP een goeie spits of hou je geld gewoon. Dit is het gewoon niet waard En straks niet raar kijken als mitchel en Elvis weg willen. Is de het waard? Voor de flanken heb je nu Boeitus, Manu, Bilal en Kazim. Van Bilal mag je niet verwachten dat hij er gelijk 30 wedstrijden staat, die jongen is zoals aangegeven mede voor de toekomst gehaald. Daarnaast heb je gewoon voor elke positie 2 volwaardige spelers nodig zodat je wedstrijden kan open breken, tegen bijv. Heerenveen kan je perfect gebruik maken van een voorhoede met Boetius - Guidetti - Bilal, veel snelheid en techniek.
Terwijl je in Europa of tegen Ajax misschien liever een aanval wil met wat meer power, Manu - Guidetti - Kazim, zou je dan kunnen opstellen, en dan heb je in de slotfase altijd nog de snelheid van Boetius die je kan brengen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:50 schreef Barabas het volgende:Iemand die zelf meerdere keren heeft aangegeven niet naar ons maar 020 of Twente te willen gaan... Ik begrijp de mensen die op hem inzetten of hopen totaal niet. Jezelf voor de gek houden noem ik dat. En dat er hele lappen tekst over geschreven worden en er complete scenario's op worden gebaseerd... tsja. Haha man, wat maak jij je dan druk? We weten er allemaal geen ruk van, maar het gaat toch om het vermaak? Dit is voor Forumgasten de leukste tijd van het jaar. Moet jij eens opletten hoe rustig het wordt na 1 september! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:10 schreef moa het volgende:[..] jajajajaja, je weet toch inmiddels hopelijk wel eens hoe het spelletje werkt? Zo'n druiloor van een journalist geeft hem wat lekker suggestieve vragen, zo'n jongen krijgt van zijn zaakwaarnemer ingefluisterd dat het maar beter is om de deuren voor alle clubs op een kiertje te houden. Daarom krijg je bij dit soort interviews altijd dezelfde soort antwoorden. Als Feyenoord zich voor hem meld staat er de volgende dag een stukje op elke site over hoe mooi Ziyech Feyenoord vind en dat hij prima past in het systeem dat Feyenoord hanteert, Als drie verschillende journalisten dezelfde vragen stellen dan geloof ik degene die antwoord wel. Bovendien heeft hij zeker niet gezegd dat hij WÉL naar Feyenoord wil komen. En over gelegenheden gesproken om dat wel te doen; die heeft hij dus ook meerdere malen gehad. Wèg met die gast... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:02 schreef Nibke het volgende:Bij Galatasaray droeg hij het shirt met nr. 80, toeval wil dat hij op van Geel's schaduwlijstje ook op nr. 80 stond. +1908 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Whahahaaha Guidetti kende ik niet dus kon ik niet oordelen. Toen ik hoorde dat Pelle kwam wordt ik niet goed nee. En eerlijk gezegt ook met koeman. Kazim ken je ook niet, dus oordeel liever als hij een wedstrijd of 5 gespeeld heeft en geef gewoon het vertrouwen aan de spelers die ons mooie rood en wit mogen dragen. (behalve Verhoek) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: laten we t hopen, want t is echt ruk nu. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:16 schreef Barabas het volgende:[..] Als drie verschillende journalisten dezelfde vragen stellen dan geloof ik degene die antwoord wel. Bovendien heeft hij zeker niet gezegd dat hij WÉL naar Feyenoord wil komen. En over gelegenheden gesproken om dat wel te doen; die heeft hij dus ook meerdere malen gehad. Wèg met die gast... Omdat de vraag hem niet gesteld wordt? Geloof me nou maar de eerste beste journalist die vraagt wat hij van Feyenoord vind krijgt precies de antwoorden die wij willen horen.
"Mooie club met grote traditie, prachtig stadion, echte topclub, geweldige supporters blabla" waarom? Omdat dat zijn kansen op een goede transfer en een beter contract naar een betere club dan Heerenveen vergroot. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Komt vanzelf wel weer, Bilal zal ook wel een dipje krijgen op zijn leeftijd, Manu min of meer hetzelfde. Dat is dan ook precies de reden dat je 4 gelijkwaardige flankspelers moet hebben die het liefst op links én rechts inzetbaar zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:18 schreef moa het volgende:[..] Omdat de vraag hem niet gesteld wordt? Geloof me nou maar de eerste beste journalist die vraagt wat hij van Feyenoord vind krijgt precies de antwoorden die wij willen horen. "Mooie club met grote traditie, prachtig stadion, echte topclub, geweldige supporters blabla" waarom? Omdat dat zijn kansen op een goede transfer en een beter contract naar een betere club dan Heerenveen vergroot. geloof wat je wil |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:16 schreef moa het volgende:[..] Kazim ken je ook niet, dus oordeel liever als hij een wedstrijd of 5 gespeeld heeft en geef gewoon het vertrouwen aan de spelers die ons mooie rood en wit mogen dragen. (behalve Verhoek) Er is een rood/wit tafelkleed speciaal op maat gemaakt voor hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:09 schreef Barabas het volgende:[..] Als hij zegt zichzelf bij 020 te zien dan zeg je mij dat je Feyenoord niet als optie ziet. Is op zich niet zo'n vreemde conclusie voor een Feyenoorder. Niet teveel tijd en aandacht besteden aan zo'n gast, hoe goed hij ook is of lijkt te zijn. ja, ik probeer dat ergens terug te vinden, maar ik kan dit dus nergens terug vinden/lezen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:16 schreef moa het volgende:[..] Kazim ken je ook niet, dus oordeel liever als hij een wedstrijd of 5 gespeeld heeft en geef gewoon het vertrouwen aan de spelers die ons mooie rood en wit mogen dragen. (behalve Verhoek) En willen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:18 schreef moa het volgende:[..] Omdat de vraag hem niet gesteld wordt? Geloof me nou maar de eerste beste journalist die vraagt wat hij van Feyenoord vind krijgt precies de antwoorden die wij willen horen. "Mooie club met grote traditie, prachtig stadion, echte topclub, geweldige supporters blabla" waarom? Omdat dat zijn kansen op een goede transfer en een beter contract naar een betere club dan Heerenveen vergroot. En zo is het. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat heb je ook een enorme dikke plaat voor je kop hé, dwarse druiloor :)
Praktisch alle spelers in heel Europa geven precies de antwoorden die op dat moment wenselijk zijn voor de contract onderhandelingen e.d. let er maar eens op misschien steek je er nog wat van op. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:14 schreef moa het volgende:[..] Voor de flanken heb je nu Boeitus, Manu, Bilal en Kazim. Van Bilal mag je niet verwachten dat hij er gelijk 30 wedstrijden staat, die jongen is zoals aangegeven mede voor de toekomst gehaald. Daarnaast heb je gewoon voor elke positie 2 volwaardige spelers nodig zodat je wedstrijden kan open breken, tegen bijv. Heerenveen kan je perfect gebruik maken van een voorhoede met Boetius - Guidetti - Bilal, veel snelheid en techniek. Terwijl je in Europa of tegen Ajax misschien liever een aanval wil met wat meer power, Manu - Guidetti - Kazim, zou je dan kunnen opstellen, en dan heb je in de slotfase altijd nog de snelheid van Boetius die je kan brengen. Ik snap je punt omtrent Bilal, Huur dan een goede vleugelaanvaller die gewoon heeft gespeeld. Nogmaals vorigseizoen heb hij amper gespeeld? Is hij überhaupt wel fit?!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:29 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik snap je punt omtrent Bilal, Huur dan een goede vleugelaanvaller die gewoon heeft gespeeld. Nogmaals vorigseizoen heb hij amper gespeeld? Is hij überhaupt wel fit?!! Hoe fit hij is zal wel goed onderzocht worden, wij zullen dat pas zien als hij in het veld staat. Uitgaande van die twitter foto zit dat iig. wel goed.
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:29 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik snap je punt omtrent Bilal, Huur dan een goede vleugelaanvaller die gewoon heeft gespeeld. Nogmaals vorigseizoen heb hij amper gespeeld? Is hij überhaupt wel fit?!! Verder heb je als Feyenoord gewoon meerdere opties nodig in de voorhoede, niemand wordt er vrolijk van als Boetius een keer uit vorm is, Bilal geblesseerd naar de kant moet en we weer een voorhoede met Verhoek en Goossens op de flanken krijgen, dat kost je onnodig punten.
Met een bezetting van : Boeitu/Manu - Guidetti/te Vrede - Bilal/Kazim Weet je dat je altijd een waardige aanval kan neerzetten.
Boetius en Bilal kunnen op links en rechts, Kazim en Manu kan je zelfs op alle 3 de posities voorin kwijt. Met Guidetti heb je gewoon je vaste sterspeler in de spits, en met te Vrede heb je een kopsterke pinchhitter. Dit is gewoon een goede invulling voor een topclub. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Je snapt het egt nie pik. Gewoon alles geloven wat op Internet staat harry hahahha. Ik zag laatst een foto van het zoontje van zyech die op fifa zat te spelen met Feyenoord. Heb je wellus gespeeld met die egnekke? En anders zoek je ff uit wie het wijfiej is van Zyech daar stond het? Dat stond op Internet geloof je dat ook gelijk? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:22 schreef moa het volgende:[..] Wat heb je ook een enorme dikke plaat voor je kop hé, dwarse druiloor :) Praktisch alle spelers in heel Europa geven precies de antwoorden die op dat moment wenselijk zijn voor de contract onderhandelingen e.d. let er maar eens op misschien steek je er nog wat van op. ik loop lang genoeg mee om te weten hoe het werkt...
die gast komt niet naar Rotterdam.
als het wel zo is dan zal ik een hamburger eten bij die omgekeerde koektrommel van Bijlmer FC en er een foto van maken.
uiteraard zal ik er na de burger en foto's eens flink tegenaan plassen... net als na al die concerten in de HMH die ik de afgelopen jaren bezocht heb. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:18 schreef moa het volgende:[..] Omdat de vraag hem niet gesteld wordt? Geloof me nou maar de eerste beste journalist die vraagt wat hij van Feyenoord vind krijgt precies de antwoorden die wij willen horen. "Mooie club met grote traditie, prachtig stadion, echte topclub, geweldige supporters blabla" waarom? Omdat dat zijn kansen op een goede transfer en een beter contract naar een betere club dan Heerenveen vergroot. Wat moet ie dan zeggen? Zijn **joden en zal nooit voor ze willen werken. Denk na jo. Het gaat om zen Salaris. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:37 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Je snapt het egt nie pik. Gewoon alles geloven wat op Internet staat harry hahahha. Ik zag laatst een foto van het zoontje van zyech die op fifa zat te spelen met Feyenoord. Heb je wellus gespeeld met die egnekke? En anders zoek je ff uit wie het wijfiej is van Zyech daar stond het? Dat stond op Internet geloof je dat ook gelijk? Gozer... dit is voor je eigen rekening... die site en spelletjes waaraan je refereert zijn mij onbekend. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:38 schreef Barabas het volgende:[..] ik loop lang genoeg mee om te weten hoe het werkt... die gast komt niet naar Rotterdam. als het wel zo is dan zal ik een hamburger eten bij die omgekeerde koektrommel van Bijlmer FC en er een foto van maken. uiteraard zal ik er na de burger en foto's eens flink tegenaan plassen... net als na al die concerten in de HMH die ik de afgelopen jaren bezocht heb. En ook niet na Enschede want dan waren ze al rond. En ook niet na die egnekke, want frank wil alleen een spits erbij |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:40 schreef Barabas het volgende:[..] Gozer... dit is voor je eigen rekening... die site en spelletjes waaraan je refereert zijn mij onbekend. Whahaha Facebook pik! Onder welke steen heb jij gelegen dan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:40 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Wat moet ie dan zeggen? Zijn **joden en zal nooit voor ze willen werken. Denk na jo. Het gaat om zen Salaris. zoiets als : "ik zou mijzelf graag in het shirt van Feyenoord zien spelen"...
is niet zo moeilijk toch... Nu zegt ie "ik vind mezelf meer een speler voor Twente of Ajaks" |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: als je het geen toegevoegde waarde vindt dan hoef je het ook niet te gebruiken...
dus laat mij lekker onder die steen zitten... Facebook is géén verrijking van je leven... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Een Voetballer in het betaaldevoetbal is geen Fan oopeen enkeling na. Ze hebben een voorkeur, maar als die voorkeur niet komt zoek je wat anders. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] En ook niet na Enschede want dan waren ze al rond. En ook niet na die egnekke, want frank wil alleen een spits erbij ik weet het goed gemaakt Beempje... Als hij wel naar Twente gaat dan mag jij die burger bij Bijlmer scoren... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, Twente mag verkoop som van Promes niet herinvesteren. Stond voor nul euro in de boeken en restricties van KNVB bepalen dat ze maximaal 1.5x boekwaarde mogen herinvesteren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:43 schreef Barabas het volgende:[..] zoiets als : "ik zou mijzelf graag in het shirt van Feyenoord zien spelen"... is niet zo moeilijk toch... Nu zegt ie "ik vind mezelf meer een speler voor Twente of Ajaks" Tuurlijk dat zou ik ook graag horen, maar zo werkt het niet? De meeste staan open voor alles en terecht toch? Jij en ik zijn fans . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:48 schreef Stylzz het volgende:Overigens, Twente mag verkoop som van Promes niet herinvesteren. Stond voor nul euro in de boeken en restricties van KNVB bepalen dat ze maximaal 1.5x boekwaarde mogen herinvesteren. hoe noemde Munsterman het ook weer? Een verschil van inzicht tussen de KNJB en Twente? Hij vindt er vast wel een weg omheen.
alweer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:47 schreef Barabas het volgende:[..] ik weet het goed gemaakt Beempje... Als hij wel naar Twente gaat dan mag jij die burger bij Bijlmer scoren... Ik zal je zeggen dat ik paar keer keer perjaar richting die kut stad ga ,en dat is voor schiphol. Ik wil daar nog niet dood gevonden worden hahah |
|
|
|