BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 16:52   quote  deeplink  
even relativerend, wat voor status, wedstrijdritme, en gescoorde goals hadden Pelle en Guidetti nou eigenlijk voordat ze in de kuip kwamen
ar
 ar - woensdag 13 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:38 schreef Barabas het volgende:

[..]

ik loop lang genoeg mee om te weten hoe het werkt...

die gast komt niet naar Rotterdam.

als het wel zo is dan zal ik een hamburger eten bij die omgekeerde koektrommel van Bijlmer FC en er een foto van maken.

uiteraard zal ik er na de burger en foto's eens flink tegenaan plassen... net als na al die concerten in de HMH die ik de afgelopen jaren bezocht heb.
ook foto's tijdens het plassen tegen dat spantenparadijs a.u.b.! hahahah..
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 13 augustus 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:48 schreef Stylzz het volgende:
Overigens, Twente mag verkoop som van Promes niet herinvesteren.
Stond voor nul euro in de boeken en restricties van KNVB bepalen dat ze maximaal 1.5x boekwaarde mogen herinvesteren.
Haha, ben zo blij dat Munsterman bij ons geen TD is. Prima ventje als het goed gaat, maar zoals met alle tovenaars met cijfers, ze gaan een keer op hun bek.
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Tuurlijk dat zou ik ook graag horen, maar zo werkt het niet? De meeste staan open voor alles en terecht toch?
Jij en ik zijn fans .
dat klopt, maar hij zegt het ene wel en het ander niet... er werd hem een vraag gesteld waar hij ook zijn voorkeur voor een andere club kon uitspreken, maar daar koos hij niet voor. Vandaar dat ik zeg dat ik hem niet hoef.
T.Montana
 T.Montana - woensdag 13 augustus 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:07 schreef ar het volgende:

[..]

Laat dat maar aan Martin over..en Ziyech wordt niet overschat en ik ben overtuigd dat hij het niveau aankan (heeft een bepaalde drive in zijn spel)en is relatief goedkoop op te halen.Deze jongen is een 100% verantwoorde investering,ook al kost hij 4 milj.+
Ja maar was bijna iedereen dat ook niet van Suljemani. Nu haalde 020 hem voor een absurd bedrag, maar stel dat wij toen Suljemani voor vier miljoen hadden gehaald had jij dan ook niet gedacht dat hij wel 10 miljoen zou opbrengen. Sorry maar ik ben het totaal niet eens dat jij zegt 100% verantwoorde investering. Dat weet je namelijk nooit met geen een voetballer, zelfs niet met Ziyech opnieuw ik zeg niet dat het geen hele goede voetballer is maar er is geen enkele garantie dat hij het niveau van een topclub aankan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door T.Montana --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:52 schreef the artist het volgende:
even relativerend, wat voor status, wedstrijdritme, en gescoorde goals hadden Pelle en Guidetti nou eigenlijk voordat ze in de kuip kwamen
Niks eigenlijk? Dat was een groot risico, maar gelukkig allemaal goed afgelopen!
En daarom vind ik persoonlijk huren is geen optie. Ja of je moet praten over een mega speler ( Een grote naam ) of iemand met restwaarde en een optie tot koop.
ar
 ar - woensdag 13 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:54 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Ja maar was bijna iedereen dat ook niet van Suljemani. Nu haalde 020 hem voor een absurd bedrag, maar stel dat wij toen Suljemani voor vier miljoen hadden gehaald had jij dan ook niet gedacht dat hij wel 10 miljoen zou opbrengen. Sorry maar ik ben het totaal niet eens dat jij zegt 100% verantwoorde investering. Dat weet je namelijk nooit met geen een voetballer, zelfs niet met Ziyech opnieuw ik zeg niet dat het geen hele goede voetballer is maar er is geen enkele garantie dat hij het niveau van een topclub aankan.
Ieder z,n mening gelukkig:)
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 16:57

quote:

Niks eigenlijk? Dat was een groot risico, maar gelukkig allemaal goed afgelopen!
En daarom vind ik persoonlijk huren is geen optie. Ja of je moet praten over een mega speler ( Een grote naam ) of iemand met restwaarde en een optie tot koop.

beiden waren gehuurd
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:53 schreef ar het volgende:

[..]

ook foto's tijdens het plassen tegen dat spantenparadijs a.u.b.! hahahah..
als je graag een foto van een lul wil zien....

ajaks.nl staat er vol mee...
zouhair
 zouhair - woensdag 13 augustus 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Soldado mag weg bij tottenham
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 17:05 schreef zouhair het volgende:
Soldado mag weg bij tottenham
Zat eraan te komen. Begreep al niet wat ze in hem zagen. Goed genoeg voor de Eredivisie, dus halen!
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
salaris 4 miljoen euro
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

dat klopt, maar hij zegt het ene wel en het ander niet... er werd hem een vraag gesteld waar hij ook zijn voorkeur voor een andere club kon uitspreken, maar daar koos hij niet voor. Vandaar dat ik zeg dat ik hem niet hoef.
Ja zkr ik snap je punt en ik ben ook wel deels met jou eens, maar ik denk persoonlijk dat dat gewoon moeilijk is om te zeggen.
En dan kijk ik naar de voetballer zyech ja en dat is naar mijn mening een directe versterking. Die gozer heeft overzicht dat is niet normaal. En voor Immers ook niet verkeerd nu we waarschijnlijk Europa ingaan.
Maargoed we hebben een spits nodig!
Prio 1!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
wat mij betrefd, je huurt wat je op de korte termijn niet hebt, en je koopt wat je op de lange termijn niet hebt. De rest is jeugd en doorstroming
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:59 schreef the artist het volgende:
Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 16:57

quote:

beiden waren gehuurd
Ja toen konden we niks toch? Dus we moesten het ermee doen. Nu heb je wat geld en kan je meer dus vind ik persoonlijk dat huren geen optie meer is tenzij het een (grotenaam) is of een groot talent met een optie tot koop.
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 17:18   quote  deeplink  
kopen is ook een risico he, zie het verleden en wat is de garantie van een grote naam
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Ik vind huren zonde van de centen. Terwijl je kan kopen. Dan kan je btr in de jeugd kijken. Wat wij kunnen huren loopt vaak al in de jeugd rond. Ik geloof niet in een 3de speler die je huurt en weer zo goed uitpakt als Guidetti en Pelle.
Tuurlijk ik zou het wel willen, maar ik vind gewoon dat je daar niet vanuit kan gaan. Zovan: Guidetti & Pelle ging goed, en nu ook.
Kan toch niet?
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 17:30   quote  deeplink  
alles valt of staat met goede scouting wat dat betreft, en tijdig handelen
Daar lijkt me nog wel winst te kunnen halen, en als jaren geen sterk punt bij Feyenoord
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 17:18 schreef the artist het volgende:
kopen is ook een risico he, zie het verleden en wat is de garantie van een grote naam
Klopt helemaal! En garantie is er niet, en daarom moet er zorgvuldig gekeken worden naar een speler. Het mooiste zou zijn een speler huren met optie tot koop. Maarja daar trapt niet iedereen in.
Spelers opleiden van andere clubs is zonde.
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
ben ik het helemaal mee eens, mn zorg is nu wel een beetje dat er paniekvoetbal gespeeld wordt, kopen om het kopen, of huren in dit geval
Maar wie weet gaat t allemaal klikken
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 17:30 schreef the artist het volgende:
alles valt of staat met goede scouting wat dat betreft, en tijdig handelen
Daar lijkt me nog wel winst te kunnen halen, en als jaren geen sterk punt bij Feyenoord
Ja idd! Ben het helemaal met jou eens!
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 17:25 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik vind huren zonde van de centen. Terwijl je kan kopen. Dan kan je btr in de jeugd kijken. Wat wij kunnen huren loopt vaak al in de jeugd rond. Ik geloof niet in een 3de speler die je huurt en weer zo goed uitpakt als Guidetti en Pelle.
Tuurlijk ik zou het wel willen, maar ik vind gewoon dat je daar niet vanuit kan gaan. Zovan: Guidetti & Pelle ging goed, en nu ook.
Kan toch niet?
Volgens mij zijn er genoeg clubs in Europa met veel meer geld en waar betere spelers rondlopen dan in Rotterdam, zo gek is het dus niet om eens een speler te huren. Wél vind ik dat je alleen spelers moet huren als er een optie tot koop bij is.
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 17:57   quote  deeplink  
mee eens
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Ja precies! En daarom snap ik niet dat ze mischien die Turk willen halen. Ze hebben er zelf waarschijnlijk nooit van gehoord snapje?
En om nou met zen alle op van Pierre te vertrouwen lijkt me ook een beetje teveel van het goede.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Bredere selectie in de spits links rechts en centrum weinig uitgegeven prima nu wachten op de toppers
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Drenthe mooi voorbeeld!
Ik weet het is gevoelig,en er wordt gezegt dat hij hier en daar de kantjes
ervanaf liep. Maargoed zet dat dat ff aan de kant weetje. Hij zit thuis en wil na Feyenoord. 1+1=2 denk ik dan.
1jaar contract met een optie tot verlengen, of zelfs een A
Halfjaar contract. Laat het maar zien ? slechter spelen als Nelom gaat hij niet doen.
Maargoed het is allang duidelijk vangeel houd niet van mense met een grotemuil.
Had Martin er zelf maar een heel klein beetje van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 augustus 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:18 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Drenthe mooi voorbeeld!
Ik weet het is gevoelig,en er wordt gezegt dat hij hier en daar de kantjes
ervanaf liep. Maargoed zet dat dat ff aan de kant weetje. Hij zit thuis en wil na Feyenoord. 1+1=2 denk ik dan.
1jaar contract met een optie tot verlengen, of zelfs een A
Halfjaar contract. Laat het maar zien ? slechter spelen als Nelom gaat hij niet doen.
Maargoed het is allang duidelijk vangeel houd niet van mense met een grotemuil.
Had Martin er zelf maar een heel klein beetje van.
Een storende factor binnen de selectie halen moet je niet willen! Vandaar dat ik er alle begrip voor heb dat Feyenoord NIET voor Royston Drenthe gaat ...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 augustus 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een storende factor binnen de selectie halen moet je niet willen! Vandaar dat ik er alle begrip voor heb dat Feyenoord NIET voor Royston Drenthe gaat ...
Hahaha ik had geen ander antwoord verwacht van jou.
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Rutten staat er wel om bekend met moeilijke types te kunnen omgaan,zie Reis en hetgeen ie voor Kieft heeft gedaan, zou t graag zien met Drenthe, geef m een prestatiecontract en laat t m laten zien
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ja precies! En daarom snap ik niet dat ze mischien die Turk willen halen. Ze hebben er zelf waarschijnlijk nooit van gehoord snapje?
En om nou met zen alle op van Pierre te vertrouwen lijkt me ook een beetje teveel van het goede.
Het zou fijn zijn als iedereen kan ophouden de technische staf van Feyenoord zo te onderschatten, Feyenoord zorgt echt wel dat zo'n speler uitvoerig bekeken wordt voordat er contact gelegd wordt. Net zoals dit gebeurd is bij Guidetti en Pelle.
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 18:36   quote  deeplink  
nou dat klopt ook niet helemaal, armenteros,verhoek,goosens en dan zal ik nog wel wat vergeten
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 18:37   quote  deeplink  
nou dat klopt ook niet helemaal, armenteros,verhoek,goosens en dan zal ik nog wel wat vergeten
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:36 schreef the artist het volgende:
Dat leken op Verhoek na gewoon goede transfers, Verhoek werd om andere redenen in een ruil betrokken.

Fuck it laat maar, je kan hier alles 10 keer herkauwen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:05 schreef moa het volgende:

[..]

Mathijsen heeft de afgelopen seizoenen gewoon prima gepresteerd.
Boulahrouz moet eerst maar eens speeltijd krijgen voordat we oordelen.
Vormer is de ideale reserve middenvelder, welke betere middenvelder was er transfervrij?
Immers geen rendement ?! Die jongen speelt middenveld en scoort 12 doelpunten per seizoen.

Goossens brengt idd. niet wat we verwacht hadden, leek op dat moment voor iedereen een goede transfer.
Verhoek werd gehaald om probleem met Cabral in de kiem te smoren, ik geloof niet dat ooit iemand verwacht heeft dat dat een held ging worden.

Verder vergeet je nog een flink aantal namen zoals Guidetti, Pelle, Janmaat, te Vrede en Bakkal.
Applaus.
Beste post sinds dagen. 1000% mee eens.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 augustus 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:31 schreef the artist het volgende:
Rutten staat er wel om bekend met moeilijke types te kunnen omgaan,zie Reis en hetgeen ie voor Kieft heeft gedaan, zou t graag zien met Drenthe, geef m een prestatiecontract en laat t m laten zien
Karim, Guidetti en Drenthe...Zou zomaar eens kunnen botsen binnen de selectie.
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:37 schreef the artist het volgende:
We moesten van die vervelende Cabral af, konden hem gratis ruilen voor Verhoek, prima gedaan Martin van Geel. Goossens is bijna doorlopend geblesseerd, kun je van te voren nooit weten, Armenteros viel gewoon tegen.

Je bent dus negatief over iemand die prima werk heeft geleverd. Wat dat over jou zegt zou stof tot nadenken kunnen en mogen zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

We moesten van die vervelende Cabral af, konden hem gratis ruilen voor Verhoek, prima gedaan Martin van Geel. Goossens is bijna doorlopend geblesseerd, kun je van te voren nooit weten, Armenteros viel gewoon tegen.

Je bent dus negatief over iemand die prima werk heeft geleverd. Wat dat over jou zegt zou stof tot nadenken kunnen en mogen zijn.
Goossens was daarvoor al van glas.
Heeft niets gebracht.
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:43 schreef moa het volgende:

[..]

Dat leken op Verhoek na gewoon goede transfers, Verhoek werd om andere redenen in een ruil betrokken.

Fuck it laat maar, je kan hier alles 10 keer herkauwen.
Je weet toch!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Had toen meer met het gebrek aan geld te maken ...
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 18:58   quote  deeplink  
Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 18:49 quote deeplink

quote:

Dat is niet negatief tov van Geel,maar je kunt t draaien of keren, het waren geen verbeteringen, jou argumentatie bestaat uit excuses
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Ik heb nu net zo veel geruchten gezien, ik verwacht vijf persco's in de aankomende dagen....
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 18:58 schreef the artist het volgende:
Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 18:49 quote deeplink

quote:

Dat is niet negatief tov van Geel,maar je kunt t draaien of keren, het waren geen verbeteringen, jou argumentatie bestaat uit excuses
Als je het transferbeleid wil beoordelen, beoordeel dan het volledige transferbeleid, er zijn slechts een paar spelers transfervrij overgekomen die tegen zijn gevallen. In 4 jaar van Geel is er voor meer dan 50 miljoen euro spelers verkocht en voor nog geen 7 miljoen aan spelers uitgegeven. Toch is er een hele lijst aan versterkingen gekomen, Pelle, Bilal, Bakkal, Vormer, Janmaat, Guidetti, etc.... dat er af en toe een speler tegen valt is logisch, niet alle toptalenten uit de eigen jeugd weten het ook waar te maken.
the artist
 the artist - woensdag 13 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
voor de duidelijkheid, ik veroordeel van geel niet, integendeel, deze TD heeft Feyenoord grotendeels uit de shit gehaalt en weer toekomst gegeven. Maar neemt niet weg dat niet alle aankopen succesvol waren. Overigens lukt dat geen enkele TD
Nicotti
 Nicotti - woensdag 13 augustus 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Ik geef Kazim nog wel een kans en vind het geen slechte zet van Feyenoord.
Die jongen heeft een leeftijd bereikt dat hij nu nog een boost aan zijn carriere kan geven.(Pelle)
Daarbij vind ik de vorm van Boetius zeer ondermaats en met Bilal en Kazim, word de druk op Boetius toch wel wat opgevoerd....
Zo niet en hij gaat er met de pet naar gooien, zit hij het hele seizoen op de bank met misschien af en toe een invalbeurtje.
En mocht hij vervelend gaan worden, kan Feyenoord hem toch gewoon op het vliegtuig zetten richting Turkije?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 19:14   quote  deeplink  
@Lunatic_News · 50 min.
'Er schijnt vandaag iets in een stroomversnelling te zijn geraakt'. Afspraken werden plots door directie afgezet. Welke speler gaat het om?
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Sinclaire
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Neee
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Kan ook zijn dat er één weg gaat.
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:
@Lunatic_News · 50 min.
'Er schijnt vandaag iets in een stroomversnelling te zijn geraakt'. Afspraken werden plots door directie afgezet. Welke speler gaat het om?
Waar komt dat vandaan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:29 schreef moa het volgende:

[..]

Waar komt dat vandaan?
ik zal wel even kijken of ik kan terugbladeren naar de bron.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0883741